Με την ευκαιρια, για ριξε μια προσεκτικη ματια και στον οριζοντιο, λιγο μετα τη μουφα του λαιμου, μηπως εχει "σιδερωθει" ελαφρα κι εκει. Κι επισης τσεκαρε και το διαγωνιο, επισης κοντα στη μουφα του λαιμου.
Ενας χαρακας 25-30 ποντων, ειναι μια χαρα γι αυτη τη δουλεια.
Υ.Γ.: Ευχομαι το "τσεκ" να βγει αρνητικο, και να καθαρισεις με ενα πηρουνακι..
Κατα δευτερον, μην προσπαθησεις να ισιωσεις το πλαισιο. Θα μειωθει σημαντικα η διαρκεια ζωης του, και (μετα το ισιωμα) ειναι μαθηματικα σιγουρο οτι καποια στιγμη θα σπασει. Ειδικα αν ζεσταθει (οξυγονα, κλπ).
Αν δεν ειναι υπερβολικα στραβωμενο, και μπορει να οδηγηθει χωρις να ειναι επικινδυνη η οδικη συμπεριφορα του, αστο οπως ειναι, και απλα διαλεξε ενα πηρουνι με μεγαλυτερο rake, ωστε να αντισταθμιστει οσο γινεται αφ'ενος το μειωμενο μηκος μεταξονιου (μετα το στραβωμα), και αφ'ετερου, η επιδραση της αλλαγμενης γωνιας του κουτελου του σκελετου, που κανουν τη συμπεριφορα του ποδηλατου πιο αποτομη και πιο νευρικη.
Πριν απο ολα αυτα ομως, θα πρεπει να ελεγξεις αν τα ποτηρια του ρουλεμαν τιμονιου καθονται σφιχτα στο κουτελλο (λαιμο) του σκελετου.
Γιατι αν τα σημεια του λαιμου, εκει που εδραζονται τα ποτηρια εχουν "ανοιξει" απο τη δυναμη της τρακας, και τα ποτηρια "παιζουν" στο κουτελλο του σκελετου, τοτε ο σκελετος ειναι καλος πλεον μονο για διακοσμητικο στοιχειο, και για τιποτε αλλο.
Και μην πολυσκας.Τα σιδερα, σιδερα ειναι, και ξαναγινονται. Ευχομαι ο "τρακαδορος" να ειναι καλα, κι αυτο ειναι το σημαντικο.
"Πριν απο ολα αυτα ομως, θα πρεπει να ελεγξεις αν τα ποτηρια του ρουλεμαν τιμονιου καθονται σφιχτα στο κουτελλο (λαιμο) του σκελετου".
ελπίζω να λύσω το μυστήριο σύντομα γιατί απόψε δεν πρόλαβα να πάω να το δω. το έχω σύρει στον ποδηλατά (με σκισμένο λάστιχο και τροχό η ψυχή του ξέρει) μπας και βρει κανένα πιρούνι να δοκιμάσουμε γιατί για το προηγούμενο έψαχνα μήνες. κι αν κάθεται και έχω και επιλογή rake θα κάνω ένα rake party.
η βλακεία της υπόθεσης είναι ότι αφού το είχα πρόσφατα λύσει, καθαρίσει και στήσει, γιατί είχε φάει πολλή βροχή και ξύλο και είχε λασκάρει και στο λαιμό, αλλά το ρύθμισα, πάω και το σφηνώνω σε μια λακκούβα από τις καινούργιες που ανοίγει κάθε τόσο η βροχή. μετά ήρθαν 2 και ξεσφήνωσαν εμένα. πιο πριν είχα πάθει πίσω λάστιχο... (σημείωση: τα μπαλώματα, αυτά με το πορτοκαλί γύρω, άχρηστα).
και βέβαια αφού δεν έσπασα τίποτα, στα πιρούνια στήνω το ρολό υγείας και στο κάδρο τις πετσέτες
Κοιτα, αμα δε σωνεται με τιποτα, don't worry. Be happy.
Στην τελικη, αντι για rake party, κανεις ενα ξεγυρισμενο raki party, και περνατε εσεις καλα, κι εμεις καλυτερα.
στο καινούργιο πιρούνι, όμοιο με το προηγούμενο τροχίστηκαν σε πλάτος και βάθος τα νύχια για να στρώσουν τα μέτρα και με το δράπανο λίγο η τρύπα της βίδας του φρένου. τα σώψυχα εντάξει, ζάντα, κέντρο, άξονας ζουν. αλλάχτηκε λάστιχο και σαμπρέλα. (με την ευκαιρία κόπηκαν με τον τροχό και οι υποδοχές για τις οριζόντιες μανέτες που δεν τις ήθελα)
αύριο θα το δω καλύτερα, να του κάνω και ρυθμίσεις πίσω αλλά το πήρα κι έφυγα γιατί δεν υπήρχε περίπτωση ακτινολόγησης, ένας φίλος του παιδιού εκεί που το΄φτιαχνε ήρθε και του έδωσε μια γερή μπουνιά στον ώμο και τον σακάτεψε και την ώρα που άνοιγε την τρύπα του φρένου τον τύλιξε με το καλώδιο της δαγκάνας και τον έπνιγε επειδή ο μικρός του είπε να την παντρευτεί την κοπέλα του διότι είναι έρωτας αυτός και να το παραδεχτεί και ο άλλος ήθελε να του σπάσει το κεφάλι, γιατί είναι λέει ελεύθερο πουλί και δεν ήθελε να γίνει σπιτόγατος σαν κι αυτόν κι όλα αυτά πάνω από το ποδήλατό μου, είχε κρεμαστεί στο σταντ και κόλλησα πάνω του και του είπα, σπάστον αλλά να μου φτιάξει το ποδήλατο πρώτα, αλλά ότι μοιάζει με την κοπέλα στην φωτογραφία που μας έδειξε στο κινητό, συμφώνησα με τους άλλους, ότι έχει μια χοντροκεφάλα και να παντρευτεί να πάει μήνα του μέλιτος να φτιάξουμε κι εμείς τα ποδήλατά μας με την ησυχία μας κι ο μικρός θα κρατήσει το παλιό πιρούνι να το δέσει στο αυτοκίνητο του γάμου.
στο άδυτο. η ιερή ώρα του τροχίσματος λίγο πριν τους γάμους:
Γράφω εδώ την συνέχεια. Μετά την τοποθέτηση του καινούργιου πιρουνιού είχα ένα θέμα με τα ποτήρια (κάνω μια ερώτηση και στο άλλο θέμα φακαρόλα). Κάτι λυνόταν, κάτι δεν καθόταν.
Τότε διαπίστωσα ότι τα ποτήρια είναι κακής ποιότητας. Βέβαια θα ζορίστηκαν και με το χτύπημα του πιρουνιού.
Τώρα έλυσα το λαιμό και είδα ότι το πάνω παξιμάδι φαινόταν σαν να έχανε τις βόλτες του για 2 λόγους.
Πρώτα διότι υπήρχαν ένα σωρό ρινίσματα από τον τροχό και κόλλαγε.
Έπειτα διότι το πιρούνι είναι για quill και μακρύτερο μέτωπο! Έτσι έχει την εξοχή για την εγκοπή του λαιμού του σκελετού, κι όταν περνάς το παξιμάδι, αυτό δυσκολεύεται σ΄όλο το μήκος της εξοχής και τρώγεται.
Στο κάτω ποτήρι η βάση καθόταν στο πιρούνι λίγο στραβά. Την έβγαλα τελείως, την καθάρισα και βρήκα ότι είναι κάπως φθαρμένο το αυλάκι περ. το 1/3 της περιφέρειάς του.
Ακόμη είχε κάτι μυτούλες κάθετες στο πάνω του μέρος, τελοσπάντων το λείανα ανάποδα πάνω σ΄ένα σμυριδόπανο και μετά με ένα ψιλό γυαλόχαρτο χρησιμοποιημένο.
Τα ποτήρια στο λαιμό κάθονται καλά. Για σιγουριά τους έδωσα προσεκτικά με τάκο και ματσόλα.
Και τώρα το καλύτερο. Στο τμήμα του λαιμού του πιρουνιού που περισσεύει επάνω κάθεται ο λαιμός του τιμονιού και μέσα μια ΑΡΑΧΝΗ με τάπα και βίδα!
Έχουμε δηλαδή έναν συνδυασμό βιδωτού με ahead...
Προς το παρόν το ρύθμισα ικανοποιητικά, αλλά εκτός από τα ποτήρια κανονικά θέλει αλλαγή και το πιρούνι.
Αν βέβαια βρεθούν ahead ποτήρια 1'' καλύτερης ποιότητας και χωράνε και σε μήκος προβλέπω να φεύγουν στον τροχό βόλτες κι εξογκώματα
Για αλλαγή γρήγορα.
Μην ξεχάσεις να βάλεις merito... αυτό με τη λαβή!

...εσυ εχεις στενες επαφες τριτου τυπου!!
Με την ευκαιρια, για ριξε μια προσεκτικη ματια και στον οριζοντιο, λιγο μετα τη μουφα του λαιμου, μηπως εχει "σιδερωθει" ελαφρα κι εκει. Κι επισης τσεκαρε και το διαγωνιο, επισης κοντα στη μουφα του λαιμου.
Ενας χαρακας 25-30 ποντων, ειναι μια χαρα γι αυτη τη δουλεια.
Υ.Γ.: Ευχομαι το "τσεκ" να βγει αρνητικο, και να καθαρισεις με ενα πηρουνακι..
απόψε μάλλον θα δοκιμάσω ένα καινούργιο πιρούνι αλλά κρατάω μικρό μέριτο
το κακό έχει ήδη γίνει από άλλον, φαίνεται στη μούφα του οριζόντιου το καρούμπαλο
Κατα δευτερον, μην προσπαθησεις να ισιωσεις το πλαισιο. Θα μειωθει σημαντικα η διαρκεια ζωης του, και (μετα το ισιωμα) ειναι μαθηματικα σιγουρο οτι καποια στιγμη θα σπασει. Ειδικα αν ζεσταθει (οξυγονα, κλπ).
Αν δεν ειναι υπερβολικα στραβωμενο, και μπορει να οδηγηθει χωρις να ειναι επικινδυνη η οδικη συμπεριφορα του, αστο οπως ειναι, και απλα διαλεξε ενα πηρουνι με μεγαλυτερο rake, ωστε να αντισταθμιστει οσο γινεται αφ'ενος το μειωμενο μηκος μεταξονιου (μετα το στραβωμα), και αφ'ετερου, η επιδραση της αλλαγμενης γωνιας του κουτελου του σκελετου, που κανουν τη συμπεριφορα του ποδηλατου πιο αποτομη και πιο νευρικη.
Πριν απο ολα αυτα ομως, θα πρεπει να ελεγξεις αν τα ποτηρια του ρουλεμαν τιμονιου καθονται σφιχτα στο κουτελλο (λαιμο) του σκελετου.
Γιατι αν τα σημεια του λαιμου, εκει που εδραζονται τα ποτηρια εχουν "ανοιξει" απο τη δυναμη της τρακας, και τα ποτηρια "παιζουν" στο κουτελλο του σκελετου, τοτε ο σκελετος ειναι καλος πλεον μονο για διακοσμητικο στοιχειο, και για τιποτε αλλο.
Και μην πολυσκας.Τα σιδερα, σιδερα ειναι, και ξαναγινονται. Ευχομαι ο "τρακαδορος" να ειναι καλα, κι αυτο ειναι το σημαντικο.
"Πριν απο ολα αυτα ομως, θα πρεπει να ελεγξεις αν τα ποτηρια του ρουλεμαν τιμονιου καθονται σφιχτα στο κουτελλο (λαιμο) του σκελετου".
ελπίζω να λύσω το μυστήριο σύντομα γιατί απόψε δεν πρόλαβα να πάω να το δω. το έχω σύρει στον ποδηλατά (με σκισμένο λάστιχο και τροχό η ψυχή του ξέρει) μπας και βρει κανένα πιρούνι να δοκιμάσουμε γιατί για το προηγούμενο έψαχνα μήνες. κι αν κάθεται και έχω και επιλογή rake θα κάνω ένα rake party.
η βλακεία της υπόθεσης είναι ότι αφού το είχα πρόσφατα λύσει, καθαρίσει και στήσει, γιατί είχε φάει πολλή βροχή και ξύλο και είχε λασκάρει και στο λαιμό, αλλά το ρύθμισα, πάω και το σφηνώνω σε μια λακκούβα από τις καινούργιες που ανοίγει κάθε τόσο η βροχή. μετά ήρθαν 2 και ξεσφήνωσαν εμένα. πιο πριν είχα πάθει πίσω λάστιχο... (σημείωση: τα μπαλώματα, αυτά με το πορτοκαλί γύρω, άχρηστα).
και βέβαια αφού δεν έσπασα τίποτα, στα πιρούνια στήνω το ρολό υγείας και στο κάδρο τις πετσέτες
Κοιτα, αμα δε σωνεται με τιποτα, don't worry. Be happy.
Στην τελικη, αντι για rake party, κανεις ενα ξεγυρισμενο raki party, και περνατε εσεις καλα, κι εμεις καλυτερα.
στο καινούργιο πιρούνι, όμοιο με το προηγούμενο τροχίστηκαν σε πλάτος και βάθος τα νύχια για να στρώσουν τα μέτρα και με το δράπανο λίγο η τρύπα της βίδας του φρένου. τα σώψυχα εντάξει, ζάντα, κέντρο, άξονας ζουν. αλλάχτηκε λάστιχο και σαμπρέλα. (με την ευκαιρία κόπηκαν με τον τροχό και οι υποδοχές για τις οριζόντιες μανέτες που δεν τις ήθελα)
αύριο θα το δω καλύτερα, να του κάνω και ρυθμίσεις πίσω αλλά το πήρα κι έφυγα γιατί δεν υπήρχε περίπτωση ακτινολόγησης, ένας φίλος του παιδιού εκεί που το΄φτιαχνε ήρθε και του έδωσε μια γερή μπουνιά στον ώμο και τον σακάτεψε και την ώρα που άνοιγε την τρύπα του φρένου τον τύλιξε με το καλώδιο της δαγκάνας και τον έπνιγε επειδή ο μικρός του είπε να την παντρευτεί την κοπέλα του διότι είναι έρωτας αυτός και να το παραδεχτεί και ο άλλος ήθελε να του σπάσει το κεφάλι, γιατί είναι λέει ελεύθερο πουλί και δεν ήθελε να γίνει σπιτόγατος σαν κι αυτόν κι όλα αυτά πάνω από το ποδήλατό μου, είχε κρεμαστεί στο σταντ και κόλλησα πάνω του και του είπα, σπάστον αλλά να μου φτιάξει το ποδήλατο πρώτα, αλλά ότι μοιάζει με την κοπέλα στην φωτογραφία που μας έδειξε στο κινητό, συμφώνησα με τους άλλους, ότι έχει μια χοντροκεφάλα και να παντρευτεί να πάει μήνα του μέλιτος να φτιάξουμε κι εμείς τα ποδήλατά μας με την ησυχία μας κι ο μικρός θα κρατήσει το παλιό πιρούνι να το δέσει στο αυτοκίνητο του γάμου.
στο άδυτο. η ιερή ώρα του τροχίσματος λίγο πριν τους γάμους:
Γράφω εδώ την συνέχεια. Μετά την τοποθέτηση του καινούργιου πιρουνιού είχα ένα θέμα με τα ποτήρια (κάνω μια ερώτηση και στο άλλο θέμα φακαρόλα). Κάτι λυνόταν, κάτι δεν καθόταν.
Τότε διαπίστωσα ότι τα ποτήρια είναι κακής ποιότητας. Βέβαια θα ζορίστηκαν και με το χτύπημα του πιρουνιού.
Τώρα έλυσα το λαιμό και είδα ότι το πάνω παξιμάδι φαινόταν σαν να έχανε τις βόλτες του για 2 λόγους.
Πρώτα διότι υπήρχαν ένα σωρό ρινίσματα από τον τροχό και κόλλαγε.
Έπειτα διότι το πιρούνι είναι για quill και μακρύτερο μέτωπο! Έτσι έχει την εξοχή για την εγκοπή του λαιμού του σκελετού, κι όταν περνάς το παξιμάδι, αυτό δυσκολεύεται σ΄όλο το μήκος της εξοχής και τρώγεται.
Στο κάτω ποτήρι η βάση καθόταν στο πιρούνι λίγο στραβά. Την έβγαλα τελείως, την καθάρισα και βρήκα ότι είναι κάπως φθαρμένο το αυλάκι περ. το 1/3 της περιφέρειάς του.
Ακόμη είχε κάτι μυτούλες κάθετες στο πάνω του μέρος, τελοσπάντων το λείανα ανάποδα πάνω σ΄ένα σμυριδόπανο και μετά με ένα ψιλό γυαλόχαρτο χρησιμοποιημένο.
Τα ποτήρια στο λαιμό κάθονται καλά. Για σιγουριά τους έδωσα προσεκτικά με τάκο και ματσόλα.
Και τώρα το καλύτερο. Στο τμήμα του λαιμού του πιρουνιού που περισσεύει επάνω κάθεται ο λαιμός του τιμονιού και μέσα μια ΑΡΑΧΝΗ με τάπα και βίδα!
Έχουμε δηλαδή έναν συνδυασμό βιδωτού με ahead...
Προς το παρόν το ρύθμισα ικανοποιητικά, αλλά εκτός από τα ποτήρια κανονικά θέλει αλλαγή και το πιρούνι.
Αν βέβαια βρεθούν ahead ποτήρια 1'' καλύτερης ποιότητας και χωράνε και σε μήκος προβλέπω να φεύγουν στον τροχό βόλτες κι εξογκώματα