Θα ήθελα να φτιάξω ένα ποδηλατο δρόμου με το groupset 6800. βρήκα ένα sitę όπου έχει αρκετές επιλογές για να παραγγείλεις το groupset. Από ότι καταλαβαίνω προσαρμόζεται στο σκελετό. Ξέρει κάποιος να με κατευθύνει σχετικά με το τι είναι οι επιλογές αυτές.? Ακόμη δεν έχω παραγγείλει σκελετο..
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Πρόσεξε αν τα φρένα θα είναι direct mount οι επιλογές που σου δίνει έχουν να κάνουν από το μέγεθος του δισκοβραχίονα και την επιλογή των φύλλων, της κασέτας, της μεσαίας τριβής, την επιλογή long η sort ντεραγιέ ανάλογα με την κασέτα, επίσης βλέπω ότι έχει και κάποιες επιλογές που αφορούν την νεα ultegra (r8000), σίγουρα πάντως ο «σωστός» δρόμος στο στήςιμο ενός ποδηλάτου, είναι πρώτα να επιλέξουμε το πλαίσιο και μετά την σειρά.
...αφού πας σε custom στήσιμο, μίλα με τον άνθρωπο που θα αναλάβει το δέσιμο σκελετού - περιφερειακών. Κάπως θα μπορεί να σε κατευθύνει.
Ο σκελετός έχει άμεση σχέση με:
- το είδος της μεσαίας τριβής που θα παντρευτεί με τον δ/β
- το μπροστινό ντεραγιέ (clamp on / braze on), ανάλογα τι υποδοχή έχει ο σκελετός
- είδος φρένων (τυπικά κουρσάδικα, ή μοντέρνα direct mount, ή ακόμα πιο μοντέρνα δισκόφρενα
Πέραν αυτών, πρέπει να επιλέξεις και τα πατήματά σου. Μπροστά compact ή "κανονικός"? Πίσω κασέτα 11-25 ή 11-28 ή 11-30 ή κάτι άλλλο? Οπότε μετά θα ταιριάξεις και το πίσω ντεραγιέ (μακρύ ή μεσαίο ή κοντό).
Τέλος, σε κάποιες περιπτώσεις παίζει και η καλωδίωση. Υποθέτω ότι πας σε μηχανική σειρά, όχι ηλεκτρονική, οπότε αυτό ξέχνα το..... (εσωτερική ή εξωτερική καλωδίωση, που είναι ανάλογη με τον σκελετό, το ίδιο πάνω-κάτω είναι στην τελική).
ο σκελετος που εχω βρει ειναι παλιος ... 80'-85' στο νουμερο μου: https://velodromebikes.car.gr/photos/11148984/#null
ειναι εφικτο να τοποθετηθει το 6800 groupset?
1. το ντεραγιέ μπροστά θα το επιλέξεις clamp-on (όχι braze-on)
2. ο σκελετός παίρνει τα πλά - τυπικά - συνηθισμένα κουρσόφρενα (όχι δισκόφρενα, όχι direct mount)
3. ρώτα τον πωλητή ΤΙ ΜΕΣΑΙΑ ΤΡΙΒΗ δέχεται το πλαίσιο. Είναι αγγλική, ιταλική, γαλλική... εξωγήινη???
4. θα χρειαστείς επιπλέον σκατουλάκια, ώστε να βάλεις ρεγουλατόρους για τα συρματόσχοινα ταχυτήτων, στην θέση των παλιακών λεβιέδων (βλ. bosses στον πλάγιο σωλήνα, εκατέρωθεν). Βρίσκεις, απλά θέλει ψάξιμο, οπότε έχε το υπόψιν σου.
5. βεβαιώσου για το άνοιγμα των πίσω ψαλιδιών. Για να βάλεις σύγχρονους τυπικούς κουρσοτροχούς, θα πρέπει να έχουν άνοιγμα 130χιλιοστά.
6. Βεβαιώσου πόσο χοντρό ελαστικό μπορεί να δεχθεί ο σκελετός. Κάπου σε άλλο θρεντ διάβασα ότι κοιτάς για 700χ28..... ΨΑΞΤΟ, βεβαιώσου...... ότι χωράνε 28αρια.
7. ρώτα και τι διαμέτρου παλουκόσελο δέχεται ο κάθετος σωλήνας..... (όχι τίποτα άλλο, γιατί κάποιοι σχεδιαστέ ψάχνανε τις πιο απίθανες διαστάσεις... και μετά οι ποδηλάτες ψάχνανε όλα τα παλιατζίδικα να βρουν κάτι που να χωράει εκεί μέσα......)