Ένα φιλαρακι ,αλλαξε το ελευθερο από shimano και εβαλε campagnolo,γιατι αλλαξε σειρα,ειναι κατι που εχει ξανακανει.
αυτή τη φορα όμως βαζοντας το ελευθερο της campy δεν βγαινει κανενας θορυβος ,κανενα κλακ κλακ,απλα γυρναει και μαλιστα λιγο πιο σφιχτά από ότι πρεπει.
καμια ιδεα κανει για το τι παιζει.
ευχαριστω
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
κατα τα αλλα δουλευει κανονικα??
όταν γυρναει ο τροχος στο ελευθερο είναι σαν να το δυσκολευει κατι ,σαν να εχει μια μικρη αντισταση.
το εβγαλα και εγω ο ξαναεβαλα είναι πολύ απλο, αλλα το ιδιο πραγμα εγινε
μια μικρη φλαντζα-λαστιχακι που υπαρχει εκει μηπως εφυγε απο την θεση του.. και φρακαρε καπου?
Τα δοντάκια συγκρατούνται είτε από μικρά ελατήρια, είτε
από ένα ελαστικό δαχτυλίδι. Για να μην ακούγεται κανένας
ήχος είτε έβαλε 10 τόνους γράσο είτε κάτι δεν έχει μπει
σωστά. Ας το ανοίξει να το ξαναδεί και βάλτε και καμιά
φωτό.
οκ παιδια ευχαριστω πολύ ,ανοιγω και στελνω φωτο
Ολα καλα τελικα,τη ζημια την εκανε η λαστιχενια φλατζα του ελευθερου...