Ρωτάω(χωρίς ντροπές! ) : dropouts ρύθμιση (βλέπε τελευταίο ποστάρισμα)

31 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Στα φρένα, π.χ. http://www.wheelmania.gr/index.php?r=product&id=1902

στη θήκη του παπουτσακίου(καλόό!) προς τα κάτω, έχει ένα αλουμινένιο?!
σά νυχάκι? λαβή?! ντρέπομαι, δέ ξέρω τί μπορεί να είναι! το έχω δεί τοποθετημένο προς τα πάνω!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
5
Μέση αξιολόγηση: 5 (4 ψήφοι)
pahisjon
Εικόνα pahisjon
Απών/απούσα

Η "μύτη" πάει προς τα κάτω.
Εκτός από "μούρη", (ασ φάρ ασ Αι νόου) χρησιμεύει σαν οδηγός όταν μετά από σκάσιμο (φτού κακά μακρυά από μας) πάς να ξανατοποθετήσεις τη ρόδα, για να κεντραριστεί και να μη φύγει δεξιά ή αριστερά του ανοίγματος των φρένων.

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

...επίσης όταν είναι προς τα πάνω ανοίγει μερικά χιλιοστά τις σιαγόνες ώστε να περάσει από μέσα το λάστιχο βάζοντας ή βγάζοντας την ρόδα και στην συνέχεια το κατεβάζουμε για να έρθουν πάλι στην προ-ρυθμισμένη τους θέση (οι σιαγόνες).

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

( στην αρχή νόμιζα οτι πάνε προς τα κάτω, για να διώχνουν τα νερά! )

pahisjon
Εικόνα pahisjon
Απών/απούσα

Αγαπητέ Gpiter, πιστεύω ότι υπάρχει μια μικρή παρανόησις,
Εάν έχω καταλάβει καλά εσείς μιλάτε για το λεβιεδάκι που είναι στο σημείο που πιάνει το συρματόσχοινο στη δαγκάνα και ανοίγει/κλείνει τις σιαγώνες (Quick Release), ενώ ο Petaliaris για τις "μύτες" που βρίσκονται στις "παπουτσοθήκες"?
Στην παρακάτω φωτογραφία φαίνονται πιο καθαρά οι εν λόγω μύτες, σε παλαιότερες σειρές φρένων ήταν και πιο εμφάνής η παρουσία τους.
α
και επειδή η φωτό φαίνεται μικρή, είναι από εδώ:
https://www.lfgss.com/thread54772.html

Άν πάλι κατάλαβα λάθος, ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Ουπς, ναι σωστά.... μάλλον εγω δεν κατάλαβα τι εννοούσε ο φίλος petaliaris.

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Ακυρο διπλο ποστ.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Eυχαριστώ για την απάντηση! (είμαι σε καλό δρόμο!).
Αλλα είμαι λίγο ...μπουμπούνας! του μπροστά τροχού μπαίνoυν μπροστά οι λαβές ; και του πίσω τροχού πίσω;
( γυρνάνε 180 μοίρες!)
ή δέν υπάρχει must! Καλά εγώ νόμιζα οτι είναι αερο- και υδρο-διωκτικά!

Julvakilo
Εικόνα Julvakilo
Απών/απούσα

Petaliaris wrote:
Στα φρένα, π.χ. http://www.wheelmania.gr/index.php?r=product&id=1902

στη θήκη του παπουτσακίου(καλόό!) προς τα κάτω, έχει ένα αλουμινένιο?!
σά νυχάκι? λαβή?! ντρέπομαι, δέ ξέρω τί μπορεί να είναι! το έχω δεί τοποθετημένο προς τα πάνω!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Η πιο γλυκιά προσέγγιση θέματος
(όλα όσα ντρέπομαι αλλά τα ρωτάω )!

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

για τα καλά σας λόγια! Μακάρι να τα ξέραμε όλα να τα δείχναμε σε όλους!

Ακόμα και άν λυθεί η παραπάνω απορία μου, να είστε σίγουροι οτι θα έρθει μιά άλλη....χωρίς ντροπές!
Ευχαριστώ!!!

Υ.Γ.: αντίθετα με ότι νόμιζα, στο
http://www.youtube.com/watch?v=CMLhnhJZiHU

στο 1:38 φαίνεται αυτό που λέει ο προλαλήσας, πρόκειται περι λαβών,
και στο εν λόγω βίντεο ελαφριών μάλιστα!

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

http://www.biketinker.com/2011/bike-resources/presta-valve-schrader-rim/...

αυτό το ρημαδο"παξιμαδάκι" δέ θέλει και πολλά-πολλά σφιξίματα!
(ούτε ξε-σφιξίματα!).Κόστος σαμπρέλα+τοποθέτηση = κάτω απο δέκα εούρος!
Πρέπει να είναι χαλλλαρό!

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Petaliaris wrote:
http://www.biketinker.com/2011/bike-resources/presta-valve-schrader-rim/...

αυτό το ρημαδο"παξιμαδάκι" δέ θέλει και πολλά-πολλά σφιξίματα!
(ούτε ξε-σφιξίματα!).Κόστος σαμπρέλα+τοποθέτηση = κάτω απο δέκα εούρος!
Πρέπει να είναι χαλλλαρό!


Και μάλιστα όταν φουσκωνουμε απο εντελώς ξεφουσκωτη την σαμπρελα πρέπει να ειναι εντελώς λυμενο και να σπρώξουμε λίγο την βαλβίδα μεσα με την τρομπα ώστε να αγκαλιάσει σωστά εκείνο το σημείο το λάστιχο και να μην κάνει καρουμπαλο....
Tips..... Το ιδανικό βέβαια ειναι να έχουμε περάσει με πινελο λιγο σαπούναδα το χείλος του λαστιχου ώστε να γλυστρισει τέλεια το λάστιχο κατα το φούσκωμα μεσα στην ζαντα. Επίσης κάποιοι παλιοί αφού φούσκωναν ελαφρά την ρόδα με 3-4 τρομπιες κυλαγαν λίγο την ρόδα (πάντα σαπουνισμενη) για να ´´κατσεί´ και να δουν το πάτημα της και μετά την φούσκωναν εντελώς.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Χτές το βράδυ σφίξε-ξεσφίξε, την έκανα τη λαλακεία μου! εσχίσθη η βαλβίς!
μέσα στα χέρια μου...Ούτε τμήση, διάτμηση, ψαλιδισμός και λοιπά της αντοχής υλικών, καθαρή ...αυτοκτονία!
Μόνο εσύ μας λές τα μερακλήδικα!

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

έστω οτι έχουμε μιά παλιά κούρσα, με τους λεβιέδες αλλαγής ταχυτήτων κάτω...(πίκρεεεες!)
Άν υποθέσουμε οτι αναβαθμίζουμε σε αλλαγές πάνω(απο τις μανέτες των φρένων)...είναι πάντα εφικτό; πώς γίνεται...οέο;!
(άλλη αίσθηση το φρίξιον ...και άλλη η αίσθηση της σαφήνειας!)
Είναι συμβατές όλες οι παλιές κούρσες; ή θέλει πατέντα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

pahisjon
Εικόνα pahisjon
Απών/απούσα

Κατ'αρχήν το παξιμάδι εάν η τρόμπα "κλειδώνει" πάνω στη βαλβίδα (και δεν είναι όπως οι παλιές SKS με το λαστιχάκι πχ.) είναι παντελώς άχρηστο. Με δεδομένο δε ότι τα λάστιχα χάνουν και αέρα, αν το έχεις σφίξει τσίτα στα 120 psi και αφήσεις το ποδήλατο κανα μήνα ακίνητο και πέσει στα 60 και κάτω, διατρέχεις τον κίνδυνο όντως να σκιστεί η σαμπρέλλα στη βάση της βαλβίδας (Been there, done that, got the T-shirt.

Προσωπικά έχω ένα μαζί μου περασμένο πολύ χαλαρά, για την περίπτωση που πάθω λάστιχο ΚΑΙ χαλάσει η τρόμπα και χρειαστεί να φουσκώσω με τρόμπα που δεν κλειδώνει, στο δρόμο.

Για τις ταχύτητες τώρα... εξαρτάται από πολλά:
Για τί τροχούς είναι σχεδιασμένο το σκελετό. Αν είναι 27" παίξαμε και χάσαμε. Αν είναι 700C το συζητάμε παρακάτω
Τι άνοιγμα έχουν τα πίσω ψαλίδια? άν είναι 130 mm OK, αν είναι 126mm (και μιλάμε για 8 γρανάζια και πάνω) θέλουν άνοιγμα (γίνεται ΜΟΝΟ αν είναι ατσάλι) και ευθυγράμμιση τα Dropout.
Το νύχι του ντεραγιέ είναι πάνω στο dropout ή πρόσθετο στο σκελετό που πιάνει με βίδα? Στην 1η περίπτωση θέλει (πιθανώς) ευθυγράμμιση, στη 2η... παίζει να έχεις ασάφειες στις αλλαγές και όσο περισσότερες οι σχέσεις τόσο μεγαλύτερες και οι ασάφειες. (Τα παλιότερα σκελετά δεν είχαν αποσπώμενα νύχια όπως τα σημερινά).
Και φυσικά θέλεις νέους τροχούς (ή τουλάχιστον τον πίσω), σειρά (με φρένα και κασέττα αντι για βιδωτό ελεύθερο), cable stops βιδωτά (αν έχει ο σκελετος υποδοχές) ή με δαχτυλίδι αν δεν έχει), καλώδια, νέα ταίνία.....
Και όλο και κάτι θα ξεχνάω.
Ανάλογα με το σκελετό, μπορεί και να αξίζει ή όχι τον κόπο.
(Το νέο φρούτο της shimano: Brifters Tourney για 7 σχέσεις - μόνο βιδωτό ελεύθερο, η φτηνότερη λύση μάλλον).

Πάντως το friction δεν είναι για να μας τρομάζει. Τόσα χρόνια ο κόσμος έτσι έκανε (κάναμε) ποδήλατο και όταν θα το μάθει κανείς, μπορεί να έχει αρκούντως γρήγορες αλλαγές. Άσε που επιτρέπει και αγωνιάρικες αλλαγές με το γόνατο!

Τέλος παλιότερα είχαν κυκλοφορήσει Indexed λεβιεδάκια διαγώνιου και για 6 / 7 / 8 σχέσεις πίσω (ΟΚ, δεν τα έχεις όλα στο τιμόνι αλλά έχεις το index, εαν σώνει και ντέ σου χρειάζεται...)

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Σε θαυμάζω, θα στο πώ και δια ζώσης, είσαι πραγματικός ποδηλάτης.
Αντίθετα σε πολλά που βλέπω στο δρόμο(τέρμα αριστερά οδήγηση, κόκκινα, πεζοδρόμια κλπ)- "αντιποδηλατικά" τα λέω - είσαι μιά όαση ενώ κατέχεις και το τεχνικό κομάτι!
Είσαι μερακλής, ποδηλάτης με τη πραγματική έννοια, σε έβλεπα πώς (αμέσως μετά τη βόλτα), είχες αφοσιωθεί στο ποδήλατό σου, σά να επρόκειτο για έναν άλλο άνθρωπο, να το καθαρίσεις, να το συντηρήσεις, σά να ήταν το παιδί σου...
Θα μελετήσω την απάντησή σου, σε ευχαριστώ εκ μέρους όλων μας!

pahisjon
Εικόνα pahisjon
Απών/απούσα

Άν το λές για μένα, μην τα λές αυτά γιατί με κάνεις και κοκκινίζω
(Μάλλον έχω ρίξει πολύ ελεύθερο χρόνο στο ίντερνετ)
Ορίστε και το αρθράκι που απαντά στην ερώτησή σου (το έψαχνα χτές αλλα δεν μπορούσα να το βρώ γι αυτό απάντησα τσάτρα πάτρα!)
http://www.velobase.com/resource_tools/ArticleView.aspx?ArticleFile=83e5...

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

έτσι στα πεταχτά: οι αλλαγές απο τις μανέτες είναι συμβατές με κασέτα που έχει παραπάνω απο πέντε γρανάζια πίσω.
Τα παλιοαγαπημένα μας ...έχουν πεντάρα πολλαπλέτα(κουκουνάρα!), συνεπώς
αρχίζει το ...στριμωξίδι! Ευχαριστώ!

ένα άλλο: σε πολλές παλιές κούρσες τα σύρματα των ταχυτήτων τρίβονταν πάνω στο σκελετό, κάτω απο τη μεσαία τριβή...

Dodger
Απών/απούσα

Petaliaris wrote:
ένα άλλο: σε πολλές παλιές κούρσες τα σύρματα των ταχυτήτων τρίβονταν πάνω στο σκελετό, κάτω απο τη μεσαία τριβή...

Έχουν οδηγό, ένα πλαστικό με 2 "αυλάκια" που περνάνε οι ντίζες. Υπάρχουν ακόμα για όσους κάνουν ανακατασκευές.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

μου κάνει εντύπωση που σε μερικά κολνάγκο π.χ. απο όσο θυμάμαι είχε τρύπες μέσα στης μεσαίας τριβής τη φωλιά! και λέω: την ...αναζητούσανε τη τριβή και τη φθορά;! oeo!
κανονικά για ελαχιστοποίηση των τριβών απαιτείται να διανύει η ντίζα(σύρμα) τη μίνιμουμ απόσταση, και να ακουμπάει σε όσο το δυνατόν λιγότερα και μαλακότερα σημεία;
άλλο: έχει μεγάλη διαφορά να έχεις ρόλερ πίσω του ντεραγιέ με ρουλεμάν ή με κουζινέτα; τα πρώτα κανουν κανα σαραντάρι γιούργια...Θα δώ ...μισό βάτ κέρδος π.χ. σε εκατό χιλιάδες χιλιόμετρα;!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Αν έχει ελαφρύ δισκοβραχίωνα, κεραμικές φωλιές/κεραμικές
μπίλιες ή αντίστοιχα κεραμικά ρουλεμάν, ελαφρυά αλυσίδα,
ελαφρυά πετάλια τότε θα τα βάλεις τα ροδάκια με ρουλεμάν
πίσω.

Κοινώς, την μετάδοση την βλέπουμε σαν σύνολο και όχι με-
μονομένα. Ένα μόνο φαίνεται γαμάτο, στον αέρα θα το ρολά-
ρεις και θα ξεχάσει να σταματήσει. Το θέμα είναι τι γίνε-
ται μόλις μπει πάνω στο σύνολο της μετάδοσης. Εκεί ειναι
που είτε θα χαθεί στη μετριότητα των υπολοίπων είτε θα
προσθέσει το λιθαράκι του στην καλυτέρευση της μετάδοσης.

Κολλητός, αθλητής της ΑΕΚ, που έβαλε και carbon FSA πεταλιέρα
και ποτήρια με κεραμικά ρουλεμάν και carbon πετάλια, και ε
λαφρυά αλυσίδα και KCNC ροδάκια στον εκτροχιαστή, είδε συνο-
λική διαφορά.

Τέλος έχει σημασία και η αντοχή. Αν η τριπλάσια τιμή σου
δίνει ίδια ή σχεδόν ίδια διάρκεια ζωής, ε μάλλον δεν έχει
νόημα αν δεν κυνηγάς τα δευτερόλεπτα.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Αν έχει ελαφρύ δισκοβραχίωνα, κεραμικές φωλιές/κεραμικές
μπίλιες ή αντίστοιχα κεραμικά ρουλεμάν, ελαφρυά αλυσίδα,
ελαφρυά πετάλια τότε θα τα βάλεις τα ροδάκια με ρουλεμάν
πίσω.

Κοινώς, την μετάδοση την βλέπουμε σαν σύνολο και όχι με-
μονομένα. Ένα μόνο φαίνεται γαμάτο, στον αέρα θα το ρολά-
ρεις και θα ξεχάσει να σταματήσει. Το θέμα είναι τι γίνε-
ται μόλις μπει πάνω στο σύνολο της μετάδοσης. Εκεί ειναι
που είτε θα χαθεί στη μετριότητα των υπολοίπων είτε θα
προσθέσει το λιθαράκι του στην καλυτέρευση της μετάδοσης.

Κολλητός, αθλητής της ΑΕΚ, που έβαλε και carbon FSA πεταλιέρα
και ποτήρια με κεραμικά ρουλεμάν και carbon πετάλια, και ε
λαφρυά αλυσίδα και KCNC ροδάκια στον εκτροχιαστή, είδε συνο-
λική διαφορά.

Τέλος έχει σημασία και η αντοχή. Αν η τριπλάσια τιμή σου
δίνει ίδια ή σχεδόν ίδια διάρκεια ζωής, ε μάλλον δεν έχει
νόημα αν δεν κυνηγάς τα δευτερόλεπτα.

ευχαριστώ και επαυξάνω με παράθεση! άλλωστε τούρινγκ βόλτες κάνουμε, δέ πάμε σε αγώνες, και ...έχουμε και τα κιλάκια μας! γιατί να ρίξουμε τις "ευθύνες" και τις "απαιτήσεις" στη ποδηλατιά μας! Γάμπα νιόλο, είναι αυτό που μετράει! (ανέμενε φωτο-τατουάζ σε δεξιά γάμπα συναθλητή μας, έχει χτυπήσει ένα δισκοβραχίονα στο δέρμα του! άντε να σταματήσει το στροφάρισμα μετά!)

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

(δέ θυμάμαι τί λέω! )
http://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=94615

πρώτη και τρίτη φωτογραφία, ρυθμιστικά βιδάκια dropouts
(dropi μου! ) όσοι πιστοί και μή, προσέλθετε, να το ξεδιαλύνουμε?
Μερσί!

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Έτσι για να έχουμε μια βάση να μιλάμε...
http://s64.photobucket.com/user/HandsomeRyan/media/dropout.jpg.html

Συγνώμη, το βιδάκι σε αυτή την περίπτωση να το καταλάβω...
dropouts
Μάλιστα μου αρέσει και το χρησιμοποιώ.

Στην άλλη περίπτωση όμως που δεν υπάρχει διαδρομή (ή έστω είναι ελάχιστη) τι ρόλο παίζει ακριβώς?
http://s690.photobucket.com/user/elliott79/media/Master%20PR99/P1040088....

DennisTheMenace
Εικόνα DennisTheMenace
Απών/απούσα

μάλλον αλλάξτε θέμα σε {κομμένη βίδα}.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

...άουτς!!!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Vasscott wrote:
....
Συγνώμη, το βιδάκι σε αυτή την περίπτωση να το καταλάβω...
dropouts
Μάλιστα μου αρέσει και το χρησιμοποιώ.

Στην άλλη περίπτωση όμως που δεν υπάρχει διαδρομή (ή έστω είναι ελάχιστη) τι ρόλο παίζει ακριβώς?
http://s690.photobucket.com/user/elliott79/media/Master%20PR99/P1040088....

υποθέτω ότι το "σωστό" είναι σε οριζόντια drop outs (ειδικά σε αυτά που το άνοιγμα βλέπει μπροστά) να υπάρχει η βίδα μικρορύθμισης-στοπ.
Απλά για λόγους οικονομίας, κάποιοι το κατάργησαν. Άντε, σε απλά καθημερινά ποδήλατα, να πω ΟΚ, .... αλλά αν μιλάμε για καθαρόαιμο αγωνιστικό και ο αναβάτης είναι αθλητής πολλών watts, εκεί ίσως να έχουμε πρόβλημα.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Σε αυτή όμως την περίπτωση (http://s690.photobucket.com/user/elliott79/media/Master%20PR99/P1040088....) που σχεδό δε υπάρχει διαδρομή για τον άξονα του τροχού, τι ρόλο παίζει η βίδα.
Μιλάμε για μικρορύθμιση της τάξης του 1 άντε 2 χιλ.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Ευχαριστώ για τη βοήθεια!
με πιάνει κρύος ιδρώτας όταν βλέπω τέτοια βιδάκια!
Αφ΄ ενός γιατι φοβάμαι ακριβώς τη ποσότητα, (μισή περιστροφή, μία
ένα χιλιοστό?? )
Αφ΄ ετέρου γιατι είναι πιό ασφαλή τα κάθετα νομίζω
https://www.google.gr/search?q=adjustable+screw+dropouts&biw=1280&bih=92...
Έχουν λεχθεί πολλά, σίγουρα υπάρχουν υπέρ και κατά,
ψηφίζω όχι!

( Ναί στο Pompetamine, που "πυροδότησε" και τούτη τη συζήτηση, άνευ όρων, συγχαρητήρια για το συνδυασμό!)

johnheret
Απών/απούσα

 Τα ρυθμιστικά βιδάκια πίσω, είναι για την ευθυγράμμιση του τροχού, τη ρύθμιση του chain stay length

https://www.bikecad.ca/chainstay_length

και τελικά το μήκος του wheel base

https://www.usjcycles.com/news/understanding-bike-fr...

Συνήθως είναι "βλέπε και μην αγγίζεις", αλλα αν αλλάξεις ελαστικό, ή θέλεις να παίξεις με την γεωμετρία και λοιπά, θα πρέπει να γνωρίζεις και δυό πράγματα παραπάνω.Ο γενικός κανόνας θα είναι να τεντώνει η αλυσίδα, με την προϋπόθεση οτι χωράει όλος ο τροχός, άρα πάμε πίσω πίσω. Αυτό βέβαια δεν είναι απόλυτο.

Υπήρχαν δύο τύποι απο αυτά τα ρημάδια! shimano και campagnolo, αντίστοιχα με τους κατασκευαστές των dropouts. Είναι ασύμβατα μεταξύ τους. Τα campagnolo είναι μεγαλύτερης διαμέτρου αν δεν κάνω λάθος.

Τα πολύ παλιότερα dropouts ήταν και μακρύτερα (σε μήκος) και απαιτούν  μακρύτερη ρυθμιστική βίδα.Όσα είναι κάθετα και έχουν ρυθμιστική βίδα, είναι διακοσμητικά και μόνο.

Απευθύνονται σε ποδήλατα με πίσω ντεραγιέ(ωστε να τεντώσει η αλυσίδα άμεσα).

Υπάρχουν ακόμα δεκάδες ποιότητες και ποσότητες τέτοιων screws(βιδών), αλλα οι αυθεντικές είναι τσουχτερές στην τιμή τους! όπως λέει ο φίλος πιό πάνω, η (κακή)τύχη τους, ως κατάληξη μάλλον, είναι το στράβωμα, ή το κόψιμο, αλλα δεν πρέπει εμείς να πτοούμεθα! κάποιο ρόλο επιτελούν οι άτιμες! Παρατηρούμε οτι τόσο το εμπρός πηρούνι, όσο και το πίσω δεξί chain stay, στις ποιοτικές κούρσες εποχής 1980, 1990 κλπ, ειναι χρωμιομένο, επειδή αλλάζονταν συχνά οι τροχοί, και έπρεπε να προστατευτεί ο σκελετός απο τα γκάπα γκούπα. Οπότε εκεί γενικά, θέλουμε ποιότητα και αντοχή, όχι φτηνιάρικο εξάρτημα

Χρήσιμος σύνδεσμος: http://www.mytenspeeds.com/My_TenSpeeds_1/Site%20Con...

Θα ήταν ενδιαφέρον, όποιος γνωρίζει παραπάνω λεπτομέρειες να μας παρουσιάσει το

https://monsieurvelo.es/shop-product/spare-parts/cam...

paris roubaix σύστημα ταχυτήτων, στο οποίο (γκρανγκινιόλ!) τα dropout είχαν...ενεργή συμμετοχή?!

 

 

johnheret
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

 

Vasscott wrote:

....
Συγνώμη, το βιδάκι σε αυτή την περίπτωση να το καταλάβω...
dropouts
Μάλιστα μου αρέσει και το χρησιμοποιώ.
 

Στην άλλη περίπτωση όμως που δεν υπάρχει διαδρομή (ή έστω είναι ελάχιστη) τι ρόλο παίζει ακριβώς?
">http://s690.photobucket.com/user/elliott79/media/Master%20PR99/P1040088....

υποθέτω ότι το "σωστό" είναι σε οριζόντια drop outs (ειδικά σε αυτά που το άνοιγμα βλέπει μπροστά) να υπάρχει η βίδα μικρορύθμισης-στοπ.
Απλά για λόγους οικονομίας, κάποιοι το κατάργησαν. Άντε, σε απλά καθημερινά ποδήλατα, να πω ΟΚ, .... αλλά αν μιλάμε για καθαρόαιμο αγωνιστικό και ο αναβάτης είναι αθλητής πολλών watts, εκεί ίσως να έχουμε πρόβλημα.

Αυτό θέλει καμπανιόλο βιδάκι. Οι άλλες δύο τρυπούλες είναι τα στηρίγματα του portacatena της campagnolo. Έχουν σπειρώματα μέσα τους. Τα κάθετα dropouts δεν χρειάζονται  ρυθμιστικά βιδάκια (νομίζω οτι είναι καθαρά διακοσμητικά)

Τροφή για σκέψη

https://www.bikeforums.net/singlespeed-fixed-gear/44...

και γκουγκλάρισμα "chain tensioner" για τα φιξάκια