Τι θα πρέπει να προσέξω στην αγορά υδραυλικών δισκοφρένων;

3 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Theo21
Απών/απούσα

Έχω μηχανικά δισκόφρνα ProMax (μπρος-πίσω) κι απ' ότι φαίνεται δεν κάνουν και πολύ καλή δουλειά..! Έτσι άρχισα να σκέφτομαι τα υδραυλικά δισκόφρενα.
Επειδή όμως δεν έχω και πολύ πείρα στο χώρο των ποδηλάτων, θα ήθελα τη βοήθειά σας στην αγορά υδραυλικών δισκοφρένων:

-πώς χαρακτηρίζεται ένα σετ υ.δ "καλό";
-γίνεται να συνδιαστεί ποιότητα και καλή τιμή; (αν ναι μερικά παραδείγματα ή ακόμα και link θα μου ήταν εξαιρετικά χρήσιμα!!)

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

Όταν λες ότι φαίνεται ότι δεν κάνουν πολύ καλή δουλειά τι εννοείς; Σε ποιες περιπτώσεις δεν καλύπτεσαι; Δεν μπορούν να ακινητοποιήσουν τον τροχό; Δεν πιάνουν στα νερά; Τι ακριβώς δε σε ικανοποιεί;

Theo21
Απών/απούσα

Το μπροστινό δισκόφρενο δεν πιάνει καλά και το έχω εδώ και 6 μήνες. Επίσης, εάν πηγαίνω με κανονική ταχύτητα (ούτε πολύ γρήγορα ούτε πολύ αργά) και πατήσω το πίσω φρένο δυνατά, τότε ο τροχός ναι μεν μπλοκάρει αλλά αρχίζει και τρέμει έντονα όλο το ποδήλατο.
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με το πίσω μ.δ. ίδιας μάρκας ενός φίλου μου!

Τέλος,(δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει και για τα υπόλοιπα φρένα το παρακάτω περιστατικό) όταν μια φορά είχα πατήσει ένα μισοάδειο κουτάκι χυμού στο δρόμο, πετάχτηκε χυμός στο μπροστινό δισκόφρενο και μέχρι να μου το καθαρίσει ο μάστορας ήταν άχρηστο!!