τα φωτα σας παρακαλω
εχω δισκοβραχιονα 52-39 και οκταρα κασσετα 12-25
για να κανω την ζωη μου ευκολοτερη ειδικα στις ανηφορες τι ειναι προτιμοτερο?
αλλαγη δισκοβραχιονα η κασσετας? και ειναι αυτες οι αλλαγες συμβατες με τα ντεραγιε η παμε και για αλλες αλλαγες ? σειρα shimano 2300
ευχαριστω
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
αρχισε να απαντας σε ερωτησεις πρωτα.
πισω τι κασετα εχεις.(δοντια γραναζιων)
12 13 14 15 19 21 23 25
σιγουρα παει απο το 15 στο 19;
δυστυχως ναι..και ειναι και αυτο ενα θεμα..
για να βοηθησω περισσοτερο να πω, οτι στοχος δεν ειναι οι υψηλες επιδοσεις αλλα καλυψη μεγαλων αποστασεων οσο το δυνατον πιο ξεκουραστα..και τα ανηφορικα βεβαια..
ε.. βαλε και την ηλικια..καβατζαραμε τα 50..
συνδιασμος γραναζιων
13
14
15
17
19
21
24 ή 23
28 ή 26
θα καταπινεις τα χιλιομετρα για πλακα.
βεβαια μια τετοια κασετα πρεπει να την φτιαξεις.
υπαρχει μαγαζι που εχει ''χυμα'' γραναζια
και το ντεραγιε θα δουλευει σωστα στο 28?
και αν θελεις μου λες το μαγαζι ?
ευχαριστω
Δε σε περνει πισω για 10-αρα;
... σε πρώτη ανάγνωση.... η απάντηση φαίνεται εύκολη: αλλαγή κασέτας.
Έχεις 8αρα, πας σε μια ΜΤΒ στυλ 8άρα που θα σου χαρίσει ανθρώπινα πατήματα. Και το κόστος θα βγει πολύ οικονομικό.
Με πολύ πρόχειρο ψάξιμο, δες δυό κασέτες 8αρες:
http://www.chainreactioncycles.com/gr/en/shimano-acera-hg41-8-speed-mtb-...
http://www.chainreactioncycles.com/gr/en/sram-pg830-8-speed-mtb-cassette...
ΟΚ οικονομικές, φτάνουν είτε σε 30αρι, ή 32άρι ή 34άρι γρανάζι.
Ανθρώπινο πάτημα, πχ 39 μπορστά - 32 πίσω....
Αλλά, θα πρέπει να τσεκάρεις το πίσω ντεραγιέ, μέχρι πόσα δόντια (πόσο μεγάλο γρανάζι) μπορεί να διαχειριστεί.
Επίσης, μάλλον θα χρειαστείς και αλλαγή αλυσίδας. Αν πχ από 25αρι μεγάλο γρανάζι φτάσεις σε 32άρι... θέλεις πρόσθετους κρίκους (= νέα μακρύτερη αλυσίδα).
Και το τελευταίο.... γράφεις για μεγάλες αποστάσεις και ανηφόρες.....
Δυστυχώς με μια τέτοια κασέτα... δυσκολεύει αρκετά η προσπάθεια διατήρησης ρυθμού.... δύο διαδοχικοί συνδυασμοί θα απέχουν πολύ μεταξύ τους.
ΣΥΝΗΘΩΣ, σε μεγάλες αποστάσεις βρίσκεις έναν ρυθμό και μένεις εκεί παίζοντας με επιλογές ταχυτήτων (συνδυασμό γραναζιών). Εδώ κάτι τέτοιο θα είναι δύσκολο. Μόλις αλλάζει λιγάκι η κλίση... κάθε διορθωτική ενέργεια (= επιλογή νέας κατάλληλης σχέσης) θα είναι ψιλο-μάταιη.
Μπορεί να είσαι τυχερός ή ευπροσάρμοστος και να μεταβάλεις στυλ πεταλαρίσματος με βάση την νεα κατάσταση. Ή μπορεί και να μην βρεις λύση και να παραμείνει το πρόβλημα.
Στο διαταύτα:
- Κασέτα + ντεραγιέ + αλυσίδα + εργατικά.... κανα 80αρι? Πολλά λέω?
- νέος κόμπακτ (50-34) δισκοβραχίωνας ίσως και νέα τριβή + εργατικά. Κανα 50-60αρι (πρόσφατα αγόρασα μτχ shimano sora + μεσαία τριβή εξωτερική ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση για 55 ευρώ).
Υπάρχει και 3η λύση... δύσκολη..... Παλαιότερα, αν θυμάμαι καλά, μια εταιρεία (η ΒΒΒ, αντιπροσωπος Βογιατζής στη Ρόδο) ΝΟΜΙΖΩ έβγαζε δισκάκια 50 - 34 που ταίριαζαν σε standard δισκοβραχίωνα.... (ή μήπως ήταν το ανάποδο....).... πάρε τηλ. και ρώτα... μήπως και υπάρχει κάτι τέτοιο.... οπότε αν οι δίσκοι σου είναι βιδωτοί στην αράχνη (μπράτσο δισκοβραχίωνα) την γλιτώνεις πολύ φτηνά και πολύ απλά....
τσέκαρε γιατί μπορεί να γράφω και ανακρίβειες.
Πάντως 50 στην ηλικία ΑΠΑΙΤΕΙ και 50 μεγάλο δίσκο....
)
.
.
.
.
.
.
(ΥΓ. Το μαγαζί που λέτε είναι ο Τζωρτζόπουλος, η Miche δίνει σκέτα γρανάζια και φτιάχνεις την κασέτα όπως την θέλεις. ΑΛΛΑ.... μιλ΄με για 10αρες - 11αρες κασέτες..... όχι για 8αρες.... Και εδώ πάρε τηλ. και ρώτα μήπως και πάλι λέω ανακρίβειες...
Η Miche βγάζει γρανάζια από 8άρα και πάνω και καλύπτει
το φάσμα 11-29. Μίλα με τον Τζωρτζόπουλο να σου πει τι-
μές. απλά να ξέρεις ότι σαν ποιότητα είναι κατώτερη της
Shimano και είναι ύστατη λύση αφού έχουμε μελετήσει και
βρει τα γρανάζια που μας λείπουν και είμαστε σίγουροι
ότι δεν υπάρχει σε κάποια άλλη κασέτα.
Θα σου πρότεινα να κοιτάξες σε Sram είτε την PG 850 σε
12-26 (δρόμου) είτε στην PG 850 σε 11-28 (βουνού).
Αν πας σε μεγαλύτερο από 26-27 γρανάζι τότε θες μακρύτερο
εκτροχιαστή είτε δρόμου είτε βουνίσιο. Αλυσίδα θα βάλεις
έτσι κι αλλιώς καινούργια με τη νέα κασέτα.
Κατά τα άλλα, η απάντηση είναι χιλιόμετρα, χιλιόμετρα και
πάλι χιλιόμετρα. Ο 34/50 θα σε πάει λιγο παραπέρα αλλά πα-
λι θα ζοριστείς στην παρατεταμένη ανηφόρα και παράλληλα θα
χάσεις πολύ από τις ευθείες και θα αναγκαστείς να δουλεύεις
το 50άρι... Πιάσε τις ευθείες, κάνε πολλά και συχνά χιλιόμετρα.
Edit: Αυτό που ξέχασα να αναφέρω είναι ότι ένας τριπλός
30/39/50 θα σου είναι απείρως χρησιμότερος από εναν 34/50
και λογικά φθηνότερος από το κόστος κασέτα+αλυσίδα+εκτρο-
χιαστή+εργατικά.
χμμ..τωρα εχω μπερδευτει περισσοτερο λογω των πολλων λυσεων...
οκ.λοιπον εξηγω...προβλημα 1ο...το κενο απο το 15 στο 19...μεγααλο..
λειπει ακριβως αυτο που χρειαζεσαι για να κρατησεις ρυθμο..
2ο..και δεν χρειαζεται αναλυση το 25 πισω στις ανηφορες σε συνδυασμο ειτε με το 52 ειτε και με το 39 στις μεγαλες κλισεις...δεν πολυπαλευεται...
οι αποστασεις που κανω ειναι απο 80 εως 130 χλμ.και με στοχο απο την ανοιξη περισσοτερα..αυτο σημαινει σιγουρα και μεγαλα ανηφορικα..
ειδα την ευκολια του 50 34 οδηγωντας ενα αλλο ποδηλατο,ανετο πατημα απλα αργεις περισσοτερο να αναπτυξεις ταχυτητα..ακολουθησα και καποιες προπονητικες ομαδες με μ.ω. 28 και 29 χλμ.και τα καταφερα αλλα ...κομματια..νταξ..φταινε και τα 50..αλλα αφου μπορω γιατι οχι και καλυτερα...
με αυτο το...ιστορικο ,νομιζω ,και διορθωστε με αν κανω λαθος ,μαλλον πρεπει να δω το θεμα φτειαχνω κασσετα κλεινοντας το κενο 15 ως 19 και αλλαζοντας το 25 μ 28.οτιδηποτε αλλο που θα ανεβασει κιαλλο το κοστος ισως δεν αξιζει τον κοπο, εκτος αν πας κατευθειαν σε πληρη αναβαθμιση..πραγμα που δεν ξερω αν αξιζει για ενα εισαγωγικοτατο κουρσακι της IDEAL...
@ροκαρολα..η ηλικια των 50 απαιτει και 50 δισκο..
ερωτησις...αυτο παει αναλογικα ?αν ειναι να περιμενω μεχρι τα 52 να μην αλλαζω δισκοβραχιονα..
1ο
Η δικιά σου
12 13 14 15 19 21 23 25
Η SRAM 12-26
12-13-15-17-19-21-23-26
Το κενό γεμίζει και κερδίζεις ένα δόντι στην ανηφόρα.
Η SRAM 11-28
11-12-14-16-18-21-24-28
Σου δίνει μεγαλύτερες τελικές (αν μπορείς να πατήσεις),
Σου γεμίζεί το κενό και σου ελαφραίνει τις ανηφόρες.
2ο
ΔΕΝ δουλεύουμε μεγάλο μπροστά με μεγάλο πίσω. ΔΕΝ δου-
λεύουμε 52 στις ανηφόρες... Οι μεγάλες κλίσεις δεν πα-
λεύονται γενικότερα, ακόμα και με 34 θέλουν δουλειά.
Η βασική διαφορά είναι ότι το 34 είναι μόνο για τις
ανηφόρες, μόλις δυναμώσεις τον πετάς και πας σε 39.
Για καταστάσεις τα πάντα όλα ανά την Ελλάδα, ο τρι-
πλός είναι ίσως καλύτερη λύση.
... μου αρέσει η ιδέα του τριπλού 30-39-50, κυρίως αν μπορεί να γίνει οικονομικά (πχ δεν χρειαστεί νέα λεβιεδομανέτα ή / και ντεραγιέ μπροστά).
Όντως καλύπτεις όλη τη γκάμα.
Μελλοντικά βλέπεις και για κασέτα με μικρά κενά, πιο νορμάλ διαβάθμιση.
Αλλά έχω ένσταση για το 34αρι. Καρα-μάχιμος δίσκος, ειδικά στην Ελλάδα, αν κάνεις πάνω από 60-70χλμ. Δεν είναι μόνο για να ανέβεις τον Υμηττό και την Πάρνηθα. Ακόμα και παραλιακή, να πεις ότι θα πας μέχρι Ανάβυσσο και πίσω, θα χρειαστείς τον 34άρι, σε αρκετά σημεία, ακόμα και αν έχεις χλμ στα πόδια.
Ακόμα περισσότερο αν έχεις να ακολουθήσεις και πρέπει να κολλήσεις σε πελοτον.
όσο για την αναλογία δοντιών και χρόνων... όπως καταλαβαίνεις πάει αντιστρόφως ανάλογα....
η ποδηλατο-παρέα μου (που δεν είναι και της πρώτης νεότητας και ήδη είμαστε όλοι με κόμπακτ) έχει αρχίσει να λιγουρεύεται 12-27 κασέτες... και πίστεψέ με η διαφορά από 25 σε 27 ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ σε μια ανάβαση.
συνοψιζοντας λοιπον τριπλος μπροστα αλλα πιθανολογω οτι δεν θα γινεται, (λεβιεδομανετα ντεραγιε),θα ηταν η καλυτερη λυση..
η αμεσως επομενη ειναι κασετα ξεκινωντας και απο 13 (δεν μας ενδιαφερουν υψηλες τελικες) και φτανοντας 27 η 28, αλλα συγχρονως αλλαγη ντεραγιε και αλυσιδας..
σωστα ???
O πίσω εκτροχιαστής της 2300 δεν σε παίρνει για να βάλεις κασέτα με τεράστιο range πίσω. Μπορείς να μεγαλώσεις το range άντε μέχρι ένα 27άρι γρανάζι. Αυτός ο εκτροχιαστής δεν μπορεί να σηκώσει μεγάλα γρανάζια πίσω τύπου 30-32.
Επίσης ή 12-25 η 8άρα της shimano έχει την εξής κλιμάκωση.
12-13-15-17-19-21-23-25. ( ίδια σειρά έχω και εγώ στο ποδήλατο).
Εγώ προτείνω να αλλαξεις δισκοβραχίωνα σε compact με 50-34 και αν σε ακόμα σε ζορίζει να βάλεις μία κασέτα πίσω με 12-27 οπότε μετά καλύπτεις με τους συνδυασμούς ότι ανηφόρα παίζει.
Αν βάλεις τριπλό πρέπει να αλλάξεις και χειριστήριο οπότε θα ανέβει το κόστος.
καλησπέρα
ναι ειναι αληθεια πας στον γεωργοπουλο και αγοραζεις γραναζι με 17 δοντια για 8αρα ή 9αρα.
σπας την κασετα, βαζεις στην ακρη το 13αρι και στηνεις μια κασετα ως εξης
12,14,15,17,19,21,23,25
ετσι με 5€ ξεκινας και βλεπεις.
ενταξει μπορει να σου παρει κατι παραπανω για τα εργατικα αλλα ειναι απαραιτητο να αποφυγεις το μεγαλο κενο αναμεσα στα γραναζια.
αληθεια πως εγινε ετσι αυτη η κασετα;
και να θυμασαι τα γραναζια που φθειρονται περισσοτερο,αποψη μου, ειναι τα 14,15,17,19,21.
ok.σας μπερδεψα και μπερδευτηκα βασιζομενος σε αυτο..
http://lazaridisbike.gr/%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%B1...
πειτε με ασχετο, αλλα ειμαι..δεν θα παρεξηγηθω
εκει την αναφερει ετσι την κασετα..με βαλατε να μετραω δοντια..
ειναι οπως την λεει η wicca..αρα το προβλημα μου ειναι προφανως απο το 15 και κατω..
τωρα γινεται πιο ξεκαθαρο πως μαλλον ο δισκοβραχιονας πρεπει να αλλαχτει..
οποτε θα ειναι πιο ανετο το 34 25..
τελικα εντοπιζεις το προβλημα στο οτι
δεν κρατας το ρυθμο;
δεν τραβάει στην ανηφόρα;
και τα δυο μαζι;
ή μηπως δεν εισαι ακομη ετοιμος για αυτα τα χλμ ή τις ανηφόρες;
απο κιλα πως πας;
τα πενταλ σου είναι κουμπτωτα;
και τελευταιο, δεν ειναι και το ευκολότερο πραγμα στο κοσμο να κρατησεις 28,29 ΜΩΤ για 130χλμ. θα σημαινε οτι θα έκανες το 200αρι σε 7 το πολυ ώρες!!!
μήπως είσαι αιθεροβάμων; ή μηπως ο Χαρης Π.;
φιλικά πάντα
ενα ενα..ξεκινωντας αναποδα..
δεν ειπα 130χλμ. με 28 29μ.ω...
αυτο για 70 χλμ...μια Σαρωνιδα ας πουμε πηγαινε ελα..δεκτον ?
τα εως 130 σημαινει..καθε σαβατο και κυριακη απο 60 εως 80 την ημερα
και μια φορα τον μηνα γυρω στα 130..αυτα ολα με ρυθμους ΕΩΣ 25χλμ.. δεκτον ?
εντοπιζω το προβλημα 1ον..σιγουρα στην ανηφορα,οχι οτι δεν την βγαζω αλλα με κουραζει πολυ περισσοτερο απο οτι το τρεκιν που ειχα πριν..
2ον. στον ρυθμο στις μεσαιες ας πουμε ταχυτητες οπου το ποδι ελαφραινει πολυ
και θελεις λιιιγο παραπανω για να διτηρησεις την ταχυτητα αν αλλαξει λιγο η κλιση και εκει το επομενο γραναζι σε ζοριζει...
εχω αυτο το ποδηλατο περιπου δυο μηνες τωρα, για τα χλμ.θεωρω πως ειμαι ετοιμος ,τα εκανα πολυ συχνα και με το τρεκιν,τα κιλα ειναι 85 (πλεον) ξεκινωντας πριν 8 μηνες απο τα 110..για τις ανηφορες μαυτο το ποδηλατο δεν νοιωθω ετοιμος..
οχι δεν εχω κουμπωτα..
και επισης δεν ξερω ποιος ειναι ο χαρης.π.
παντως οσο το αναλυουμε στον δισκοβραχιονα καταληγω..
παντα με προυπόθεση οτι το ποδηλατο ειναι το μεγεθος σου
1. παρε κουμπωτα και αντιστοιχα παπουτσια.
2. ο 50/34 δεν θα σε βοηθησει να κρατας ρυθμο αλλα θα σε "ξεκουρασει" σε μια δυσκολη ανηφορα.
η αποψη μου ειναι να κανεις το 1 και να συνεχισεις το ποδηλατο
και τελος, μπορεις να πηγαινεις ανετα με 25+ χλμ για πολυ ωρα.
οχι οχι δεν μπορεις. μπορεις να εχεις σταθερες στροφες και να πηγαινεις ανετα.
(σκεψου ενα αυτοκινητο που παει στην εθνικη με 110 ΜΩΤ πιστευεις οτι το ποδι κραταει σταθερο το γκαζι ειτε ειναι ανηφορα ειτε ευθεια ειτε κατηφορα;)
ρεζουμε κρατα τους δισκους σου και προπονησου για να αποκτησεις ρυθμο.
το οτι καβαλησες ενα αλλο ποδηλατο και σου φανηκε πιο ανετο δεν λεει τιποτα, καθως δεν το καβαλησες, μαλλον, για πολλα χιλιομετρα ουτε, μαλλον, ηταν το ιδιο με το δικο σου ποδηλατο.
http://www.machars.net/bikecalc.htm
συγκρινε στο παραπανω link τις διαφορες με 52-39 και 50-34. και απο εκει και πέρα και για να μην γινουν και οι ποδηλαταδες πολιτικοι,συγνωμη κλεφτες ηθελα να πω,βαλε το χερι σου στην τσεπη ξαλαφρωσε τα ποδια σου στις μεγαλες ανηφορες.
Και εδω
http://home.earthlink.net/~mike.sherman/shift.html
Οπότε πριν δυο μήνες είχες τρεκιν με κάτι σαν 26/36/46
ή 28/38/48 και πίσω κάτι σε 30, 32, 34. Είναι απόλυτα
φυσιολογικό αυτό που σου συμβαίνει με την κούρσα, εί-
ναι τελείως διαφορετική η λογική και καμία σχέση με
του τρέκιν.
Η κούρσα είναι εργαλείο προπόνησης που σημαίνει ότι ξε-
κινάς με μικρές και εύκολες διαδρομές και προσπαθείς να
κρατάς σταθερό ρυθμό για όλη τη διάρκεια. Αυτό το κάνεις
μέχρι να πέσουν τα κιλά σε φυσιολογικά για το ύψος και
την ηλικία σου επίπεδα. Αν δηλαδή είσαι 1.70 ύψος και
85 κιλά, δεν θα σωθείς με 34/50 δισκοβραχίωνα ή μεγα-
λύτερη κασέτα.
Ξεκίνα με την παραλιακή από Φάληρο μέχρι Καβούρι σε πρώτη
φάση και μόλις το κατακτήσεις πας λίγο παραπέρα. Μόλις κα-
ταφέρεις να σπάσεις το φράγμα των 22-25χλμ μέσης ταχύτητας
τότε θα έχεις μπει στον σωστό δρόμο για να ευχαριστηθείς
το κουρσάκι με τον 39/52 που έχεις τώρα.
Βέβαια είναι και θέμα ρυθμού, εγώ πχ δεν γουστάρω να πεταλά-
ρω με 100 πεταλιές το λεπτό με 34/16 για να πηγαίνω με 27χλμ.
Προτιμώ τις 70-80 πεταλιές με 50/17 ή 50/16 για το αντίστοιχο
των 27-30χλμ. Στη διαδρομή Βύρωνα - Βάρκιζα - Βύρωνα ο 34άρης
ίσως μπει στις ανηφόρες στα Λιμανάκια και γενικά σε 1χλμ από
τα 50-60 συνολικά. Όλα τα υπόλοιπα τα πηγαίνω (αναγκαστικά) με
τον 50άρι. Πλέον ζω για τη στιγμή που θα χρειαστεί να αλλάξω
δίσκο και να πάω σε 36 ή και μεγαλύτερο.
Εννοείται ότι για αστική μετακίνηση το 34 είναι μόνο για την
εκκίνηση. Μετά παίζει 50 με κάποια μεσαία και ίσως λίγο ορθο-
πέταλο.
Κούρσα και γρήγορη ποδηλασία χωρίς κουμπωτά παπούτσια είναι
βάσανο. Ξεκίνησα με σκέτα πετάλια, πήγα για ένα χρόνο σε κα-
λουπιέδες και κατέληξα σε κουμπωτό και είναι η μέρα με την
νύχτα.
Χιλιόμετρα, χιλιόμετρα και πάλι χιλιόμετρα είναι η απάντηση.
Θα πέσουν κι άλλο τα κιλά και θα πετάς. Ό,τι και να κάνεις,
μην πουλήσεις τον 39/52 διότι θα τον ζητήσεις στο μέλλον.
Αν πας σε 13άρι πρώτο γρανάζι βεβαιώσου ότι έχεις χώρο στο
ψαλίδι. Στο δικό μου το 13 με την αλυσίδα επάνω δεν χώραγε
και μου έξυνε το ψαλίδι. Έβαλα μια ροδέλα αποστάτη αλλά εί-
ναι μπακάλικη λύση μέχρι να βάλω 12-27 κασέτα.
επανερχομαι 2 μηνες μετα..οι αλλαγες εγιναν,50-34 και κασσετα 11-30..

μετα απο αρκετα χιλιομετρα,πολλες φορες χαιρομαι που την εκανα και αλλες τοσες σκεφτομαι πως ισως ηταν προτιμοτερο το 52-39 αλλα με την 30 κασσετα..
αυτο ομως ευκολα τεσταρεται..εχω κρατησει τον δισκοβραχιωνα..
οπως σας ειπα δεν εχω εμπειρια απο αλλο κουρσακι, ειναι το πρωτο μου..
τον τελευταιο ομως καιρο κολλησα μια ασθενεια...νομιζω σοβαρη..βρεβρε λεγεται η καπως ετσι..αυτη η ασθενεια λοιπον με οδηγησε στον αγ.στεφανο ενα πρωι,μετα βρεθηκα στην αταλαντη και το βραδυ παλι ημουν στον αγ,στεφανο..
μυστηρια πραγματα..
τες πα,επειδη ο γιατρος μου ειπε οτι κατα διαστηματα θα με οδηγει και σε αλλα εξωτικα μερη,σκεφτομαι τι αλλαγες θα επρεπε να κανω στο κουρσακι να κανω πιο ευκολη την ζωη μου..
1.δυο καλες ροδες οι οποιες θα μεινουν και για αργοτερα οταν αλλαξω ποδηλατο?
2.μια σειρα δεκαρα που θα μου επιτρεψει καλυτερο ρυθμο και πιο ευκολο κολλητηρι σε κατι τυπους που πανε με 35 -40 ?( ΜΠΛΕΔΕς νομιζω τους λενε)
τωρα το θεμα σκελετου θα το σκεφτουμε αργοτερα..
η σειρα βεβαια ειναι κατι που μπορω να καταλαβω τις διαφορες, γιατι το ειδα στην πραξη που υστερει η δικια μου ,ενω ροδες δεν εχω δοκιμασει αλλες οποτε δεν φανταζομαι τι παραπανω θα μου δωσουν...
Δεν μπορεις καν να φανταστεις ποση διαφορα θα εχεις με καλους τροχους.
Σιγουρα πολυ μεγαλυτερη απο το groupset.
Παντως καταλαβαινεις οτι αρχιζεις πια να μπαινεις σε βαθια νερα.
Με την ασθενεια που εχεις υποθετω οτι θα εισαι για θεραπεια το Σαββατο στο Τατοΐ το πρωι.
γεια σου Κωστα..οχι δεν θα ειμαι..το γερικο κορμι μου δεν προλαβαινει να αναρωσει απο την αταλαντη και να ξαναετοιμαστει..εχω σχεδια θα στα πω..
πες και καμια γνωμη για τροχους..καπως ετσι το φανταζομαι κιεγω..πρωτα τροχους..
Πες πρωτα μεχρι ποσα εισαι διατεθειμενος να δωσεις,
που ειναι και το σημαντικοτερο για το τι θα σου πρωτεινουν.
Δώσε ινφορμεισον στον λαό....
Λοιπόν, στους ΜΠΛΕ-δες η αλήθεια είναι ότι όλοι έχουμε 10αρες σειρές, εκτός από ένα παλικάρι με 8αρι σύστημα. Δυσκολεύεται κάποιες φορές να ακολουθήσει, μιλάμε για τα brevets και όχι στις βολτονήσεις μας, αλλά πιστεύω ότι είναι λόγο "χαλαρής" ενασχόλησης (όχι αρκετά χλμ στα πόδια) παρά της ίδιας της σειράς ή/και του ποδηλάτου που έχει..... χωρίς να βάζω το χέρι μου και στη φωτιά....
Γράψε μας τι έχεις και πόσα διαθέτεις. Και τι νομίζεις ότι σε φρενάρει, σε δυσκολεύει τώρα.
ολα ειναι σχετικα..και επειδη πολλες φορες υπαρχουν καποιες αγγελιες με ευκαιριες ας πουμε σε τροχους, το ερωτημα δεν ειναι ποσα διαθετω αλλα ποιοι τροχοι ειναι αξιολογοι αρκετα ωστε να καταλαβω διαφορα απο τους απλους που εχω , να κανουν για την δουλεια που τους θελω,(αρκετα γεροι ας πουμε για μεγαλες αποστασεις) και να ειναι σε ενα επιπεδο που δεν θα ξαναχρειαστω γρηγορα αναβαθμιση ακομη και αν αλλαξω σκελετο..
αξιζει για παραδειγμα ας πουμε να δωσω 150-200 για fulcrum (τυχαια το λεω απο αγγελιες που εχω δει) η δεν ειναι και πολυ κλυτεροι απο τους δικους μου?
η ερωτηση δηλ.ειναι να καταλαβω ποιοι τροχοι ειναι οι καταληλοτεροι χωρις βεβαια να φτασουμε και το χιλιαρικο εννοειται..
από τα παραπάνω που απομόνωσα... δύσκολο.... πολύ δύσκολο... Ακόμα περισσότερο όταν δεν ξέρουμε ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΤΩΡΑ (στο ξανάγραψα... δώσε ινφο...).
Το γραφεις δυσκολο γιατι δεν μπορεις να φανταστεις τι φοραει τωρα.
Αλλα και χωρις να ξερεις δεν ειναι δυσκολο. Ακριβο ειναι (ή μπορει να ειναι αναλογα το τι εχει τωρα).