RALEIGH colt

13 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
nero toro
Απών/απούσα

Αφού τελειώσαμε με το velamos το παιχνίδι συνεχίζεται και σειρά έχει ένα ωραιότερο ποδήλατο για τα γούστα μου και κατά πάσα πιθανότητα παλαιότερο(στην ηλικία του θα χρειαστώ μια βοήθεια από γνώστες των raleigh γιατί μέχρι στιγμής δεν έχω βγάλει άκρη,μάλλον είναι του 60κάτι).

r
r
r

Εδώ και μήνες ψάχνω να βρω μια κούρσα raleigh αλλά τελικά βρέθηκε μπροστά μου ένα ποδήλατο πόλης.
Ήρθε λοιπόν στα χέρια μου ένα raleigh colt το οποίο με προβληματίζει έντονα λόγω του ότι είναι γεμάτο με δεκάδες γρατσουνιές λόγω του ότι βρέθηκε σε σκραπ.Τα αυτοκόλλητα είναι σε σχετικά καλή κατάσταση έτσι ώστε να δημιουργηθούν αντίγραφα .Μία ιδέα είναι να τριφτεί όλο και να βαφτεί εξ αρχής γιατί σε κάποια μεγάλα σημεία έχει φύγει το χρώμα εντελώς και το έχουν βάψει με πλαστικό κόκκινο .θα μπορούσα να μασκάρω τα αυτοκόλλητα και να βάψω όλο το υπόλοιπο αλλά αυτό που με προβληματίζει είναι ότι έχει αυτές τις πολύ ενδιαφέρουσες βαφές της εποχής τριπλής επίστρωσης (μαύρο-χρυσό-κόκκινο)που στο φως έχουν όμορφο αποτέλεσμα και λυπάμαι να την χαλάσω.τα χρώμια του είναι μια χαρά

r
r
r
r
r
r
r

Ένας άλλος προβληματισμός μου είναι το ότι δεν είναι πλήρες .του λείπουν τα φτερά του ο προστάτης αλυσίδας και η πίσω δαγκάνα η πίσω μανέτα.φτερά έχουν βρεθεί στο γνωστο ebay αλλά είναι αρκετά σκουριασμένα έτσι ώστε να βαφτούν εξ αρχής και άντε να πετύχεις ίδιο χρώμα με το ποδήλατο.
η σέλα ήταν χάλια από σκουριά αλλά κάτι γίνεται. αν και σκέφτομαι να του βάλω μια σέλα brooks που του ταιριάζει.
ένας άλλος προβληματισμός είναι ότι τότε τα colt φορούσαν κέντρο sturmey archer με 3 ταχύτητες και αυτό είναι single χωρίς κόντρα .όποιος έχει όρεξη βοηθάει...

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Καλησπέρα.... Πρώτα απο όλα καλορηζικο και καλη δύναμη, και να πούμε βέβαια πως το συγκεκριμένο ποδήλατο ειναι αρκετά πιο σοβαρό εύρημα απο το velamos,..... οπότε μιλάμε για πολυ πιο προσεκτικές κινήσεις και μεγαλύτερη προσοχή σε ότι κάνουμε καθώς δεν ειναι εύκολα πια τέτοια ποδήλατα και δεν τυχαινουν συχνά.
Αν θες να ακούσεις την άποψη μου θα σου έλεγα να μην το βάψεις σε καμία περίπτωση, θα σου πρότεινα ένα καλο μπάνιο με πετρέλαιο και βενζίνη 50/50 και ένα σχετικά σκληρό πινελο,όπου θα προσεχείς όταν περνάς απο τις χαλκομανιες να μην τις χαλασεις. Αφού φύγει η βρώμα και τα παλιά γράσσα θα το λύσεις όλο και θα το περάσεις με το μίγμα παντού, μεσαία τριβή, κ.τ.λ. Μετά θα κανείς σαπούναδα με ζεστό νερό και απορρυπαντικο και με ένα σφουγγάρι θα το πλυνεις να φύγει το πετρέλαιο, μετά θα το σκουπισεις καλα και θα το αφήσεις να στεγνώσει στον αέρα. Στην πορεία θα καθαρίσεις τα νικελα με μαλλί για κατσαρολες και πετρέλαιο, θα βρεις και ότι σου λείπει και θα έχεις ένα πανέμορφο (τουλάχιστον για αυτούς που ξέρουν) κλασικό Raleigh σε original κατάσταση. Αν δεν βρεις τα βαμμένα φτερα και βρεις τα νικελενια αυτό θα έλεγα πως δεν ειναι κακό και πως θα του πηγαινουν μια χαρα όπως φυσικα αν του προσθέσεις και ένα σασμαν sturmey μαζί με έναν όμορφο δίσκο που να έχει τον ερωδιο.
Επίσης να σου πω πως ο τρόπος που σου γράφω ειναι και ο πιο οικονομικός απο θέμα κόστους
Καλη συνέχεια, και περιμένουμε φωτογραφίες απο την πορεία του έργου.

Υ.Σ. μετά απο όλα αυτά και εφόσον το έχεις δέσει το ποδήλατο, με ένα μαλακό πανί και λαδακι περνά όλο το πλαίσιο... Προσοχή βέβαια να το σκουπισεις καλα και να μην μείνουν λιγδες και λάδια επάνω,...αυτό θα βοηθήσει να κλείσουν οι πόροι του μετάλλου και να ζωντανέψει το χρώμα, αυτό θα το επαναλαμβανεις οπότε το θεωρείς αναγκαίο.

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Ακυρο.... Διπλό ποστ.

nero toro
Απών/απούσα

καλημέρα Γιώργο . συμφωνώ απολύτως με όλα όσα γράφεις.δεν θέλω να πειράξω το χρώμα του.σκεφτόμουν αυτήν ακριβώς την διαδικασία που έχω δει που έχεις κάνει σε μερικά από τα δικά σου ποδήλατα και αφού τελείωνα με πετρέλαια σαπούνια να του ψέκαζα ένα πολύ λεπτό χέρι διάφανο βερνίκι διπλής.το λάδι δεν το είχα σκεφτεί(ελαιόλαδο η λάδι κινητήρα?)
βέβαια υπάρχει ένα πρόβλημα όμως που κάπως πρέπει να λυθεί.
ρ
όπως φαίνεται στην φωτογραφία .σε αρκετά σημεία στον καμπύλο οριζόντιο και στον διαγώνιο και σε άλλα μέρη έχει ξηλωθεί το χρώμα και έχει κάποιες στάμπες βαμμένες με πλαστικό η ακρυλικό το οποίο είναι εντελώς ανεπιθύμητο.

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Από ότι βλέπω ευτυχώς δεν έχει πρόβλημα στις χαλκομανίες, οπότε υπάρχουν δύο λύσεις που θα εφάρμοζα..
1ον Θα έπαιρνα διαλυτικό νίτρου και ένα πανί πολύ προσεκτικά θα έβρεχα το πανί με το διαλυτικό και θα το έτριβα τοπικά εκεί που είναι το πρόβλημα προσεκτικά πάντα για να φύγει μόνο το προβληματικό χρώμα. Πρόσεξε μην σου στάξει νίτρο στις χαλκομανίες και μην χαλάσεις το τυχών από μέσα δικό του χρώμα που μπορεί να έχει!!
Μετά θα εκτιμούσα το μέγεθος τις ζημιάς και πόσο μεγάλη είναι η γρατζουνιά που κρύβει, και μετά από ώριμη σκέψη και αν δεν με ικανοποιούσε το αποτέλεσμα θα πέρναγα στη 2η φάση..
Πρώτα από όλα να πούμε πως παίζει μεγάλο ρόλο για το τι πράγμα το θες το ποδήλατο...π.χ είσαι φανατικός συλλέκτης; ή απλά γουστάρεις και σου αρέσουν τα ρετρό ποδήλατα;
Και σε ρωτάω γιατί π.χ εμένα στα μάτια μου το ποδήλατό σου είναι ακόμα και έτσι τέλειο, και το νίτρο είναι το τελικό στάδιο που θα έφτανα και το μοναδικό που θα επιδίωκα είναι το να μπορώ να το κάνω βόλτες φτιάχνοντας τα απαραίτητα (ντίζες, τακάκια,λάστιχα κ.τ.λ). Άλλοι βέβαια πιο σκληρόπυρηνικοί δεν θα πείραζαν απολύτως τίποτα και θα το άφηναν με τις μπογιές άλυτο άπλυτο και με κομμένες τις ντίζες από τα φρένα, αλλά εκεί χάνει την χρηστικότητα το ποδήλατο και γίνετε απλά ένα συλλεκτικό αντικείμενο χάνοντας τον λόγο που φτιάχτηκε που δεν είναι άλλος από το να κόβει βόλτες και να χαρίζει χαρά σε αυτόν που το βολτάρει και όχι να είναι κλεισμένο σε αποθήκες... και για αυτό ας μην φτάσουμε εκεί καθώς ακόμα και για τα γούστα μου είναι μια ακραία άποψη.
Ας προχωρήσουμε όμως... αφού λοιπόν τελείωσα με το διαλυτικό και δεν με ικανοποιεί το αποτέλεσμα, κάνω αυτό που περιγράφω εδώ...
http://www.podilates.gr/node/22575
Καλή συνέχεια, και καλό αποτέλεσμα. Εννοείτε φυσικά πως περιμένουμε φωτογραφική ενημέρωση.

Υ.Σ αν κάνεις απλά το νίτρο και δεν χρειαστείς βαψίματα το λάδι που θα το περάσεις είναι ένα απλό 10αρι λάδι μηχανής... πολύ καλό είναι και το 10ακι που πουλάνε τα βενζινάδικα για τις αλυσίδες των αλυσοπρίονων και μάλιστα είναι φτηνό.. 3-5 ευρώ το λίτρο.

christopanagia
Εικόνα christopanagia
Απών/απούσα

....πολυ ωραιο και σπανιο ποδηλατο ,εχω ενα με το ιδιο λεττερινγκ αλλα διαφορετικο μοντελο ,εσενα εχει γρασαδορακι στη μεσαια τριβη...?

nero toro
Απών/απούσα

οχι δεν εχει γρασαδορακι στην μεσαια.στα κεντρα των τροχων εχει τρυπα που καλυπτεται με ενα δαχτυλιδιπου υποθετω εχει σχεση με λυπανση.γνωριζεις χρονολογια απο το δικο σου?μετα απο πολυ καιρο που εχω να συνδεθω η προσπαθεια συνεχιζεται κανονικα η περιττες μπογιες εχουν φυγει με remover και οι γραντζουνιες αμετρητες και αρκετα μεγαλες αλλα το χρωμα δεν αλλαζει.θα βαφτει ενα διαφανο με τις γραντζουνιες εμφανεις.να φαινονται τα σημαδια του χρονου.θα ακολουθησουν και φωτογραφιες.

nero toro
Απών/απούσα

πάνω που συζητάγαμε με ένα φίλο ότι είναι σχετικά δυσεύρετο το colt σήμερα ενώ οδηγούσα το αυτοκίνητο μου στην περιοχή που μένω σε φανάρι σταματημένος χαζεύω αριστερά και τι να δω...ένα raleigh colt που το καβαλάει ένας παππούς μου πετάχτηκαν τα μάτια έξω σκέφτομαι θα τον κυνηγήσω έστω να το δω λεπρομερως .για λίγο παρατήρησα ότι φορούσε λευκά φτερά γνήσια, ίδια σέλα με την δική μου ίδια αυτοκόλλητα όλα ίδια .το περίεργο είναι ότι φόραγε σαζμαν κρεμαστό με μονό λεβιεδακι στο διαγώνιο και όχι κέντρο sturmey και τριπλή σκανδάλη στο τιμόνι .σκέφτηκα να σταματήσω να κατέβω να του πιάσω κουβέντα αλλά μπήκε σε στενό και εξαφανίστηκε.που θα μου πάει ίσως τον ξαναπετυχω .

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...με τις 3 ταχυτητες, ηταν "πατεντα" του αντιπροσωπου/εισαγωγεα, προκειμενου να πεσει το κοστος.
Τα μοντελλα με τριταχυτο Sturmey, ηταν αρκετα ακριβοτερα.

christopanagia
Εικόνα christopanagia
Απών/απούσα

...το συγκεκριμενο λεττερινγκ απ οτι ειχα δει εδω http://www.kurtkaminer.com/raleighdecals.html χρεσημοποιηθηκε ως το '65 ,το δικο μου εχει γρασαδορακι στη μεσαια ,αλλα δεν ξερω ποτε ακριβως το καταργησαν ,οπως εγραψε ο κολουμπους λογω κοστους ,και λογω ασετοσυνης αφου κανεις δεν ηξερε να λυσει και να επισκευασει 3ταχυτο εσ. κεντρο ,εβαζαν αυτο το υποτυπωδες με την τριπλετα που 'χε κι ο παππους ,αν ειναι να το κυκλοφορεις παντως το εσωτερικο κεντρο ειναι υπερεπαρκες για μεσα στην αθηνα αφου ειχε μεγαλυτερο ευρος απ την τριπλετα ,τα στεφανια που φαραει ειναι "ντανλοπ" ...?

nero toro
Απών/απούσα

και εγω απο πληροφορειες που εχω διαβασει μαλλον καπου εκει το τοποθετω σαν χρονολογια κατασκευης.τα στεφανια του γραφουν centrimax-fs και τα κεντρα του WECO made in germany.κατω απο την μεσαια γραφει 4019604 και ψηλα στον καθετο F F 20070.με τα serial δεν εχω βγαλει καποια ακρη ακομα..

christopanagia
Εικόνα christopanagia
Απών/απούσα

...με τα σηριαλ ναμπερ της ραλει αν ειναι πριν το '72 ειναι δυσκολο να βγαλεις ακρη δεν υπαρχει βαση δεδομενων ,μετα το 73' απλοποιησαν το σηστημα και κοιτωντας τα 2 πρωτα νουμερα μπορεις να βρεις το ετος κατασκευης ,παντως ειναι παραξενο να εχει 2 σηριαλ ναμπερ ,τα στεφανια μπορει να τα χουν αλλαξει ,η ραλει χρησημοποιουσε η ντανλοπ ,η ραλει ,η στουρμευ αρτσερ στεφανια...

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Καλημέρα, σε κάποιες περιπτώσεις τα Raleigh έχουν αριθμούς και στην μεσαία αλλά και στον κάθετο, όπως και το δικό σου .... σε κάποια πιο παλιά μπορει να βρεις δυο αριθμούς κάτω απο την μεσαία τριβή και καθόλου στον κάθετο, σε κάθε περίπτωση όμως ως προς την χρονολογηση αυτός που ισχύει ειναι ο αριθμός που έχει στην αρχή του κάποια ´η κάποιο γράμμα. Ως προς την χρονολογηση όπως σου έγραψε και ο christopanagia δεν ειναι και τόσο εύκολο να βγάλεις πάντα κάποια άκρη, και για αυτό την χρονολογηση εγώ τουλάχιστον τις περισσότερες φορές την βγάζω με επιμέρους λεπτομέρειες του ποδηλάτου γράσσαδορους, λεπτομέρειες στο σήμα, κ.α. Επίσης να τονίσουμε πως η εταιρεία ανακυκλωνε σε μεγάλο βαθμό παλιά στοκ πλαισίων οπότε όπως καταλαβενεις ειναι πολυ πιθανό να βρεις παλιό αριθμό πλαισίου σε ποδήλατο που συναρμολογηθηκε αρκετα πιο πρόσφατα.
Ως προς τα περιφερειακά που βρηκες ειναι ιδιαιτεροτητα τις εδώ αντιπροσωπείας καθώς όπως έχουμε ξαναπεί λόγο ανταγωνιστικότητας τιμών έδενε τα ποδήλατα πολλές φορές με πιο απλά ανταλλακτικά εποχης τα οποία όμως και αυτά συνηθως ειναι υψηλής ποιότητας, και θεωρούνται φυσικά και αυτά συλλεκτικά και γνήσια παρόλη την .... ¨ελληνική τους ιδιαιτερότητα ´´. Θα πω ακόμα για να το καταλάβουμε καλύτερα και το εξής.... πολλες φορές έχει τύχη Raleigh DDT (διπλοσκελετο) με γιαπωνεζικες ζάντες araya, ( ναι ίδια μάρκα με αυτές που φοραγαν τα πρώτα παπακια !!) και Γερμανικά κέντρα weco..... ως προς την συλλεκτικοτητα του δε.... σε πληροφορώ ότι ειναι παρά πολυ υψηλή και κανένας σοβαρός συλλέκτης δεν προβαίνει φυσικα σε αντικατάσταση.
Επίσης να σου πω ενα μπράβο, που δεν επεσες στην παγίδα του βαψηματος και να κατάστρεψεις ενα τόσο όμορφο ποδήλατο.

contact