Ράγισμα στο (καπάκι του) stem

14 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
georgeb
Εικόνα georgeb
Απών/απούσα

Μόλις σήμερα παρατήρησα το ράγισμα που φαίνεται στο φωτογραφία..

Άλλαξα πρόσφατα τιμόνι και παίζοντας με τις ρυθμίσεις προφανώς το έσφιξα λίγο παραπάνω... (αν δεν είχε γίνει και παλιότερα...)

Προφανώς πάω για άλλο Stem άμεσα ε; φαντάζομαι δεν μπορώ να αγοράσω από κάπου μόνο το μπροστά κομμάτι του stem που έχει ραγίσει (αυτό που καπακώνει στο τιμόνι-δεν ξέρω αν έχει όνομα)

Το συγκεκριμένο δεν πρέπει να είναι και πολύ σόι (no-name είναι με τη μάρκα του ποδηλάτου πάνω του-φτηνό είναι γενικά και το ποδήλατο).
Μπορεί να συμβεί αυτό και σε πιο ακριβούς λαιμούς;

stem

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
nikkos
Εικόνα nikkos
Απών/απούσα

κούρσα?
τα κουρσάτα είναι λίγο πιο ευαίσθητα γενικότερα, αλλά όχι τόσο που να το κόψεις με το σφίξιμο. Θα μου πεις, ποτέ μη λες ποτέ.
Μπορεί και να βρεις μόνο το καπάκι για τον λαιμό ή μπορεί να βρεις κάποιο άλλο να ταιριάζει. Αν δεν λέει και εταιρία κατασκευής, είναι λίγο μανίκι να ταιριάξεις κάτι.

Wicca
Απών/απούσα

Ωραία φωτογράφηση.. ( δεν κάνω πλάκα σαν διαφήμιση είναι).

Μη το κυκλοφορείς πάντως έτσι το ποδήλατο γιατί μπορεί να πάρεις κανένα τιμόνι στο χέρι. Ή βρες κάποιο καπάκι να ταιριάζει ή άλλαξε λαιμό.

georgeb
Εικόνα georgeb
Απών/απούσα

ναι είναι σε μια ατσάλινη κούρσα

Καπάκι πού μπορώ να βρώ; πωλούνται και ξεχωριστά; ή απλά εννοείτε αν κάποιος ποδηλατάς έχει από κάποιο παλιό λαιμό

Διαφορετικά, το ταίρι του τιμονιού μου (Ritchey Classic) είναι μονόδρομος

Όσο για τη φωτογραφία, είναι θέμα φακού-διαφράγματος...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Βρίσκεις καπάκια, δεν είναι κάτι σπάνιο.
Για το ίδιο καπάκι ίσως στο eBay η και
από εδω.

Ο,τι και να κάνεις μην το σφιξεις το πολύ
την επόμενή φόρα.

georgeb
Εικόνα georgeb
Απών/απούσα

με ένα γρήγορο search σε ebay είδα ότι μου έρχεται περίπου 20ευρο με μεταφορικά που μου φαίνονται πολλά αν σκεφτείς ότι με 30-κάτι παίρνω επώνυμο stem

Αν έχει κάποιος να προτείνει κάποιο μαγαζί Αθήνα που μπορώ να βρω..

Καλή χρονιά!!

Wicca
Απών/απούσα

Γιατί κοιτάς στο ebay. Στείλε μέιλ με την φωτογραφία του καπακιού σε διάφορα καταστήματα στην Αθήνα να σου πουν τι έχουν.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Απλά πάρε το καπάκι και πήγαινε σε ποδηλαταδικο
να σου δώσουν κάποιο αντίστοιχο να ταιριάζει.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

ΠΡΟΣΟΧΗ, αν τελικά σπάσει ο λαιμός στο συγκεκριμένο σημείο, δεν θέλεις να σου πω τι θα πάθεις....
Ψάξε στο δίπλα φόρουμ, Ζαχαριάδης, του έφυγε εντελώς το τιμόνι από τον λαιμό, ψάξε μόνος σου να δεις τι έπαθε.....

Είδες κενό ανάμεσα στο μπροστά και πίσω μέρος του λαιμού και είπες να σφίξεις κάργα για να έρθει να κολλήσει??????
Θέλει προσοχή και ρέγουλα, σφίγγουμε ΣΤΑΥΡΩΤΑ και ΑΠΟ ΛΙΓΟ την κάθε φορά, τις 4 βίδες, έτσι ώστε να προχωρήσουν όλες ομοιόμορφα και να σφίξουν στον ίδιο βαθμό.
Και φυσικά πρέπει να μείνει κενό - να φαίνεται ανάμεσα ο σωλήνας του τιμονιού (είναι ΕΛΑΧΙΣΤΟΤΟΙ οι λαιμοί που δεν αφήνουν κενό, νομίζω μόνο μια εταιρεία φτιάχνει τέοιους και θέλει και ιδιας μάρκας τιμόνι, αν δεν κάνω λάθος).

Teo49080
Απών/απούσα

Καλημέρα και καλή χρονιά.
Προτεινω να αγορασεις ένα νέο λαιμό που να ειναι παρομοιος με αυτον που εχεις αλλα σε διαφορετικο μέγεθος ωστε να εχεις πλεον 2 και διαφορετικους διοτι με το νεο τιμόνι ισως να χρειάζεσαι άλλο μέγεθος.
Μετρα το drop του τιμονιου.

georgeb
Εικόνα georgeb
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
ΠΡΟΣΟΧΗ, αν τελικά σπάσει ο λαιμός στο συγκεκριμένο σημείο, δεν θέλεις να σου πω τι θα πάθεις....
Ψάξε στο δίπλα φόρουμ, Ζαχαριάδης, του έφυγε εντελώς το τιμόνι από τον λαιμό, ψάξε μόνος σου να δεις τι έπαθε.....
δεν βρήκα το post αλλά μπορώ να φανταστώ...

RockaRolla wrote:

Είδες κενό ανάμεσα στο μπροστά και πίσω μέρος του λαιμού και είπες να σφίξεις κάργα για να έρθει να κολλήσει??????
Εντάξει, δεν έγινε έτσι, απλά παραέσφιξα...

Teo49080 wrote:
Καλημέρα και καλή χρονιά.
Προτεινω να αγορασεις ένα νέο λαιμό που να ειναι παρομοιος με αυτον που εχεις αλλα σε διαφορετικο μέγεθος ωστε να εχεις πλεον 2 και διαφορετικους διοτι με το νεο τιμόνι ισως να χρειάζεσαι άλλο μέγεθος.
Μετρα το drop του τιμονιου.

καλή ιδέα...
είχα 40άρι με 10cm λαιμό και πήρα 42άρι..
Με το καινούριο να δοκιμάσω έναν 9άρι δηλ;

Wicca
Απών/απούσα

Δες εδώ αν σου κάνει αυτό το καπάκι.

http://postimg.org/image/cpcg5e06l/

Αν ναι, ή αν θες να το δοκιμάσεις, το έχουν στο Bikings στην Αργυρούπολη.

Πέρασα από εκεί σήμερα και το θυμήθηκα και ρώτησα. Μου είπαν αν σε ενδιαφέρει να πας με τον λαιμό για να σιγουρευτείτε ότι ταιριάζει. ( μαύρο έτσι ....δεν είχαν ασημί που θες- αλλά εντάξει δεν έγινε και τίποτα άμα κάνει).

georgeb
Εικόνα georgeb
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Δες εδώ αν σου κάνει αυτό το καπάκι.
http://postimg.org/image/cpcg5e06l/
Αν ναι, ή αν θες να το δοκιμάσεις, το έχουν στο Bikings στην Αργυρούπολη.
Πέρασα από εκεί σήμερα και το θυμήθηκα και ρώτησα. Μου είπαν αν σε ενδιαφέρει να πας με τον λαιμό για να σιγουρευτείτε ότι ταιριάζει. ( μαύρο έτσι ....δεν είχαν ασημί που θες- αλλά εντάξει δεν έγινε και τίποτα άμα κάνει).

Ευχαριστώ, θα το έχω υπόψη μου. Μέχρι τώρα δεν έχω βρει κάτι σε μαγαζιά που έχω πάει..

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

...πως έχω δει σε bike24 και chainreaction, και μάλιστα σε χαμηλότερες τιμές από 20 ευρώ.

Επίσης, γύρω στα 40ε βρίσκεις πολύ καλά επώνυμα stems προσφορά και πιστεύω ότι επιβάλλεται να είσαι σίγουρος ότι αυτό το σημείο είναι στιβαρό αφού "κρατάει" αρκετό βάρος.