Μεταλλάξεις

Στην αρχή όλα έδειχναν κανονικά. Καινούργια γεννιόνταν παίρνοντας τη θέση των παλιών και η ζωή συνεχιζόταν, όπως άλλωστε η φύση και οι νόμοι της επιτάσσουν.

singleator

Όμως εμείς οι άνθρωποι πάντα παρεμβαίνουμε στη φύση. Πάντα χαλάμε την εξέλιξη στο όνομα μιας καινούργιας, δικιάς μας, τεχνητής/τεχνολογικής/γενετικής εξέλιξης. Συνήθως με ολεθρια αποτελέσματα. Έτσι προκύπτουν οι μεταλλάξεις. Που με τη σειρά τους περιθωριοποιούνται στην αρχή μέχρι την αποδοχή και την δικιά τους εξέλιξη.

dingleator

Η αρχή έγινε και γι' αυτό το είδος.
Singleator το ονόμασαν οι επιστήμονες.
Μέχρι το βράδυ της μετάλλαξης που γεννήθηκε το Dingleator.

dingleator

Θα επιβιώσει άραγε σε τούτο τον κόσμο? Είναι ικανό να χαράξει τη δικιά του πορεία? Μπορεί να τα βγάλει πέρα και να αντιταχθεί στους νόμους της φύσης? Την απάντηση μόνο ο χρόνος την ξέρει...

ΥΓ: Κάπου, στο βάθος του μυαλού μου, ακούγεται ένα φάλτσο μεταλλαγμένο τραγουδάκι...
dingle bells, dingle bells, dingle all the way
Oh, what fun it is to ride, in a one bike dual slide...

Categories: 
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Αχαχαχα!!!!!
Είσαι απίστευτος.
Θαυμάζω το έργο σου αλλά φοβάμαι ότι μπορεί και να οδεύεις προς την παράνοια!
Αναμένω με αγωνία.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Όσο ακούω τραγούδια στο μυαλό μου όλα μοιαζουν καλά.
Όταν σταματήσουν δε ξέρω...

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Ευχαριστώ... το χρειαζόμουν το μουσικό αυτή την ώρα!
Προχώρα εσύ και εμείς μαζί σου... και μόλις λύσεις τα δύσκολα, έλα να φτιάξουμε και την απλοποιημένη εκδοχή του σε διτάχυτο.

Υ.Γ.: Είδες τι παθαίνεις αν ασχολείσαι μόνο με ένα ποδήλατο... δεν το αφήνεις λεπτό στην ησυχία του το καημένο... ενώ αν φτιάχνεις όλο και κάτι καινούριο, προλαβαίνουν τα παλιά να ξεκουραστούν από τις εγχειρήσεις και τα Botox... για λίγο τουλάχιστον.
Να το σκεφτείς σαν εναλλακτική σε παρακαλώ.

Ζωαρίστρια
Εικόνα Ζωαρίστρια
Απών/απούσα

...γαργαλαγε τα τεκνα του!

αν νιωθω σωστα προσπαθεις να κανεις το ποδηλατο σου κατι σα διπυρηνο?

Κοιτα ρε φιλε αδικιες, αλλοι να φανταζονται και να προσπαθουν να φτιαξουν το υπερποδηλατο και εγω να μη μπορω να βρω τη σωστη σχεση σελας-τιμονιου για να μην γινομαι 8καλλιγραφια στις ανηφοριες και τα χλμ

Anyway, έκαστος στο είδος του και σου ευχομαι και κβαντική ;-)

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

Αχαχαχαχα, πολύ καλή η δημοσίευσή σου! Νομίζω ότι ήδη είμαστε παρανοητικοί

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Η σωστη σχεση σελας/τιμονιου χτίζεται και δοκιμάζεται με τον καιρό. Δεν υπάρχει μια απόλυτη λύση αλλά προτάσεις που θα βρεις εσύ ποια είναι η πιο ταιριαστή σε σένα. Από κει και πέρα μπορεί να σε οδηγήσουν οι πιο έμπειροι, αν αναφέρεις το πρόβλημα και τότε όλοι θα προτείνουν κάτι. Ίσως κάποια πρόταση που θ' ακούσεις να μπορείς να τη δοκιμάσεις. Δεν κάνεις όμως μια αρχή να καταλάβουμε τι σε απασχολεί?

[edit]thx κωστάντζα! [/edit]

Ζωαρίστρια
Εικόνα Ζωαρίστρια
Απών/απούσα

Όπως το ακούς, ακριβώς όμως!

Κανονικά νομίζω ότι χρειάζομαι 16ίντσο ποδηλατάκι αλλά τωρα what is done is done. Έχω τραβήξει τη σέλα τέρμα πίσω, το παλουκοσελο είναι τέρμα πάνω, ο λαιμός είναι κατοστάρης και ακόμα νιωθω να μου λείπουν μερικά εκατοστά.
Nα αρχίζω να ψάχνω στα κουτουρού components μου πέφτει ακριβό σα σπορ και δε ξέρω και από πού να αρχίσω

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Υπάρχουν πολλές προσεγγίσεις για το θέμα σου κι είναι αυτό που απασχολεί τον περισσότερο κόσμο εδώ μέσα. Όμως οι περισσότεροι εδώ έχουμε καταλήξει σε μία που δείχνει να δουλεύει.

Πρώτα βρίσκεις την ορθή θέση στη σέλα σου (μπρος πισω) σε σχέση με το ύψος των ποδιών σου και τα γόνατά σου ώστε η νοητή κάθετη ευθεία που περνάει από τα γόνατα να βρίσκει τα πετάλια. Πιο μπροστά ή πιο πίσω η σέλα και η κάθετος είναι πια λάθος.

Μετά αρχίζεις να ψάχνεσαι με την απόσταση από το τιμόνι. Έχεις 10άρι λαιμό (μετράμε κέντρο σε κέντρο το λαιμό σε εκατοστά). Χρειαζόμαστε την απόσταση του (νοητού) οριζόντιου από κέντρο σε κέντρο (effective top tube). Κατόπιν κοιτάζουμε ποιο θα ήταν το ιδανικό για σένα και τι θέλεις να επιτύχεις. Υπάρχουν πιο μεγάλοι λαιμοί. Υπάρχουν πιο ψηλά ή πιο χαμηλά τιμόνια. Υπάρχουν πιο στενά ή πιο φαρδιά. Αν δηλαδή το πρόβλημα είναι ενα/δυό εκατοστά μπορείς να τα βολέψεις, λίγο από δω λίγο από εκεί. Δυστυχώς είναι δοκιμή/σφάλμα και πειραματισμός.

Αν πάλι είσαι σε λάθος νούμερο, δεν χάνεις τίποτα να πας να δοκιμάσεις σε ενα μαγαζί αντίστοιχο ποδήλατο (αν είναι δυνατόν και ίδιο) μεγαλύτερου μεγέθους για να μπορείς να εκτιμήσεις καλύτερα την κατάσταση.

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να το διορθώσεις γιατί η λάθος θέση γρήγορα θα σε κουράσει και θα σε αποτρέπει από όμορφες διαδρομές και μεγάλες βόλτες.

Θα σου πρότεινα να μετρηθείς εσύ η ίδια (καβάλος, ύψος κλπ), να μετρήσεις το ποδήλατό σου (νούμερο, οριζόντιος, κάθετος, γεωμετρία), να συγκεντρώσεις τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις (π.χ. πόνος αυχένα μετά από πολύωρη βόλτα), ίσως και να βγάλεις κανα δυό φωτο του ποδηλάτου και να ανοιξεις ενα θέμα. Πιθανόν να βρεθούν κανα δυό μ' ενα μεγαλύτερο λαιμό να δοκιμάσεις ή με εναν ίδιο με άλλη κλίση ή ένα άλλο τιμόνι. Είπαμε, ένα/δυό εκατοστά βολεύονται εκτός κι αν είσαι δυό νούμερα κάτω (ή πάνω) οπότε δεν μένει τίποτα παρά η αλλαγή του.

georgevr
Απών/απούσα

Scrabler, σε βρίσκω πρωτάκουστα αναλυτικό και επεξηγηματικό. Γιατί άραγε;
Με έχεις συνηθίσει πιο απόμακρος, πιο Δελφικός.
Γιατί άραγε;
Θα απαντούσες και σε μένα τόσο ντετερμινιστικά, φιλικά και λιανά;
Με τόσο ενδιαφέρον;

Ά ρε φίλε. Φυλάξου. Γύρνα πίσω!

(τα 'χω λιγάκι τσούξει, να το αποθηκεύσω ή να μην το αποθηκεύσω;)

pahisjon
Εικόνα pahisjon
Απών/απούσα

scrabler wrote:
Θα σου πρότεινα να μετρηθείς εσύ η ίδια (καβάλος, ύψος κλπ)

Ή - καλύτερα - να σε μετρήσει κάποιος φίλος / φίλη σου, καθώς μόνος/η σου μπορεί να ξεφύγεις κάμποσα (σημαντικά) εκατοστά.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

georgevr wrote:
Θα απαντούσες και σε μένα τόσο ντετερμινιστικά, φιλικά και λιανά;
Με τόσο ενδιαφέρον;

Κατά βάθος είμαι πολύ ντετερμινισταράς κι ας μην φαίνεται εκ πρώτης όψεως.

Wicca
Απών/απούσα

scrabler wrote:
georgevr wrote:
Θα απαντούσες και σε μένα τόσο ντετερμινιστικά, φιλικά και λιανά;
Με τόσο ενδιαφέρον;

Κατά βάθος είμαι πολύ ντετερμινισταράς κι ας μην φαίνεται εκ πρώτης όψεως.

Επιβεβαιώνω..

Ζωαρίστρια
Εικόνα Ζωαρίστρια
Απών/απούσα

Τι Ντετερμινιστικες Φωτιες μ αναψες??!?!?!

scrabler wrote:

Πρώτα βρίσκεις την ορθή θέση στη σέλα σου (μπρος πισω) σε σχέση με το ύψος των ποδιών σου και τα γόνατά σου ώστε η νοητή κάθετη ευθεία που περνάει από τα γόνατα να βρίσκει τα πετάλια.

Got it!

scrabler wrote:

(μετράμε κέντρο σε κέντρο το λαιμό σε εκατοστά).
Χρειαζόμαστε την απόσταση του (νοητού) οριζόντιου από κέντρο σε κέντρο (effective top tube).

Χαώθηκα με τα κεντρα και δε καταλαβα τιποτα

scrabler wrote:

Δυστυχώς είναι δοκιμή/σφάλμα και πειραματισμός.

Tell me about it

scrabler wrote:

Αν πάλι είσαι σε λάθος νούμερο, δεν χάνεις τίποτα να πας να δοκιμάσεις σε ενα μαγαζί αντίστοιχο ποδήλατο (αν είναι δυνατόν και ίδιο) μεγαλύτερου μεγέθους για να μπορείς να εκτιμήσεις καλύτερα την κατάσταση.

Εδω ειναι τα δυσκολα Ντετερμινισταρα...Τι γινεται στην περιπτωση που το δοκιμαζεις, σου ερχεται γαντι αλλα δε βγαινεις μαν' μ?? Ασε ξερω, το χαλβαδιαζεις, το χαιρετας και συνεχιζεις

Θα παω ομως και ας κλαιω μετα

scrabler wrote:

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να το διορθώσεις γιατί η λάθος θέση γρήγορα θα σε κουράσει και θα σε αποτρέπει από όμορφες διαδρομές και μεγάλες βόλτες.

Δε ξενερωνουμε ΠΟΤΕ. Νομος.

scrabler wrote:

Θα σου πρότεινα να μετρηθείς εσύ η ίδια (καβάλος, ύψος κλπ), να μετρήσεις το ποδήλατό σου (νούμερο, οριζόντιος, κάθετος, γεωμετρία), να συγκεντρώσεις τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις (π.χ. πόνος αυχένα μετά από πολύωρη βόλτα), ίσως και να βγάλεις κανα δυό φωτο του ποδηλάτου και να ανοιξεις ενα θέμα.

Ολο δουλειες με βαζεις να κανω...Αιιντε και μετρηθηκα, αιιιντε και τα βρηκα αυτα τα οριζοντια και τα καθετα που λες της ευκλειδιας και της υπερβολικης γεωμετριας -που δε το βλεπω, αλλα λεμε-

Ε και? Υπαρχει απολυτος λογος που λεει οτι αν ο χ βγει τοσο, ψαξε τιμονι ψηλο και αν ο ψ βγει τοσο σε ποναει το γονατο γιατι η σελα ειναι εκει και οχι εκει??

Φτιαξε το υπερποδηλατο σου και ΜΗ με καις.

Salam

Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια