Βουνό και integrator

30 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
mrroni
Εικόνα mrroni
Απών/απούσα

Άρχισα πρόσφατα τις πρώτες βόλτες μου σε βουνό (Υμμητό) με το τρεκ μου (ideal integrator) περνάω απο πολύ χώμα πέτρες και γενικά όλες τις ανωμαλίες του βουνού χωρίς όμως να κάνω γρήγορες καταβάσεις ( >35km ).
Απο θέμα άνεσης είμαι πολύ κομπλέ και νιώθω αρκετή σιγουριά στο τιμόνι. Μοναδικό πρόβλημα ως τωρα σκάσιμο σαμπρέλας (κλάιν). Σήμερα όμως που πέρασα απο γνωστό ποδηλατάδικο της μεσσογείων ο τεχνικός μου είπε ότι το ποδήλατο είναι ακατάλληλο για βουνό και ότι αν συνεχίσω να πηγαίνω σε 3 μήνες θα αρχίσει να μου σπάει! (τροχοί,ανάρτηση κλπ). Να ανησυχώ οτι κάτι τέτοιο όντως ισχύει ή απλά ήταν υπερβολικός?

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
vdaf
Εικόνα vdaf
Απών/απούσα

το intergrator ειναι ποδηλατο trekking off road και σε καμια περιπτωση mountain.Ως κατοχος ενος intergrator 02 2010,μετα απο πολλα αστικα χιλιομετρα,οφειλω να σου πω οτι το ποδηλατο δεν κανει για χρηση βουνου καθως καταχτυπιεται απο τα λεπτα του λαστιχα και την αναρτηση περιορισμενων δυνατοτητων,παρα μονο σε ομαλο χωματοδρομο χωρις πολλες πετρες,Αν παρολαυτα επιμενεις μπορεις να βαλεις οσο πιο χοντρα λαστιχα επιτρεπει η ζαντα σου με χαμηλη πιεση,αλλα σε αυτη τη περιπτωση θα θυσιασεις κατι απο την ανεση και τη ποιοτητα κυλισης στην ασφαλτο ,λογω της υψηλης τριβης με το οδοστρωμα.Οι ταχυτητες που λες 35χλμ ειναι πολυ υψηλες για το συγκεκριμενο ποδηλατο (στο βουνο) και εγω στη θεση σου θα ανησυχουσα και για την ασφαλεια μου οχι μονο για την ακεραιοτητα του ποδηλατου.

mrroni
Εικόνα mrroni
Απών/απούσα

Γνωριζω οτι δεν εχω mountain και γ αυτο ρωταω για να βρω ατομα με αντιστοιχα ποδηλατα κ εμπειριες στο βουνο την συμπεριφορα του ποδηλατου τους και αν αντιμετωπισαν καποιο προβλημα στο βουνο.
Το αλλαγμα στα λαστιχα σιγουρα βοηθαει αλλα δν θελω να μπαινω σε αυτη τη διαδικασια. Το ποδηλατο το παω ακριβως οπως κ στην πολη (που ειμαι υπερικανοποιημενος).

εγω στη θεση σου θα ανησυχουσα και για την ασφαλεια μου οχι μονο για την ακεραιοτητα του ποδηλατου.
Για αυτον ακριβως τον λογο ξεκινισα αυτη την ενοτητα διοτι η ασφαλεια η δικη μου εξαρταται απο την ακεραιοτητα του ποδηλατου μ!

vagosxxxl
Εικόνα vagosxxxl
Απών/απούσα

εγώ με το μέγιστο στο φιλοπάππου εδώ και 9 μήνες δεν μου έχει βγάλει πρόβλημα αλλα προτιμάω το mountain

gavos
Απών/απούσα

Δεν έχει κανένα πρόβλημα το Ποδήλατο. Απλώς είναι Κρίμα για σένα να μη μπορείς να απολαύσεις τις αρετές του mountain σε τέτοια εδάφη. Αν το χρησιμοποεις σε κατσικοδρομους με κροκαλες κτλ. Ίσως θα είχε νόημα να κανείς κάποιες μετατροπές αλλα απότι καταλαβαίνω δεν Είσαι και Πολύ διατεθιμενη. Συνέχισε Έτσι, δε γνωρίζω πολλούς που να έχουν ξεπεράσει τα όρια του ποδηλάτου που χρησιμοποιούν και αν το έκαναν Σίγουρα δε το μετανοιωσαν.

Νίκος

vdaf
Εικόνα vdaf
Απών/απούσα

εγω τα 800 ευρω που εδωσα για να το παρω δεν μου περισσευαν ,για την ακριβεια πουλησα τη μηχανη μου και μετα πηρα το ποδηλατο.Τωρα αν καποιος εχει πολλα χρηματα φανταζομαι οτι μπορει να αλλαζει συχνα ποδηλατα..

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

vdaf wrote:
εγω τα 800 ευρω που εδωσα για να το παρω δεν μου περισσευαν ,για την ακριβεια πουλησα τη μηχανη μου και μετα πηρα το ποδηλατο.Τωρα αν καποιος εχει πολλα χρηματα φανταζομαι οτι μπορει να αλλαζει συχνα ποδηλατα..

το intergrador δεν κάνει για βουνό
δεν έχει την γεωμετρία για βουνό
είναι δυσκίνητο μέσα στο βουνό
δεν έχει σταθερότητα ο σκελετός λόγο ελαστικότητας
και η ανάρτηση του είναι επικύνδινη
πίστεψέ με δεν θέλεις να σπάσει η ανάρτηση την ώρα της κατάβασης
:D

freediver
Εικόνα freediver
Απών/απούσα

plannet wrote:

το intergrador δεν κάνει για βουνό
δεν έχει την γεωμετρία για βουνό
είναι δυσκίνητο μέσα στο βουνό
δεν έχει σταθερότητα ο σκελετός λόγο ελαστικότητας
και η ανάρτηση του είναι επικύνδινη
πίστεψέ με δεν θέλεις να σπάσει η ανάρτηση την ώρα της κατάβασης
:D

mrroni
Εικόνα mrroni
Απών/απούσα

δεν Είσαι και Πολύ διατεθιμενη ναι δεν ειμαι πολυ διατεθιμενη

δεν έχει την γεωμετρία για βουνό
είναι δυσκίνητο μέσα στο βουνό
δεν έχει σταθερότητα ο σκελετός λόγο ελαστικότητας

μα πραγματικα εμενα με παει παραπανω απο μια χαρα! κανενα προβλημα ανεσης κ σταθεροτητας (χτυπα ξυλο) αρα στην ουσια/πραξη δεν ισχυει αυτο

και η ανάρτηση του είναι επικύνδινη
πίστεψέ με δεν θέλεις να σπάσει η ανάρτηση την ώρα της κατάβασης

αυτο με ανησυχει ουσιαστικα... ειναι τοσο πιθανο να σπασει απροειδοποιητα η αναρτηση? επαναλαμβανω δεν κανω downhill απλα στο κατεβασμα παω αρκετα γρηγορα (30-35km) και επισης εκτος αναρτησης τι αλλο ειναι ευαισθητο συγκριτικα με ενα mtb?

ευχαριστω πολυ ολους για τις απαντησεις κ το ενδιαφερον.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

mrroni wrote:
δεν Είσαι και Πολύ διατεθιμενη ναι δεν ειμαι πολυ διατεθιμενη

δεν έχει την γεωμετρία για βουνό
είναι δυσκίνητο μέσα στο βουνό
δεν έχει σταθερότητα ο σκελετός λόγο ελαστικότητας

μα πραγματικα εμενα με παει παραπανω απο μια χαρα! κανενα προβλημα ανεσης κ σταθεροτητας (χτυπα ξυλο) αρα στην ουσια/πραξη δεν ισχυει αυτο

και η ανάρτηση του είναι επικύνδινη
πίστεψέ με δεν θέλεις να σπάσει η ανάρτηση την ώρα της κατάβασης

αυτο με ανησυχει ουσιαστικα... ειναι τοσο πιθανο να σπασει απροειδοποιητα η αναρτηση? επαναλαμβανω δεν κανω downhill απλα στο κατεβασμα παω αρκετα γρηγορα (30-35km) και επισης εκτος αναρτησης τι αλλο ειναι ευαισθητο συγκριτικα με ενα mtb?

ευχαριστω πολυ ολους για τις απαντησεις κ το ενδιαφερον.

δλδ τι περιμένες να αντιμετοπήσεις για να σε προβληματίσει
θα πρέπει να γράψω σεντόνι για να σου αναλύσω τι σημαίνει λάθος γεωμετρία και πάλι δεν τα εξειγήσω σωστά
όσο αφορά την ανάρτηση
ένα θα σου πω
έχω δει αναρτήσεις που σχεδιάστηκαν για mtb να σπάνε
πόσο μαλών του indergator που έχει λεπτά καλάμια

ουσιαστικά μπορείς να μπαίνεις σε πατημένους χωματόδρομους
αν αρχίσεις να αγριέυεις με το θέμα βουνού καλό είναι να πάρεις ένα καλό mtb να δεις τι θα πει βουνό
:D

mrroni
Εικόνα mrroni
Απών/απούσα

θα πρέπει να γράψω σεντόνι για να σου αναλύσω τι σημαίνει λάθος γεωμετρία και πάλι δεν θα τα εξηγήσω σωστά

με απλα λογια περα απο θεμα ανεσης κ σταθεροτητας που δεν αντιμετωπιζω τοτε γτ θα πρεπει να με προβληματιζει?

όσο αφορά την ανάρτηση
ένα θα σου πω
έχω δει αναρτήσεις που σχεδιάστηκαν για mtb να σπάνε
πόσο μαλών του indergator που έχει λεπτά καλάμια

οκ αν κ εγω δν νιωθω οτι το ζοριζω τοσο πολυ, εννοειται σηκωμενος ;) κ προσπαθωντας να μοιρασω το βαρος. Κ ισως ανοιξα αυτο το θεμα για να ακουσω εμπειριες απο ατομα π ζοριζουν λιγο παραπανω το τρεκ τους στο βουνο κ αν οντως ειχαν προβλημα σπασιματα κλπ...

αν αρχίσεις να αγριέυεις με το θέμα βουνού καλό είναι να πάρεις ένα καλό mtb να δεις τι θα πει βουνό

καλα αυτο εννοειται απλα ΔΕΝ γινεται να παρω κ 2ο ποδηλατο :)
ενημερωτικα πηρα τρεκ γτ κινουμε καθε μερα στην πολη. (βουνο 2 3 φορες το μηνα)

gavos
Απών/απούσα

Ζορίζω λίγο παραπάνω το trek μου στο βουνό, έχω το ίδιο trek με σένα, λογικά είμαι και βαρύτερός σου. Θεωρώ πως αν είσαι σε επίπεδο που να κάνεις τόσες καφρίλες έτσι ώστε το ποδήλατο να έχει πρόβλημα, θα το είχες καταλάβει μόνη σου και δε θα ρωτούσες εδώ πέρα εμάς να σου απαντήσουμε με όρους δικούς μας για μία πραγματικότητα που εσύ βιώνεις και περιγράφεις.

Νίκος

mrroni
Εικόνα mrroni
Απών/απούσα

θα το είχες καταλάβει μόνη σου αφου επιμενεις :)

εγω ως τωρα δεν ειχα κανενα προβλημα απλα γ να μην εχω δυσαρεστες εκπληξεις περα οτι σγρ θα το ζοριζω λιγοτερο στο βουνο νομιζω οτι απο τις εμπειριες των υπολοιπων μπορω να εχω ενα καλυτερο info γ το τι με περιμενει

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

mrroni
ουσιαστικά το Mtb έχει πιο μαζεμένη γεωμετρία αυτό σου δίνει καλύτερο έλεγχο σε δύσκολα μονοπάτια αλλά και σε μονοπάτια που θέλεις τον καλύτερο έλεγχο του ποδηλάτου
ακόμα και η στάση βοηθάει σε αυτό
είσαι πιο μαζεμένος πάνω στο ποδήλατο

όσο αφορά την ανάρτηση
το πότε θα σπάσει ή ακόμα και αν θα σπάσει δεν το ξέρει κανείς
το θέμα είναι πως τα μέταλλα όταν σπάνε δεν μιλάνε
απλά σπάνε

μπορεί να είμαι υπερβολικός αλλά το προτειμώ
:D

mrroni
Εικόνα mrroni
Απών/απούσα

plannet says
MrRoni

καλα κανεις κ εισαι υπερβολικος οταν τιθεται θεμα ασφαλειας, επαναλαμβανω ομως οτι μια χαρα ελεγχο εχω οποτε αυτο με την γεωμετρια στην πραξη δν ισχυει τοσο (μελετησε τ γεωμετρια του integrator ειναι σαφως πιο επιθετικη απο ενα μεσο τρεκκιν +οτι εχω αρκετα ψηλα τη σελα οποτε σκυβω περισσοτερο)
για να μην επαναλαμβανομαστε ομως γτ αυτο κανουμε νομιζω :) αν καποιος εχει εμπειριες απο το τρεκ του στο βουνο ας της αναφερει να δουμε τελικα στην πραξη ποσο αντεχουν τα τρεκ στο βουνο.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

mrroni wrote:
plannet says
MrRoni

καλα κανεις κ εισαι υπερβολικος οταν τιθεται θεμα ασφαλειας, επαναλαμβανω ομως οτι μια χαρα ελεγχο εχω οποτε αυτο με την γεωμετρια στην πραξη δν ισχυει τοσο (μελετησε τ γεωμετρια του integrator ειναι σαφως πιο επιθετικη απο ενα μεσο τρεκκιν +οτι εχω αρκετα ψηλα τη σελα οποτε σκυβω περισσοτερο)
για να μην επαναλαμβανομαστε ομως γτ αυτο κανουμε νομιζω :) αν καποιος εχει εμπειριες απο το τρεκ του στο βουνο ας της αναφερει να δουμε τελικα στην πραξη ποσο αντεχουν τα τρεκ στο βουνο.


προσπαθεί να γίνει mountain το intergrator αλλά δεν πρόκειται να γίνει ποτέ :D

τι περίμενες να νιώσεις για να καταλάβεις ότι είναι λάθος γεωμετρία
να βγάλεις κέρατα στον κόλο?

έχω δει κούρσα στο βουνό και άντεξε αν αυτό σε καλύπτει
:D

mrroni
Εικόνα mrroni
Απών/απούσα

προσπαθεί να γίνει mountain το intergrator αλλά δεν πρόκειται να γίνει ποτέ :D

θα γινει γτ ειναι νταης κ μπορει :P

τι περίμενες να νιώσεις για να καταλάβεις ότι είναι λάθος γεωμετρία
να βγάλεις κέρατα στον κόλο?
παλι καλα π δν ειπες στον κολπο :)))) οπως θα λεγε καποιος αλλος πριν ;)

έχω δει κούρσα στο βουνό και άντεξε αν αυτό σε καλύπτει

με καλυπτουν εμπειριες απο ατομα με τρεκ στο βουνο! απλα κ ομορφα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

mrroni wrote:

με καλυπτουν εμπειριες απο ατομα με τρεκ στο βουνο! απλα κ ομορφα

κάποιος που ξέρει να κρίνει απλά δεν πέρνει τρεκκινγκ
μην γράφεις τρεκ trek είναι μάρκα ποδηλάτου

mrroni
Εικόνα mrroni
Απών/απούσα

κάποιος που ξέρει να κρίνει απλά δεν πέρνει τρεκκινγκ
planneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!

μην γράφεις τρεκ trek είναι μάρκα ποδηλάτου
sorry εχεις δικιο

anyway οσοι εχουν trekking κ εχουν δοκιμασει βολτες στο βουνο ας καταθεσουν τις εμπειριες τους ακμ κ ας ειναι ασχετοι κ δεν ξερουν να κρινουν τιποτα :)
καλη χρονια να εχουμε

vdaf
Εικόνα vdaf
Απών/απούσα

λοιπον παρε μια εμπειρια.Ανεβηκα ενα καροδρομο στη Πεντελη οπου αναγκαστηκα στο τελος να το παρω το intergrator στα χερια,αφου η γεωμετρια και οι 28 τροχοι δεν με πολυβοηθησαν να τα βγαλω περα με τις μεγαλες κλισεις και τα εμποδια που δημιουργουσαν οι πετρες και τα νεροφαγωματα.Στη κατηφορα ομοιως αρχισα να καταχτυπιεμαι σα φραπες ,νιωθωντας ολο το ποδηλατο να τρανταζεται και σε καποιες σαρες αναγκαστηκα να παω με 5 φοβουμενος ο,τι τα λεπτα του λαστιχα δε θα κρατησουν προσφυση με το σαθρο εδαφος.Συμπερασμα.Το ποδηλατο ειναι ακαταλληλο για χρηση βουνου ΕΚΤΟΣ αν εννοεις βουνο,κατι υπεροχους χωματοδρομους ωραια στρωμενους σχεδον σαν ασφαλτος με ελαχιστες πετρες και μικρες κλισεις.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Φίλε, θα δώσω μια απάντηση στο ερώτημά σου περίεργη σίγουρα, μάλλον δηλ. δεν την περιμένεις, διάβασα τι λέγεται παραπάνω από περιέργεια, γιατί απολαμβάνω κάτι τέτοια δεν το κρύβω, με πιάνει το σαδιστικό μου καμία φορά, όλοι έχουμε κουσούρια τι να κάνουμε.

Τράβα μια βόλτα στο καθρέφτη και αυτόν που θα δεις εκεί μέσα κάνε του μια ερώτηση: "ρε συ, γιατί κάνεις ποδήλατο;".
Εάν εκείνος απαντήσει, επειδή γουστάρει τα ποδήλατα σαν μηχανές, και τα εξαρτήματα, και τα σκελετά, και την απόδοση, και το ελαφρύ, και τα χρώματα και την ενφάνιση και τα τοιαύτα, φρόντισε να βρεις λεφτά (άλλο το πώς) και τράβα αγόραζε ποδήλατα και κάνε τα βόλτες να τα απολαμβάνεις σαν μηχανές. Αυτοί που το κάνουν σε διαβεβαιώ (ξέρω τέτοιους) λένε ότι είναι υπέροχο πράγμα. Ξοδεύουν και το απολαμβάνουν.
Εάν εκείνος απαντήσει, ότι κάνει ποδήλατο επειδή γουστάρει να κάνει ποδήλατο απλά για την ίδια την πράξη και τις καταστάσεις που προσφέρει, για την φύση, την ευκολία, τις μετακινήσεις, την οικονομία, την υγεία, χωρίς να τον ενδιαφέρει πρώτιστα η μηχανή αλλά το τι αυτός μπορεί να κάνει με αυτή δηλαδή, τότε παράτα τις φιλονικίες με τους παραπάνω φλυαρούντες και τράβα έξω παιδάκι μου να το απολαύσεις και άσε όλους τους άλλους να τσακώνονται για τις διαφορές μεταξύ ΜΤΒ και τρέκινγκ και άλλες μαλ...

Πριν ακόμα βγούνε τα ΜΤΒ δεκαετία ογδόντα όργωνα βουνά με ένα δρόμου με λεπτά λάστιχα 28άρια και 26άρια, και με καθαρή γεωμετρία δρόμου ο σκελετός (τον έχω ακόμα ως προσωπικό κειμήλιο), εννοείται χωρίς αναρτήσεις, σίδερο του κερατά, και ποτέ δεν είχα πρόβλημα κανένα ούτε με τα λάστιχα σκαρφαλώνοντας σε κράβαρα που άλλοι φοβούνται να πάνε ακόμα και με ΜΤΒ σήμερα, με βλέπανε οι τσοπάνηδες και σταυροκοπιότανε από μακριά. Λοιπόν, μη μου ζητήσεις να στο κάνω πιο λιανά, αν κατάλαβες κάνε αυτό που σού αρέσει και απόλαυσέ όσο μπορείς, γιατί το ποδήλατο που έχεις είναι ένα μέσο που εάν εσύ ξέρεις να το πας θα σε πάει. Όλα από σένα εξαρτώνται.
Το ποδήλατο είναι εργαλείο και η ουσία είναι όχι στο εργαλείο όσο στην απόλαυση της εργασίας που ο τεχνίτης κάνει με το εργαλείο αυτό. Το έπιασες μάστορα;

nikomat
Εικόνα nikomat
Απών/απούσα

i.alli.ellatha είπε: Το ποδήλατο είναι εργαλείο και η ουσία είναι όχι στο εργαλείο όσο στην απόλαυση της εργασίας που ο τεχνίτης κάνει με το εργαλείο αυτό. Το έπιασες μάστορα;

Φοβερή κουβέντα! Μπράβο, έψαχνα καιρό να τη βρώ.
Η ουσία είναι τα συναισθήματα που δημιουργούνται με κυρίαρχο την αίσθηση της ελευθερίας. Το ποδήλατο είναι το μέσο και όχι ο σκοπός.
Πιστεύω πως αρκετά πανάκριβα mountain ή και downhill θα κάνουν φοβισμένες βόλτες σε πλατείες με πλακάκια και σε δρόμους με άσφαλτο (καταραμένη). Το treking του φίλου μας από την άλλη τα έχει δεί όλα, ή, σχεδόν όλα.
Όποτε θέλεις διαθέσιμος για βόλτα στον Υμηττό.

mrroni
Εικόνα mrroni
Απών/απούσα

Το ποδήλατο είναι εργαλείο και η ουσία είναι όχι στο εργαλείο όσο στην απόλαυση της εργασίας που ο τεχνίτης κάνει με το εργαλείο αυτό. Το έπιασες μάστορα;
για ποδηλατα μιλαμε ε?

νομιζω τα ειπες παααααααρα πολυ σωστα με μια πολυ μικρη παρενθεση λιγο περισσοτερης προσοχης μην σπασει καμια αναρτηση αυτο νομιζω ειναι το ρεζουμε! και ελπιζω να καταλαβαινεις σε ποια κατηγορια ανηκω, αλλιως δν θα ανοιγα τετοιο θεμα :) να σε καλα παντως και ευχαριστω π ασχοληθηκες με το θεμα!

Όποτε θέλεις διαθέσιμος για βόλτα στον Υμηττό.

εχεις πμ!

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

"... Πριν ακόμα βγούνε τα ΜΤΒ δεκαετία ογδόντα όργωνα βουνά με ένα δρόμου με λεπτά λάστιχα 28άρια και 26άρια, και με καθαρή γεωμετρία δρόμου ο σκελετός (τον έχω ακόμα ως προσωπικό κειμήλιο), εννοείται χωρίς αναρτήσεις, σίδερο του κερατά, και ποτέ δεν είχα πρόβλημα κανένα ούτε με τα λάστιχα σκαρφαλώνοντας σε κράβαρα που άλλοι φοβούνται να πάνε ακόμα και με ΜΤΒ σήμερα, με βλέπανε οι τσοπάνηδες και σταυροκοπιότανε από μακριά. Λοιπόν, μη μου ζητήσεις να στο κάνω πιο λιανά, αν κατάλαβες κάνε αυτό που σού αρέσει και απόλαυσέ όσο μπορείς, γιατί το ποδήλατο που έχεις είναι ένα μέσο που εάν εσύ ξέρεις να το πας θα σε πάει. Όλα από σένα εξαρτώνται.
Το ποδήλατο είναι εργαλείο και η ουσία είναι όχι στο εργαλείο όσο στην απόλαυση της εργασίας που ο τεχνίτης κάνει με το εργαλείο αυτό. Το έπιασες μάστορα; ..."

Ακριβως ετσι. Και επειδη μια εικονα αξιζει οσο χιλιες λεξεις, ε, δεν κρατηθηκα, θα την ανεβασω, για να θυμουνται οι παλιοτεροι, και να μαθαινουν οι νεοτεροι:

http://www.flickr.com/photos/37002899@N08/4771400336/in/photostream

Η συγκεκριμενη φωτογραφια στο εξωφυλλο του περιοδικου, ειναι απο τη διαδρομη/διασχιση απο Punta Arenas(το κατωτερο σημειο της Νοτιου Αμερικης στη Χιλη) μεχρι την Αλασκα (Το ανωτατο σημειο της Βορειου Αμερικης).
Και ολα αυτα, εν ετει 1973. Με ατσαλακι του Θεουλη, και κουρσακια εποχης, και σε δρομους σαν αυτον που φαινεται στη φωτογραφια...
Αντε, καλη χρονια, με υγεια(πανω απ'ολα), με πολλα και απροβληματιστα χιλιομετρα, και κυριως, με ορεξη για χιλιομετρα...

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

@mrroni:
Όπως κατάλαβες δεν βρέθηκε ακόμη κάποιος με δυσάρεστη (όπως την εννοείς) εμπειρία με trekking στο βουνό. Όλοι πάνω κάτω μιλάμε θεωρητικά. Στην πράξη, το αν θα σπάσει κάτι στο ποδήλατο έχει να κάνει βασικά από το βάρος σου, τις ανωμαλίες που θα συναντήσεις και τον τρόπο που θα τις αντιμετωπίσεις. Δηλαδή, αν τα κιλά σου είναι φυσιολογικά και κατέχεις λίγη τέχνη, τότε μη φοβάσαι τίποτα. Απλά έλεγχε περιοδικά τον σκελετό στις συγκολλήσεις και τις ζάντες σου οι οποίες θα προειδοποιήσουν για τυχόν μελλοντικά προβλήματα.
Αν επιτρέπεις, πόσα κιλά είσαι;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

greatg wrote:
@mrroni:
Όπως κατάλαβες δεν βρέθηκε ακόμη κάποιος με δυσάρεστη (όπως την εννοείς) εμπειρία με trekking στο βουνό. Όλοι πάνω κάτω μιλάμε θεωρητικά. Στην πράξη, το αν θα σπάσει κάτι στο ποδήλατο έχει να κάνει βασικά από το βάρος σου, τις ανωμαλίες που θα συναντήσεις και τον τρόπο που θα τις αντιμετωπίσεις. Δηλαδή, αν τα κιλά σου είναι φυσιολογικά και κατέχεις λίγη τέχνη, τότε μη φοβάσαι τίποτα. Απλά έλεγχε περιοδικά τον σκελετό στις συγκολλήσεις και τις ζάντες σου οι οποίες θα προειδοποιήσουν για τυχόν μελλοντικά προβλήματα.
Αν επιτρέπεις, πόσα κιλά είσαι;

@colombnus kai alli ellada
όντως τα παλιά ποδήλατα αντέχαν περισσότερα πιο απλές κατασκευές
αλλά και πιο γερά σκαριά
σιδερένια ποδήλατα που δεν μασάνε
3πλάσια βάρος που σημαίνει και 3πλάσια τοιχώματα
και το συμπέρασμα συγκρίνεται ανόμια πράγματα
τώρα πλέον τα ποδήλατα έχουν αλλάξει
το city Που κάποτε άντεχε στο βουνό (θεωριτικά)τώρα το κάνουν να αντέχει μόνο για μέσα στην πόλη και το γιατί φαντάζομαι το ξέρετε όλοι

εν έτη 2011 πλέον τα city είναι κακοφτιαγμένα και τα trekking to ίδιο εδώ έχω δει και Mtb Που δεν αντέχουν
και ο λόγος είναι ένας
το βάρος
όλλο και πιο ελαφριά ποδήλατα το οποίο συνεπάγεται χαμηλότερη αντοχή
εκτός αν κάποιος από εσάς όταν αγοράζει ποδήλατο δεν κοιτάει το βάρος του ποδηλάτου
δεν το σηκώνει να δει είναι ελαφρύ??
και εννοείτε πως δεν μας νοιάζει αλλά το κάνουμε

οπότε το θέμα είναι όχι αν τα παλιά ποδήλατα άντεχαν
ή τι διαδρομές έκανες με το δισκέλετο του παππού σου (30 κιλά)
αλλά ένα σημερινής τεχνοτροπίας ποδήλατο θα αντέξει σε κακουχίες
και όχι τόσο ο σκελετός αλλά η ανάρτηση που έχει κάτι λεπτά καλάμια σαν οδοντογλυφίδες
εκτός αν είχατε και αναρτήσεις στα παλιά χρόνια

:D

minux
Εικόνα minux
Απών/απούσα

μπορεις να πας σε βουνο με νορμαλ χωματοδρομους-μονοπατια.
αυτο που θα με ανησυχουσε περισοτερο ειναι η καταπονηση των τροχων (θα χρειαζεσαι ακτινολογηση πιο συχνα).
ολα τα υπολοιπα *σκελετος, πιρουνι* σε νορμαλ χρηση που θα τους κανεις δεν εχουν προβλημα.

γαντια κρανος γυαλια καλη παρεα κ κεφι κ εισαι ready

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Μπα, μια χαρά είναι και το ποδήλατο και οι τροχοί του (ίσα - ίσα που έχει καλά κέντρα / στεφάνια / ακτίνες, πολύ καλύτερα από κάτι φτηνά ΜΤΒ που κοπανιούνται στα βουνά).
Προφανώς δεν είναι ΜΤΒ. Προφανώς δεν θα πάει με άνεση και ασφάλεια εκεί που πάει ένα αντίστοιχης τιμής ΜΤΒ.
Αλλά με χοντρά / τακουνάτα λάστιχα, πολύ προσοχή και μικρότερη ταχυτητα θα δώσει αρκετές συγκινήσεις και στα βουνά.
Εγώ δεν φοβάμαι ότι θα πάθει κάτι το αμορτισέρ και οι τροχοί, φοβάμαι μην φάει καμιά άσχημη σαβούρδα ο ποδηλάτης και μετά "τρέχει".....
Η αλήθεια είναι πως η γεωμετρία του απέχει από ένα ΜΤΒ, ο έλεγχος του δεν θα είναι ίδιος με αυτόν ενός ΜΤΒ. Γενικά θέλει προσοχή.

Το έχουμε γράψει 4.728 φορές. ΠΡΙΝ αγοράσετε ποδήλατο ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΕ τι θα κάνετε με δαύτο.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

minux wrote:
μπορεις να πας σε βουνο με νορμαλ χωματοδρομους-μονοπατια.
αυτο που θα με ανησυχουσε περισοτερο ειναι η καταπονηση των τροχων (θα χρειαζεσαι ακτινολογηση πιο συχνα).
ολα τα υπολοιπα *σκελετος, πιρουνι* σε νορμαλ χρηση που θα τους κανεις δεν εχουν προβλημα.

γαντια κρανος γυαλια καλη παρεα κ κεφι κ εισαι ready


έχει δει τι πιρούνια φοράνε αυτά τα ποδήλατα????
βέβαια εξαρτάτε το πόσο θα το ζορίσεις
:D

καλά είσαι κατά τα άλλα?

minux
Εικόνα minux
Απών/απούσα

μιλαμε για normal χρηση παντα