Υπαρχει κανονας για το σωστο ρυθμισμα του υψους τιμονιου;

26 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
docman
Απών/απούσα

Γεια σας παιδια!

Ειμαι αρχαριος ποδηλατης και ακομα ψαχνομαι να βολευτω πανω στο MTB ποδηλατο μου. Το υψος της σελας νομιζω το ρυθμισα σωστα ετσι ωστε τα ποδια μου να ειναι σχεδον τεντωμενα οταν κανω πεταλι.

Αναρωτιεμαι ομως αν υπαρχει καποιος "κανονας" οσον αφορα και το υψος του τιμονιου που πρεπει να ακολουθησω; ή το συγκεκριμενο ειναι θεμα προσωπικης ανεσης;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Αν έχεις σωστές διαστάσεις σκελετού είναι καθαρά προσωπικό θέμα.
Μπορεί να χρειαστείς να αλλάξεις θέσεις στους αποστάτες (δαχτυλίδια)
που βρίσκονται στο λαιμό. Επίσης μπορεί να χρειαστείς διαφορετικό
μήκος λαιμου.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

υπαρχει ενας "κανονας" που λεει οτι πρεπει οταν εισαι πανω στο ποδηλατο στην θεση που οδηγεις πρεπει να ειναι το βλεμα σου, το τιμονι και ο μπροστα αξονας στην ιδια ευθεια αλλα η δικη μου πειρα εχει δειξει οτι δεν ισχυει. Η λογικη λεει οτι δεν πρεπει να εισαι υπερβολικα σκυφτος αλλα το ποιος κρινει το ποιο ειναι υπερβολικο ειναι πολυ ασαφες.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Γενικός κανόνας για αρχάριο: ύψος τιμονιού περίπου όσο της σέλλας. Σταδιακά θα κατεβαίνει (μέχρι ~6εκ το πολύ χαμηλότερα) αλλά μόνο εάν αυτό σε κάνει να πεταλάρεις καλύτερα.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
Γενικός κανόνας για αρχάριο: ύψος τιμονιού περίπου όσο της σέλλας. Σταδιακά θα κατεβαίνει (μέχρι ~6εκ το πολύ χαμηλότερα) αλλά μόνο εάν αυτό σε κάνει να πεταλάρεις καλύτερα.

δεν νομιζω οτι ισχυει αυτο σε mtb. Δεν ξερω βεβαια αλλα δεν μου φαινεται σωστο. Ειδικα αν λαβεις υποψιν σου οτι θα οδηγεις και ορθιος και θα πρεπει να βγαινεις και εξω απο το ποδηλατο.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Αν έχεις σωστές διαστάσεις σκελετού είναι καθαρά προσωπικό θέμα.
Μπορεί να χρειαστείς να αλλάξεις θέσεις στους αποστάτες (δαχτυλίδια)
που βρίσκονται στο λαιμό. Επίσης μπορεί να χρειαστείς διαφορετικό
μήκος λαιμου.

πιστεύεις πως ένας αρχάριος μπορεί να καταλάβει πια θέση είναι σωστή για αυτόν???
συνήθως το ότι μας βολεύει είναι λάθος γιατί δεν ξέρουμε να βολευτούμε πάνω στο ποδήλατο

CrippleHorse
Εικόνα CrippleHorse
Απών/απούσα

Υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες που λένε ότι σ'ένα mtb το ύψος των χεριών στο τιμόνι είναι καλά να είναι λίγο χαμηλότερο από τη σέλα. Αυτό από άποψη χειρισμού κυρίως, κατα τ'άλλα νομίζω ότι είναι όπως σε βολεύει. Εγώ πχ έχω μέτριο ύψος (1,74) και λόγω αναλογιών βολεύομαι καλύτερα με το τιμόνι μου λίγο πιο ψηλά από το υποτιθέμενο ιδανικό, οπότε είναι στο ύψος της σέλας μου.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

kktsol wrote:
υπαρχει ενας "κανονας" που λεει οτι πρεπει οταν εισαι πανω στο ποδηλατο στην θεση που οδηγεις πρεπει να ειναι το βλεμα σου, το τιμονι και ο μπροστα αξονας στην ιδια ευθεια ....

αυτό που μάλλον γράφεις είναι για το σωστό μήκος του λαιμού του τιμονιού.... (στο πολύ περίπου...).
Το ύψος του τιμονιού έχει να κάνει με το τι βολεύει τον καθένα.... πχ με το πόσο "όρθια" στάση θέλω να έχω (είτε γιατί πονάει η μέση μου, είτε γιατί θέλω να βλέπω χωρίς να σπάω τον αυχένα μου, είτε για ότι δηποτε άλλο).

Ας τα πάρουμε από την αρχή - σε ένα δεδομένο σκελετο ποδηλάτου:
- το πόσο ψηλά θα έχω τη σέλα έχει να κάνει με το εσωτερικό μήκος του ποδιού μου (... "ίσα να λυγίζει στην κατώτερη θέση..." κλπ κλπ κλπ)
- το πόσο μπροστά - πίσω θα έχω τη σέλα έχει να κάνει με το γόνατο και την θέση του άξονα του πεταλιού κλπ κλπ
- η κλίση της σέλας έχει να κάνει με το που θέλω να ρίχνω το βάρος μου, τι με ενοχλεί / πονάει πάνω στη σέλα, πως θέλω να στηρίζομαι στη σέλα κλπ κλπ

Αφού έχουμε ρυθμίσει ΟΛΑ αυτά, πάμε στο ύψος του τιμονιού. Αν θέλω ΚΑΡΓΑ αεροδυναμική στάση το βάζω όσο πιο χαμηλά μπορεί να πάει(spacers από πάνω, ή ρυθμιζόμενος λαιμός κλπ κλπ). Για πιο όρθια στάση κάνω τα ανάποδα.

Τέλος πάμε και στο μήκος του λαιμού. Περισσότερο για κούρσες, αλλά και για τα υπόλοιπα ποδήλατα.... σε χαλαρή / τυπική στάση που κρατάμε συνήθως, ρίχνουμε το βλέμα μας προς τον άξονα του μπροστά τροχού. Κανονικά πρέπει να κρύβεται από το τιμόνι. Αν βλέπω το κέντρο ΜΠΡΟΣΤΑ / πίσω από το τιμόνι, μάλλον θέλω ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ / μικρότερο μήκος λαιμού (αντίστοιχα)

Προσωπικά έτσι το έχω καταλάβει, έτσι ρυθμίζω όλα τα πόδήλατά μου.

[έχω άλλες 3 παραμέτρους για να βρω το ΣΩΣΤΟ ποδήλατο για εμένα:
1. μήκος δισκοβραχίωνα
2. μήκος τιμονιού - κυρίως για κούρσες... που δεν μπορώ να κόψω ότι περισσεύει..χεχε
3. το μήκος του οριζόντιου σωλήνα του ποδηλάτου ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ. Αν είμαι εκεί λάθος, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΟΛΛΕΣ και περίεργες διορθωτικές κινήσεις...Αν είμαι πολύ λάθος ... χέστα και άστα, πάμε για άλλο σκελετό... Άρα γιαυτό γράφουμε και ξαναγράφουμε..." ξεκινήστε με ένα ΣΩΣΤΟ ΣΚΕΛΕΤΟ, όλα τα άλλα λίγο-πολυ "έρχοντια" εκεί που τα θέλουμε.]

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

σωστή στάση είναι πάντα η σέλα πάνω από το τιμόνι

http://www.giant-bicycles.com/_generated/_generated_gr/bikes/models/imag...

απλά η λάθος αντίληψη μας , μας κάνει να νομίζουμε πως αν το ποδήλατο το κάνουμε τσόπερ θα είναι και πιο άνετο

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
kktsol wrote:
υπαρχει ενας "κανονας" που λεει οτι πρεπει οταν εισαι πανω στο ποδηλατο στην θεση που οδηγεις πρεπει να ειναι το βλεμα σου, το τιμονι και ο μπροστα αξονας στην ιδια ευθεια ....

αυτό που μάλλον γράφεις είναι για το σωστό μήκος του λαιμού του τιμονιού.... (στο πολύ περίπου...).
Το ύψος του τιμονιού έχει να κάνει με το τι βολεύει τον καθένα.... πχ με το πόσο "όρθια" στάση θέλω να έχω (είτε γιατί πονάει η μέση μου, είτε γιατί θέλω να βλέπω χωρίς να σπάω τον αυχένα μου, είτε για ότι δηποτε άλλο).

Ας τα πάρουμε από την αρχή - σε ένα δεδομένο σκελετο ποδηλάτου:
- το πόσο ψηλά θα έχω τη σέλα έχει να κάνει με το εσωτερικό μήκος του ποδιού μου (... "ίσα να λυγίζει στην κατώτερη θέση..." κλπ κλπ κλπ)
- το πόσο μπροστά - πίσω θα έχω τη σέλα έχει να κάνει με το γόνατο και την θέση του άξονα του πεταλιού κλπ κλπ
- η κλίση της σέλας έχει να κάνει με το που θέλω να ρίχνω το βάρος μου, τι με ενοχλεί / πονάει πάνω στη σέλα, πως θέλω να στηρίζομαι στη σέλα κλπ κλπ

Αφού έχουμε ρυθμίσει ΟΛΑ αυτά, πάμε στο ύψος του τιμονιού. Αν θέλω ΚΑΡΓΑ αεροδυναμική στάση το βάζω όσο πιο χαμηλά μπορεί να πάει(spacers από πάνω, ή ρυθμιζόμενος λαιμός κλπ κλπ). Για πιο όρθια στάση κάνω τα ανάποδα.

Τέλος πάμε και στο μήκος του λαιμού. Περισσότερο για κούρσες, αλλά και για τα υπόλοιπα ποδήλατα.... σε χαλαρή / τυπική στάση που κρατάμε συνήθως, ρίχνουμε το βλέμα μας προς τον άξονα του μπροστά τροχού. Κανονικά πρέπει να κρύβεται από το τιμόνι. Αν βλέπω το κέντρο ΜΠΡΟΣΤΑ / πίσω από το τιμόνι, μάλλον θέλω ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ / μικρότερο μήκος λαιμού (αντίστοιχα)

Προσωπικά έτσι το έχω καταλάβει, έτσι ρυθμίζω όλα τα πόδήλατά μου.

[έχω άλλες 3 παραμέτρους για να βρω το ΣΩΣΤΟ ποδήλατο για εμένα:
1. μήκος δισκοβραχίωνα
2. μήκος τιμονιού - κυρίως για κούρσες... που δεν μπορώ να κόψω ότι περισσεύει..χεχε
3. το μήκος του οριζόντιου σωλήνα του ποδηλάτου ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ. Αν είμαι εκεί λάθος, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΟΛΛΕΣ και περίεργες διορθωτικές κινήσεις...Αν είμαι πολύ λάθος ... χέστα και άστα, πάμε για άλλο σκελετό... Άρα γιαυτό γράφουμε και ξαναγράφουμε..." ξεκινήστε με ένα ΣΩΣΤΟ ΣΚΕΛΕΤΟ, όλα τα άλλα λίγο-πολυ "έρχοντια" εκεί που τα θέλουμε.]

καταλαβαινω τι λες και αυτον τον "κανονα" τον εχω διαβασει για την θεση του τιμονιου γενικως. Και καποιοι με αυτον τον κανονα ρυθμιζουν τους ρυθμιζομενους λαιμους στα trekking. Εμενα δεν μου βγαινει. Αλλα εχω την εντυπωση οτι εσυ στο μυαλο σου εχεις κουρσα. Και δεν συμφωνω με αυτην την λογικη ειδικα για τα mtb. Αντιθετα με ολα τα αλλα ποδηλατα πχ κουρσες που ουσιαστικα κλειδωνεις στην θεση οδηγησης στο mtb εγω προσωπικα αλλα και πολλοι αλλοι που εχω μιλησει θελουν να μπορουν να βγουν απο το ποδηλατο (να κρεμαστουν οπως θες πες το). Εγω δεν μπορω να βγω πισω απο την σελλα οπως θελω αν ακολουθησω ολους αυτους τους κανονες. Οποτε ή θα ριξω την σελλα λιγο πιο κατω ή θα ανεβασω το τιμονι ή θα βαλω αλλο λαιμο (καταλαβες νομιζω τι εννοω). Αλλα και παλι θεωρω οτι αν ρυθμισεις σωστα σελλα οποτε να μην εχεις προβλημα με το πεταλι (αυτο που ειπες για πανω κατω και μπρος πισω) τα αλλα συνηθως τα βαζω οπου με βολευουν.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

τα πάντα εξαρτόνται από το τι ζητάς από ένα ποδήλατο
δλδ καταλαβένω γιατί ένας που τρέχει σε αγώνες παίρνει λάθος μέγεθος (μικρότερο) ή γιατί ένας κουρσάς σε ένα χρονόμετρο θα κατεβάσει τον λαιμό του και φέρει την σέλα μπροστά
και πάει λέγοντας
αλλά ολά αυτά είναι υπο συνθίκες
δλδ ο κουρσάς που κατεβάζει λαιμό και ο Μουντενάς που θα έχει λάθος μέγεθος
όταν θα πάρουν ένα ποδήλατο για ερασιτεχνική χρήση
και για βόλτες στο βουνό ή στην άσφαλτο
θα έχουν σωστό μέγεθος
και το τιμόνι θα είναι όπως στην φωτογραφια με το giant
απλά στα Mtb λαιμός προς τα πάνω road λαιμός προς τα κάτω
και αυτό γιατί το σώμα μας έχει μία θέση που να μην το ταλεπορεί στο Mtb Και 2 θέσεις που να μην το ταλεπορούνε στην κούρσα
και για να βρεθεί αυτή η θέση
πρέπει τα πόδια να πατάνε σωστά
και το σώμα να στιρίζεται σωστά
να δουλεύουν συγκεριμένες ομάδες μυών και να δουλεύουν σωστά
όλα τα αλλά βάζο λίγο την σέλα μπροστά βάζο πιο ψιλά το τιμόνι
είναι γιατί ποτέ δεν έχουμε το σωστό μέγεθος ποδηλάτου
:D

CrippleHorse
Εικόνα CrippleHorse
Απών/απούσα

plannet wrote:
σωστή στάση είναι πάντα η σέλα πάνω από το τιμόνι

http://www.giant-bicycles.com/_generated/_generated_gr/bikes/models/imag...

Συμφωνώ, η φωτογραφία που έβαλες πάλι φαίνεται να έχει άλλη γνώμη :-)

Γενικά τα mountain διαφέρουν από την άποψη ότι στην ουδέτερη θέση, πρέπει να πέφτει το βάρος τόσο μπροστά όσο είναι καλά για να έχεις συγκεκριμένη βύθιση στην ανάρτηση, αλλά όχι παραπάνω. Το "όσο πιο κάτω, τόσο καλύτερα" που λένε κάποιοι και που ισχύει σε μια κούρσα δεν μπορείς απλά να το μεταφέρεις σε αυτά αγνοώντας άλλους παράγοντες λοιπόν.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

CrippleHorse wrote:
plannet wrote:
σωστή στάση είναι πάντα η σέλα πάνω από το τιμόνι

http://www.giant-bicycles.com/_generated/_generated_gr/bikes/models/imag...

Συμφωνώ, η φωτογραφία που έβαλες πάλι φαίνεται να έχει άλλη γνώμη :-)

Γενικά τα mountain διαφέρουν από την άποψη ότι στην ουδέτερη θέση, πρέπει να πέφτει το βάρος τόσο μπροστά όσο είναι καλά για να έχεις συγκεκριμένη βύθιση στην ανάρτηση, αλλά όχι παραπάνω. Το "όσο πιο κάτω, τόσο καλύτερα" που λένε κάποιοι και που ισχύει σε μια κούρσα δεν μπορείς απλά να το μεταφέρεις σε αυτά αγνοώντας άλλους παράγοντες λοιπόν.


κεκτημένη ταχύτητα
η φωτογραφία έχει σωστή γνώμη
η σέλα πάνω από την το τιμόνι it is

κοίταξε σε καταστάσεις αγώνα μπορεί να μην βυθίζεται σωστά αλλά μπορεί να θέλει κάτι άλλο ο αθλητής
για αυτό και λέω δεν πιάνουμε περιπτώσεις αθλητών
καλύτερα να μιλάμε για τον ερασιτέχνη που θα κάνει ποδήλατο για να το γουστάρει
για να βελτιώσει το κορμί του
και υσχίει αυτό που λέω
ότι οι περισσότεροι κάνουν με λάθος τρόπο ποδήλατο
δλδ εσύ λες να παίφτει ομοιόμορφα το βάρος
σωστα???
ναι αλλά μου βάλεις κάνα λαιμό σούζα σηκώσεις και το τιμόνι σε σχέση με την σέλα
τότε όλο το βάρος θα πέσει στην μέση σου :D

kynhgos77
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
kktsol wrote:
υπαρχει ενας "κανονας" που λεει οτι πρεπει οταν εισαι πανω στο ποδηλατο στην θεση που οδηγεις πρεπει να ειναι το βλεμα σου, το τιμονι και ο μπροστα αξονας στην ιδια ευθεια ....

Ας τα πάρουμε από την αρχή - σε ένα δεδομένο σκελετο ποδηλάτου:
- το πόσο ψηλά θα έχω τη σέλα έχει να κάνει με το εσωτερικό μήκος του ποδιού μου (... "ίσα να λυγίζει στην κατώτερη θέση..." κλπ κλπ κλπ)


To δικο μου παντως ποδι (γονατο) στην κατωτερη θεση ειναι τελειως τεντωμενο. Μισο εκατοστο κατω και ψοφαω στα μισα χλμ, και το εχω δοκιμασει πολλες φορες. Δεν μπορει να με πεισει κανενας πλεον.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kynhgos77 wrote:
RockaRolla wrote:
kktsol wrote:
υπαρχει ενας "κανονας" που λεει οτι πρεπει οταν εισαι πανω στο ποδηλατο στην θεση που οδηγεις πρεπει να ειναι το βλεμα σου, το τιμονι και ο μπροστα αξονας στην ιδια ευθεια ....

Ας τα πάρουμε από την αρχή - σε ένα δεδομένο σκελετο ποδηλάτου:
- το πόσο ψηλά θα έχω τη σέλα έχει να κάνει με το εσωτερικό μήκος του ποδιού μου (... "ίσα να λυγίζει στην κατώτερη θέση..." κλπ κλπ κλπ)


To δικο μου παντως ποδι (γονατο) στην κατωτερη θεση ειναι τελειως τεντωμενο. Μισο εκατοστο κατω και ψοφαω στα μισα χλμ, και το εχω δοκιμασει πολλες φορες. Δεν μπορει να με πεισει κανενας πλεον.

αν υσχίει αυτό που λες σημαίνει ότι κάνεις ποδήλατο με την λεκάνη
τι πατήματα έχεις???
δλδ τι γραννάζι μπροστά και τι γραννάζι πίσω
και με πόσα χλμ/ωρα πας?

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

plannet wrote:
αν υσχίει αυτό που λες σημαίνει ότι κάνεις ποδήλατο με την λεκάνη

Δεν υπάρχει ποδηλάτης που δεν κάνει πετάλ με τη λεκάνη! Πετάλ κάνουμε και με τη λεκάνη. Με άλλα λόγια, συμμετέχουν και οι μυς του ποδιού και οι γλουτιαίοι.

Η σωστή στάση είναι θέμα βέλτιστου και το βέλτιστο είναι θέμα πείρας. Δυστυχώς, κανείς αρχάριος δεν είναι σε θέση να ξέρει ποια είναι η βέλτιστη στάση εκ πείρας, αλλά μόνο εάν εμπιστευτεί αυτούς που έχουν την πείρα. Δηλ. να ρωτήσει και να ψάξει.

Είναι συνηθισμένο να κακομαθαίνει κάποιος από την αρχή, όμως επειδή δεν τυχαίνει να υπάρξουν άλλοι παθολογικοί παράγοντες μετά που να αποκαλύψουν κάποιο πρόβλημα μυοσκελετικό, αυτός μπορεί μια ζωή να κάνει "στραβά" (σε εισαγωγικά) και να μην έχει πρόβλημα. Αντίθετα στην αγωνιστική ποδηλασία που όλα μετράνε, αυτό δεν ισχύει και εκεί η βέλτιστη στάση έχει από την αρχή μεγάλη σημασία. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι πιθανόν ο φίλος παραπάνω που λέει "εμένα με έχει βολέψει έτσι και τέρμα" (και μακάρι να μην έχει πρόβλημα ποτέ). Ένα άλλο (αντίθετο) παράδειγμα θα ήμουν εγώ, που συνήθισα το αρκετά χαμηλότερο τιμόνι και θα έλεγα ακριβώς το ίδιο "δεν αλλάζω αυτή τη στάση με τίποτα".

Ο κανόνας του χαμηλότερου τιμονιού από τη σέλλα είναι ένας τέτοιος κανόνας που προήλθε από τη μακρόχρονη πείρα, και τον επιβεβαιώνουν αυτοί που κάνουν ποδήλατο περισσότερο "αθλητικό", δηλ. ένα επίπεδο πιο ψαγμένο από την απλή καθημερινή ποδηλασία. Οι καθημερινοί Ολλανδοί π.χ. τους βλέπεις όρθιους πάνω στα ποδήλατα και δεν έχουν πρόβλημα, όμως οι πιο αθλητικοί κάθονται ξαπλωμένοι, όπως παντού.

Αυτά λέει η πείρα, και καλό να τα έχουμε υπόψη μας.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
plannet wrote:
αν υσχίει αυτό που λες σημαίνει ότι κάνεις ποδήλατο με την λεκάνη

Δεν υπάρχει ποδηλάτης που δεν κάνει πετάλ με τη λεκάνη! Πετάλ κάνουμε και με τη λεκάνη. Με άλλα λόγια, συμμετέχουν και οι μυς του ποδιού και οι γλουτιαίοι.

ναι αλλά όταν λέμε κάνουμε ποδήλατο με την λεκάνη εννοούμε ότι η λεκάνη πάει πάνω κάτω δεν κάθεται παράλληλη με το έδαφος
δεν ξέρω πως μπορώ να το εξηγήσω

για τα άλλα συμφωνώ
:D

docman
Απών/απούσα

Επανερχομαι στο θεμα με νεα στοιχεια!ελπιζω να μην γινομαι κουραστικος..Σημερα πηγα την πρωτη μεγαλη βολτα με τα παιδια απ τον πειραια μεχρι πατησια και παλι πισω.35χλμ μετρησαν οσοι ειχαν κοντερ..Ηταν σουπερ και ειμαι περηφανος..Η αληθεια ειναι οτι δεν περιμενα οτι θα αντεξω,αλλα τελικα τα καταφερα μια χαρα!!Κανενα προβλημα λοιπον ή σχεδον κανενα...Ολα καλα εκτος απο τη μεση μου η οποια με πονεσε απο ενα σημειο της διαδρομης και επειτα,οπως και τωρα η αληθεια ειναι..οκ ειμαι αγυμναστος και αρχαριος,αλλα ειναι φυσιολογικο?

Αυτο που με ανησυχει ειναι μηπως εχω παρει λαθος μεγεθος ποδηλατου και αυτο φταιει για τη μεση..

Εχω δει τα λινκς για το bicycle fitting,εκανα και καποιες μετρησεις,καθε ομως link που επισκεπτομαι βγαζει και διαφορετικα πραγματα-απαντησεις!!

Εχω υψος 1.76 και inseam 79 cm (ειδατε αρχιζω και τα ψαχνω..αν και λιγο αργα απ'οτι καταλαβα,αφου ηδη πηρα ποδηλατο...).Το ποδηλατακι ειναι αυτο http://www.torpado.it/eng/prodotti.php?cat=14&id=14 με μεγεθος 48.Τη σελα νομιζω την εχω ρυθμισει σωστα,αλλα το τιμονι το εχω τερμα κατω.

Για να καταληξω η ερωτηση ειναι η εξης και οποιος μπορει ας βοηθησει..Φταιει το υψος του τιμονιου,το μεγεθος του ποδηλατου ή οτι ειμαι αγυμναστος για τη μεση μου???

docman
Απών/απούσα

Να προσθεσω..μηκος καθετου 48 cm και οριζοντιου 57 cm..

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

docman wrote:

Για να καταληξω η ερωτηση ειναι η εξης και οποιος μπορει ας βοηθησει..Φταιει το υψος του τιμονιου,το μεγεθος του ποδηλατου ή οτι ειμαι αγυμναστος για τη μεση μου???

μια χαρά τα βλέπω όλα

το πιο πιθανό είναι να ζόρισες τον εαυτό σου και είσαι και αγύμναστος
θέλω να μου πεις 1-2 πράγματα
τι πατήματα βάζεις στο ποδήλατο και με πόσα χλμ πας
πόσες ταχύτητες έχει το ποδήλατο σου

δλδ πας με μεγάλο δισκο μπροστά και 7η πίσω και 30χλμ/ωρα κτλ κτλ κτλ

docman
Απών/απούσα

Οταν εννοεις πατηματα?21 ταχυτητες εχει το ποδηλατο και μη σου πω οτι τις χρησιμοποιησα ολες σημερα.. :P
Απο ταχυτητα δεν ξερω να σου πω με ποσα πηγαινα,δεν εχω κοντερακι ακομα..Ενταξει καμια 70-100αρια ποδηλατα ημασταν,δεν πολυτρεχαμε.Παντως αυτο που διαπιστωσα ειναι οτι στα ανηφορικα τμηματα με ενοχλουσε πιο πολυ η μεση μου.Λογικο θα μου πεις μια και ζοριζομαι περισσοτερο..Λες plannet να χρειαζεται να σηκωσω το τιμονι λιγο?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

docman wrote:
Οταν εννοεις πατηματα?21 ταχυτητες εχει το ποδηλατο και μη σου πω οτι τις χρησιμοποιησα ολες σημερα.. :P
Απο ταχυτητα δεν ξερω να σου πω με ποσα πηγαινα,δεν εχω κοντερακι ακομα..Ενταξει καμια 70-100αρια ποδηλατα ημασταν,δεν πολυτρεχαμε.Παντως αυτο που διαπιστωσα ειναι οτι στα ανηφορικα τμηματα με ενοχλουσε πιο πολυ η μεση μου.Λογικο θα μου πεις μια και ζοριζομαι περισσοτερο..Λες plannet να χρειαζεται να σηκωσω το τιμονι λιγο?

ζωρίζεσαι γιατί έχει βαριά πατήματα
από αυτά που λες πηγαίνατε 20-22 χλμ /ωρα
που σημαίνει αν είχε την πιο βαριά σου σχέση που είναι 42/14
πήγαινες με 60 στροφές
δοκίμασε να αυξήσεις τις στροφές στις 90
και καλό είναι να κάνεις κάποιες διατάσεις μιας και είσαι αγύμναστος πριν την ποδηλασία 4-5 λεπτά (σε αυτό ρώτα και έναν γυμναστή τι διατάσεις πρέπει να κάνεις)
ουσιαστικά θέλει λίγο να συνιθίσεις
λίγο να αποκτήσεις ελαστικότητα
και να βελτιώσεις το στροφάρισμα σου
:D

docman
Απών/απούσα

Ευχαριστω plannet για τις συμβουλες..Καθε αρχη και δυσκολη που λενε!!ενταξει παντως,θα συνηθισω!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

περιμένω εντυπώσεις μετά τις αλλαγές που σου είπα

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Θα σού πρότεινα να μην ανησυχείς, είναι φυσιολογικό για ένα αγύμναστο σώμα. Η μόνη περίπτωση που να ανησυχήσεις είναι ο πόνος στη μέση να επιμένει για περισσότερο από ένα δίωρο-τρίωρο μετά από μεγάλες (για σένα) διαδρομές με το ποδήλατο.

Θα βοηθηθείς πολύ αν συμπληρώσεις το ποδήλατο με λίγα βαράκια, γενικής φύσεως ασκήσεις για δυνάμωμα του άνω μέρους του σώματος και της μέσης. Ήπια πράγματα, και με προσοχή. Τέτοια άσκηση έτσι κι αλλιώς είναι καλή για κάθε άνθρωπο.

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα