Αγαπητοί φίλοι,
χρησιμοποιώ καθημερινά ένα fitness bike διανύοντας αρκετά χλμ μέσα στην ευρύτερη πόλη των Αθηνών. Το ποδήλατό μου φοράει 32ρια λάστιχα(700cc) και έχει φρένα v-brakes avid, τα οποία είναι ομολογουμένως δυνατά.
Σκέφτομαι να αλλάξω ποδήλατο, και το υποψήφιο φοράει κουρσάδικες δαγκάνες tiagra και λάστιχα νομίζω 23ρια, πάλι σε 700cc.
Έχει κανείς τεκμηριωμένη άποψη σχετικά με την δύναμη της πέδησης του κάθε τύπου? Κάποιος μου είπε ότι το V-brake avid είναι πιο δυνατό, ενώ ήμουν σίγουρος ότι γενικά τα κουρσάδικα είναι καλύτερα φρένα.
Η χρήση του ποδηλάτου είναι αστική (όλη η Μεσογείων, ενίοτε φτάνω και Ν.Σμύρνη).
Θα ήθελα τη γνώμη σας, η δύναμη φρεναρίσματος είναι καθοριστικής σημασίας για την επιλογή μου.
Ευχαριστώ θερμά
Γ
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Ποιά έχεις? Με τα SD7 είμαι ευχαριστημένος και ας μην είναι σαν τα υδραυλικά. Πάντως και εγώ θα πίστευω πως σε ίσης κατηγορίας τα V-brakes είναι ότι πιο δυνατό σε rim brakes με καλώδιο.
Πάντως το φρενάρισμα δεν είναι μόνο φρένα είναι λάστιχα και το λάστιχο που έχεις τώρα είναι σχεδόν 50% φαρδύτερο από αυτό που θέλεις να βάλεις. Επίσης λάστιχο από λάστιχο διαφέρει. Αλλά απλά μπορείς να πας στο ποδηλατάδικο που θες να πάρεις το ποδήλατο και να το δοκιμάσεις.
Φίλε σε ευχαριστώ για την απάντηση,
έχω όπως είπα τα avid σε V-brakes και το υποψήφιο ποδήλατο έχει tiagra.
Απλά έχω αρχίσει και σκέφτομαι μήπως γενικά η φιλοσοφία του κουρσάδικου φρένου δεν ανταποκρίνεται το ίδιο καλά στις ανάγκες της πόλης. Η πόλη απαιτεί ακαριαίες αντιδράσεις μέσα στην κίνηση, στους απότομους ελιγμούς κλπ κλπ.
Δεν ξέρω αν έχει φτιαχτεί με τέτοιες προδιαγραφές μια δαγκάνα κούρσας.
Επίσης είναι και το θέμα της διαμέτρου λάστιχου που ανέφερες: να υποθέσω ότι ένα 32ρι λάστιχο σταματά καλύτερα από ένα 23ρι λόγω τριβών?
.