Καλησπέρα παιδιά.
ήμερα μου ήρθε το ποδήλατο από Αγγλία και περιχαρής ξεκίνησα να το συναρμολογήσω αλλά πήρα την έκπληξη της ζωής μου όταν διαπίστωσα ότι ήταν εντελώς αποσυναρμολογημένο.
Με πολύ ψάξιμο στο youtube κατάφερα να βάλω μπρος-πίσω ρόδα και τιμόνι ελπίζοντας ότι θα είναι τοποθετημένα σωστά.
Αυτό που δεν έχω καταφέρει μια ώρα τώρα είναι να βιδώσω τα πετάλια!!!
Υπάρχει κάποιο κόλπο;
Αυτό που κάνω είναι να κρατάω στθερό το πετάλι και με το χέρι να γυρίζω τη βίδα που είναι κάτω κάτω.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Το αριστερό πετάλι βιδώνει ανάποδα. Κατά τα άλλα απλά τα βιδώνεις.
Καλοτάξιδος!!!
Το αριστερό πετάλι θα έχει χτυπημένο ένα 'L' και το δεξί ένα 'R', συνήθως στη μέση του άξονα, για να τα βρεις πιο εύκολα. Δεν υπάρχει λόγος να τα σφίψεις υπερβολικά δυνατά. Όσο πάει με το κλειδί.