Καλησπερα σε ολους.Λοιπον ηρθε η ωρα να αγορασω ποδηλατο και εχω κολλησει με τα σπαστα της dahon.Λογω του οικονομικου σκεφτομαι μονο για το eco 2 που μου αρεσει παρα πολυ απλα κολλαω με τους λεβιεδες ταχυτητων.Στην περιγραφη του site της dahon λεει πως ειναι Shimano Revo 6 αλλα δεν μπορω να δω πως ειναι.ξερεται ποιο ακριβως μοντελο λεβιεδων ειναι?υπαρχει περιπτωση να μπορεσω να αλλαξω και να βαλω τους περιστροφικους των αλλων μοντελων??αααα για να αγορασω αυτο το ποδηλατο πρεπει να πουλησω ενα παλιο ideal pro rider μοντελο δεν θυμαμαι παντως ειναι το επομενο μοντελο της φωτογραφιας http://img121.imageshack.us/img121/4148/dsc3993q.jpg που ειναι ολο κυπαρισσι σε αριστη κατασταση,οσο και αν ακουγεται παραξενο επειδη ειναι οκταετιας ειναι σε αριστη κατασταση.ποσο περιπου να το ζητησω,πανω κατω.ειμαι απο Λαρισα.Ευχαριστω και συγνωμη για τα πολλα.απλα ρωταω ειδικους!!!
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
-το μοναδικο που θελω να σου πω ειναι , καλυτερα , να μαζεψεις (ελαχιστα) χρηματα παραπανω και να παρεις το boardwalk.
Εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα στους συνδεσμους(ειδικα του λαιμου τιμονιου ) , κατι που ειναι ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ σημαντικο στα σπαστα.
Ακουσε με και δεν θα το μετανιωσεις !
http://ecx.images-amazon.com/images/I/31Z0Ip94EIL._SL500_AA300_.jpg
εγώ θα προτιμούσα το roo7 που είναι με κασέτα πίσω
το boardwalk είναι και αυτό με κασέτα ?
Σας ευχαριστω και τους δυο παρα πολυ.Πηρα στην αντιπροσωπεια και μου παν για τα καινουργια μοντελα που ερχονται.Να περιμενω καλυτερα πριν παρω γρηγορα την αποφαση?Φιλε tkant http://www.dahon.gr/images/bikes_large/eco2_l.jpg απο τη φωτο αυτη φαινεται να προεξεχει ενας μαυρος λευγες προς τα πανω στις ταχυτητες οποτε δεν ειναι νομιζω αυτο της φωτο http://ecx.images-amazon.com/images/I/31Z0Ip94EIL._SL500_AA300_.jpg .τωρα αν το εχεις δει απο κοντα παω πασο.
......είναι από το κουδουνάκι.
Έχω το Eco 3 (7 ταχύτητες)
+1000
φιλε tkant ευχαριστω παρα πολυ.τι να κανω ρε παιδια μπερδευτικα .δεν διαθετω και πολλα λεφτα (γιατι δεν εχω) οχι οτι θεωρω οτι δεν αξιζει,αξιζει και με το παραπανω.απλα μονο το eco 2 σηκωνει η τσεπη μου.τοσο χαλια ρε παιδια???φιλε tkant σου εβγαλε κανενα προβλημα εσενα???πηρα τηλ στην αντιπροσωπεια και μου παν δεν υπαρχει εχει εξαντληθει?υπαρχει η εξαντληθηκε παντου?
.....αν και δεν νομίζω ότι ανήκω στο πλέον αντιπροσωπευτικό δείγμα για να σου απαντήσω (το χρησιμοποιεί η γυναίκα μου για λίγα χιλιόμετρα).
Επίσης το πήρα από ebay με έξτρα σχάρα, πίσω και μπροστά φως, φθηνότερα απ' ότι το πουλάνε εδώ γυμνό (λαστ γίαρ). Πχ. αυτό είναι το eco3 με 370 ευρώ (για να πάρεις σχάρα και φώτα εδώ υπολόγισε περίπου +70. Μόνο η σχάρα ArcLite έχει 50 ευρώ)
http://cgi.ebay.de/Dahon-Klapprad-Shimano-7Gang-Alu-Faltrad-Licht-2010-/...
Έχω 2 ποδήλατα. Το ένα έχει revo-shift όπως το eco2 και το άλλο τους κλασσικούς με τις σκανδάλες (νομίζω rapid-shift τους ονομάζει η Shimano), οπότε μπορώ να έχω άμεση σύγκριση.
Προσωπικά οι revo-shifts με έχουν βολέψει πάρα πολύ και ιδιαίτερα σε κίνηση μέσα στην πόλη. Έχουν το πλεονέκτημα ότι μπορείς να ανεβάσεις ή κατεβάσεις όσες ταχύτητες θέλεις με μία μόνο κίνηση.
Ο shifter, τραβαει ενα συρματοσχοινο σε προκανονισμενα διαστηματα και κανει trigger τις αλλαγες στο ντεραγιε. Ειτε twist ειτε rapid το ΠΟΣΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑΖΕΙΣ, εξαρταται κυριως απο το συστημα ταχυτητων. Ακραιες και αποτομες αλλαγες συνηθως πετανε την αλυσιδα εξω.
To twist shifter εχει περισσοτερο νοημα στα συστηματα εσωτερικων ταχυτητων (κατα την αποψη μου). Στα συστηματα ντεραγιε, θελει λιιιγη προσοχη.
Κατα τα αλλα και εγω θα προτεινα στον αρχικο αποταμιευση και υπομονη.
Με το Revo, στη θεωρία με ένα γύρισμα του καρπού μπορείς να ανεβάσεις, ή κατεβάσεις όλη την κασέτα. Βέβαια λέω στη θεωρία γιατί στην πράξη εξαρτάται, όπως είπες και εσύ, από το πόσο καλορυθμισμένος είναι ο εκτροχιαστής, για να μην σου πετάξει, ή σκαλώσει η αλυσίδα.
Στον "Πύραυλο" μου αλλάζουν όλες με την μία... αλλά είμαι "άρρωστος" με τις ρυθμίσεις
Υπαρχουν shifter με βαθυ πατημα που αλλαζουν παραπανω ταχυτητες, 3 και βαλε.
Edit: Τωρα σε διαβασα, I thin u are right.
http://cgi.ebay.de/Dahon-CRU-D7-Klapprad-2010-7Gang-Faltrad-Folding-Bike... αυτο ποιο μοντελο ειναι ακριβως?????γιατι ψιλομπερδευτικα.και ποιες οι συμαντικες διαφορες με το eco 3?
Οι διαφορές τους εδώ:
http://www.dahon.gr/specs/speed_d7_specs.htm
kai
http://www.dahon.gr/specs/eco3_specs.htm
πραγματικά υπάρχει έλλειψη. Ούτε γω μπόρεσα να το βρω στην Αθήνα. Με το νέο έτος μου λέγαν όλοι. Ευτυχώς βρήκα μεταχειρισμένο.
Ψάξε για μεταχειρισμένο. Έτσι μπορείς να βρεις καλύτερο μοντέλο σε πιο οικονομική τιμή. Αλλά για πες μου, τι το θες το σπαστό στη Λάρισα; Είναι μικρή σχετικά πόλη και εντελώς φλατ....
συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις αλλα το μοντελο στη φωτογραφια http://cgi.ebay.de/Dahon-CRU-D7-Klapprad-2010-7Gang-Faltrad-Folding-Bike... μοιαζει πιο πολυ με το roo D7 παρα με το D7.λογω δηλαδη της καμπυλης στο σκελετο.Το οτι ο σκελετος του eco ειναι ατσαλινος δεν ειναι πλεονεκτημα σε σχεση με το D7?τα ποδηλατα με αλουμινιου σκελετο ειναι πιο ελαφρια ή ειναι πιο ισχυρα στο βαρος του αναβατη??ευχαριστω πολυ.
φιλε portokali 1.μου εχουν κλεψει ενα ποδηλατο και δεν θελω να ξαναγινει,θελω να το παιρνω παντου 2.παω σχεδον 2 με 3 φορες τη βδομαδα σε μια περιοχη και θελω να το παιρνω ευκολα στο αμαξι μου που ειναι μικρο και δεν εχει μεγαλο χωρο.3 οδηγησα ενα dahon ενος φιλου μου και πραγματικα ειναι ο συμαντικοτερος απο τους παραπανω λογους,μου αρεσε σαν ποδηλατο σαν οδηγηση σαν ολα 4 Γιατι τα dahon δεν κανουν για φλατ πολεις????.σας περιμενω λαρισα να κερασω τσιππροοο.με τοσο πριξιμο το χρωσταω.