Θεμα με ελευθερο campagnolo...

7 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
panos81
Εικόνα panos81
Απών/απούσα

Ένα φιλαρακι ,αλλαξε το ελευθερο από shimano και εβαλε campagnolo,γιατι αλλαξε σειρα,ειναι κατι που εχει ξανακανει.
αυτή τη φορα όμως βαζοντας το ελευθερο της campy δεν βγαινει κανενας θορυβος ,κανενα κλακ κλακ,απλα γυρναει και μαλιστα λιγο πιο σφιχτά από ότι πρεπει.
καμια ιδεα κανει για το τι παιζει.
ευχαριστω

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

κατα τα αλλα δουλευει κανονικα??

panos81
Εικόνα panos81
Απών/απούσα

όταν γυρναει ο τροχος στο ελευθερο είναι σαν να το δυσκολευει κατι ,σαν να εχει μια μικρη αντισταση.
το εβγαλα και εγω ο ξαναεβαλα είναι πολύ απλο, αλλα το ιδιο πραγμα εγινε

gmpov
Εικόνα gmpov
Απών/απούσα

μια μικρη φλαντζα-λαστιχακι που υπαρχει εκει μηπως εφυγε απο την θεση του.. και φρακαρε καπου?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Τα δοντάκια συγκρατούνται είτε από μικρά ελατήρια, είτε
από ένα ελαστικό δαχτυλίδι. Για να μην ακούγεται κανένας
ήχος είτε έβαλε 10 τόνους γράσο είτε κάτι δεν έχει μπει
σωστά. Ας το ανοίξει να το ξαναδεί και βάλτε και καμιά
φωτό.

panos81
Εικόνα panos81
Απών/απούσα

οκ παιδια ευχαριστω πολύ ,ανοιγω και στελνω φωτο

panos81
Εικόνα panos81
Απών/απούσα

Ολα καλα τελικα,τη ζημια την εκανε η λαστιχενια φλατζα του ελευθερου...

contact