Κοίτα τώρα τι πήγε και μου καρφώθηκε στο μυαλό.
Να στήσω λέει ένα απλό και οικονομικό ατσάλινο ποδηλατάκι με ένα τριτάχυτο εσωτερικό κέντρο της sturmey αλλά… με το χειριστήριο στο διαγώνιο, έτσι για να παιδεύομαι.
Κάτι σαν αυτά δλδ.
Έλα όμως που δεν έχω ιδέα.
Αξίζει τον κόπο?
Μήπως είναι υπερτιμημένα?
Τα φέρνει κάποιος άραγε στην Ελλάδα?
Ποια θα ήταν μια καλή πηγή? Ίσως το αγγλικό eBay?
Όποιος έχει άποψη και γνώσεις ας μιλήσει τώρα πριν είναι πολύ αργά.
Που πάω και μπλέκω κάθε φορά!
Άντε και περαστικά μας...
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
3 ταχυτητες για μεσα στη πολη πιστευω ειναι κομπλε,σε συνδιασμο με ενα σωστο δισκο,να σου δινει μαλακο μετριο κ αρκετα σκληρο πεταλι για ευθειες.σηκωνεσαι κ ορθοπεταλο εννοειται,δεν ειναι αναγκη να πας καθιστος παντου!σε μεταχειρο ισως βρεις ευκαιρια,η απο κανα παλιο ποδηλατο..
...εγω λεω και παραλεω ,τοσο στο μπρομπτον οσο και στα υπολοιπα ποδηλατα μου στουρμευ τριταχυτα εχω , και μαλιστα τα παλια τα εγγλεζικα τα A W ,τα καινουρια τα φερνει το "βισιους σερκλ" στου ψυρη ,δεν ειμαι σιγουρος αν χρησημοποιουν το ιδιο μεταλο με τα παλια ,σιγουρα αξιζει τον κοπο ,για βολτες μεσα στην αθηνα και για καθημερινη μετακινηση εγω ειμαι υπερκαλυμενος ,νομιζω οτι γενικως στην ελλαδα ειναι υποτημημενα τα εσωτερικα κεντρα ,ξερεις ποσοι με εχουν ρωτησει αν επαρκουν οι 3 ταχυτητες στην αθηνα...?
120mm βγαίνει και το nexus7, και είναι και φτηνότερο (τα ίδια ψάχνουμε πάλι....)
Και ψάξε μέχρι τι αρχική μετάδοση παίρνει. Τα shimano πέρνουν μέχρι 45άρι δίσκο μπροστά, για να αντέξουν τις ροπές. Σε αυτά δεν είχα βρει κάτι σχτικό.
λέω να καβαλήσεις κάποιο 3τάχυτο αν μπορείς φυσικά και βρείς κάποιο, γιατί από ότι θυμάμε παλιά που είχα καβαλήσει εγώ υπάρχει ένα χάσμα μεταξύ των ταχυτήτων και από ότι ξέρω έχεις ένα θέμα με την κλιμάκωση!!!
τώρα αν sony και καλά θες τέτοιο κέντρο κάτι έχω στο μυαλό μου στείλε π.μ!!
http://www.ebay.co.uk/itm/STURMEY-ARCHER-36-Hole-S3X-3-SPEED-FIXED-GEAR-...
με bullhorn τιμόνι και τον επιλογέα στο τιμόνι.
Δεν έχω κανένα προβληματισμό για το εάν οι τρεις ταχύτητες είναι λίγες ή αν έχουν αραιή κλιμάκωση. Δεν μετράνε αυτά για αυτό που θέλω να κάνω.
Τα παλιά με τα καινούρια ξέρω ότι έχουν ενικά αλλά μέταλλα και άλλες διαφορές.
Η αλήθεια είναι ότι έχω βρει στο eBay NOS κέντρα αλλά ελλείψει γνώσεων δεν ξέρω αν αξίζει να το ρισκάρω.
Δεν ήξερα ότι τα φέρνει ο Vicious, ευχαριστώ για την πληροφορία θα περάσω μια βόλτα όταν μπορέσω.
Hidefnick, δε το θέλω για 120άρι πίσω άνοιγμα αλλά για 135. Ο σκελετός που κοιτάζαμε τις προάλλες έχει 135 και μάλιστα είναι στημένος για να δεχτεί καλωδίωση εσωτερικού. Έτσι μπήκα και στο τρυπάκι. Θα μπορούσα να δω και 8άρι nexus αλλά δεν θέλω κάτι παρόμοιο με το alfine αυτό που έχω τώρα.
TheGlassIcon, αυτό δεν είναιfixed? Το χειριστήριο αυτό είναι πολύ καλό και το κοίταζα αλλά έχω κολλήσει αν το άνω όπως θέλω, να μη βάλω χειριστήρια στο τιμόνι. Ειδικά bar end shifter γιατί σκέφτομαι και για reverse brake levers.
Fixed ναι. Οπότε βάζεις στη μια το shifter και στην άλλη τη reversed μανέτα για το μπροστινό φρένο και τα καλώδια εσωτερικά και είσαι τζετ!
Aν και εχω ενα πλεονεκτημα γιατι ξερω για τι σκελετο μιλαμε.
BTW το πισω ανοιγμα ειναι 135μμ σωστα???
Κατι σε rohlof πως σου ακουγεται???
Τριταχυτα έχει πολλά στο ebay.
Άντε, ξεκινα το προτζεκτ της ανοιξης να παιρνουμε μυρουδιες κι εμεις οι... ατσαλολάγνοι!
Η λέξη οικονομικό στο πρώτο post σου λέει κάτι?
Ναι 135 λέει, αλλά μέχρι να το δω από κοντά δεν μπορώ να είμαι σίγουρο για τίποτα.
Εσύ μη νομίζεις ότι θα γλιτώσεις τα π.μ. σύντομα!
Με την ευκαιρία ψάχνοντας για sturmey έπεσα επάνω σε κάτι δικά σου που δεν είχα πάρει χαμπάρι μέχρι σήμερα και ενθουσιάστηκα.
Περιμένω να έχω χρόνο χαλαρά να αρχίσω το διάβασμα!
Απολυτως τιποτα. Σε τι γλωσα ειναι??