Ψαχνω δισκοβραχιονα συμβατο με πισω κασσετα 7 ταχυτητων

18 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
ibizaros1980
Απών/απούσα

οπως λεει και ο τιτλος θελω αλλαξω τον δισκοβραχιονα που εχει τωρα το ποδηλατο μου mongoose και με καποιον με περισσοτερα δοντια ωστε να εχω μεγαλυτεη τελικη και μεγαλυτερο βημα στις υψηλες σχεσεις..Μετρησα 42 δοντια στον δισκο μου τον τωρινο..Δεν γνωριζω τι πρεπει να ψαξω ωστε να ειναι συμβατος με το υπολοιπο συστημα χωρις να χρειαστει να αλλαξω και κατι αλλο..Ευχαριστω..οποιαδηποτε πληροφορια θα εκτιμηθει..

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
ibizaros1980
Απών/απούσα

Το ποδηλατο ειναι mongoose 2012 Switchback Sport 26" με shimano tourney

Mimika87
Εικόνα Mimika87
Απών/απούσα

Σου έχω στείλει μήνυμα

ibizaros1980
Απών/απούσα

??

Mimika87
Εικόνα Mimika87
Απών/απούσα

Ενω σου στελνω μηνυμα κατι γινεται κ δε φαινεται καθολου στο inbox..

ibizaros1980
Απών/απούσα

καταλαβα..βαλε εδω το μυνημα σου αν δεν υπαρχει προβλημα...

Mimika87
Εικόνα Mimika87
Απών/απούσα

θα σε ενδιεφερε ενας δισκοβραχιονας με 52/39 δοντια?

ibizaros1980
Απών/απούσα

Προφανως ειναι δυο δισκοι και οχι 3 οποτε οχι θα προτιμουσα με 3 δισκους οπως ειναι και τωρα απλα με περισσοτερα δοντια..

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

To 42/12 στις 90 στροφές το λεπτό είναι 37χλμ με 26x1.5'' ελαστικό.
Το 46/12 στις 90 στροφές το λεπτό είναι 40χλμ με 26x1.5'' ελαστικό.
Δηλαδή για 3χλμ διαφορά θα δώσεις λεφτά για δισκοβραχίωνα, αλυσίδα
εργατικα;

Να μου έλεγες ότι έχεις ήδη 11άρα κασέτα και ότι ήδη στροφάρεις στις
90+ στροφές και ότι δεν σου φτάνουν τα 40χλμ τελικής, τότε να σου έλε-
γα βάλε μια τριπλέτα 30/39/52 να κάνεις τη δουλειά σου.

Κατά τα άλλα, ο τριπλός για αστική χρήση είναι 99% άχρηστος καθώς
είτε ο μικρός είτε ο μεγάλος δίσκος καταλήγουν να πιάνουν αράχνες.

ibizaros1980
Απών/απούσα

Αν το 12 που γραφεις ειναι τα δοντια του μικροτερου πισω γραναζιου τοτε εμενα σιγουρα ειναι παραπανω..απλα μου ειπαν πως το οικονομικοτερο που μπορω να αλλαξω ειναι ο δισκοβραχιονας και οχι τα γραναζια πισω (κασσετα?) .. Με αυτη την λογικη κινουμαι..Θα ηθελα δηλαδη εχοντας αναπτυξει μια ταχυτητα σε ευθεια να μπορω να την διατηρω χωρις να κανω παρα πολλες πεταλιες οπως τωρα..

ibizaros1980
Απών/απούσα

Πιθανον να κανω και λαθος μιας και σημερα εμαθα πως ειναι καλυτερα να αλλαξω τα πισω γραναζια με μικροτερα για μεγαλυτρες ταχυτητες...
Αν υπαρχει προβλημα με το φορουμ, ας μεταφερθει το αυτο ΘΕΜΑ σε αλλη κατηγορια μιας και δεν ψαχνω πλεον για δισκοβραχιονα..

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Ερώτηση: Το Mongoose Switchback το βλέπω με 7άρι
ελεύθερο και όχι με κασέτα. Είσαι σίγουρος ότι
έχεις κασέτα ή απλά το υποθέτεις;

Έγραψα το παράδειγμα για να σου δείξω ότι ακόμα
και +4 δόντια στον μεγάλο δίσκο, δεν θα κάνουν
τη διαφορά που νομίζεις αν κρατήσεις την ίδια
κασέτα.

Να ξέρεις επίσης ότι 1 δόντι διαφορά στην κασέτα,
αντιστοιχεί περίπου σε 3-4 δόντια διαφορά στο δί-
σκο. Αυτό σημαίνει ότι αν έχεις πχ 42/12 και πας
σε 42/11 ή σε 46/12, το αποτέλεσμα σε τελική τα-
χύτητα θα είναι το ίδιο.

Στο πρακτικό κομμάτι, αν έχεις 13-κάτι κάσετα, τό-
τε πήγαινε σε 11-κάτι και άσε το δισκοβραχίωνα ως
έχει. Βέβαια θα πρέπει να υπολογίσεις και τις υπό-
λοιπες σχέσεις που πιθανόν να αλλάξουν όπως και να
ελέγξεις εαν σηκώνει 11άρι ο πίσω εκτροχιαστής και
φυσικά να υπολογίσεις και μια νέα αλυσίδα.

Αν μιλάμε για ελεύθερο τότε δεν είμαι σίγουρος ότι
μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα και πριν ρωτή-
σεις, όχι δεν αξίζει η αναβάθμιση σε 8άρα κασέτα.

Να ξέρεις επίσης ότι προτιμάμε το ελαφρύτερο πά-
τημα + γρηγορότερο στροφάρισμα παρά το βαρύτερο
πάτημα + πιο αργό στροφάρισμα. Το ξέρω ότι έχου-
με μάθει από παιδιά να πατάμε βαρυά και αργά και
ότι είναι δύσκολο να στροφάρουμε γρήγορα για πο-
λύ ώρα, αλλά θα σε ευγνωμονούν τα γόνατά σου στο
μέλλον.

ibizaros1980
Απών/απούσα

Τα χαρακτηριστικα του ειναι αυτα.:

Sizes: XS,S,M,L,XL
Frame: Mongoose MTB Aluminum Hardtail
Fork: SR Suntour M3010 w/63mm Travel, Lockout
Crank: Alloy MTB, 42/34/24t
Bottom Bracket: Tange Cartridge
Shifters: Shimano EF51
Speeds: 7 spd
Cog Set: Shimano Tourney, 14-28t, 7-speed
Chain: KMC Z51, 7-speed
Front Derailleur: Shimano Tourney
Rear Derailleur: Shimano Tourney
Wheel Size: 26"
Rims: Weinmann ZAC19 doublewall 36 Hole
Front Hub: Alloy QR 36 Hole
Rear Hub: Alloy QR 36 Hole
Tires: Innova MTB, 26 x 2.0
Pedals: Plastic Platform with reflector
Brake: Promax Alloy V-Brake
Handlebar: Steel MTB, 25.4, 30mm rise
Stem: Alloy MTB, 25.4
Headset: Tange Threadless, 1 1/8"
Brake Levers: Shimano EF51
Spokes: 14G Stainless
Grips: Mongoose Trail Grips
Saddle: Mongoose MTB Trail
Seat Post: Alloy, 27.2 x 300

ibizaros1980
Απών/απούσα

Αυτα που εχω αλλαξει eaglos ειναι τα λαστιχα οπως ειπες με kenda kwick roller 26x1.25 και τιμονι με μικροτερο μηκος και ισιο εντελως..δεν γνωριζω ποια ειναι διαφορα κασσετας ή ελευθερο οπως ειπες αλλα μετρησα τα δοντια στο μικροτερο γραναζι πισω και ειναι 14..Δεν ξερω αν αξιζει να αλλαξω δισκοβραχιονα..ισως γινει στο μελλον με καποιο επωνυμο της shimano ας πουμε..

ibizaros1980
Απών/απούσα

eaglos θα μπορουσες να μου πεις τι τελικη εχω με 42/14 και τι τελικη με 48/14??

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Η διαφορά φαίνεται στην παρακάτω φωτό
http://www.sheldonbrown.com/images/freewheel-vs-k7.jpg

Πρακτικά σημαίνει ότι δεν έχεις πολλές επιλογές και
στην καλύτερη περίπτωση να κατέβεις στο 13 αντι του
14. Από τη στιγμή που μιλάμε για όχι κασέτα, δεν α-
ξίζει γενικότερα να ρίξεις λεφτά στο ποδήλατο.

ibizaros1980
Απών/απούσα

Δεν σκοπευω να ριξω λεφτα αλλα τουλαχιστον να κινουμαι καπως πιο ανετα γιατι το χρησιμοποιω καθε μερα πλεον..και τελικιαζει ανετα...το ποδηλατο μου το χαρισαν δεν το αγορασα..σκοπευω να αλλαξω αυτο με τις ταχυτητες και αυτο ηταν ολο..κατα 99% ειναι οπως το αριστερο στη φωτο που ανεβασες..θα μπορουσες να μου πεις τον τυπο που υπολογιζεις την τελικη με 90 στροφρες το λεπτο στο πεταλι..??

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα
wp