Υπαρχει ποδηλατο με αδρανειακους μηχανισμους στους τροχους;

30 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
hellv1l
Απών/απούσα

Ειχα μια ιδεα και αναρωτηθηκα αν εχει παρουσιαστει κατι που να μοιαζει με αυτο που αναφερω...

Εν συντομια αν υπαρχουν τροχοι ειδικα τροποποιημενοι οι οποιοι να εχουν αδρανειακους μικρομηχανισμους εκκεντρων δυναμεων ...

Ενταξει ειναι λιγο περιεργη ερωτηση αλλα κατι τετοιο θα ηταν αρκετα πατεντιαρικο και επαναστατικο

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

hellv1l wrote:
Ειχα μια ιδεα , και αναρωτηθηκα αν εχει παρουσιαστει κατι που να μοιαζει με αυτο που αναφερω...

Εν συντομια αν υπαρχουν τροχοι ειδικα τροποποιημενοι οι οποιοι να εχουν αδρανειακους μικρομηχανισμους εκκεντρων δυναμεων ...

Ενταξει ειναι λιγο περιεργη ερωτηση αλλα κατι τετοιο θα ηταν αρκετα πατεντιαρικο και επαναστατικο


Εννοείς κάτι σαν το Gyrowheel? http://www.youtube.com/watch?v=4Va6qgWcieA&feature=fvwrel

hellv1l
Απών/απούσα

αυτος ο μηχανισμος που φαινεται εκει επιδρα στη σταθεροποιηση του :) πολυ καλο και αυτο μπορω να πω...

εγω ομως αναρωτιεμαι αν υπαρχει κατι αντιστοιχο που να επιδρα στην επιταχυνση στον αξονα κινησης...

δλδ... αρχικα ο αναβατης να θετει σε κινηση το ποδηλατο και επειτα με τον καταλληλο μηχανισμο να υπαρχει περεταιρω αναπτυξη ταχυτητας με επιλεκτικη ή με αυτοματοποιημενη εναρξη λειτουργιας

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

hellv1l wrote:
αυτος ο μηχανισμος που φαινεται εκει επιδρα στη σταθεροποιηση του :) πολυ καλο και αυτο μπορω να πω...

εγω ομως αναρωτιεμαι αν υπαρχει κατι αντιστοιχο που να επιδρα στην επιταχυνση στον αξονα κινησης...

δλδ... αρχικα ο αναβατης να θετει σε κινηση το ποδηλατο και επειτα με τον καταλληλο μηχανισμο να υπαρχει περεταιρω αναπτυξη ταχυτητας με επιλεκτικη ή με αυτοματοποιημενη εναρξη λειτουργιας


Wow... Δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο είναι εφικτό... Αλλά στα ποδήλατα αν δεν κάνεις πετάλι σταματάς... Εκτός αν έχεις ηλεκτροκίνητο.

Ξέρεις κάποια άλλη εφαρμογή αυτού του μηχανισμού που περιγράφεις; Θα με ενδιέφερε.

hellv1l
Απών/απούσα

:)

θα ψαξω λιγακι και θα γραψω

παντως παρομοιας εφαρμογης μηχανισμος ειχε παρουσιαστει σε μεσημεριανη εκπομπη πριν απο 2-3 χρονια ... βεβαια εκει βοηθουσε σε καθετη ανυψωση του μηχανισμου :P

Lefteris-gft
Εικόνα Lefteris-gft
Απών/απούσα

αφου βεντουζονη κατω ποση δυναμη εχει και πως θα στρηβη?

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

Lefteris-gft wrote:
αφου βεντουζονη κατω ποση δυναμη εχει και πως θα στρηβη?

Πού αναφέρεσαι;

Lefteris-gft
Εικόνα Lefteris-gft
Απών/απούσα

ναι αν υποθεσουμε οτι εφαρμοζετε το ποδι θα εχει αρκετηδηναμη να το κηνηση αν ναι τοτε πως θα στρηβη ή να ανπτηση ταχυτητα

mimo
Απών/απούσα
Lefteris-gft
Εικόνα Lefteris-gft
Απών/απούσα

δε σε πιανω λιγο λιανα

mimo
Απών/απούσα


προσπαθώ να βάλω link και δεν μπορώ να βρω τον τρόπο ;;;;
ψάξε Copenhagen Wheel στο τιουμπι

http://www.youtube.com/watch?v=96zFb_evgT4&NR=1

υγ embed δεν μπορούμε να κάνουμε ;;;;

Lefteris-gft
Εικόνα Lefteris-gft
Απών/απούσα

εκει που πας να ενσωματωσιεις φοτο στο σχολιο απο διπλα εχει ενα εικονιδιο πατατο

Lefteris-gft
Εικόνα Lefteris-gft
Απών/απούσα

φοβερο

mimo
Απών/απούσα

από κει προσπαθώ , αλλά τίποτα όλα είναι αλλιώς εδώ
τέλος πάντων το δες ;;;

cope

hellv1l
Απών/απούσα
hellv1l
Απών/απούσα

αριστη η σκεψη τους αλλα μπορει να παει και ενα βημα παραπανω με τον μηχανισμο που προανεφερα

mimo
Απών/απούσα

κατ αρχάς δεν μπορείς να οικειοποιηθείς ενέργεια που με κάποιο τρόπο δεν έχεις καταβάλει ...(εκτός αν την αγοράσεις :ηλεκτρική,μηχανική,χημική ή συλλέξεις :αιολική ,ηλιακή)

δηλαδή για να σου αποδοθεί κάποια στιγμή αυτή πρέπει να την καταβάλεις κάποια προγενέστερη στιγμή άρα δεν γλυτώνεις την κούραση

Alkis
Απών/απούσα

Καταβάλεις ενέργεια για να κινήσεις το ποδήλατο. Όταν όμως θέλεις να σταματήσεις και πατήσεις φρένο, όλη αυτή ή ενέργεια μετατρέπεται σε θερμότητα και την χάνεις. Με ένα τέτοιο μηχανισμό τη μετατρέπεις σε ηλεκτρική ενέργεια ή σε κινητική ενέργεια σε μία κινούμενη μάζα και μετά όταν την χρειαστείς την παίρνεις πίσω.

mimo
Απών/απούσα

ένα από αυτά κάνει και ο τρόχος της Κοπεγχάγης
το παραπάνω που λέει ο @hellv1l δεν καταλαβαίνω και στο κάτω κάτω δεν υπάρχει τέτοιος μηχανισμός

hellv1l
Απών/απούσα

κοιτα ... στο μυαλο μου εχει ερθει μια ιδεα για ενα μηχανισμο ο οποιος επι της ουσιας θα λειτουργει με το γυροσκοπικο φαινομενο...

αυτο ο μηχανισμος αρχικα θα τροφοδοτειται με την υπαρχουσα κινητικη ενεργεια του τροχου αλλα οχι μονο θα εχει τη δυνατοτητα να διατηρει την κινητικη ενεργεια επι του τροχου μετα απο καποιο χρονικο διαστημα αλλα με καποιους τροπους θα μπορει να προσδωσει περεταιρω επιταχυνση αυξανοντας την ταχυτητα κατευθυντικα προς την πορεια κατευθυνσης του ποδηλατου...

οι τροποι μπορουν να ειναι πολλοι οπως πχ ενας μικρος συσσωρευτης σε συνδιασμο με εναν μηχανισμο φορτησης

hellv1l
Απών/απούσα

κατι σχετικο πχ

http://www.youtube.com/watch?v=8H98BgRzpOM

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που κάποιος αγοράζει
ποδήλατο και στη συνέχεια ψάχνει τρόπους για να
κάνει λιγότερο πετάλι... Κάπου έχει χαθεί το νόημα.

Σαν να πηγαίνεις για τρέξιμο και να σου φέρνουν
κυλιόμενο διάδρομο ή σαν να πηγαίνεις για βάρη
και να κάθεσαι σε όργανα μη υδραυλική υποβοήθηση....

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

hellv1l wrote:
κατι σχετικο πχ

http://www.youtube.com/watch?v=8H98BgRzpOM[/quote]
Ε ναι. Αυτό ήδη το καλύψαμε στο link που σου έδωσα στην αρχή... Το γυροσκοπικό φαινόμενο μόνο να σταθεροποιήσει μπορεί όχι να επιταχύνει...

mimo
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που κάποιος αγοράζει
ποδήλατο και στη συνέχεια ψάχνει τρόπους για να
κάνει λιγότερο πετάλι... Κάπου έχει χαθεί το νόημα.

Σαν να πηγαίνεις για τρέξιμο και να σου φέρνουν
κυλιόμενο διάδρομο ή σαν να πηγαίνεις για βάρη
και να κάθεσαι σε όργανα μη υδραυλική υποβοήθηση....

μην φοβάσαι εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε το πατροπαράδοτο ποδήλατο με τον πατροπαράδοτο τρόπο , ο φίλος μιλάει για την τεχνολογική εξέλιξη

πάντως ένα τέτοιο φορτισμένο σύστημα που περιγράφεις θα έχει μεγάλη αδράνεια και μικρή κατευθυντικότητα και απαιτήσεις για δυνατά φρένα

andreas122
Απών/απούσα

Θα μπορούσε να γίνει και κάπως έτσι:

το ποδήλατο δεν θα είχε φρενα αλλα ή θα έχει ενα μπροστα για μεγάλη ανάγγη

στην πίσω ρόδα θα υπάρχει ενα ελατίριο που θα μπορεί να τηλίγετε κάπως.

το ελατίριο θα τιλίγετε καθος πατάμε φρένο, και έτσι θα αποθηκέυε κινητική ενεργεία και το ποδήλατο θα σταματάει επιδι το ελατήριο δεν αντεχει άλλο, και επιδι ίσως βοηθησει και το κανονικό φρένο.

οταν απο-πατιθει το φρένω το ελατίριο θα ξετιλίγετε και θα δινει ενα καλο σπροξιμο στην αρχη, γενικα ομος δεν θα υποβοηθάει, απλα θα δινει σπροξιμο στην αρχή, πολη συμαντικο αυτο γιατι ενας ποδηλατης χαλαει 15-20 φορες περισσοτερη ενεργεια για να ξεκινεισει το ποδήλατο απο σταση, και λιγοτερη ενεργεια απο το να το επιταχίνει.
ή να του διατιρει την κινιση.

σκευτεται λοιπον εναν τετοιο μηχανισμό? θα είναι μεσα στην ρόδα, και δεν θα έχει ουτε μοτερ, ουτε μπαταρίες και ουτε βαρος αλλα ουτε και συντίριση.

μιαζει λιγο με την ροδα της κοπενχαγης αλλα σε ποιο απλη μορφη.

kynhgos77
Απών/απούσα

Ναι ομως το ελικοειδες αυτο ελασμα για μπορεσει να δωσει ωθηση σε 90 κιλα θα ειναι βαρυ. Και εδω ειναι σημαντικο διοτι μιλαμε για βαρος στον τροχο οπου πληρωνεις 500αρια για καποια γραμμαρια παρακατω.

esp
Απών/απούσα

Θα το απλοποιήσω πολύ το πρόβλημα, για να μπορούμε να έχουμε μέτρο σύγκρισης.

Είναι ισοδύναμο με το να έχουμε ένα μηχάνημα που εμφανίζει ανηφόρες και κατηφόρες κατά βούληση στη διαδρομή μας, με περιορισμό το αρχικό και τελικό υψόμετρο να είναι το ίδιο.

Ποιό είναι το προφίλ εδάφους που θα φτιάξει ένα τέτοιο μηχάνημα και ποιό θα είναι το βάρος του;

===
Προσθήκη: δεν μπορεί να φτιάξει κατηφόρα μεγαλύτερη από το "υπόλοιπο" ανηφόρας που έχει ήδη φτιάξει.

andreas122
Απών/απούσα

kynhgos77 wrote:
Ναι ομως το ελικοειδες αυτο ελασμα για μπορεσει να δωσει ωθηση σε 90 κιλα θα ειναι βαρυ. Και εδω ειναι σημαντικο διοτι μιλαμε για βαρος στον τροχο οπου πληρωνεις 500αρια για καποια γραμμαρια παρακατω.

500άρια τι?

μπορει να μην είναι ελικοιδες και ίσως απλα να δίνει ενα ''τιναγμα'' στην εκκινινιση, στο σειμιο δλδ που ποδηλατης πρεπει να πατισει δηνατα το πεταλι για να ξεκινίσει να κιλάει.

aldro
Απών/απούσα
kynhgos77
Απών/απούσα

andreas122 wrote:
kynhgos77 wrote:
Ναι ομως το ελικοειδες αυτο ελασμα για μπορεσει να δωσει ωθηση σε 90 κιλα θα ειναι βαρυ. Και εδω ειναι σημαντικο διοτι μιλαμε για βαρος στον τροχο οπου πληρωνεις 500αρια για καποια γραμμαρια παρακατω.

500άρια τι?

μπορει να μην είναι ελικοιδες και ίσως απλα να δίνει ενα ''τιναγμα'' στην εκκινινιση, στο σειμιο δλδ που ποδηλατης πρεπει να πατισει δηνατα το πεταλι για να ξεκινίσει να κιλάει.


500αρια ευρω. Απο 100 που εχει μια νορμαλ ζαντα, αν θελησεις κατι πιο ελαφρυ εχεις φτασει για πλακα το 500αρικο.
Φτιαξε κατι που να δινει ενα τιναγμα σε 90 κιλα και ζυγισε το να δουμε ποσο ειναι. Εχω την εντυπωση οτι αυτο το τιναγμα θα το πληρωσεις πολλαπλασιο μετα.
Τι ποδηλατο εχεις? Εχεις οδηγησει ποδηλατο ελαφρυ με καλους τροχους για ασφαλτο? Θα τα ξεχασεις ολα αυτα μετα.