ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΙΑ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑ MAVIC ΚΕΡΑΜΙΚΑ ΓΙΑ ΜΤΒ(ΓΙΑ V BRAKES)?..ΔΕΝ ΚΑΤΕΧΩ ΠΡΑΜΑ!!!ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ,ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ,ΠΙΟ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ-ΑΚΑΜΠΤΟ.?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΣΑΣ.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Εγώ αυτό που καταλαβαίνω από τα γραφόμενα σου είναι ,ότι οι τροχοί έχουν στεφάνια MAVIC με κεραμικά ρουλεμάν,που έχουν λιγότερες τριβές.
ΟΧΙ ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΕΡΑΜΙΚΟ ΥΛΙΚΟ,ΚΑΙ Η ΜΑΡΚΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑvIC..ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑ...ΟΧΙ ΚΕΝΤΡΑ
Πιο μοντέλο της MAVIC είναι?
πρόκειται για ηλεκτροχημική επίστρωση/επεξεργασία του στεφανιού στην επιφάνεια που πατάνε τα τακάκια. Σκοπός η καλυτερη απόδοση του φρένου, ειδικά στο βρεγμένο. Χρειάζεται ειδικά σκληρότερα τακάκια.
Μιλάμε για στεφάνι όπου έχει κεραμική επίστρωση πάνω
από την επιφάνεια τριβής των φρένων. Εκεί δηλαδή που
πατάνε τα τακάκια όταν φρενάρεις έχει κεραμική επί-
στρωση και χρειάζεσαι τακάκια για κεραμικά στεφάνια.
Η κεραμική επίστρωση ξεχωρίζει εύκολα και μοιάζει
σαν ψιλό γυαλόχαρτο. Δεν έχει σχέση με τα CD στε-
φάνια της Mavic τα οποία είναι απλώς ανοδιωμένα,
δηλαδή έχουν περάσει μια σκληρή μπογιά πάνω από
την επιφάνεια τριβής των φρένων η οποία μετά
από 1000-2000χλμ φεύγει με το φρενάρισμα...
Με τον καιρό και τη χρήση η κεραμική επίστρωση
"ξεφλουδίζει" όπως φαίνεται εδώ ή εδώ.
προφανώς ακριβότερα από τα απλά αλουμινένια. Κατά την ταπεινή μου άποψη, πολύς ντόρος για το (σχεδόν)τίποτα...
Σε καθημερινή χρήση η διαφορά θα είναι ελάχιστη,
ειδικά αν δεν ποδηλατήσει στη βροχή. Κατά τα άλλα
η διάρκεια ζωής του στεφανιά θα είναι κατά πολύ
μεγαλύτερη.
Το βασικό είναι ότι θέλουν το τακάκια για κεραμικά
και όχι το απλό το οποίο τρώνε πολύ πιο γρήγορα.