στενα λαστιχα στο megisto

36 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

καλησπερα σας..φανταζομαι επαναλαμβανομαι,αλλα αν θελει καποιος απανταει..
ποιο ειναι το στενοτερο λαστιχο που θα μπορουσα να βαλω στο megisto και αν αξιζει τον κοπο και το χρημα να το κανω...σκοπος η πιο ανετη καλυψη μεγαλων αποστασεων,χωρις να ασχοληθουμε με το αν αυτο το ποδηλατο ειναι καταλληλο για μεγαλες αποστασεις..αυτο ας το δεχτουμε ως εχει..

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

βασικά θέλεις άλλη γεωμετρία για να το κάνεις πιο δρομίσιο
βέβαια τα λάστυχα θα σου δώσουν ταχύτητα αν είναι λάστιχα κούρσας

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

δε χρειάζεται να ρωτάς. Ότι να βάλεις θα πάει.

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

καταλαβαινω το θεμα γεωμετριας αλλα για την ωρα δεχομαστε οτι εχουμε..
το ερωτημα ειναι, επειδη ειμαι..νεος(οχι στην ηλικια) και απειρος στα τεχνικα,μεχρι που μπορω να κατεβω ..ας πουμε 25 ? η 28?
ρωταω για να ξερω τι θα ζητησω στην περιπτωση ας πουμε που ενας ποδηλατας μου πει..οχι μονο 32.
ευχαριστω για τις απαντησεις..

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Τα ευκολα.

Λαστιχα μεχρι 700χ28 χωρις να υπαρχει θεμα με τους τροχους σου.
αλλαγη πιρουνι με rigid για να χαμηλωσει λιγο και η μουρη.
κατεβασε τον λαιμο οσο παιρνει η ακομα καλυτερα αλλαξε τον με σταθερο και γυρισε τον με αναποδη κλιση.

Παρομοιες αλλαγες εχω κανει σε δικο μου ποδηλατο και κανω ευκολα 100αρες. Και εμενα εχει μονο 21 ταχυτητες και οχι 24 σαν το δικο σου.

Απο εκει και πανω δεν αξιζει και εχει και αναλογικα μεγαλο κοστος. Με αυτες τις αλλαγες δεν θα γινει κουρσα αλλα θα τρωει πολυ πιο ευκολα αποστασεις.

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

@kktsol..
χαμηλωμα λαιμου και δυο φτηνα 28αρια..πρωτη δοκιμη μου εδωσε 1.5 χλμ παραπανω μ.ω. στα 80 χιλμ.σε καλυτερη μερα μου ισως να ειναι και λιγο παραπανω..ικανοποιητικο νομιζω..εκει που καταλαβαινεις την διαφορα ειναι στις ανηφορες και στον κοντρα αερα..
λιγο κοπανημα αλλα το συνηθιζεις..
ευχαριστω..

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

αλλαξε και το πιρουνι με ενα rigid και εκει θα καταλαβεις την μεγαλη διαφορα. Αν θελεις πες μου μετα.

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

μηπως ξερεις που να ψαξω για πιρουνι και ποσο εχει περιπου?

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

να ευχαριστησω τον συμφορουμιστα kktsol για την βοηθεια του (εμπρακτη) στην αλλαγη του πιρουνιου.

αποτελεσμα.. το megisto με 28αρια λαστιχα αλλο πιρουνι και ρυθμισουλες στην θεση του τιμονιου,εγινε αλλο ποδηλατο..καθε πεταλια πιανει τοπο..
αντε να του βγαλουμε το λαδι και μετα κουρσακι..

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Το τιμονι σε βολεψε εκει που το ειχα ρυθμισει??

Με το ευχαριστω δεν ξεχρεωνεις το γαλα που χρωστας

Ntimitris
Απών/απούσα

δεν σου λεω καλοταξιδος αν δεν βαλεις φωτο τωρα αμεσως.

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

ουπς..μαλλον δεν ξερω πως βαζεις φωτο..θα το βρω και επανερχομαι..

με ενα γαλα θα την βγαλουμε...πιες και κανενα καφε..

η φωτο φρεσκια σημερνη απο το τατοι..

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

tatoi

Ntimitris
Απών/απούσα

ενας θεος ξερει γιατι η ιντεαλ δεν βγαζει τετοια ποδηλατα.
Μονο εκει στην κατηγορια σιτιραν, που παλι επρεπε να λειπουν 2-3 εκατοστα απο το πιρουνι εκει που κανει κατι σχεδια κατω απο το λαιμο του ποδηλατου.
..
Μπανικο, φαινεται πολυ πιο δορμισιο και μαχιμο, για προπονησουλες ειναι οτι πρεπει και μεταφορες ακομα και αν μπει κουρσα στην οικογενεια

LowInertia
Εικόνα LowInertia
Απών/απούσα

Οντως το κανες πολυ καλο αδερφε. Καλα χιλιομετρα.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Αναβάθμιση μεν αλλά από τη στιγμή που θα πας
σε κούρσα είναι λεφτά χαμένα.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

ntimitris wrote:
ενας θεος ξερει γιατι η ιντεαλ δεν βγαζει τετοια ποδηλατα.
...

ΣΩΣΤΟΣ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ας στείλει κάποιος ένα μαιλ στο Μανιατόπουλο....

ή τουλάχιστον, κάποιος τσίφτης ποδηλατάς, να βγάλει σετ αναβάθμισης για τέτοια ποδήλατα:
"...φέρτε το 28αρι τρεκκιν σας για αναβάθμιση/μετατροπή: αλλαγή ελαστικών, πιρουνιού κλπ κλπ: Κόστος χχχ ευρώ"
Είμαι σίγουρος πως αν το διαφημίσει σωστά, θα πιάσει.
Επίσης να έχει 1-2 εναλλακτικές, πχ να επιλέγεις ελαστικά και επίσης να επιλέγεις και πετάλια / καλουπιέδες / ή σχαράκια.
Έτοιμες λύσεις, να τσιγκλίσει κόσμο.
Είναι πολλοί αυτοί που πλέον ζητούν πιο δρομίσια ποδήλατα (μεταβατικό στάδιο), χωρίς να θέλουν την πιο "σκυφτή/ακραία" κουρσάδικη στάση.
Για γρηγορούτσικες μεγαλούτσικες διαδρομές, που το τρεκκιν ψιλο-ζορίζει και η κούρσα ψιλο-φοβίζει....
.
.
.
.
ειδικά όσοι κυκλοφορούν κέντρο, και είδαν την φρεσκοστρωμένη άσφαλτο Β. Αμαλίας & Πανεπιστημίου.... λογικά θα πρέπει να γαργαλιούνται ακόμα πιο έντονα να αφήσουν στην άκρη αναρτήσεις.... άντε... καιρός είναι...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Φάση Α
1. Πουλάς τρεκιν 400 ευρώ
2. Πουλάς ελαστικά δρόμου 30-40 Ευρώ.
3. Πουλάς δρομίσιο λαιμό και φλατ τιμόνι 40-50 Ευρώ.
4. Πουλάς "δρομίσια" κασέτα 20-30 Ευρώ.
5. Πουλάς ξερό πηρούνι 60-100 Ευρώ.
6. Πουλάς καλύτερες ρόδες 80-100 Ευρώ.
7. Πουλάς spd πετάλια 40 Ευρώ.
8 Πουλάς παπούτσια 60-80 Ευρώ.

Σύνολο: 800-900 Ευρώ με εργατικά.

Φάση Β
1. Πουλάς κούρσα 600-700 Ευρώ (πλέον το θύμα είναι έτοιμο)
2. Πουλάς καλύτερα ελαστικά δρόμου 40-50 Ευρώ.
3. Πουλάς τακάκια της προκοπής 10-20 Ευρώ.
4. Πουλάς φρένα της προκοπής 50-60 Ευρώ.
5. Πουλάς πεταλιέρα της προκοπής 60-100 Ευρώ.
6. Πουλάς τροχούς της προκοπής 180-200 Ευρώ.
7. Πουλάς κουμπωτά πετάλια 40-50 Ευρώ
8. Πουλάς παπούτσια 60-80 Ευρώ..

Σύνολο: 1100-1400 Ευρω με εργατικά

Φάη Γ
1. Του λες ότι τα Trekking δεν πάνε στο δρόμο.
2. Του λες ότι οι εισαγωγικές κούρσες δεν φτουράνε.
3. Του πουλάς "καλή κούρσα" 1500 Ευρώ.

Αποτέλεσμα: Το θύμα ξόδεψε 3000-4000 Ευρώ σε διάστημα
μερικών χρόνων για να μάθει ότι με 1000-1200 Ευρώ έκα-
νε τη δουλειά του.

Επειδή όμως είσαι τσίφτης ποδηλατάς και γνώστης, όταν
σου πει "Ρε μάστορα γιατί δεν έκανε custom δρόμου εξ
αρχής;" του απαντάς "τα custom είναι για γνώστες".

Άντε και καλές αναβαθμίσεις...

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

ενταξει δεν ειναι ετσι ακριβως...θα μπορουσε να ειναι ΚΑΙ ετσι..
εγω ας πουμε ξαναμπηκα στον χωρο του ποδηλατου 30 κατι χρονια μετα τα ...νειατα μου..τοτε ειχα κουρσακι..ξεκινησα με ενα μαουντεν και οταν ειδα οτι αυτο που με ενδιαφερει τελικα ειναι οι αποστασεις αλλα και η μετακινηση στην πολη, περασα καλως η κακως στο τρεκιν.ειδα διαφορες..οπως επισης ειδα οτι τελικα η αναρτηση δεν χρειαζεται..δεν την ξεκλειδωσα ποτε..
αν ηταν μια αναβαθμιση να μου στοιχιζε οσα λες, σιγουρα δεν θα το εκανα..
αλλα ενα πιρουνι και δυο λαστιχα και σαμπρελες μου στοιχησαν 60 ευρω..
εδω σταματαω..οτιδηποτε αλλο ,ναι..θα ειναι χαμενα λεφτα..ηδη εχω βελτιωσει αρκετα τους χρονους μου,οχι οτι με ενδιαφερει το χρονομετρο αλλα να ξερω πως μπορω να βγαλω αξιοπρεπως μια αποσταση..
απο εκει και περα ναι..το επομενο βημα ειναι το κουρσακι,αλλα δεν θα τρελαθω κιολλας..οποτε μπορεσω..
το ιδιο ομως δεν ισχυει και για το καστομ ? για να το τελειωσεις λεφτα δεν χρειαζεσαι ?
και κανω και ενα καλο στην παρεα που παμε μαζι αποστασεις...επειδη ειναι με κουρσες, τους..ξεκουραζω..οποτε παμε μαζι πεφτουν στο δικο μου ρυθμο,γυρω στα 23 χλμ..

Ntimitris
Απών/απούσα

στερνη μου γνωση να σε ειχα πρωτα..
..
Παντως η κουρσα σαν ποδηλατο ειναι πολυ εξειδικευμενο για να ξεκινησεις με αυτο
απο την αρχη
και με το ποσο που λες.
..
Ενα ποδηλατο στα 350-400 με 700αρηδες-ξερο-vbrake-24 ταχυτητες στα 11 κιλα περιπου ειναι μια καλη αρχη για δρομο και μετακινησεις σε πολη.(και αυτα πρεπει να βγαζει η ιντεαλ) Εξαλλου και κουρσα να παρεις ενα τετοιο ποδηλατο ειναι χρησιμο να μενει μιας και παιρνει ενα λαστιχακι με λιγο ψωμακι για να μην ψαχνεις την καλη ασφαλτο, ή να μην τραβας τοσο τα βλεματα ή γενικα να ξεφευγεις απο την εξειδικευση της κουρσας
Τωρα τα εξοδα αυτα που εβαλες ολα, spd και παπουτσια, κασετες και και ειναι λιγο υπερβολικα για μενα να τα κανει καποιος σε τρεκινκ. ΑΝ τα κανει κακως τα εκανε,
- αλλα ο φιλος πρεπει να απεχει πολυ απο το ποσο που εβαλες στο ξερο, επειδη ξερω τον κκτσολ, στα λαστιχα δεν ξερω τι εβαλε, αλλα τα λαστιχα ειναι αναλωσιμο, καποιοα στιγμη πρεπει να αλλαχθουν.
..
ΑΝ και εφοσον ξερει πλεον οτι παει για κουρσα, η φαση β πρεπει να ειναι τελειως ακυρη γιατι το εχω ξαναακουσει αυτο και εμπιστευομαι την κριση σας
edit γραψαμε ταυτοχρονα με τον αιθερο δενειχα δει την απαντηση του για τις τιμες

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Άρη, ξέρω ότι είσαι εντελώς αντίθετος με την έννοια της αναβάθμισης στα τρεκκιν.
Διάβασα λίγο βιαστικά τις προτάσεις σου.
Η πράξη έχει δείξει ότι ο πολύς κόσμος ξεκινάει με "κάτι σε ΜΤΒ".
Μετά - αν σοβαρέψει η κατάσταση - ή πάει σε αξιόλογο ΜΤΒ (αν κάνει όντως χρήση βουνίσια / χωμάτινη), ή πάει σε κάτι ντεμί ασφάλτινο / τρεκκιν, με σκοπό να βολτάρει στην άσφαλτο κυρίως... και αν το φέρει η παρέα, να πάει κανα χωματόδρομο στο χαλαρό.
Η κούρσα είναι εξειδικευμένο και ακριβό ποδήλατο. Εκτός αν πάει σε ατσαλένια 20ετίας... όμως πλέον δύσκολα πάει κανείς προς τα εκεί....
Άρα μετά το ΜΤΒ του σούπερ μάρκετ, ίσως να πάει σε τρεκκιν κάπου στο 500αρικο. Σε 1-2 χρόνια μετά θα δώσει κανα 100αρικο για "δρομίσιες αλλαγές".
Αν συνεχίσει να κάνει ποδήλατο στην άσφαλτο και αυξηθούν οι απαιτήσεις και ανέβουν οι επιδιώξεις του, θα πάει σε κούρσα και θα σκάσει το 1.000+
Γνώμη μου - και πάντα αυτό συμβουλεύω, "γράφτε χλμ με ότι έχετε, κατασταλέξτε προς τα που θα πάτε, και μετά χώστε το χέρι στην τσέπη".

Στα περισότερα "χόμπι" κάπως έτσι πάει.
Δεν νομίζω ότι κανείς ξεκινάει με τουρμπισμένο - καραφτιαγμένο - ραλλάκι.
Ούτε κανείς ξεκινάει με Gibson Les Paul Custom.
Ούτε με Nikon D5200 DSLR.

Ανεβαίνοντας, προχωρόντας, κολλάς, ανακαλύπτεις τι σου αρέσει και πας προς τα εκεί.
Προφανώς στην τελική θα έχεις χώσει περισσότερο χρήμα από ότι αν έκανες εξ'αρχής την "καλή" αγορά.... αλλά μάλλον δεν γίνεται αλλιώς.

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

θα συμφωνησω οτι σε ολα τα χομπι-σπορ κλπ. ετσι γινεται..
δεν μπορεις να ξεκινησεις με το καλυτερο..υπαρχουν ενδιαμεσα πολυ χρησιμα σταδια..
και επισης πως το σημαντικο ειναι να γραφεις χιλιομετρα και τιποτε αλλο..με τι τα κανεις δεν εχει σημασια...
εκτος των επαγγελματιων αθλητων βεβαια..
ολο αυτο θα σου στοιχησει κατι παραπανω σε βαθος χρονου, αλλα σημασια εχει το τι γνωσεις και εμπειριες αποκομισες..

periklik
Απών/απούσα

Έχεις την καλοσύνη να γράψεις δυο πληροφορίες ή κάποιο λινκ σχετικά με το ποιο πιρούνι επέλεξες;

Έχω το ίδιο ποδήλατο και ενδέχεται στο μέλλον να με απασχολήσει παρόμοια μετατροπή.

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

periklik wrote:
Έχεις την καλοσύνη να γράψεις δυο πληροφορίες ή κάποιο λινκ σχετικά με το ποιο πιρούνι επέλεξες;

Έχω το ίδιο ποδήλατο και ενδέχεται στο μέλλον να με απασχολήσει παρόμοια μετατροπή.


θα σε παραπεμψω στο μελος kktsol που φανταζομαι θα εχει την καλοσυνη να σε βοηθησει οπως εκανε και με μενα..εγω ως ..σχετικα ασχετος με τα τεχνικα μπορω να κρινω μονο εκ του αποτελεσματος το οποιο ειναι πολυ καλο..

Stel10s
Απών/απούσα

Δεν διαφωνώ σε τιποτα με οσα αναφερθηκαν.
Το καθε ποδηλατο ειναι για συγκεκριμενη χρηση.

Για να πας για δουλεια ή κεντρο ενα τρεκινκ εχει την χρησιμότητα του.
Μια κουρσα θα λυπομουν να την πεταω πανω σε καγκελα κολονες, να λυνω δενω το πεταλο, προσεχοντας μην το γδαρω.
Δεν φωναζει"κλεψε με".
Η πιο ορθια θεση εχει καλυτερη ορατοτητα, μπορεις να φορτωσεις ψωνια-πραγματα κλπ.

Επομενος η αγορα τρεκινκ δεν ειναι ακυρη.
Για αυτο και στην καθημερινη μετακινηση, οσοι εχουν και κουρσα και ΜΤΒ, το τρεκινκ θα παρουν

Geraki
Απών/απούσα

Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα θα πω και εγώ το πρόβλημα μου.
Έχω ένα ποδήλατο πόλης με σταθερό πιρούνι και λάστιχα 700χ32 (αλλάχθηκαν τα 700χ35 της μάνας του αλλά δυστυχώς φοβήθηκα να κάνω μεγάλες αλλαγές και να πάω κατευθείαν σε 700χ28).

Το πρόβλημα μου είναι ότι πονάνε οι παλάμες μου όταν κάνω ποδήλατο.
Έχω γάντια με μαξιλαράκι της Specialized και είναι ελαφρώς καλύτερα αλλά το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει.
Ο πόνος ξεκινάει από τα πρώτα λεπτά και μεγαλώνει όσο περνάει ο χρόνος ενώ προσέχω να έχω τους αγκώνες λυγισμένους.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν αυτό που έγραψε ο kktsol με βοηθήσει.(αν υπάρχει και κάποιο link να διαβάσω και να καταλάβω τι λέει το παρακάτω θα ήταν ευχής έργο)

kktsol wrote:

κατεβασε τον λαιμο οσο παιρνει η ακομα καλυτερα αλλαξε τον με σταθερο και γυρισε τον με αναποδη κλιση.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Αν κατάλαβα καλά, ο Άρης δεν λέει αυτό.
Λέει ότι είναι ακριβή και περιττή κίνηση να κάνεις αναβαθμίσεις σε τρεκκιν. Πούλα το αν δεν σε καλύπτει και πάρε κατευθείαν κούρσα.
Και αν έχω πιάσει το νόημα.... μάλλον υποστηρίζει: πάρε εξαρχής κούρσα αν θα ποδηλατείς σε δρόμο ή πάρε εξαρχής καλό ΜΤΒ αν θα πηγαίνεις σε βουνά.
Δεν έχει άδικο στο σκεπτικό του, αλλά νομίζω ότι απευθύνεται σε "κάργα συνειδητοποιημένους ποδηλάτες", που έχουν κατασταλλάξει πλέον τι θέλουν να κάνουν.
Εκεί έχει δίκιο.
Προσωπικά νομίζω ότι οι περισσότεροι είναι στο ψάξιμο και διστάζουν να χώσουν χρήμα κατευθείαν σε κάτι "ειδικό και ακριβό" όπως είναι μια γνήσια σύγχρονη κούρσα.

Ο καθένας γράφει με βάση το δικό του σκεπτικό.
Για κάποιους, όντως, δεν έχει και πολύ νόημα να παίζουν με αναβαθμίσεις και μεσοβέζικες λύσεις.
Για κάποιους άλλους, ίσως έχει νόημα.

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

ε δεν διαφωνουμε σε τιποτα..
απλα οι ..καργα συνειδητοποιημενοι ποδηλατες που λες, κατεληξαν εκει αφου ψαχτηκαν..δεν νομιζω να γενηθηκε κανεις με ενα ΜΤΒ η μια κουρσα αγκαλια..
πρωτα ψαχνεσαι, δοκιμαζεις,πειραματιζεσαι και μετα καταληγεις..

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

Geraki wrote:
Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα θα πω και εγώ το πρόβλημα μου.
Έχω ένα ποδήλατο πόλης με σταθερό πιρούνι και λάστιχα 700χ32 (αλλάχθηκαν τα 700χ35 της μάνας του αλλά δυστυχώς φοβήθηκα να κάνω μεγάλες αλλαγές και να πάω κατευθείαν σε 700χ28).

Το πρόβλημα μου είναι ότι πονάνε οι παλάμες μου όταν κάνω ποδήλατο.
Έχω γάντια με μαξιλαράκι της Specialized και είναι ελαφρώς καλύτερα αλλά το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει.
Ο πόνος ξεκινάει από τα πρώτα λεπτά και μεγαλώνει όσο περνάει ο χρόνος ενώ προσέχω να έχω τους αγκώνες λυγισμένους.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν αυτό που έγραψε ο kktsol με βοηθήσει.(αν υπάρχει και κάποιο link να διαβάσω και να καταλάβω τι λέει το παρακάτω θα ήταν ευχής έργο)

kktsol wrote:

κατεβασε τον λαιμο οσο παιρνει η ακομα καλυτερα αλλαξε τον με σταθερο και γυρισε τον με αναποδη κλιση.

η γνωμη μου ειναι (και μην την μετρησεις σαν γνωμη ειδικου περιμενε κιαλλες απαντησεις),οτι αυτος ο πονος θα επρεπε να περασει με τον καιρο και οσο συνηθιζεις.μηπως το τιμονι σου ειναι υπερβολικα χαμηλα η τελος παντων κατι δεν παει καλα με την σταση σου πανω στο ποδηλατο με αποτελεσμα να πεφτει ολο το βαρος στα χερια ?

Tasakos10
Απών/απούσα

@Geraki
Η κλίσης της σέλας σου πως είναι; Μήπως είναι πεσμένη η μύτη και πέφτει το βάρος σου προς τα χέρια;

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Για κάνε επίσης μια δοκιμή να γυρίσεις λίγο τις μανέτες των φρενών πιο κάθετα προς τα κάτω.