Παρακάτω το αποτέλεσμα της αναπαλαίωσης του τροχού! Με καινούργιες ακτίνες,λάστιχο και εσωτερικό θάλαμο barum!
Και έπεται συνέχεια.....
Συνέχεια αναπαλαίωσης.......μέχρι το τελικό αποτέλεσμα!!!
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
![]() | 529.44 KB |
![]() | 658.08 KB |
![]() | 971.43 KB |
![]() | 640.9 KB |
![]() | 568.44 KB |
![]() | 755.73 KB |
![]() | 961.16 KB |
![]() | 807.63 KB |
![]() | 693.66 KB |
![]() | 521.48 KB |
![]() | 548.25 KB |
![]() | 642.97 KB |
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
την ιδια στεφανι εχω κι εγω σε μια παλια ροδα δεν ειναι ιδιετερης αξιας να ξερεις αν θελεις σε λιγο καιρο μπορω να στην περασω και φωτο..για να την δεις.
Σήμερα απέκτησα ένα Bismarck διπλοσκέλετο που στην πορεία θα αναπαλαιωθεί!
Εκείνο που μου έκανε εντύπωση και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας, ήταν η κόντρα που φορούσε,μια torpedo του 1956(φαίνεται πάνω στο ανάγλυφο της).
Είναι πλεγμένη πάνω σε ένα στεφάνι OMB,μέχρι τώρα δεν έχω συναντήσει αυτή την μάρκα.Εάν γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικό...κάθε πληροφορία ευπρόσδεκτη!
Η δε σκουριά είναι μόνο επιφανειακή και δεν έχει κάνει καμία ζημιά στον τροχό παρά τα 57 του χρόνια!!!
Παρεμπιπτόντως,εάν κάποιος από τους συμφορίτες έχει δισκοβραχίονα Bismarck και δεν το χρειάζεται,θα ήθελα να τον αγοράσω! Το ποδήλατο φορούσε ένα απλό!!
Και εδώ το τελικό αποτέλεσμα της αναπαλαίωσης! http://www.podilates.gr/node/29891