Τι να αλλαξω στο ποδηλατο για καλυτερο αποτελεσμα στην ασφαλτο;

9 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
parts
Απών/απούσα

provlimatismenos ligo afou pleon dn vgeno se xoma,
tha mporousa na alaksw kati sto podilato Rotwild rfr 01 oste na exw kalitero apotelesma sthn asfalto? euxaristo

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
spy3
Απών/απούσα

καλησπερα αυτο το ποδηλατο που λες δεν το ξερω καν.αν ειναι mountain bike αυτο που μπορεις να κανεις για αρχη ειναι να βαλεις πιο λεπτα και λεια λαστιχα.αν εχει αναρτηση που κλειδωνει να την κλειδωσεις,και να εχεις ελαφρια πατηματα.αλλοι πιο εμπειροι εδω μεσα μπορουν να σου δωσουν περισσοτερες λυσεις

parts
Απών/απούσα

einai freeride type podilato
an alaza tous troxous apo 26x2.10 se pio megalo noumero an dexete o skeletos tha htan kalitera h den aksizei ton kopo kai ta euro pou tha dosw

kai pali euxaristw

xifias
Απών/απούσα

2.10 ζαντα..τοσο πλατυα?δε ξερω,αλλα για αρχη ενα σετ λαστιχα δρομου αξιζουν τον κοπο,κ οχι απαραιτητα ακριβα..υποθετωντας οτι τωρα φορας τπτ με τακουνια θηριωδη κ ακους κρρρρρρρρ στο δρομο...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

1. ΠΕΤΑ τα ελαστικά που έχεις τώρα (ή κράτα τα για όταν πας στις γκρεμίλες και στα απάτητα μονοπάτια)
2. βάλε όσο πιο λεπτό και λείο ελαστικό παίρνει το στεφάνι σου. Τσέκαρε σε ποδηλατά ή στο site της εταιρείας που έχει φτιάξει τα στεφάνια σου. Φούσκωνε στην ΜΑΧ πίεση.
3. κλείδωσε ή βάλε στην ΜΑΧ σκλυρότητα τα αμορτισέρ σου.
.
.
.
.
.
4. αν ΔΕΝ κάνεις αστικές μετακινήσεις μέσα σε έντονη κίνηση οχημάτων, σκέψου την λύση πεταλιών spd με αντίστοιχα παπούτσια / σχαράκια.
Αλλιώς, βάλε μεγάλες πλατφόρμες πετάλια και χρησιμοποίησε παπούτσια με ΣΚΛΗΡΕΣ σόλες.

vang
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
...
2. βάλε όσο πιο λεπτό ...

Για ιδιο πέλμα και ίδιες πιέσεις το λεπτό ελλαστικό έχει ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ αντίσταση κύλησης απο ένα φαρδύτερο.

Η εξηγηση ελιναι ότι η επιφάνεια επαφής ( contact patch) θα έχει ίδιο εμβαδόν και στα δύο ελλαστικά, για ιδια πίεση και δεδομένο βάρος. Ετσι στο λεπτό ελλαστικό η επιφάνεια επαφής, αφού έχει μικρότςερο πλάτος ( στενότερο λάστιχο) θα έχει μεγαλύτερο μήκος με αποτέλεσμα να "χαλάει" μεγαλύτερο τόξο της κυκλικής επιφάνειας και να αυξάνεται η αντίσταση κύλησης.

Το πλεονέκτημα του λεπτού ελλαστικού αρχίζει μετά τα 25-30 χιλιόμετρα ανα ώρα και είναι αεροδυναμικό ( λόγω μικρότερης μετωπικής επιφάνειας).

Προσέξετε εδώ την αρχική πρόταση ΓΙΑ ΙΔΙΟ ΠΈΛΜΑ ΚΑΙ ΙΔΙΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ.

Στην πράξη οι εταιρείες φτιάχνουν κυρίως ΛΕΠΤΑ ελλαστικά που αντεχουν μεγάλες πιέσεις και έχουν πέλμα για εύκολη κύληση...
Γιαυτό και έχει επικρατήσει η άποψη ότι τα λεπτά ελλαστικά κυλάνε καλλύτερα. Στην πράξη κυλάνε καλλύτερα τα ελλαστικά που είναι ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ για έυκολη κύληση ( πέλμα) και για πολλά PSI (μεγάλη πίεση = μικρότερο εμβαδόν του contact patch για δεδομένο βάρος)
Παίζουν επίσης ρόλο πολλά άλλα στοιχέια του ελλαστικού, όπως η σκληρότητα των πλαινών τοιχωμάτων, το βάρος, η κατανομή του υλικού κλπ αλλά η βασική διαφορά έιναι στην πιεση και το πέλμα.

Αν μιλάμε για αστική ποδηλασία στο δρόμο, και μπορούμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε ΙΔΙΟ ελλαστικό μεταξύ των διαστάσεων π.χ. 1,5 και 1,75, το 1,75 θα κυλλάει καλλύτερα και θα είναι πιό αποδοτικό για τα περισσότερα διανυόμενα χιλιόμετρα.

Προσοχή όταν αυξάνουμε τις πιέσεις των ελλαστικών πρέπει να σιγουρευτούμε ότι τα "μάγουλα " της ζάντας τις αντέχουν...( καλής ποιότητας ζάντα)

Ελπίζω να βοήθησα.

parts
Απών/απούσα

akouw ston dromo xaxaax!! toulaxiston sta katsavraxa k sta gremia den enoxlousa kanenan ,,, sas euxaristw gia ths simvoules sas olous !
ksekinaw m eta lastixa k vlepoume aaaa h thesei timoniou, na to ferw ligo pros ta pisw ? twra einai ligo rigmeno pros ta empros h den exei diafora ?

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

κανονικά το τιμόνι ρυθμίζεται ώστε να "μας βολεύει"....
Δοκίμασε να χαμηλώσεις λίγο, ώστε να γίνεις πιο "αεροδυναμικός".
Θα κερδίσεις σε "ταχύτητα", θα χάσεις σε "άνεση".

("χαμηλώνεις" με τα δακτυλίδια / spacers που είναι στο λαιμό του πιρουνιού, αν έχεις ahead σύστημα. Αλλιώς ξεβιδώνεις το λαιμό και σπρώχνεις προς τα κάτω, αν έχεις τ οthreadless σύστημα.... τσέκαρε σε ποδηλατάδικο....).
Αν φέρεις το τιμόνι "πίσω", μάλλον θα σηκωθείς πιο όρθιος. Σίγουρα θα χάσεις σε "αεροδυναμική" και δεν είμαι πολύ σίγουρος αν θα κερδίσεις σε άνεση....
Δοκιμή και σφάλμα....

freestyler
Απών/απούσα

καλησπερα! πριν λιγο καιρο ειχα κ γω το ιδιο θεμα σχετικα με ενα ποδηλατο ballistic hermes που εχω... αποφασισα οτι αφου δεν παω χωμα καθολου επρεπε να το κανω ασφαλτινο... αρχικα αλλαξα τα λαστιχα με τα kenda quick roller σε διασταση 26χ1.25 ... τεραστια διαφορα μπορω να πω!! βασικα φανταζομαι οτι θα πρεπε να επενδυσω σε αλλο ποδηλατο, αλλα με τα σημερινα δεδομενα δε νομιζω να παιξει κατι τετοιο...οποτε βαδιζουμε με αυτο κ οτι μπορουμε κανουμε... αν συνεχισω τις μεγαλες σχετικα για το ποδηλατο αυτο πορειες, σιγα σιγα λεω να το αναβαθμισω λιγακι ακομα... σκεφτομουν για πιρουνι ξερο μπροστα που να ειναι κ πιο χαμηλο απ την αναρτηση που εχει τωρα... θα δω, πρεπει να το ψαξω να δω τι ταιριαζει ακριβως... παντως για τα λαστιχα μην το σκεφτεσαι καν βαλε οσο πιο λεπτα μπορεις!!