εθνικές οδούς για ποδήλατα

Γειά χαρά,

αιτιόμαστε «εθνικές δρόμους» για ποδήλατα, δλδ δρόμους χωρίς διασταυρώσεις όπου οι ποδηλατούντες προχωράνε σαν τους οδηγούς αυτοκινήτων! Γνωστό γεγονός ότι στο (ηλεκτρικό) ποδήλατο κανείς κυκλοφορεί γρηρορότερα από στο αυτοκίνητο· κωστίζει λιγότερα, προκαλεί λιγότερη μόλυνση και προπονιέται αρκετά.
Γι αυτούς τους λόγους αιτιόμαστε να μας πάρουνε τόσο σοβαρά όσο τους τενεκέδες. Βέβαια θέλουμε και να παρκάρουμε τα (πανάκριβα) ποδήλατα ή τρίκυκλά μας ασφάλια.
Για να γίνουν αυτά, πρώτα πρέπει να προσαρμωστούνε τα δίκτυα ποδηλατόδρομων για να είναι δυνατό να ποδηλατούμε ας πουμε από το Βερολίνο στις πόλεις γειτονιάς.

Εάν ενδιαφέρσθε, να το άρθρο στα γερμανικά·
http://www.tagesspiegel.de/berlin/plaene-fuer-fahrrad-autobahn-fahrradnetz-soll-fuer-pendler-ausgebaut-werden/7758288.html

Σας εύχομαι καλό ΣΚ και κάθε καλό

Categories: 
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Wicca
Απών/απούσα

Από ότι κατάλαβα όμως Κωστάνζα ( μέσω google translate) εκείνοι που αιτούνται να γίνουν αυτοί οι ποδηλατόδρομοι ταχείας κυκλοφορίας χωρίς διασταυρώσεις, έχουν στον νου τους κυρίως τα ηλεκτρικά ποδήλατα και όχι τα κανονικά και μάλιστα ισχυρίζονται ότι θα είναι πιο εύκολο για τον κόσμο να αγοράσει ηλεκτρικό ποδήλατο αντί να αγοράσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Εμένα όμως η απορία μου είναι η εξής; Δεν είναι ακόμα ευκολότερο να αγοράσει κάποιος σκέτο ποδήλατο από το να αγοράσει ηλεκτρικό ποδήλατο;
Γιατί δηλαδή η εναλλακτική του ηλεκτρικού αυτοκινήτου να είναι το ηλεκτρικό ποδήλατο και όχι το σκέτο ποδήλατο, το κανονικό αφού υποτίθεται θα φτιαχτεί και ταχείας κυκλοφορίας δρόμος για ποδήλατα;

Μήπως τελικά το όλο concept έχει στόχο να προωθήσει τις πωλήσεις των ηλεκτρικών ποδηλάτων;; Θα μπορούσαν π.χ να ζητήσουν έτσι και αλλιώς ποδηλατόδρομους ταχείας κυκλοφορίας χωρίς διασταυρώσεις για κανονικά ποδήλατα. Γιατί βάζουν σαν δικαιολογία τα ηλεκτρικά;

Βέβαια με κάτι τέτοιο θα βολευτούν και οι "κανονικοί" ποδηλάτες.. αλλά απλά μου ξενίζει η αρχική δικαιολογία.. Εκτός αν κάτι δεν κατάλαβα καλά και είμαστε lost in translation..

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

ως αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα· υπάρχουνε διάφορες άφισσες οι όποιες όμως δύσκολα πραγματοποιούνται. Η κυβέρνηση κάνει πολλά λόγια για την αλλαγή, αλλά δεν καταφέρνει τίποτε. Για πιθανό λόγο βλέπω ότι δε θέλουν να αλλάζουνε τις συνήθειες τους, αφού θέλει αυτό να βάλει κανείς σκέψεις στο πως να λύσει τις απορίες με καινούριες μεθόδους.

Βέβαια το ηλεκτρονικό ποδήλατο είναι της μόδας· μια φίλη πήρε ένα που την ικανοποιεί εντελώς. Ναί, έχεις δίκιο, οι δρόμοι γρήγορας ποδηλασίας από τη μια είναι για ηλεκτρικά ποδήλατα· από την άλλη όμως δεν αποκλείεται να πάμε κι εμείς χωρίς ηλεκτρική βοήθεια.
Το κύριο ζήτημα είναι να μήν μας εμποδίσουνε πια οι παλαιές απόψεις σαν «το ποδήλατο δεν ανήκει στον δρόμο αφού εμποδίζει τα αυτοκίνητα να τρέξουνε όπως θέλουν». Τη στιγμή που μας δοθούνε γρήγοροι δρόμοι δικοί μας, θα τις πάω ευχαρίστως.

Περιμένω να καλυτερέψει ο καιρός για να κάνω προπόνηση με το τρίκυκλό μου· θέλω να περάσω γύρω το μικρότερο μέρος της λήμνης μας τακτικά που κάνει 35 χιλιόμετρα περίπου. Τη στιγμή που ευτυχώ δύο φορές την ημέρα, θα είμαι ευτυχισμένο.

Σας εύχομαι κάθε καλό

retarded_crew
Εικόνα retarded_crew
Απών/απούσα

κακίιιιιιεες! μπαίν μιξ με καχύποπτη σεναριολογία. από καταβολής διπόδων καθένας καβάλαγε ό,τι έκανε κέφι -απ αυτά που τον έπαιρνε. η σύγχρονη μανία με την νομιμοποίηση, κάτι σε φαγούρα με την σωβρακοφανέλα μας μου κάνει κ σόρι

Tasos
Απών/απούσα

Από που προκύπτει η σύνδεση του ποδηλατόδρομου με τα ηλεκτρικά ποδήλατα; Δηλαδή γιατί να είναι μόνο για ηλεκτρικά κι όχι και για τα κανονικά;

Είναι ποδηλατόδρομος σε πόλη όπως στο Λονδίνο και στη Στοκχόλμη ή ενώνει δυο πόλεις όπως αυτός;
http://www.i-live.gr/th-podilatodromos-taxeias-kykloforias/

Wicca
Απών/απούσα

κωστάνζα wrote:
ως αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα· υπάρχουνε διάφορες άφισσες οι όποιες όμως δύσκολα πραγματοποιούνται. Η κυβέρνηση κάνει πολλά λόγια για την αλλαγή, αλλά δεν καταφέρνει τίποτε. Για πιθανό λόγο βλέπω ότι δε θέλουν να αλλάζουνε τις συνήθειες τους, αφού θέλει αυτό να βάλει κανείς σκέψεις στο πως να λύσει τις απορίες με καινούριες μεθόδους.

Βέβαια το ηλεκτρονικό ποδήλατο είναι της μόδας· μια φίλη πήρε ένα που την ικανοποιεί εντελώς. Ναί, έχεις δίκιο, οι δρόμοι γρήγορας ποδηλασίας από τη μια είναι για ηλεκτρικά ποδήλατα· από την άλλη όμως δεν αποκλείεται να πάμε κι εμείς χωρίς ηλεκτρική βοήθεια.
Το κύριο ζήτημα είναι να μήν μας εμποδίσουνε πια οι παλαιές απόψεις σαν «το ποδήλατο δεν ανήκει στον δρόμο αφού εμποδίζει τα αυτοκίνητα να τρέξουνε όπως θέλουν». Τη στιγμή που μας δοθούνε γρήγοροι δρόμοι δικοί μας, θα τις πάω ευχαρίστως.

Περιμένω να καλυτερέψει ο καιρός για να κάνω προπόνηση με το τρίκυκλό μου· θέλω να περάσω γύρω το μικρότερο μέρος της λήμνης μας τακτικά που κάνει 35 χιλιόμετρα περίπου. Τη στιγμή που ευτυχώ δύο φορές την ημέρα, θα είμαι ευτυχισμένο.

Σας εύχομαι κάθε καλό

Αν αυτό είναι το ζητούμενο, ( αυτό που έγραψες και υπογράμμισα με bold γράμματα) τότε θα αρκούσε να βγάλουν τα αυτοκίνητα από ορισμένους δρόμους και να τους παραχωρήσουν στα δίτροχα, ηλεκτρικά ή μη.
Έτσι όπως προσπαθούν να το κάνουν, φαίνεται σαν να είναι στόχος να πουληθούν περισσότερα ηλεκτρικά ποδήλατα, από τα οποία προφανώς και θα έχει μεγάλα κέρδη η αγορά, αφού καταναλώνουν και ρεύμα, ( κάτι που ένα απλό ποδήλατο δεν κάνει).

Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι αν οποιαδήποτε κυβέρνηση επιθυμούσε να αλλάξει την αυτοκινητική λογική με κάτι διαφορετικό, θα μπορούσε απλά να διαθέσει τους δρόμους στα οχήματα εκείνα που θα θεωρούσε ότι μπορούν να αντικαταστήσουν το αυτοκίνητο.

Στο άρθρο που έδωσες, γράφει κιόλας ότι έχουν πιάσει και φτιάχνουν ποδηλατόδρομους σε εγκαταλειμμένες γραμμές τρένων. Γιατί δεν βάζουν ξανά το τρένα αυτά να λειτουργήσουν αν τελικά το ζητούμενο είναι να μην παίρνει ο κόσμος το αυτοκίνητο του, αλλά μπαίνουν στην διαδικασία να στρώσουν ποδηλατόδρομους για ηλεκτρικά καταρχάς ποδήλατα;

Ή γιατί δεν παραχωρούν μία λωρίδα στους αυτοκινητόδρομους που εξυπηρετούν κάποια διαδρομή, για χρήση μόνον από ποδήλατα, ( ή ηλεκτρικά ποδήλατα);

Αυτό που εγώ δεν πρόκειται να καταλάβω ποτέ, είναι το γεγονός ότι ενώ υπάρχει οδικός χώρος, συνήθως το μεγαλύτερο μέρος του είναι διαθέσιμο για τα αυτοκίνητα, και οι πάντες ψάχνουν να βρουν και άαααλλο χώρο για να βολέψουν τους υπόλοιπους, πεζους/ποδηλάτες/τρένα/τραμ/μετρό- όποιον δεν κινείται δηλαδή με αυτοκίνητο.

Άρα η λογική με την οποία διευθετούνται τα "οδικά δικαιώματα" είναι στην βάση της αυτοκινητική και τα υπόλοιπα είναι "άλλα λόγια να λέμε για να αγαπιόμαστε"!

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

κατά τη γνώμη μου, γίνεται προσπάθεια να κυκλοφορούνε τα ποδήλατα ανεμπόδισμένα σαν τα αυτοκίνητα. Για να πάρονται σοβαρά από τη λόμπυ, ανακοίνεται ότι πρόκειται για ηλεκτρικά ποδήλατα.
Ως τώρα είδα μόνον τα σχέδια· εάν γίνεται στην περιοχή μας, αυτονόητα θα χρηισιμοποιήσω τον ταχέα δρόμο με το φαρδύ μου τρίκυκλο χωρίς ηλεκτρική υποστήριξη

Ελπίζω να γίνει δικτύο που συνδέει τις πόλεις, ως τότε υπομονή να κάνουμε

Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια