Αναβάθμιση παλιού ideal pro rider

11 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
arxelaos
Απών/απούσα

Καλημερίζω το φόρουμ! :)

Έχω ένα ποδήλατο ideal pro rider, τουλάχιστον δεκαετίας, που θέλω να αναβαθμίσω. Ο στόχος μου είναι να το κάνω πιο άνετο στην οδήγηση και πιο ασφαλές χωρίς να ξοδέψω περισσότερα χρήματα απ' όσα για την αγορά ενός καλού μεταχειρισμένου. Οι τύποι εδάφους που θα το χρησιμοποιώ είναι αυτοί που συναντάμε σε πάρκα, πλατείες και τους αθηναϊκούς δρόμους. Δηλαδή σκληρό χώμα με πέτρες, κλαριά και λακκούβες, κυβόλιθος, πλακόστρωτα και άσφαλτος. Σε βουνό και λάσπη δε σκοπεύω προς το παρόν να πάω.

Ως προς το θέμα της ασφάλειας με προβληματίζουν τα φρένα και η πρόσφυση των MTB ελαστικών στην άσφαλτο. Είχα ένα ατύχημα σε μια μεγάλη κατηφόρα όταν πρωτοχρησιμοποίησα το ποδήλατο. Συνοπτικά προσπάθησα να κόψω ταχύτητα για να διατηρήσω την απόσταση μου από ένα ταξί που σταμάταγε και ξαναξεκινούσε. Τα φρένα έσκουζαν αλλά δεν μείωναν την ταχύτητα καθόλου. Μόλις τα πίεσα λίγο παραπάνω το ποδήλατο έγινε ασταθές. Προσπάθησα να διατηρήσω την ισορροπία μου στρίβοντας δεξιά-αριστερά το τιμόνι, αλλά έπεσα κάτω.

Πήγα το ποδήλατο σε έναν ποδηλατά για έλεγχο και ρύθμιση. Μου είπε να αλλάξουμε τα φρένα με promax των 10 ευρώ γιατί είναι πιο καλά, αλλά δε μου τα ρύθμισε σωστά. Οι διαδρομές στη μανέτα ήταν ελάχιστες με αποτέλεσμα να κουράζονται τα δάχτυλα μου και το σταμάτημα να είναι πολύ απότομο. Επιπλέον μετά από δύο σύντομες βόλτες η διαδρομή στη δεξιά μανέτα αυξήθηκε αρκετά. Τέλοσπάντων, αγόρασα κάτι εργαλεία και ρύθμισα τα φρένα μόνος μου όπως με βολεύουν καλύτερα, αλλά αναρωτιέμαι: Μήπως πρέπει να αλλάξω κάτι στο όλο σύστημα πέδησης; Καλύτερα τακάκια ας πούμε; Ή μανέτες που να ρυθμίζεται η απόσταση τους από τη χειρολαβή (με πλαΐνή βίδα); Ποιά είναι η αίσθηση που πρέπει να δίνουν οι μανέτες όταν τις πιέζω;

Όσον αφορά τα ελαστικά σκέφτομαι αν αξίζει να τα αλλάξω με πιο φαρδιά και λεία. Τα τωρινά είναι τρακτερωτά 26χ2.0 σε στεφάνια 559/21. Ο σκοπός είναι η βελτίωση της πρόσφυσης και η καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών.

Το τρίτο πράγμα που σκέφτομαι να αλλάξω είναι η σέλα, γιατί με ενοχλεί στον κόκκυγα όταν μετακινώ το βάρος μου πίσω. Έχω διαβάσει τις σχετικές συζητήσεις και έχω δει δεκάδες σέλες αλλά έχω μπερδευτεί. Αυτή στον σύνδεσμο θα ήταν καλή αγορά; http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=52751

Το τέταρτο που θέλω να κάνω είναι να σηκώσω το τιμόνι ή και να το φέρω λίγο πίσω γιατί πέφτει το βάρος μου μπροστά με αποτέλεσμα να κουράζονται τα χέρια, το τιμόνι να είναι νευρικό και να μη βολεύομαι στην ορθοπεταλιά. Έχω κοιτάξει αμέτρητα τιμόνια riser και λαιμούς με διαφορετικά μήκη και κλίσεις, αλλά δεν έχω ιδέα ποιός συνδυασμός θα με βολέψει στην πράξη.

Τέλος όταν φοράω επίπεδα παπούτσια (πχ. all star) το σημείο επαφής γλιστράει από το μπροστινό μέρος του πέλματος στο μέσο. Είναι πρόβλημα παπουτσιού ή πεταλιού;

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon bike1.jpg91.25 KB
Image icon bar1.jpg32.51 KB
Image icon fork.jpg41.95 KB
Image icon stem1.jpg30.69 KB
Image icon bwheel.jpg34.89 KB
Image icon chain.jpg45.14 KB
Image icon lb1.jpg41.98 KB
Image icon pedal1.jpg43.29 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Ntimitris
Απών/απούσα

πολυ καλοδιατηρημενο το εχεις φιλε μπραβο, εχω ενα παρομοιας χρονιας χιλμαστερ και ειναι τιγκα στα γδαρσιματα.
λαστιχα δες 26χ1.5 ή 26χ1.7 μην δοσεις πολλα υπαρχουν και φτηνες λυσεις http://www.polisbikes.gr/index.php?product_id=657&page=shop.product_deta...
δεν πας βουνο απο οτι ειπες οποτε δεν θες τακουνι, μπορεις να πεσεις και στο 26χ1.3 αλλα εκει ειναι πιο μικρο το προφιλ και πρεπει να εισαι λιγο πιο προσεκτικος στο τι κανεις πανω στο ποδηλατο, αρα δεν στο συνιστω
φρενα δεν κανεις τιποτα ,το πας σε εναν ποδηλατα να στα ρυθμισει καλα και να βρει τι φταιει, πρεπει να επεσες σε κακο μαστορα, αν μετα απο 2 μερες αλλαξαν, οποτε ρωτα και ψαξου για ενα καλο μαστορα(εχει θεμα και στο φορουμ, οπου για μερικα μαγαζια ακους τοσα πολλα και καλα πραγματα που δεν γινεται να ειναι τυχαιο, και το αναλογο στα κακα)
λαιμο επισης τιποτα δεν κανεις, ειναι αρχη και σου φαινεται σκυφτο, μετα απο καιρο δεν θα θες να το αλλαξεις, βεβαια καλο θα ηταν να πεις και την ηλικια σου, αν νιωθεις μικρος αφησε το ετσι, και μετα απο καιρο θα με θυμηθεις
Η σελα δεν ειναι κατι στο οποιο μπορει να σε βοηθησει καποιος, μπορει να παρεις μια με 100 ευρω και να μην βολευεσαι, μπορει να παρεις μια με 15 και να κατσει γαντι, και μαλιστα πετσινο. ΜΕρικες συμβουλες ειναι να εχει τρυπα για τον προστατη, και να φορας κολαν ποδηλατικο ανεξαρτητα με τη σελα.
τα ολ σταρ γλυστρανε παντου οποτε δοκιμασε ενα αλλο παπουτσακι, με λιγο παραπανω χαραξη στο πελμα, πριν αλλαξεις πεταλια.
ΥΓ το ποδηλατακι ειναι μαχιμο, με ενα 50ρικο νομιζω το εχεις μαζεψει οπου ηθελες, ισως και με λιγοτερα
υγ2 τη σελα μου φαινεται οτι την εχεις χαμηλα για να πατας κατω κατευθειαν χωρις να κατεβαινεις απο αυτη, μπες και δες θεματα η και βιντεο που εξηγει πιο ειναι το σωστο υψος της, για να μην ταλαιπωρεις τα γονατα

arxelaos
Απών/απούσα

ntimitris wrote:
πολυ καλοδιατηρημενο το εχεις φιλε μπραβο, εχω ενα παρομοιας χρονιας χιλμαστερ και ειναι τιγκα στα γδαρσιματα.
λαστιχα δες 26χ1.5 ή 26χ1.7 μην δοσεις πολλα υπαρχουν και φτηνες λυσεις

Δε θέλω να πάω σε πιο στενό λάστιχο. Έχω πρόβλημα με τους κραδασμούς και θέλω λάστιχα που να μπορώ να βάλω χαμηλή πίεση.

ntimitris wrote:
φρενα δεν κανεις τιποτα ,το πας σε εναν ποδηλατα να στα ρυθμισει καλα και να βρει τι φταιει, πρεπει να επεσες σε κακο μαστορα, αν μετα απο 2 μερες αλλαξαν, οποτε ρωτα και ψαξου για ενα καλο μαστορα

Στον πιο γνωστό πήγα... Αν θέλω να ποδηλατώ με ασφάλεια πρέπει να μάθω να μαστορεύω το ποδήλατο μόνος μου. Αυτό το συμπέρασμα έβγαλα.

ntimitris wrote:
λαιμο επισης τιποτα δεν κανεις, ειναι αρχη και σου φαινεται σκυφτο, μετα απο καιρο δεν θα θες να το αλλαξεις, βεβαια καλο θα ηταν να πεις και την ηλικια σου, αν νιωθεις μικρος αφησε το ετσι

Πάνω από 30 είμαι. Δεν είναι μόνο θέμα μέσης. Γίνεται πιο νευρικό το τιμόνι πρώτον και δεύτερον πιο δύσκολο το να μετακινήσω το βάρος μου πίσω απ' τη σέλα για φρενάρισμα σε κατηφόρα. (Ίσως είναι και ελαφρώς μεγάλος ο σκελετός για το ύψος μου.)

ntimitris wrote:
υγ2 τη σελα μου φαινεται οτι την εχεις χαμηλα για να πατας κατω κατευθειαν χωρις να κατεβαινεις απο αυτη,

Ναι, με τις μύτες. Είναι προσωρινά έτσι, μέχρι να βελτιώσω τις ποδηλατικές μου ικανότητες.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Κατ αρχήν είναι σε σούπερ κατάσταση το ποδηλατάκι αλλά αν η σέλα είναι σε αυτό το ύψος και πατάς με τις μύτες τότε μεγάλε το ποδήλατο αυτό είναι πολύ ΜΕΓΑΛΟ για σένα. Οπότε όλο θα παιδεύεσαι, θα σκας φράγκα αλλά θέση οδήγησης καλή ποτέ δε θα φτιάξεις.

Με άλλα λόγια το βάρος σου πέφτει μπροστά γιατί ο οριζόντιος είναι μεγάλος και δε φτάνεις το τιμόνι οπότε σκύβεις. Αυτό με τη σειρά του κάνει χέρια, ώμους και κ@λ@ να κουράζονται ενώ οι μανούβρες θα είναι δύσκολες. Επιπλέον -και σημαντικότερο- είσαι 30 κι είναι αμαρτία να καταστρέψεις την οικογένεια τόσο νωρίς!

Οι πιο ειδικοι επιστημονες του φορουμ θα σε περιλαβουν για περισσοτερα αλλά ίσως μια εύκολη φτηνή λύση θα ταν να δοκιμάσεις ένα αρκετά πιο κοντό λαιμό με την ίδια κλίση, κάτι που δεν κοστίζει πολυ. Επόμενη βελτίωση ίσως ένα riser τιμόνι για να το σηκώσεις, αν σε παίρνει. Ίσως επόμενο βήμα ένα παλουκοσελο με μηδεν setback για να φέρεις τη σέλα πιο κοντά αν χρειάζεσαι κανα εκατοστό ακόμα. Το πρόβλημα με την οικογένεια θα παραμένει αλλά μπορείς να πιστέψεις στο θεό και να ελπίζεις πως δεν θα χρειαστεί να σταματήσεις απότομα και να πηδηξεις απο τη σελα (άουτς!). Είπα σέλα? Απόκτησε πρώτα σωστή θέση οδήγησης και μετά να το συζητήσουμε αλλιώς θα πετάς τα λεφτά σου χωρίς λόγο.

Τα πετάλια να τα κρατήσεις για το καλοκαίρι όταν θα φοράς σαγιονάρες. Με τα άλλα παπούτσια να παρεις πετάλια ΜΤΒ για να μη γλυστράνε τα σταράκια σου σαν αυτά:

κητζ

Αν θες φαρδια λαστιχα για ανεση κι απορροφηση κραδασμών αλλά χωρίς τακουνια θα σου προτεινα να κοιταξεις τα big apples αλλά να ξερεις πως κοστίζουν και δεν είναι για βουνο/κροκάλες αλλά για τη πόλη. Υπάρχουν πάντως αρκετες επιλογες που μπορεις να πειραματιστεις. Μην ανέβεις πάνω από 26Χ2.00 γιατί θα σαι υπερβολικος -κατα την αποψη μου- χωρις να κερδίσεις τίποτα σε άνεση.

Καλό δρόμο.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Καλημέρα φίλε, ωραίο όνομα το Αρχέλαος :)

Όπως σωστά παρατήρισε και ο φίλος scrabler,
είτε το ποδήλατο είναι πολύ μεγάλο για το
υψος σου, είτε έχεις λάθος ρυθμίσεις. Πες
μας τι ύψος έχεις, δες αν γράφει σε αυτο-
κόλλητο στο σκελετό κάποιο νούμερο
(49, 51 κλπ) και μέτρα κάθετο τον
οριζόντιο σωλήνα.

Δες εδώ για τις μετρήσεις, θες το A και το C.
Το C το μετράς από το μέσο του κάθετου μέχρι
το μέσο του κούτελου και μετράμε ευθεία.

Αν σου κάνει το ποδήλατο ή αν είναι έστω οριακά
τότε ίσως έχει νόημα να ρίξεις λεφτά για αλλαγές.
Σίγουρα αλλάζεις αυτό το μακρυνάρι με κοντύτερο
λαιμό και ψάχνεις για παλουκόσελο χωρίς κλίση
προς τα πίσω.

Για τα φρένα το πρόβλημά σου ήταν στα τακάκια και
ίσως στα ντιζοκαλώδια. Ο ποδηλατάς σου τα ρύθμισε
σωστά και έτσι λειτουργούν τα σωστά φρένα. Απλά
είχες συνηθήσει στα σάπια τακάκια που έκανες 200
μέτρα να σταματήσεις :) Όλες οι μάνετες έχουν
ρυθμιστικό για να αλλάζεις την απόσταση των
τακακίων από το στεφάνι.

Λάστιχο βάλε ασφάλτινο ελαφρύ μέχρι 1.9 το πολύ.
Για τη σέλα θα το ξαναδείς όταν δούμε τι παίζει
με το μέγεθος του σκελετού. Γενικά καλή τύχη στο
θέμα σέλας γιατί δεν υπάρχει σωστή απάντηση :)
Στα χαρτιά υποτίθεται ότι όσο πιο όρθια η στάση
τοσο πιο φαρδυά (αναλογικά με τη λεκάνη σου)
πρέπει να είναι η σέλα.

Πετάλια πάρε κάποια με φαρδυά επιφάνεια και υποδοχές
για καλουπιέδες.

steliosp
Εικόνα steliosp
Απών/απούσα

Φίλε μου καλησπέρα.

Έχω ακριβώς το ίδιο ποδήλατο αλλα σε πολύ χειρότερη κατάσταση, με μόνη διαφορά τις μαύρες vuelta αντί τις πορτοκαλί που έχεις εσύ.
Γράφει χιλιόμετρα από το 99' και δεν έχει βγάλει κιχ.

Του έβαλα και εγώ τα Promax και είδα μεγάλη διαφορά με ένα σετ τακάκια τις τάξεως των 9Ε η τετράδα. Του άλλαξα λαιμό και έβαλα έναν ρυθμιζόμενο, που μάλλον το μετάνιωσα. Προσοχή με τον λαιμό όμως γιατί νομίζω πως είναι threadless αλλά 1ας ίντσας. Περίεργος.

Όσο για λάστιχα, του έχω 26"x2 που δεν καταλαβαίνουν τίποτα από ανωμαλίες και λακούβες αλλά κόβουν πολύ ταχύτητα και με ζορίζουν. Ιδανικά θα έλεγα το 26x1.5 σε σχέση και με τα τρακτερωτα, θα δεις τεράστια διαφορά.

Σέλλα έβαλα μια τύπου καναπέ, αλλά ακόμα μου λείπει η γκρί Bassano. Δοκίμασε 1-2 από κανένα φίλο σου, και βλέπεις.

arxelaos
Απών/απούσα

scrabler wrote:
Οι πιο ειδικοι επιστημονες του φορουμ θα σε περιλαβουν για περισσοτερα αλλά ίσως μια εύκολη φτηνή λύση θα ταν να δοκιμάσεις ένα αρκετά πιο κοντό λαιμό με την ίδια κλίση, κάτι που δεν κοστίζει πολυ.

Ένας πιο κοντός λαιμός θα μου επιτρέψει να βάλω τη σέλα πιο πίσω (έχει περιθώριο), μετατοπίζοντας έτσι βάρος στον πίσω τροχό, αλλά αν την μετακινήσω πολύ θα χαλάσω την ευθυγράμμιση γονάτου - πέλματος.

Το offset πρέπει να είναι η κλίση που λέει ο eaglos και αν καταλαβαίνω σωστά μου λέτε και οι δύο να φέρω τη σέλα πιο μπροστά για να γίνει πιο όρθια η στάση... Θα το δοκιμάσω αλλά δε νομίζω να με βολέψει.

Πάμε στις διαστάσεις. Ο κάθετος άξονας είναι 51 εκατοστά, μέσο ως άκρη. Ο οριζόντιος είναι 57 εκατοστά, μέσο ως μέσο. Εγώ είμαι 175 ξυπόλυτος με 80 εκατοστά καβάλο (μετρημένο με τη μέθοδο του βιβλίου ανάμεσα στα πόδια).

Eaglos wrote:
Για τα φρένα το πρόβλημά σου ήταν στα τακάκια και
ίσως στα ντιζοκαλώδια. Ο ποδηλατάς σου τα ρύθμισε
σωστά και έτσι λειτουργούν τα σωστά φρένα.

Αποκλείεται να τα ρύθμισε σωστά. Πολύ κοντή διαδρομή, (αν δεις τη φωτό lb1 στο αρχικό μήνυμα πιέζω με όλη μου τη δύναμη). Έκανα endo για την πλάκα και πονούσαν τα δάχτυλα μου γιατί όλη η αντίσταση ήταν στη μικρή άρθρωση. Ευτυχώς που έκανα τις δοκιμές στο πάρκο και δεν το έβγαλα στο δρόμο έτσι. Ούτε υπήρχε περιθώριο ρύθμισης από τους ρεγουλατόρους. Δε μπορείς να εμπιστεύεσαι τυφλά τους ποδηλατάδες, όχι αν θες να είσαι ασφαλής. Ο προηγούμενος που είχα πάει για σαμπρέλες μου είπε να τις φουσκώνω στα 50-55 psi όταν τα λάστιχα είναι προδιαγραφών max 50.

Με τη δικιά μου ρύθμιση:
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Εδώ η ράγα της σέλας:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

scrabler wrote:
Αν θες φαρδια λαστιχα για ανεση κι απορροφηση κραδασμών αλλά χωρίς τακουνια θα σου προτεινα να κοιταξεις τα big apples αλλά να ξερεις πως κοστίζουν και δεν είναι για βουνο/κροκάλες αλλά για τη πόλη. Υπάρχουν πάντως αρκετες επιλογες που μπορεις να πειραματιστεις. Μην ανέβεις πάνω από 26Χ2.00 γιατί θα σαι υπερβολικος -κατα την αποψη μου- χωρις να κερδίσεις τίποτα σε άνεση.

Καλό δρόμο.

26x2.0 είμαι τώρα με 30-35 psi. Δε θα κερδίσω σε άνεση αν πάω σε φαρδύτερα λάστιχα; Τα big apple είδα ότι βγαίνουν σε έκδοση performance που δέχονται 20psi αλλά είναι ακριβά και δεν ξέρω αν έχουν καλή πρόσφυση σε σκληρό χωματόδρομο.

Το πετάλι στη φωτογραφία ωραίο μου φαίνεται.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Καλημέρα Αρχέλαε.

Δυστυχώς το ποδήλατο είναι πολύ μεγάλο για το
ύψος σου. Με ύψος 175 είσαι για 47άρι κάθετο
(το πολύ) και κάτω από 53 οριζόντιο.

Για να γίνει κάπως λειτουργικό θα χρειαστείς
σίγουρα πολύ κοντύτερο λαιμό (8εκ και κάτω),
παλουκόσελο χωρίς offset (μην αγχώνεσαι με
την κάθετο του γονάτου) και τιμόνι με αρκε-
τό σήκωμα.

Για τα φρένα δεν υπάρχει σωστό και λάθος.
Στα δικά μου, τα τακάκια είναι στο 1χιλ
από το στεφάνι και η μανέτα κάνει ακόμα
πιο μικρή διαδρομή από τη δική σου.

Για το endo δεν φταίει το φρένο αλλά ο τρόπος
που τα λειτουργείς. Έχοντας μάθει σε μεγάλη
διαδρομή μανέτας και μέτρια λειτουργεία, είναι
λογικό να σε τρομάζει η αμεσότητα ενός καλύτερου
φρένου και τακακίου.

Το ασημί βαρελάκι που έχεις στην άκρη του
χειριστηρίου εκεί που μπαίνει το καλώδιο,
ρυθμίζει την απόσταση των τακακίων από τη
ζάντα. Βιδώνοντας απομακρύνονται, ξεβιδώνο-
ντας πλησιάζουν. Αν ο ποδηλατάς το είχε βι-
δωμένο και είχε ρυθμίσει εξαρχής τα τακάκια
να είναι πολύ κοντά στη ζάντα τότε έκανα
ψιλο χαζομάρα. Όπως και να 'χει, θα βρεις
άπειρα βίνταο και κείμενα για ρύθμιση.

30-35psi είναι πιέσεις που βάζουμε στο βουνό
σε ελαστικά χωρίς σαμπρέλα. Για αστική μετα-
κίνηση δεν έχουν νόημα τέτοιες πιέσεις και
το μόνο που θα καταφέρεις είναι να τρως
πιο γρήγορα τα ελαστικά σου και να σέρνεσαι.
Βρες ένα καλό ελαστικό γύρω στο 1.5-1.7
με βάρος κοντά στα 400γρ και είσαι οκ με
45-55psi.

Πετάλι βρες κάτι με μεγάλη και φαρδυά επιφάνεια
ώστε να πατάς καλά και να μην σου κόβει τα πόδια
στα πολλά χιλιόμετρα ή όταν βάζεις δύναμη.

arxelaos
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Καλημέρα Αρχέλαε.

Δυστυχώς το ποδήλατο είναι πολύ μεγάλο για το
ύψος σου. Με ύψος 175 είσαι για 47άρι κάθετο
(το πολύ) και κάτω από 53 οριζόντιο.

Ωχ! Αυτό που φοβόμουνα. :(

Eaglos wrote:
Για να γίνει κάπως λειτουργικό θα χρειαστείς
σίγουρα πολύ κοντύτερο λαιμό (8εκ και κάτω),
παλουκόσελο χωρίς offset (μην αγχώνεσαι με
την κάθετο του γονάτου) και τιμόνι με αρκε-
τό σήκωμα.

Πόσο σήκωμα, πόσο κοντό λαιμό και με τι κλίση; Είναι αμέτρητοι οι συνδυασμοί.

Γενικά, θα πιάσουν τόπο τα λεφτά της αναβάθμισης;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Για να το κάνουμε σωστά μπες στο www.competitivecyclist.com
και πάνω δεξιά έχει ένα fit calculator. Κάνε τις μέτρήσεις
που σου ζητά αλλά βάλε δυο φορές να νούμερα για road και
για mountain.

Τώρα το πόσο κοντός λαιμός δεν μπορώ να στο πω έτσι χύμα.
Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι κάτω από 7-8εκ λαιμό,
το μπροστινό μέρος θα γίνει αρκετά νευρικό και απότομο
στις αντιδράσεις του.

Κάνε τη μέτρηση να δούμε τι περίπου θα σου βγάλει και το
βλέπουμε. Πάντως, εκτός αν έχει μακρυά χέρια, η καλύτερη
περίπτωση θα ήταν κοντός λαιμός με ρυθμιζόμενη κλίση και
ένα τιμόνι με κλίση προς τα πάνω.

Οι αλλαγές που συζητάμε είναι καθαρά και μόνο για να
φέρουν το ποδήλατο σε ένα ανεκτό για το σώμα σου επί-
πεδο ώστε να μπορείς να το κυκλοφορείς για κάποια ώρα.
Το αν θα πιάσουν τόπο είναι σχετικό, αν μου πεις ότι
έχω 40-50 Ευρώ τότε ναι θα πιάσουν τόπο. Αν μου πεις
ότι έχει 500 Ευρώ τότε δεν έχει νόημα να το συζητάμε,
απλά κοιτάς για κάτι στα μέτρα σου :)

spylaz
Απών/απούσα

Γεια σε όλους!

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση, ελπίζω απλή. Μπορώ να βρω ακριβώς τον ίδιο λαιμό ?

Σας ευχαριστώ

contact