Ελεύθερη η μεταφορά ποδηλάτων στο Μετρό από 1η/3 (ΤΕΤΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΕΣ)

131 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
vec
Απών/απούσα

nm96027 wrote:
Παίδες να ρωτήσω: εσείς που εργάζεστε στην Γκρίνια σας κολάνε ένσημα, είναι καλοί οι μισθοί; Ρωτάω γιατί βλέπω πως το κάνετε πολύ καλά αυτό το θεματάκι με την Γκρίνια, και λέω δεν μπορεί, πρέπει να έχουν καλές αποδοχές για να είναι τόσο αποδοτικοί.

Στο θέμα μας: ασφαλώς και είναι ένα πολύ θετικό βήμα. Είμαι υπερ της άποψης πως ΔΕΝ έπρεπε στην πρώτη φάση να κάνουν κάτι περισσότερο: περισσότερες μέρες ή περισσότερα ποδήλατα ή περισσότερες ώρες. Ας μείνουμε έτσι: στα δύο ποδήλατα, τις δύο μέρες, τις λίγες ώρες. Το εννοώ.

Το σύστημα που καλείται να διαχειριστεί την συνύπαρξη ποδηλάτων/επιβατών ουσιαστικά είναι οι ίδιοι οι επιβάτες και οι ίδιοι ποδηλάτες. Αν μπουν 5 ποδήλατα μέσα σε έναν συρμό, αν κάποιος επιβάτης εκνευριστεί και πει μία κουβέντα παραπάνω στον ποδηλάτη, αν κάτι στραβώσει μέσα στον συρμό, δεν θα είναι εκεί οι υπάλληλοι της ΑΜΕΛ να κάνουν κάτι.

Πρέπει ο κόσμος από μονος του να συνηθίσει και να μπορεί να σέβεται ο ένας τον άλλον (όσο γίνεται στις μέρες μας). Αυτό δεν μπορεί να γίνει από την μια μέρα στην άλλη. Αν αφήσεις σήμερα τα ποδήλατα ελεύθερα στο μετρό, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να δημιουργήσεις αντιπαλότητες και κακό όνομα στο ποδήλατο. Οι επιβάτες που δεν είναι εξοικειωμένοι το ποδήλατο δεν θα καταλάβουν την σημασία του μέτρου και πολύ απλά το μέτρο θα αποτύχει.

Τέλος: για ποιον ακριβώς λόγο χρειάζεται ένας ποδηλάτης το μετρό; Για να κάνει μία μεγάλη διαδρομή χωρίς να κουραστεί και πολύ, να προσπεράσει ένα δύσκολο κομμάτι της διαδρομής του ανεβαίνοντας στο μετρό, να γλυτώσει από μία ξαφνική βροχή. Δηλαδή για επικουρικούς λόγους, κατά την γνώμη μου.

Πώς τολμάς και μιλάς σα λογικός άνθρωπος με επιχειρήματα εδώ μέσα; Εισηγούμαι τον λιθοβολισμό σου.

VAkt
Εικόνα VAkt
Απών/απούσα

vec wrote:
nm96027 wrote:
Παίδες να ρωτήσω: εσείς που εργάζεστε στην Γκρίνια σας κολάνε ένσημα, είναι καλοί οι μισθοί; Ρωτάω γιατί βλέπω πως το κάνετε πολύ καλά αυτό το θεματάκι με την Γκρίνια, και λέω δεν μπορεί, πρέπει να έχουν καλές αποδοχές για να είναι τόσο αποδοτικοί.

Στο θέμα μας: ασφαλώς και είναι ένα πολύ θετικό βήμα. Είμαι υπερ της άποψης πως ΔΕΝ έπρεπε στην πρώτη φάση να κάνουν κάτι περισσότερο: περισσότερες μέρες ή περισσότερα ποδήλατα ή περισσότερες ώρες. Ας μείνουμε έτσι: στα δύο ποδήλατα, τις δύο μέρες, τις λίγες ώρες. Το εννοώ.

Το σύστημα που καλείται να διαχειριστεί την συνύπαρξη ποδηλάτων/επιβατών ουσιαστικά είναι οι ίδιοι οι επιβάτες και οι ίδιοι ποδηλάτες. Αν μπουν 5 ποδήλατα μέσα σε έναν συρμό, αν κάποιος επιβάτης εκνευριστεί και πει μία κουβέντα παραπάνω στον ποδηλάτη, αν κάτι στραβώσει μέσα στον συρμό, δεν θα είναι εκεί οι υπάλληλοι της ΑΜΕΛ να κάνουν κάτι.

Πρέπει ο κόσμος από μονος του να συνηθίσει και να μπορεί να σέβεται ο ένας τον άλλον (όσο γίνεται στις μέρες μας). Αυτό δεν μπορεί να γίνει από την μια μέρα στην άλλη. Αν αφήσεις σήμερα τα ποδήλατα ελεύθερα στο μετρό, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να δημιουργήσεις αντιπαλότητες και κακό όνομα στο ποδήλατο. Οι επιβάτες που δεν είναι εξοικειωμένοι το ποδήλατο δεν θα καταλάβουν την σημασία του μέτρου και πολύ απλά το μέτρο θα αποτύχει.

Τέλος: για ποιον ακριβώς λόγο χρειάζεται ένας ποδηλάτης το μετρό; Για να κάνει μία μεγάλη διαδρομή χωρίς να κουραστεί και πολύ, να προσπεράσει ένα δύσκολο κομμάτι της διαδρομής του ανεβαίνοντας στο μετρό, να γλυτώσει από μία ξαφνική βροχή. Δηλαδή για επικουρικούς λόγους, κατά την γνώμη μου.

Πώς τολμάς και μιλάς σα λογικός άνθρωπος με επιχειρήματα εδώ μέσα; Εισηγούμαι τον λιθοβολισμό σου.

+1… στην πηρά ! ! ! ! !

vec wrote:
Τέλος: για ποιον ακριβώς λόγο χρειάζεται ένας ποδηλάτης το μετρό; Για να κάνει μία μεγάλη διαδρομή χωρίς να κουραστεί και πολύ, να προσπεράσει ένα δύσκολο κομμάτι της διαδρομής του ανεβαίνοντας στο μετρό, να γλυτώσει από μία ξαφνική βροχή. Δηλαδή για επικουρικούς λόγους, κατά την γνώμη μου.

κοίτα, είναι και άλλοι λόγοι….π.χ. ένας που μένει Γλυφάδα και δουλεύει Κηφισιά , πλέον θα μπορεί να πάει με το ποδήλατό του μέχρι ‘Αγιο Δημήτριο και να μεταφερθεί με τα μέσα…

Ainastros
Απών/απούσα

...και καλώς τ'αρχίδι@ μας τα δυο.. τα πράσινα..κάποιος να ενημερώσει τους πρασινοφρουρούς του νήματος..πως δεν έχουμε για χόμπυ το ποδήλατο..με αυτό μετακινούμαστε στην πόλη και πηγαίνουμε με αυτό στις δουλειές μας..

jeanmarat
Απών/απούσα

απιστευτο thread...

stbike
Απών/απούσα

εγώ νομίζω ότι έχουμε πολλούς δημοσιογράφους εδώ. μόνο σε δελτία ειδήσεων συναντώ τέτοια μίρλα (και χαρακτηρισμούς).

mimo
Απών/απούσα

δηλαδή τι να κάνουμε να τους ευχαριστήσουμε που μας κάνουν την τιμή να μπούμε στα βαγόνια τους δυο-δυο ;
εντάξει καταλαβαίνω πως από την μια στιγμή στην άλλη δεν οργανώνεται κάτι , αλλά δικαίωμα στην κριτική έχουμε και εμείς , δεν θα μπαίνουμε και τσάμπα

δεν πάμε "πιλοτικά"στην δουλειά μας ,
θα πλακωνόμαστε ,όχι εσύ-εγώ , ποιος θα μπει πρώτος ;

εγώ αυτό που είπα απλά είναι πως δεν είναι χρηστική αυτή η κατάσταση αλλά για να δούμε όλοι - οι μεν και οι δε- πως θα είναι ...

STELLINI
Απών/απούσα

Επιτέλους!
Υπάρχουν τόσες ωραίες διαδρομές που ήθελα να κάνουμε οικογενειακώς, αλλά δεν μπορούσαμε λόγω αυτού του μέτρου. Τώρα που αίρεται -έστω και μερικώς, θα μπορέσουμε να πάμε, έστω και με δόσεις!

Συγνώμη που θα το γράψω, αλλά ρε παιδιά δεν χρησιμοποιούμε όλοι το ΜΕΤΡΟ για να πηγαινοερχόμαστε στη δουλειά μας, υπάρχουν και οι εραστές του ποδηλάτου, που το χρησιμοποιούν ως χόμπι.

Φαντάζομαι ότι θα επεκταθεί το μέτρο αργά ή γρήγορα και αυτό είναι προς το συμφέρον όλων μας, για αυτό ας σταματήσουμε λιγάκι τη γκρίνια....

jeanmarat
Απών/απούσα

ειναι εμφανές ακόμα και από το βίντεο με το Βουγια πως οι ανθρωποι δεν καταλαβαινουν.

Είναι ακόμα στη δεκαετία του 60-70 που το ποδήλατο ήταν για βολτιτσα και τα παιδάκια.

Δεν έχουν κανενα σχεδιασμο.

Η Τινα απλώς έκανε το διδακτορικο της για το ποδηλατο να βολευτει και να γλυφει το ΓΑΠ μια απλη καριεριστα του κωλου ειναι και βρηκε το καταλληλο χωρο...

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

Να σας θυμίσω το ιστορικό για το πώς επιτραπήκαν τα ποδήλατα στον ΗΣΑΠ:
Βήμα 1: Μια μέρα είδαμε μια ανακοίνωση ότι ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ για περίοδο 3 μηνών επιτρέπονται 2 ποδήλατα ανά συρμό, στην τελευταία πόρτα του τελευταίου βαγονιού, για συγκεκριμένες ώρες της ημέρας (τις ώρες μη αιχμής).
Βήμα 2: Μετά το πέρας των 3 μηνών έγινε αξιολόγηση της κατάστασης και το μέτρο έγινε μόνιμο.
Βήμα 3: Λίγους μήνες αργότερα, καθώς δεν είχαν δημιουργηθεί προβλήματα και οι επιβάτες συνήθισαν την παρουσία ποδηλάτων μέσα στο τρένο, άρθηκαν και οι περιορισμοί των ωρών και παραμένουν μόνο οι (σχετικά λογικοί κατά τη γνώμη μου) χωροταξικοί περιορισμοί.

Καθ' όλη τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου οι ποδηλάτες-επιβάτες υπήρξαν σε γενικές γραμμές άψογοι στη συμπεριφορά τους και γι' αυτό το μέτρο έγινε μόνιμο και επεκτάθηκε σε όλο το ωράριο. Να υπενθυμίσω ακόμα ότι όλα τα παραπάνω έγιναν την περίοδο που στον ΗΣΑΠ κάνανε έργα, τα δρομολόγια ήταν αραιά και από τα τρένα πολλές φορές έλειπε ένα βαγόνι, με αποτέλεσμα να υπάρχει αυξημένος συνωστισμός.

Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο ξεκινάει δοκιμαστικά η εφαρμογή και στο ΜΕΤΡΟ.
Είμαι σίγουρος ότι όλοι μας θα δείξουμε την απαραίτητη διακριτικότητα και σωστή συμπεριφορά ώστε να ακολουθήσουν και τα αντίστοιχα βήματα 2 και 3!
Στο κάτω κάτω δε νομίζω να είναι κάποιος τόσο κάφρος που να προσπαθήσει να στριμώξει το ποδήλατό του σε ένα ήδη γεμάτο βαγόνι!

Καλή αρχή να έχουμε!

A little biker...
Εικόνα A little biker...
Απών/απούσα

Ό,τι ήθελα να γράψω, το είπες εσύ...

mimo
Απών/απούσα

ο ποδηλατικός πληθυσμός αυξήθηκε γεωμετρικά το τελευταίο έτος και τα περιθώρια του κράτους δεν θα είναι τα ίδια κάθε χρόνο που περνάει , πλέον υπάρχει "λαός" που μετακινείται με ποδήλατα που πριν ήταν απλός χρήστης ΜΜΜ ή άλλου μέσου , δεν θα είναι κάφρος απαραίτητα .
by the way Εραστές του ποδηλάτου ήμαστε όλοι μας ...

portokali
Απών/απούσα

έχετε δίκιο λοιπόν εσείς που γκρινιάζετε για τα ημίμετρα. Δεν τα θέλουμε καθόλου. Ή άνευ όρων ή να τους πάρουμε ένα τηλέφωνο και να τους πούμε ότι δεν το θέλουμε και να το ακυρώσουν!
Εγώ λέω να το ακυρώσουμε και στον ηλεκτρικό...και κει μόνο δύο ποδήλατα ανά συρμό επιτρέπονται..

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Ευτυχώς που υπάρχουν νηφάλιοι άνθρωποι και γνώστες σε αυτό το φόρουμ.

Να συμπληρώσω ότι και στον προαστιακό το ίδιο μέτρο ισχύει (δύο ποδήλατα ανά συρμό) και με τον ίδιο τρόπο άρχισε. Στην πράξη, κάθε πρωί δύο ποδήλατα ανά συρμό είναι το ελάχιστο που μπορεί να τύχει. Απλά επειδή υπάρχει κατανόηση από το επιβατικό κοινό μπαίνουν πάντα περισσότερα. Η κατανόηση αυτή όμως δεν δημιουργήθηκε σε μία μέρα.
Έτσι θα γίνει και στο μετρό.
Έχει αρχίσει να μου δημιουργείται η εντύπωση ότι αυτοί που φωνάζουν ότι είναι λίγα δύο ποδήλατα ανά συρμό, μάλλον δεν χρησιμοποιούν τον ηλεκτρικό ή τον προαστιακό για τις μετακινήσεις τους ώστε να γνωρίζουν ότι στην πράξη αυτός ο περιορισμός δεν ισχύει.

Elderly biker
Εικόνα Elderly biker
Απών/απούσα

Για... τραβάτε και λίγο με το ποδήλατο κι αφήστε τα Μετρό και τα ΗΣΑΠ...

Τεμπέληδες...!

SouxouMouxou
Απών/απούσα

αν στην επομενη συναντηση ανηφορησουμε τυχαια για το μετρο και αν εντελως τυχαια μπουκαρουμε ολοι στο τελευταιο βαγονι και αν εντελως τυχαια βρισκεται και ενα καναλι εκει θα ειναι θετικο η αρνητικο?

LFT
Απών/απούσα

...κάποιοι έχουμε ασθενή μνήμη... ξεχνάμε ότι μέχρι τώρα δεν επιτρεπόταν όχι απλά να βάλεις το ποδήλατο στο ΜΕΤΡΟ, αλλά ούτε καν να κατέβεις με τον ΗΣΑΠ σε σταθμό που "συστεγάζεται" με σταθμό του ΜΕΤΡΟ...

Βέβαια αυτό συνεχίζει να ισχύει...(εκτός από τις μέρες κ ώρες που ανακοινώθηκε ότι επιτρέπεται η είσοδος των ποδηλάτων στο ΜΕΤΡΟ) - αλλά ακόμα κι έτσι δεν μπορώ παρά να το χαρακτηρίσω την τελευταία εξέλιξη ως... ένα μέτρο σε θετική κατεύθυνση...

Στο κάτω κάτω ...πιλοτική εφαρμογή σημαίνει δοκιμή του συστήματος υπό ελεγχόμενες/ "ειδικές" συνθήκες προς αξιολόγηση... δεν υπάρχει περίπτωση να το αφήσουν έτσι για πάντα - οι ώρες και οι μέρες θα επεκταθούν σίγουρα - εφόσον δεν προκύψουν σημαντικά προβλήματα / διαμαρτυρίες / ατυχήματα ή άλλα τέτοιου είδους απρόοπτα που να σχετίζονται με την είσοδο του ποδηλάτου στους σταθμούς και τους συρμούς του ΜΕΤΡΟ.

όσο για τη γκρίνια... αναμενόμενη... καμία αλλαγή δεν βρίσκει το κοινό ομόφωνο... πόσο μάλλον ένα τόσο ετερόκλητο κοινό όσο τους ποδηλάτες.

tabakiera
Απών/απούσα

μα καλά, πες κάποιος παίρνει τετάρτη απόγευμα το μετρό λόγω μεγάλης απόστασης κ μετά θέλει και να επιστρέψει με αυτό.
Αν τα βαγόνια είναι γεμάτα, τι θα κάνει?
αν είναι στο σύνταγμα μ άλλους 2 ποδηλάτες ποιός θα μπεί?
όλα αυτά σε ένα μέσο που κοστίζει πλέον 1,40...ποιούς αφορά?
δεν το καταλαβαίνω, τι ακριβώς θέλουν να τεστάρουν? αν λερώνει το βαγόνι από τις ρόδες?
αν θέλουν να τεστάρουν, να βάλουν τελευταίο βαγόνι σκευοφόρο να χωράει ποδήλατα. και να απευθυνθούν σε κόσμο που κάνει καθημερινή μετακίνηση με το ποδήλατο, όχι βόλτες...
τι ακριβώς είναι αυτό το πιλοτικό? κάνει κάποια προσομοίωση αυτού που θέλουμε σε μικρή κλίμακα ή αφορά κάτι άλλο πιο περιορισμένο? γιατί αυτό το πιλοτικό απευθύνεται μόνο σε βραδινές βόλτες, άρα θα δώσει εντελώς λάθος συμπεράσματα.
δεν το θεωρώ γκρίνια να επισημαίνεται πόσο λάθος είναι. με την κρίση και τον κόσμο να στενάζει, θα μπορουσαν ανέξοδα να δώσουν στον κόσμο μια εναλλακτική μετακίνησης.
αντ αυτού μια φαρσοκωμωδία.
οι άνθρωποι είναι απλά τραγικοί και μεις που τους ανεχόμαστε τραγικότεροι...

rossociclo
Απών/απούσα

Πριν από λίγο καιρό, το συγκεκριμένο μέτρο φάνταζε ουτοπικό. Αρκετοί από εμάς είχαμε δοκιμάσει να μπούμε στο μετρό και αμέσως μας φώναζαν οι υπεύθυνοι από τα μεγάφωνα να απομακρυνθούμε. Έντονο το συναίσθημα του αφιλόξενου, της αδικίας. Και τώρα ανοίγονται νέοι ορίζοντες. Προς το Περιστέρι, τον Άγιο Δημήτριο…
Είναι εκπληκτικό! Μόλις έμαθα για το μέτρο ενθουσιάστηκα! Ασφαλώς οι ώρες και οι μέρες δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες της κοινωνίας των ποδηλατών/ισσών που διαρκώς διευρύνεται. Όμως αναφερόμενοι στον όρο «πιλοτικό πρόγραμμα» εμπεριέχεται το στοιχείο του πειραματικού και του εξελισσόμενου.
Συμφωνώ πως οφείλουμε να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και να ανταποκριθούμε στη συγκεκριμένη πρόκληση έξυπνα και μεθοδικά. Θα πρέπει να προβάλουμε εκείνο το προφίλ της πολιτισμένης και ευγενικής ομάδας με τα υψηλά ιδανικά που διεκδικεί το χώρο που της ανήκει, σεβόμενη ωστόσο το χώρο των υπολοίπων.
Πιστεύω πως δεν έχει και τόση σημασία αν στο συγκεκριμένο ποστ συμφωνούμε ή διαφωνούμε γιατί η ουσία είναι εκεί έξω…Στους δρόμους που τόσα χρόνια συναντιόμαστε. Άγνωστοι μα γνωστοί. Κυλάνε οι ρόδες και μαζί με αυτές και τα όνειρα μας! «Ποδήλατα στους δρόμους, στο τρένο και στο μετρό» Αυτό που κάποτε φωνάξαμε δειλά για πρώτη φορά, τώρα γίνεται πραγματικότητα! Συγχαρητήρια σε όλους!

vec
Απών/απούσα

Και χωρίς να τρολάρω.

Στον ΗΣΑΠ βάζουμε τα ποδήλατα στο τελευταίο βαγόνι και αυτό είναι σωστό, αφενός γιατί είναι σκευοφόρος (δεν έχει καθίσματα στις άκρες), αφετέρου γιατί είναι πιο άδειο από τα υπόλοιπα. Και είναι πιο άδειο, γιατί οι περισσότεροι σταθμοί του ΗΣΑΠ έχουν την είσοδο στο κέντρο της αποβάθρας!
Αντίθετα στο μετρό, αν θυμάμαι καλά, οι σταθμοί τουλάχιστον που χρησιμοποιώ εγώ έχουν τις εισόδους/εξόδους στις άκρες, με αποτέλεσμα να γεμίζουν πρώτα τα ακριανά βαγόνια. Ας επαληθεύσει κάποιος που το χρησιμοποιεί πιο συχνά....

Δεν έχω να προτείνω κάτι (να μπαίνουμε σε μεσαίο βαγόνι;;;;), παρά να είμαστε αφενός προσεκτικοί στην αρχή, αφετέρου με ευγένεια να εκπαιδεύσουμε τους επιβάτες όπως έχει γίνει και στον ΗΣΑΠ που πλέον κανείς δε δυσανασχετεί.

galois
Απών/απούσα

Μπείτε στην κλήρωση και κερδίστε 1 διπλή θέση για εσάς, το φίλο ή τη φίλη σας και τα ποδήλατά σας την Τετάρτη 2 Μαρτίου στις 18:00 ακριβώς.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Μην τα μπερδεύεται με τον Ηλεκτρικό. Στο Μετρό δεν έχει σημασία το βαγόνι αφού όλα είναι φίσκα στον κόσμο και όσα δεν είναι γεμίζουν σε κάποια από τις πολλές κομβικές στάσεις.

vec
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Μην τα μπερδεύεται με τον Ηλεκτρικό. Στο Μετρό δεν έχει σημασία το βαγόνι αφού όλα είναι φίσκα στον κόσμο και όσα δεν είναι γεμίζουν σε κάποια από τις πολλές κομβικές στάσεις.

Πάω πάσο

sekarius
Απών/απούσα

Μακαρι να ειναι η αρχη για καθημερινη μετακινηση με το μετρο.
Να ειμαστε ευγενικοι με τους υπολοιπους χρηστες του μετρο ακομα και αν ακουσουμε και καμια μαλακια.

Προτεραιοτητα στις σκαλες κτλ..

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Οι οργανώσεις των ποδηλατών ζήτησαν να υπάρξουν οι συγκεκριμένοι περιορισμοί στη μεταφορά ποδηλάτων μέσα στους συρμούς του Μετρό...
Όπως σημείωσε, ο ίδιος θα επιθυμούσε να μεταφέρονταν περισσότερα ποδήλατα με το μετρό, αλλά οι περιορισμοί έγιναν για λόγους ασφαλείας.

Πηγή εδώ

Τι εννοεί ο ποιητής; Αυτός ήθελε 10 ποδήλατα ανά βαγόνι και οι "ποδηλατικές" οργανώσεις είπαν όχι, θέλουμε μόνο 2;

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Δεν θυμάμαι στα γραπτά μας αιτήματα http://www.podilates.gr/?q=metro και http://www.podilates.gr/?q=node/2768 ή και στις προφορικές μας συνευρέσεις τίποτα τέτοιο...εκτος αν κάποια άλλη "οργάνωση" πέρα απο τους ποδηλατ-ισσ-ες και τους ΦτΠ έθεσε τέτοιο θέμα και ο Υπ. το γενίκευσε..
Ο,τι θέλουν λένε, όπως και ό,τι τους έρθει γράφουν τα ΜΜΕ -τις δήθεν δηλώσεις μας...
Η μόνη "υποχώρηση" που είχαμε κάνει ήταν α' η δοκιμαστική περίοδος ώσπου να πειστούν οτι δεν θα υπάρξει πρόβλημα και β' να δεχθούν τη μεταφορά ποδηλάτων τουλάχιστον τις ώρες μη αιχμής.

kounoupis
Απών/απούσα

[quote=LFT]...κάποιοι έχουμε ασθενή μνήμη... ξεχνάμε ότι μέχρι τώρα δεν επιτρεπόταν όχι απλά να βάλεις το ποδήλατο στο ΜΕΤΡΟ, αλλά ούτε καν να κατέβεις με τον ΗΣΑΠ σε σταθμό που "συστεγάζεται" με σταθμό του ΜΕΤΡΟ...

Βέβαια αυτό συνεχίζει να ισχύει...(εκτός από τις μέρες κ ώρες που ανακοινώθηκε ότι επιτρέπεται η είσοδος των ποδηλάτων στο ΜΕΤΡΟ) - αλλά ακόμα κι έτσι δεν μπορώ παρά να το χαρακτηρίσω την τελευταία εξέλιξη ως... ένα μέτρο σε θετική κατεύθυνση...

Στο κάτω κάτω ...πιλοτική εφαρμογή σημαίνει δοκιμή του συστήματος υπό ελεγχόμενες/ "ειδικές" συνθήκες προς αξιολόγηση... δεν υπάρχει περίπτωση να το αφήσουν έτσι για πάντα - οι ώρες και οι μέρες θα επεκταθούν σίγουρα - εφόσον δεν προκύψουν σημαντικά προβλήματα / διαμαρτυρίες / ατυχήματα ή άλλα τέτοιου είδους απρόοπτα που να σχετίζονται με την είσοδο του ποδηλάτου στους σταθμούς και τους συρμούς του ΜΕΤΡΟ.
Δεν ισχυει.Απο τοτε που αρχισαν τα εργα στο αττικη-μοναστηρακι.Μπορουμε να μπαινοβγαινουμε και σε αυτους τους σταθμους

saturn
Απών/απούσα

άλλη μια άποψη:

Τα μεταξωτά μετρό θέλουν και επιδέξιους …υφυπουργούς

http://www.e-cannibals.gr/blog/?p=4016

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

saturn wrote:
άλλη μια άποψη:

Τα μεταξωτά μετρό θέλουν και επιδέξιους …υφυπουργούς

http://www.e-cannibals.gr/blog/?p=4016[/quote]
Ο συγγραφέας του κειμένου που παραθέτεις είναι προφανές ότι δεν κατέχει το θέμα και ότι δεν έχει βάλει ποτέ του ποδήλατο στον ΗΣΑΠ.

Θα απαντήσω στις ερωτήσεις του σύμφωνα με την έως σήμερα εμπειρία εκατοντάδων ποδηλατών/επιβατών στον ΗΣΑΠ.

"Αν υπάρχει τέτοιος φωστήρ θα πρέπει να μας ενημερώσει με ποιο τρόπο ο τρίτος ποδηλάτης στην είσοδο του σταθμού θα λαμβάνει την πληροφορία ότι είναι τρίτος άρα θέσεις γιόκ άρα μην μπεις άρα μην ακυρώσεις το εισιτήριο;"

Απλά πας με το ποδήλατό σου στην αποβάθρα, εκεί που είναι η τελευταία πόρτα του τελευταίου βαγονιού και πριν μπεις κοιτάς μέσα. Αν έχει ήδη δύο ποδήλατα (ή πολύ κόσμο) απλά δεν μπαίνεις και περιμένεις το επόμενο. Τόσο απλά!

"Αν υπάρχει τέτοιος φωστήρ θα πρέπει να μας ενημερώσει τι θα γίνει στις περιπτώσεις που η φόρτωση ενός ποδηλάτου στο μετρό σε ένα βαγόνι που είναι σχεδιασμένο όχι για ποδήλατα δημιουργήσει ατύχημα"

Ούτε τα βαγόνια του ΗΣΑΠ έχουν κάποιο ειδικό σχεδιασμό ή πρόβλεψη Μάλιστα ο προβλεπόμενος χώρος είναι πιο μικρός από αυτόν του ΜΕΤΡΟ. Απ' όσο γνωρίζω στον ΗΣΑΠ δεν έχει ανοίξει ρουθούνι.

Όσον αφορά το θέμα της πιλοτικής λειτουργίας, δείτε όσα έχω γράψει παραπάνω για την εμπειρία από τον ΗΣΑΠ.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Να προτείνουμε στο Μετρό να παίζει το "Δε χωράς πουθενά" διότι προβλέπω μεγάλη αναμονή αν το παίξουν οι ποδηλάτες τυπικοί στο 2 ποδήλατα ανά συρμό.

Ερώτηση κρίσεως, στα ποδήλατα συμπεριλαμβάνονται και τα σπαστα; Αν τότε θα έχει πολύ πλάκα καθώς ήδη παίζουν πολλά σπαστά στα βαγόνια.

nick46
Απών/απούσα

Elderly biker wrote:
Για... τραβάτε και λίγο με το ποδήλατο κι αφήστε τα Μετρό και τα ΗΣΑΠ...

Τεμπέληδες...!

Καταλαβαίνω πως το να κάνεις 30 km κάθε μέρα δεν είναι και το πιο εύκολο.

Όμως όπως και πολλά άλλα στη ζωή μια ιδέα είναι κι αυτό.

Κάνω δύο φορές την εβδομάδα το Ομόνοια - Αγ. Στέφανος κατεβαίνοντας και ανεβαίνοντας παράλληλα στις γραμμές του ΗΣΑΠ: 1h και 15 min το κατέβασμα - 2h και 15 min το ανέβασμα + 2 € και 80 λεπτά στη τσέπη.

Τα λίγα χιλίομετρα δεν είναι τίποτα. Τα πολλά και μάλιστα σε ανηφόρα μετράνε.