ΚΙ ΕΜΕΝΑ Me ενδιαφέρει η ερώτηση του φίλου. Φοράω 700χ35 λάστιχο κι έχω 2 σαμπρέλλες 700χ18 και 2 700χ23. Δεν νομίζω να σκάσουν απο υπερβολική πίεση δα... νομίζω?
Τα ΣΙΓΟΥΡΟ ΛΑΘΟΣ είναι να βάλεις χοντρή σαμπρέλα σε λεπτό ελαστικό.
πχ 700χ35 σαμπρέλα σε 700χ28 ελαστικό. 1ον θα δυσκολευτείς, 2ον κάπου θα διπλώσει / θα τσακίσει / θα σκάσει. 3ον γιατί να βάλεις έξτρα βάρος ? - ειδικά στον τροχό που μετράει ακόμα περισσότερο το κάθε γραμμάριο.
Το ανάποδο - που αναφέρθηκε και πιο πάνω - γίνεται. Η σαμπρέλα είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΛΑΣΤΙΚΗ. παραμορφώνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό, με άνεση.
Βέβαια οι εταιρείες βγάζουν διάφορα μεγέθη σαμπρελών ακριβώς για να εξυπηρετήσουν ΚΑΛΥΤΕΡΑ τα διαφορετικού φάρδους ελαστικά, κάτι θα ξέρουν. Αλλά δεν χάθηκε ο κόσμος αν βάζεις κουρσάδικη 23αρα σαμπρέλα σε 28αρι ελαστικό.
Για να πω την αμαρτία μου, έχω ένα τρεκκιν με 700χ28, ένα τάντεμ με 700χ32 και μια κούρσα με 700χ23 (ελαστικά).
ΜΑΝΤΕΨΤΕ τι σαμπρέλες αγοράζω.... για όλα....
....700χ23 με γαλλική βαλβίδα (presta).
Και ξεμπερδεύω....
εχμ.... .... (θα προσπαθήσω να το διορθώσω.... χεχε)....
εννοώ ότι είναι πιο εύκολο να βάλεις την "ανάλογη" σαμπρέλα στο αντίστοιχο ελαστικό....οπότε οι καλές εταιρείες, για το καλό μας, και μόνο για αυτό.... βγάζουν σαμπρέλες και ελαστικά σε σετάκια (... σε ταιριαστά μεγέθη....) και είμαστε όλοι ευχαριστημένοι....
[.....αλλά μην περιμένεις να σου πω γιατί έχουν βγάλει presta - shraeder - regina - dunlop διαφορετικές βαλβίδες.....]
Ενταξει φιλε μου δεν το ειπα για να τσακωθουμε. Και οντως εχεις δικιο οτι η δευτερη διασταση κανονικα ειναι το πλατος. Απλως ολοι το λενε προφιλ (προφανως επειδη προφιλ ειναι στα λαστιχα αυτοκινητου και εχει μεινει ετσι).
Ειναι γεγονος οτι προφιλ ειναι λαθος και πλατος ειναι το σωστο.
Οπως λες για σενα φιλε μου το προφιλ ειναι το πλαινο τοιχωμα.
Τωρα αν με θεωρεις χαζο και μπορω να μπερδευτω σε 2 νουμερα λυπαμαι,αλλα δε μπορει κανεις να ξερει τι σημαινει για σενα προφιλ και τι οχι,οπως λεει ο φιλος παραπανω λογο αυτοκινητου προκληθηκε ασυνενοησια αλλωστε ανοιξα το παραπανω θεμα για να λυθουν οι αποριες μου.
Οπως λες για σενα φιλε μου το προφιλ ειναι το πλαινο τοιχωμα.
Τωρα αν με θεωρεις χαζο και μπορω να μπερδευτω σε 2 νουμερα λυπαμαι,αλλα δε μπορει κανεις να ξερει τι σημαινει για σενα προφιλ και τι οχι,οπως λεει ο φιλος παραπανω λογο αυτοκινητου προκληθηκε ασυνενοησια αλλωστε ανοιξα το παραπανω θεμα για να λυθουν οι αποριες μου.
Δεν θεωρω κανεναν χαζο και ουτε ειπα κανεναν χαζο. Οπως και εγω δεν ξερω πολλα πραγματα και απλως ρωταω (δεν ειναι κακο αυτο)(δεν ειναι ενδειξη χαζομαρας αυτο). Και το ειπα προφιλ γιατι πολυ απλα ετσι το λενε ολοι (δεν σημαινει οτι ειναι και σωστο). Αποδεχτηκα αμεσως οτι το σωστο ειναι αυτο που λεει ο eaglos (δηλαδη πλατος). Με αυτη την λογικη ειμαι και εγω χαζος. Αν το προτιματε ετσι καλως.
στο πλατος
ΚΙ ΕΜΕΝΑ Me ενδιαφέρει η ερώτηση του φίλου. Φοράω 700χ35 λάστιχο κι έχω 2 σαμπρέλλες 700χ18 και 2 700χ23. Δεν νομίζω να σκάσουν απο υπερβολική πίεση δα... νομίζω?
Φοράς δηλαδή 700*35 λάστιχο με τι σαμπρέλα? 700*18 ή 700*23???
...ό,τι και από τα δυό κ αν κάνεις πάντως,νομίζω πως είναι λάθος! Για τσέκαρέ το καλύτερα!
Τα ΣΙΓΟΥΡΟ ΛΑΘΟΣ είναι να βάλεις χοντρή σαμπρέλα σε λεπτό ελαστικό.
πχ 700χ35 σαμπρέλα σε 700χ28 ελαστικό. 1ον θα δυσκολευτείς, 2ον κάπου θα διπλώσει / θα τσακίσει / θα σκάσει. 3ον γιατί να βάλεις έξτρα βάρος ? - ειδικά στον τροχό που μετράει ακόμα περισσότερο το κάθε γραμμάριο.
Το ανάποδο - που αναφέρθηκε και πιο πάνω - γίνεται. Η σαμπρέλα είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΛΑΣΤΙΚΗ. παραμορφώνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό, με άνεση.

Βέβαια οι εταιρείες βγάζουν διάφορα μεγέθη σαμπρελών ακριβώς για να εξυπηρετήσουν ΚΑΛΥΤΕΡΑ τα διαφορετικού φάρδους ελαστικά, κάτι θα ξέρουν. Αλλά δεν χάθηκε ο κόσμος αν βάζεις κουρσάδικη 23αρα σαμπρέλα σε 28αρι ελαστικό.
Για να πω την αμαρτία μου, έχω ένα τρεκκιν με 700χ28, ένα τάντεμ με 700χ32 και μια κούρσα με 700χ23 (ελαστικά).
ΜΑΝΤΕΨΤΕ τι σαμπρέλες αγοράζω.... για όλα....
....700χ23 με γαλλική βαλβίδα (presta).
Και ξεμπερδεύω....
δεν εχει κανενα προβλημα. Απλως παιδευεσαι λιγο παραπανω την ωρα που το βαζεις. Οταν φουσκωσει ειναι το ιδιο.
Αυτό μόνο τι το ήθελες;
εχμ....
.... (θα προσπαθήσω να το διορθώσω.... χεχε)....
εννοώ ότι είναι πιο εύκολο να βάλεις την "ανάλογη" σαμπρέλα στο αντίστοιχο ελαστικό....οπότε οι καλές εταιρείες, για το καλό μας, και μόνο για αυτό.... βγάζουν σαμπρέλες και ελαστικά σε σετάκια (... σε ταιριαστά μεγέθη....) και είμαστε όλοι ευχαριστημένοι....
[.....αλλά μην περιμένεις να σου πω γιατί έχουν βγάλει presta - shraeder - regina - dunlop διαφορετικές βαλβίδες.....]
Αν θελω να αλλαξω προφιλ το αμεσως μικροτερο ποιο ειναι?
700*320
o antony s. μου λεει οτι το 350 ειναι το πλατος αν καταλαβα καλα.
Το αμέσως μικρότερο από τα 35mm πλάτος, είναι τα 32mm.
23άρι ελαστικό έχουν οι κούρσες.
35άρι ελαστικό έχουν τα τρεκιν/φιτνες.
Οποτε το προφιλ ειναι το 700.(ύψος)
Δυο διαστάσεις ειναι.
Διάμετρος (26'', 28'', 622, 650, 700 κλπ).
Φάρδος (23, 28, 35, 1,5'', 2,1 κλπ).
Εaglos μαλλον τον μπερδεψες παραπανω.
700x23= 700 διαμετρος τροχου x 23 profil
το αντιστοιχο ειναι και στις αλλες διαστασεις.
23 = 23 χιλιοστα = φάρδος ελαστικού ή πλάτος πέλματος.
Για μένα προφίλ = πλαϊνό τοίχωμα αλλά αν λέγεται και έτσι
το φάρδος δεν θα τα χαλάσουμε :)
Αν καταφέρει να μπερδευτεί με 2 νούμερα τι να πω... :P
Ενταξει φιλε μου δεν το ειπα για να τσακωθουμε. Και οντως εχεις δικιο οτι η δευτερη διασταση κανονικα ειναι το πλατος. Απλως ολοι το λενε προφιλ (προφανως επειδη προφιλ ειναι στα λαστιχα αυτοκινητου και εχει μεινει ετσι).
Ειναι γεγονος οτι προφιλ ειναι λαθος και πλατος ειναι το σωστο.
Οπως λες για σενα φιλε μου το προφιλ ειναι το πλαινο τοιχωμα.
Τωρα αν με θεωρεις χαζο και μπορω να μπερδευτω σε 2 νουμερα λυπαμαι,αλλα δε μπορει κανεις να ξερει τι σημαινει για σενα προφιλ και τι οχι,οπως λεει ο φιλος παραπανω λογο αυτοκινητου προκληθηκε ασυνενοησια αλλωστε ανοιξα το παραπανω θεμα για να λυθουν οι αποριες μου.
Δεν θεωρω κανεναν χαζο και ουτε ειπα κανεναν χαζο. Οπως και εγω δεν ξερω πολλα πραγματα και απλως ρωταω (δεν ειναι κακο αυτο)(δεν ειναι ενδειξη χαζομαρας αυτο). Και το ειπα προφιλ γιατι πολυ απλα ετσι το λενε ολοι (δεν σημαινει οτι ειναι και σωστο). Αποδεχτηκα αμεσως οτι το σωστο ειναι αυτο που λεει ο eaglos (δηλαδη πλατος). Με αυτη την λογικη ειμαι και εγω χαζος. Αν το προτιματε ετσι καλως.
http://www.youtube.com/watch?v=sLB-uMPj27s
μην αγχώνεστε,αυτοί μας ξεπερνάν όλους
Ξεκαθάρισμα ορισμών:
-Προφίλ: πλαϊνό ύψος της ζάντας (άσχετο με το λάστιχο).
-700: διάμετρος ρόδας (περιφέρεια ελαστικού).
-23: διάμετρος ελαστικού (πόσο χοντρό είναι).
Καλά μη βαράτε, προσπάθησα τουλάχιστον!
Το θεμα εληξε.