Ελεύθερη η μεταφορά ποδηλάτων στο Μετρό από 1η/3 (ΤΕΤΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΕΣ)

131 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
jeanmarat
Απών/απούσα

εχεις χρονομετρησει ποσο κανει ο ηλεκτρικος ;

christos476
Εικόνα christos476
Απών/απούσα

Η πραγματικότητα

http://www.youtube.com/watch?v=lhCZi6aaBEM

Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

christos476 wrote:
Η πραγματικότητα

http://www.youtube.com/watch?v=lhCZi6aaBEM[/quote]

Έψαχνα το θέμα για να ποστάρω ακριβώς το ίδιο βίντεο
Αχάριστοι που είστε εσείς οι ποδηλάτες!

vag0s
Απών/απούσα

Ειναι μια καλη αρχη.
Ποσο να με βολεψε τωρα πιααα ;).
Αμα παω Κυριακη 27 δεν θα με αφησουν;

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

vag0s wrote:
Ειναι μια καλη αρχη.
Ποσο να με βολεψε τωρα πιααα ;).
Αμα παω Κυριακη 27 δεν θα με αφησουν;

Θεωρώ βασικό να υποστηριχτεί από εμάς τους ίδιους....
Αν βάλουμε τα χέρια μας να βγάλουμε τα μάτια μας... είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Καλό μέτρο, θετικό μέτρο.
ΟΚ αφήστε τις ζητοκραυγές, αλλά αφήστε και την κλάψα και την μιζέρια.
Αν πάει καλά σε λίγο θα μπαίνουμε 4, και αν πάει και μετά καλά σύντομα θα μπούμε 10.

Κλασσική ελληνική αντιμετώπιση:
[1] ή θα γίνουν ΟΛΑ και θα διορθωθούν ΟΛΑ ΤΩΡΑ ... ή ας μείνουμε στα χάλια που είμαστε.
[2] πάντα και σε όλα θα υπάρχει κομματική απόχρωση: οι πράσινοι "έτσι" και οι μπλέ "αλλιώς" και οι κόκκινοι "γιουβέτσι"

bin podilanden
Εικόνα bin podilanden
Απών/απούσα

Πριν λίγες μέρες και ενώ είχα πάει στη δουλειά (Αργυρούπολη) με το ποδήλατο, μετά αφού σχόλασα, έπρεπε να πάω για κάποιο λόγο στο Χολαργό. Ακόμα και να επιτρεπόταν η είσοδος στο μετρό, δεν θα του έκανα χρήση. Το να κάνω αυτή τη διαδρομή με ποδήλατο ήταν μια ευχάριστη πρόκληση. Περίπου 50 λεπτά έκανα και άλλα 35 λεπτά για να γυρίσω Υμηττό. Αν ήθελα να πάω πιό ξεκούραστα, απλά δε θα χρησιμοποιούσα καν το ποδήλατο αλλά το συνδυασμό λεωφορείου, μετρό και κανα 5λεπτο πόδια όπως και έκανα χθες με συνολικό χρόνο 40 λεπτά. Σε περίπτωση που θες συνδυασμένη μετακίνηση γιατί να μην το κάνεις αποκλειστικά με ΜΜΜ; Τέλος πάντων, χρήση μετρό θα κάνω μόνο σε περίπτωση σοβαρού τεχνικού προβλήματος στο ποδήλατο. Το να μπαίνεις με το ποδήλατο στο μετρό είναι η ίδια νοοτροπία με το να αγοράζεις πρωτηγανισμένες πατάτες επειδή βαριέσαι να πας να πάρεις από το μανάβη και να τις καθαρίσεις

VAkt
Εικόνα VAkt
Απών/απούσα

bin podilanden wrote:
Πριν λίγες μέρες και ενώ είχα πάει στη δουλειά (Αργυρούπολη) με το ποδήλατο, μετά αφού σχόλασα, έπρεπε να πάω για κάποιο λόγο στο Χολαργό. Ακόμα και να επιτρεπόταν η είσοδος στο μετρό, δεν θα του έκανα χρήση. Το να κάνω αυτή τη διαδρομή με ποδήλατο ήταν μια ευχάριστη πρόκληση. Περίπου 50 λεπτά έκανα και άλλα 35 λεπτά για να γυρίσω Υμηττό. Αν ήθελα να πάω πιό ξεκούραστα, απλά δε θα χρησιμοποιούσα καν το ποδήλατο αλλά το συνδυασμό λεωφορείου, μετρό και κανα 5λεπτο πόδια όπως και έκανα χθες με συνολικό χρόνο 40 λεπτά. Σε περίπτωση που θες συνδυασμένη μετακίνηση γιατί να μην το κάνεις αποκλειστικά με ΜΜΜ; Τέλος πάντων, χρήση μετρό θα κάνω μόνο σε περίπτωση σοβαρού τεχνικού προβλήματος στο ποδήλατο. Το να μπαίνεις με το ποδήλατο στο μετρό είναι η ίδια νοοτροπία με το να αγοράζεις πρωτηγανισμένες πατάτες επειδή βαριέσαι να πας να πάρεις από το μανάβη και να τις καθαρίσεις

Εξαρτάτε τον χρόνο που διαθέτεις και το που θέλεις να πας. Δεν μπορείς να τα θεωρείς όλα ίσια και όμοια. Το ξαναλέω, είναι σημαντικό για την προώθηση της χρήσης του ποδηλάτου, να ξέρεις ότι όπου και να θέλεις να πας μπορείς να το πραγματοποιήσεις με συνδυαστική μετακίνηση. Π.χ. κάποιος μένει Κηφισιά (σχετικά μακριά από το τρένο) και δουλεύει Άγιο Δημήτριο (επίσης σχετικά μακριά από το μετρό). Αν το έκανε κάθε μέρα ΜΟΝΟ με το ποδήλατο, κάποια στιγμή θα το παράταγε και θα Επερνέ το αυτοκίνητό του. Ενώ με το μετρό - τον ηλεκτρικό και το ποδήλατο, δεν θα χρειάζεται μιας και συγκριτικά θα του είναι και ποιο γρήγορο, ποιο οικονομικό και ποιο απολαυστικό. Το παράδειγμά σου με τις πατάτες το θεωρώ άστοχο.
Μην ξεχνάς, την προώθηση χρήσης του ποδηλάτου δεν την έχουμε ως στόχο για εμάς, εμείς έχουμε ποδήλατα και τα χρησιμοποιούμε. Ο στόχος είναι μέσω όλων των παροχών που προσπαθούμε να πετύχουμε (ποδήλατα στο μετρό, ποδηλατόδρομοι κ.α.) είναι για να είναι ακόμα ποιο εύκολη η επιλογή για τους μη μυημένους, οι οποίοι σκέφτονται τα αρνητικά (για αυτούς) της χρήσης του ποδηλάτου και δεν έχουν κάνει το βήμα.

A little biker...
Εικόνα A little biker...
Απών/απούσα

Δεν είναι όντως έτσι. Για κάποιον πχ που μένει Ζωγράφου αρκετά μακρυά από μετρό και θέλει να πάει Νέα Ιωνία αρκετά μακρυά από ηλεκτρικό, με τα ΜΜΜ θα πρέπει να χρησιμοποιήσει 4 συγκοινωνίες: αστικό για να πάει στο μετρό-μετρό-ηλεκτρικό-αστικό από τον ηλεκτρικό. Αν τώρα υπολογίσεις ότι στην καλύτερη των περιπτώσεων μόνο για τα αστικά ο μέσος όρος αναμονής είναι 10 λεπτά, καταλαβαίνεις ότι μισή σχεδόν ώρα την τρώει μόνο στις στάσεις. Αν τώρα είχε το ποδηλατάκι του και μπορούσε να το χώσει σε μετρό, όλη η διαδρομή προς και από μετρό-ηλεκρικό θα ήταν δική του-χωρίς αναμονές και καθυστερήσεις. Επίσης δεν είναι ανάγκη όλοι οι ποδηλάτες να είναι hardcore και να λατρεύουν όλη την ώρα να γυρνάνε ποδηλατώντας την Αθήνα. Κι εμένα μ'αρέσει πχ το περπάτημα, και σχεδόν παντού πάω με τα πόδια, αλλά αυτό σε πολλές περιπτώσεις είναι ανέφικτό: καιρός, κούραση, μεγάλες αποστάσεις κτλ κτλ. Οπότε όντως το παράδειγμα με τις προτηγανισμένες πατάτες (τουλάχιστον και για μένα) ήταν άστοχο...

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Σε αυτό τον κόσμο δεν υπάρχουμε μόνο εμείς.
Υπάρχουν αυτοί που μένουν σε άκρως αντίθετη πλευρά της πόλης σε σχέση με την εργασία τους και δεν μπορούν να κάνουν το δρομολόγιο καθημερινά με ποδήλατο.
Υπάρχουν και γονείς που θα κάνουν μια βόλτα μα τα παιδιά τους και θα χρησιμοποιήσουν το μετρό για να καλύψουν το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής.
Υπάρχουν αυτοί που είτε επειδή βαριούνται είτε για χίλιους δύο λόγους δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουν ποδήλατο περισσότερο από 3-4 χιλιόμετρο τη μέρα αλλά θα το πάρουν αν ξέρουν ότι θα το βάλουν στο μετρό.
Υπάρχουν αυτοί που θα κάνουν τη διαδρομή δουλειά-σπίτι με το ποδήλατο παράλληλα στις γραμμές του τραίνου αλλά θέλουν να νιώθουν την ασφάλεια που θα τους παρέχει η εναλλακτική ότι αν κάποια στιγμή κουραστούν θα βάλουν το ποδήλατο μέσα στο τραίνο.
Υπάρχουν δεκάδες άνθρωποι που προτιμούν να κάνουν συνδυασμένη μετακίνηση χρησιμοποιώντας και το μετρό ή κυρίως το μετρό παίρνοντας μαζί και το ποδήλατο για τη διαδρομή σταθμός-δουλειά ή σταθμός σπίτι για να μην πάρουν το αμάξι.
Και γενικά υπάρχει κόσμος με διαφορετικές ανάγκες από τις δικές μας. Καλό είναι να έχουν όλοι την επιλογή να αλλάξουν κάποια στιγμή νοοτροπία και να αφήσουν το αυτοκίνητο για πιάσουν το ποδήλατο και να το βάλουν στο μετρό, και που ξέρεις.................................... ίσως κάποιοι από αυτούς να γίνουν φανατικοί (σίγουρα θα υπάρξουν κάποιοι) και να μην ξεκαβαλάνε για να μπουν στο μετρό ούτε με σφαίρες.

KAthanas
Απών/απούσα

Επανήλθε ο Βούγιας
σε συνέντευξή του στη Free Sunday λ΄γοντας τα εξής:
«Αυτοί (σσ.: οι ποδηλάτες) μου ζήτησαν να τις εφαρμόσουμε πιλοτικά στην αρχή για μέρες και ώρες που το μετρό δεν είναι υπερφορτωμένο, ώστε να μάθουν να συνυπάρχουν αρμονικά με τους άλλους επιβάτες. Μάλιστα, έθεσαν οι ίδιοι τον περιορισμό των δύο ποδηλάτων στο τελευταίο βαγόνι κάθε συρμού, που εφαρμόζεται διεθνώς.»
Νομίζω ότι:
1. Είναι θράσος επικοινωνιακά να τα ρίχνει στους ποδηλάτες που το μέτρο λειτουργεί τόσο λίγες ώρες. Να θυμίσω ότι στον ΗΣΑΠ ναι μεν λειτουργούσε περιορισμένες ώρες, αλλά:
α) ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ
β) ΤΟ Σ/Κ ήταν ελεύθερο
Νομίζω ότι η διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ (για παράδειγμα θα μπορούσαμε το πρωί να πηγαίνουμε με το ποδήλατο στη δουλειά και να γυρνάμε με το μετρό αν ήταν κάθε μέρα το ίδιο πρόγραμμα.
2. Αν δε του δώσουμε απάντηση θα συνεχίσει το ίδιο τροπάριο όπου και να πηγαίνει, αντί να πει την αλήθεια (που φαντάζομαι ότι είναι) ότι οι υπηρεσιακοί παράγοντες της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ μας τα έχουν πρήξει τόσα χρόνια και μας έχουν περιορίσει στο απαράδεκτο αυτό ωράριο.
3. Πρέπει να εκμεταλλευτούμε την υποστήριξη των ΜΜΕ (πρώτη φορά!) στο αίτημά μας να μπούμε στο μετρό και να δηλώσουμε δημόσια:
α) Ότι το πιλοτικό πρόγραμμα του μετρό είναι ανεπαρκέστατο σε σχέση με το αντίστοιχο πιλοτικό που είχε εφαρμόσει ο ΗΣΑΠ και ΠΟΤΕ ΔΕ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΜΕΤΡΟ
β) ότι προσδοκούμε ότι μετά το πιλοτικό πρόγραμμα θα μπορούμε να μπούμε όλες τις ώρες και μέρες, όπως συμβαίνει στον ΗΣΑΠ. Ο Βούγιας δηλώνει: «Θέλουμε πολύ να πετύχει αυτή η δοκιμαστική εφαρμογή και να επεκταθεί το μέτρο για περισσότερες μέρες και ώρες από το ερχόμενο καλοκαίρι. Δηλαδή μετά το καλοκαίρι θα έχουμε το πιλοτικό πρόγραμμα τύπου ΗΣΑΠ (το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα μονιμοποιηθεί σε αυτά τα επίπεδα)
γ) Για λόγους γλυψίματος, δημοσίων σχέσεων ή όπως θέλετε πείτε το, να ευχαριστήσουμε ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΠΗΚΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ
δ) ότι προσδοκούμε πιο μόνιμες λύσεις για να επιτραπεί η ΜΑΖΙΚΗ χρήση του μέτρου από την πλειοψηφία των πολιτών της Αθήνας (π.χ. ειδική σκευοφόρος για ποδήλατα, πύκνωση των δρομολογίων του μετρό, δύο ποδήλατα σε κάθε βαγόνι και όχι σε κάθε συρμό κοκ.). Θεωρούμε ότι ο συνδυασμός ποδηλάτου και μέσων σταθερής τροχιάς είναι Ο ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ και δεν είναι λογικό ο οικολογικός αυτός τρόπος μετακίνησης να σαμποτάρεται από την ίδια την πολιτεία.
ε) να καταγγείλουμε ότι η αύξηση του εισητηρίου δε συνοδεύτηκε από αύξηση της παρεχόμενης εξυπηρέτησης (πύκνωση δρομολογίων) με αποτέλεσμα τις ώρες αιχμής να είναι ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΔΥΝΑΤΗ η χρήση του ποδηλάτου λόγω του συνωστισμού των επιβατών.
στ) να διεκδικήσουμε οι πόροι από κάθε είδους διόδια να κατευθυνθούν προς τα μέσα σταθερής τροχιάς και όχι στην κατασκευή νέων αυτοκινητόδρομων (οι άνθρωποι ζουν ακόμα στο 1950!) ανακυκλώνοντας το φαύλο κύκλο της χρήσης ΙΧ.
ζ) να βροντοφωνάξουμε ότι για τις συγκοινωνίες ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ανεξάρτητα αν τις χρησιμοποιούν ή όχι, διότι όπως έχει αποδειχθεί στην πράξη οι οδηγοί ΙΧ ευνοούνται περισσότερο από την ύπαρξή της (όταν έχει απεργία είναι αδύνατη η χρήση του αυτοκινήτου)

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Σε πρώτη φάση ας γεμίσουμε με απαντήσεις το άρθρο στη free Sunday. Σε δεύτερη φάση να δούμε για καμιά επιστολή σε skai, city press κλπ για να δούμε με ποιούς "ποδηλάτες" έχει μιλήσει ο Βούγιας.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

@ eaglos
Οσοι πιο πολλοί γράψουν τόσο καλύτερα... ΄Θα λειτουργήσει καλύτερα απο ανακοίνωση "επίσημη" εκ μέρους των "Ποδηλατ-ισσ-ών"..

Ενημερωθείτε όμως πριν για το τι έχει απατηθεί ως τώρα
Τα γραπτά μας αιτήματα http://www.podilates.gr/?q=metro και http://www.podilates.gr/?q=node/2768

Η μόνη "υποχώρηση" που είχαμε κάνει κάποτε, και μάλιστα ως αναπόφευκτη αντίδραση μετά απο απίστευτη αρνητική αντιμετώπιση, ήταν α' να προχωρήσουν σε δοκιμαστική περίοδο ώσπου να πειστούν οτι δεν θα υπάρξει πρόβλημα και β' να δεχθούν τη μεταφορά ποδηλάτων τουλάχιστον τις ώρες μη αιχμής.
Τέλος πάντων. Θα περάσει αυτή η τσιγκούνικη δοκιμαστική περίοδος και θα δούμε τι θα γίνει. Ισως και να μας συμφέρει τελικά, μια και σε τόσες λίγες ώρες που θα επιτραπεί το ποδήλατο σε συρμούς, αποκλείεται να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα ακόμα και να το ήθελε κανείς...

kounoupis
Απών/απούσα

kathanas wrote:
Επανήλθε ο Βούγιας
σε συνέντευξή του στη Free Sunday λ΄γοντας τα εξής:
«Αυτοί (σσ.: οι ποδηλάτες) μου ζήτησαν να τις εφαρμόσουμε πιλοτικά στην αρχή για μέρες και ώρες που το μετρό δεν είναι υπερφορτωμένο, ώστε να μάθουν να συνυπάρχουν αρμονικά με τους άλλους επιβάτες. Μάλιστα, έθεσαν οι ίδιοι τον περιορισμό των δύο ποδηλάτων στο τελευταίο βαγόνι κάθε συρμού, που εφαρμόζεται διεθνώς.»
Νομίζω ότι:
1. Είναι θράσος επικοινωνιακά να τα ρίχνει στους ποδηλάτες που το μέτρο λειτουργεί τόσο λίγες ώρες. Να θυμίσω ότι στον ΗΣΑΠ ναι μεν λειτουργούσε περιορισμένες ώρες, αλλά:
α) ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ
β) ΤΟ Σ/Κ ήταν ελεύθερο
Νομίζω ότι η διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ (για παράδειγμα θα μπορούσαμε το πρωί να πηγαίνουμε με το ποδήλατο στη δουλειά και να γυρνάμε με το μετρό αν ήταν κάθε μέρα το ίδιο πρόγραμμα.
2. Αν δε του δώσουμε απάντηση θα συνεχίσει το ίδιο τροπάριο όπου και να πηγαίνει, αντί να πει την αλήθεια (που φαντάζομαι ότι είναι) ότι οι υπηρεσιακοί παράγοντες της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ μας τα έχουν πρήξει τόσα χρόνια και μας έχουν περιορίσει στο απαράδεκτο αυτό ωράριο.
3. Πρέπει να εκμεταλλευτούμε την υποστήριξη των ΜΜΕ (πρώτη φορά!) στο αίτημά μας να μπούμε στο μετρό και να δηλώσουμε δημόσια:
α) Ότι το πιλοτικό πρόγραμμα του μετρό είναι ανεπαρκέστατο σε σχέση με το αντίστοιχο πιλοτικό που είχε εφαρμόσει ο ΗΣΑΠ και ΠΟΤΕ ΔΕ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΜΕΤΡΟ
β) ότι προσδοκούμε ότι μετά το πιλοτικό πρόγραμμα θα μπορούμε να μπούμε όλες τις ώρες και μέρες, όπως συμβαίνει στον ΗΣΑΠ. Ο Βούγιας δηλώνει: «Θέλουμε πολύ να πετύχει αυτή η δοκιμαστική εφαρμογή και να επεκταθεί το μέτρο για περισσότερες μέρες και ώρες από το ερχόμενο καλοκαίρι. Δηλαδή μετά το καλοκαίρι θα έχουμε το πιλοτικό πρόγραμμα τύπου ΗΣΑΠ (το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα μονιμοποιηθεί σε αυτά τα επίπεδα)
γ) Για λόγους γλυψίματος, δημοσίων σχέσεων ή όπως θέλετε πείτε το, να ευχαριστήσουμε ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΠΗΚΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ
δ) ότι προσδοκούμε πιο μόνιμες λύσεις για να επιτραπεί η ΜΑΖΙΚΗ χρήση του μέτρου από την πλειοψηφία των πολιτών της Αθήνας (π.χ. ειδική σκευοφόρος για ποδήλατα, πύκνωση των δρομολογίων του μετρό, δύο ποδήλατα σε κάθε βαγόνι και όχι σε κάθε συρμό κοκ.). Θεωρούμε ότι ο συνδυασμός ποδηλάτου και μέσων σταθερής τροχιάς είναι Ο ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ και δεν είναι λογικό ο οικολογικός αυτός τρόπος μετακίνησης να σαμποτάρεται από την ίδια την πολιτεία.
ε) να καταγγείλουμε ότι η αύξηση του εισητηρίου δε συνοδεύτηκε από αύξηση της παρεχόμενης εξυπηρέτησης (πύκνωση δρομολογίων) με αποτέλεσμα τις ώρες αιχμής να είναι ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΔΥΝΑΤΗ η χρήση του ποδηλάτου λόγω του συνωστισμού των επιβατών.
στ) να διεκδικήσουμε οι πόροι από κάθε είδους διόδια να κατευθυνθούν προς τα μέσα σταθερής τροχιάς και όχι στην κατασκευή νέων αυτοκινητόδρομων (οι άνθρωποι ζουν ακόμα στο 1950!) ανακυκλώνοντας το φαύλο κύκλο της χρήσης ΙΧ.
ζ) να βροντοφωνάξουμε ότι για τις συγκοινωνίες ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ανεξάρτητα αν τις χρησιμοποιούν ή όχι, διότι όπως έχει αποδειχθεί στην πράξη οι οδηγοί ΙΧ ευνοούνται περισσότερο από την ύπαρξή της (όταν έχει απεργία είναι αδύνατη η χρήση του αυτοκινήτου)

Το πρωι παλαιοτερα δεν μπορουσες να πας με τον ησαπ στη δουλεια μιας και επιτρεποταν 5.00-6.30 και 9.30-12.00 και το απογευμα επισης γιατι επιτρεποταν απο τις 18.30 και μετα

KAthanas
Απών/απούσα

... στη City Press. Όντως, καλό θα ήταν να γεμίσουμε σχόλια.

@kounoupis
Ναι, όντως, δε μπορούσαμε ουσιαστικά να το χρησιμοποιήσουμε τις καθημερινές τον ΗΣΑΠ, αλλά ήταν και το Σάββατο. Αυτό που φοβάμαι με την περίπτωση του μετρό είναι ότι θα πουν ότι "πέτυχε" το πιλοτικό, άρα εντάξει όλες τις ημέρες πλέον θα επιτρέπεται μετά τις 18.00 και το Σάββατο, δηλαδή θα περιμένουμε μέχρι το καλοκαίρι για να μας αφήσουν μόνο τις ώρες μη αιχμής και όχι όλες τις ώρες όπως έγινε με τον ΗΣΑΠ. Και ακόμα μεγαλύτερη σημασία θα έχει να μη δημιουργούμε πρόβλημα όταν θα χρησιμοποιούμε το μετρό, δηλαδή να αυξήσουν τις συχνότητες των δρομολογίων

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

........μπας και πάρουν χαμπάρι κάποια στιγμή ότι η γνώμη του κόσμου αποτελεί δύναμη.

@kathanas
Η city press έχει μέρος για σχόλια;

jeanmarat
Απών/απούσα

"για να δούμε με ποιούς "ποδηλάτες" έχει μιλήσει ο Βούγιας."

με εναν σταρ της τηλεόρασης σιγουρα μιλησε τώρα τι είπαν ένας θεός ξέρει.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

http://www.citypress.gr/freesunday/index.html?action=article&article=676

Κάτω από το κείμενο έχει χώρο για σχόλια. Μια εγγραφή με ένα mail θέλει και γράφεις.

aldro
Απών/απούσα
Ainastros
Απών/απούσα

τουλαχιστον με τις φωνές και τις γκρίνιες..το φίδι που ήταν στον κόρφο.. βγήκε απ'τη τρύπα.

αλλά πλέον με τέτοιους κοτσαμπάσηδες στην πλάτη..περνάμε σε άλλη διάσταση...
το καπέλωμα γίνεται φέσωμα κανονικό..με διακριτικές πράσινες φουντίτσες για να'ναι τρεντυ...το κρίσιμο ρητορικό ερώτημα που γεννάται σε όλους...ποια δόση θα είναι αρκετή για να συνεχίσουν να πανηγυρίζουν και να χειροκροτούν τα γιουσουφάκια... ;

papi
Εικόνα papi
Απών/απούσα

KAΛΗ ΑΡΧΗ μας, ευχομαι, λοιπον απο σημερα, παρα τις μουρμουρες....

Και φυσικα, ακομη καλυτερη ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

KAthanas
Απών/απούσα

Μπράβο, εύστοχο σχόλιο στη City Press! Μας έχουν τρελάνει με όρους ανάποδους. Λένε ότι είναι "πατριωτισμός", όταν δίνουμε το μισθό μας στους ευρωπαίους τοκογλύφους κοκ. Είναι "ποδηλατικό μέτρο" ή μέτρο που ζήτησαν οι ποδηλάτες να επιτρέπεται μόνο μία ημέρα τις καθημερινές.

papi
Εικόνα papi
Απών/απούσα

(παει, δεν ειναι η μερα μου να ποσταρω σημερα μου φαινεται....)

kounoupis
Απών/απούσα

jeanmarat wrote:
εχεις χρονομετρησει ποσο κανει ο ηλεκτρικος ;

Κηφισια-Αττικη 25 λεπτα κανει
papi wrote:
KAΛΗ ΑΡΧΗ μας, ευχομαι, λοιπον απο σημερα, παρα τις μουρμουρες....

Και φυσικα, ακομη καλυτερη ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!


Aπο αυριο καλη αρχη ηθελες να πεις.Αυριο ειναι τεταρτη

YiannF
Εικόνα YiannF
Απών/απούσα

'Ολο αυτό ωραίο ακούγεται και εξίσου ωραία διαβάζεται.
Η ουσία όμως πια είναι? Μπορεί ο κ. Βούγιας βάζωντας μόνο 2 ποδήλατα σε συγκεκριμένες μέρες και ώρες να βγάλει συμπέρασμα για το πόσο μπορεί να συνυπάρχουν ποδήλατα και επιβάτες έτσι ώστε μετά απο 4 μήνες να πράξει το σωστό? Πιστεύει κανένας μας οτι με αυτήν την κοροιδία θα βγει κερδισμένος ο κόσμος του ποδηλάτου?
Θα μου πει κάποιος ,ρε φίλε είναι μια αρχη.
Συγγνώμη παιδιά αλλά αυτό εγώ προσωπικά το βλέπω σαν πριν την αρχή .Αν θέλει να έχει μια σχετική εικόνα του ποσοστού των ποδηλατών
που σκέπτεται να χρησiμοποιεί το ΜΕΤΡΟ ας διαμορφώσει το τελευταίο βαγόνι
έτσι ώστε να πέρνει μόνο ποδήλατα ,κάποιες συγκεκριμένες μέρες και ώρες .
ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

...........να σχηματίζω την εντύπωση ότι αυτό θα είναι η επόμενη διεκδίκηση.

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΒΑΓΟΝΙ ΣΚΕΥΟΦΟΡΟΣ Έδώ και τώρα!

Johnny.Tifosi
Εικόνα Johnny.Tifosi
Απών/απούσα

Υπενθυμίζονται οι ώρες και μέρες που επειτρέπεται η είσοδος των ποδηλάτων στο μετρό:
http://www.youtube.com/watch?v=lhCZi6aaBEM
Φυσικά το βίντεο μπαίνει με χιουμοριστική διάθεση. Άντε και καλή αρχή από αύριο.

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

Ολη αυτη η περιοδος που τα ποδηλατα δεν επιτρεπονταν στο μετρο , κατα την γνωμη μου , λειτουργησε..θετικα !

Αναγκασμενοι απο την μια , με πεισμα απο την αλλη , αρκετοι απο εμας που ποδηλατουσαμε πριν το προσφατο μετρο , εμαθαν να κινουνται κανοντας ΟΛΗ την διαδρομη με το ποδηλατο , χωρις να χρησιμοποιησουν Μ.Μ.Μ.
Διαπιστωσαμε οτι αν και πιθανοτατα να βολευει, δεν ειναι και ΑΠΟΛΥΤΩΣ απαραιτητο (τουλαχιστον σε ολες τις περιπτωσεις) και ανακαλυψαμε οτι οι αντοχες μας μπορουν να καλυψουν ολη την διαδρομη χωρις να ανεβοκατεβαινουμε σε σταθμους και μετρο.

Το νεο μετρο αφορα μεχρι στιγμης μερικους φοβισμενους νεους ποδηλατες.
Οι υπολοιποι , τουλαχιστον τις χιλιομετρικες αποστασεις που καλυπτει το μετρο (εκτος αεροδρομιου εστω) τις εχουμε για πρωινο.

Αν τα δρομολογια επεκταθουν σε αποστασεις μεγαλυτερες των 20 χλμ(και πολλα λεω) απο το κεντρο , και βεβαια προστεθει και μια σκευοφορος (ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ) τοτε οι διεκδικησεις μας θα αφορουν ολη την ποδηλατικη κοινοτητα.

Παρολα αυτα , εστω και ετσι (για χρηση απο μπεμπε ποδηλατες ή για ωρα αναγκης) το νεο μετρο ειναι μια αρχη , και μαλιστα σημαντικη.
Ας κανουμε 4 μηνες υπομονη ωστε να βγαλουν τα συμπερασματα τους οι αρμοδιοι (αφου για αυτους γινεται ολη η ιστορια) και αν μετα τους μηνες αυτους δουμε οτι μενουν στα "πιλοτικα προτυπα" , εδω θα ειμαστε να ζητησουμε περισσοτερα.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα
Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

...και δε βλέπω να έχει γράψει κανείς τίποτα για χθες και ανησυχώ.. Εγώ πήγα με το μετρό στο κέντρο κατά τις 7 χθες το απόγευμα και γύρισα περίπου στις 11 (Δ. Πλακεντίας - Κεραμεικός - Δ. Πλακεντίας) και δε συνάντησα ούτε ένα ποδήλατο... έφταιξε η βροχή ή κάτι άλλο, δεν ξέρω πάντως δε μου φάνηκε πως υπήρξε ανταπόκριση. Αν έχει κάποιος άλλη γνώμη ή τέλος παντων είχε κάποια άλλη εμπειρία ας το προσθέσει στο forum.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

........δεν το γουστάρουμε το Μετρό. Ποτέ δεν το γουστάραμε, επειδή ήταν πολύ γυαλιστερό και glamor.
Απλά μας την έσπαγε η απαγόρευση και γι αυτό γίνονταν όλοι αυτοί οι αγώνες για την άρση της.
Τώρα που άνοιξε, δεν θέλουμε ούτε να το βλέπουμε.

contact