Στηνω απο την αρχή ένα μονοτάχυτο σκελετο τον οποίο θέλω να τον κάνω κανονική κούρσα με καινούργια περιφεριακά.
Το θέμα μου ειναι τα dropouts που έχει. Ο Αλτιπαρμάκης λέει πως πέρνει μετατροπη και αντάπτορα για να μπει το πίσω ντεραγιέ, αλλά στο ίντερνετ δεν έχω βρει πουθενά ούτε το συγκεκριμένο dropout, ούτε τον αντάπτορα.
https://www.dropbox.com/s/f06zzf6jlfw2i2g/20151202_014337.jpg

Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Τώρα είδα τη φωτό σου. Εσυ θέλεις ένα ΤΕΤΟΙΟ που παίζουν παντού.
www.ebay.ie/itm/261159316102
www.ebay.ie/itm/310869027495 κλπ
Τα παρακατω είναι για κανονικά σίνγκλ:
http://www.moovebikeco.com/derailleur-hanger-for-horizontal-drop-outs-di...
http://problemsolversbike.com/products/universal_derailleur_hanger (Εδω οι οδηγίες)
http://sunxcd.net/chaintug/
https://www.universalcycles.com/shopping/product_details.php?id=47444
http://www.eighthinch.com/6577-dmr-10mm-chain-tugs-with-derailleur-hange...
Με φίλο τορναδόρο, καθαρίζεις γρήγορα και φτηνά!
... το derailer hanger που ανεβασε o hidefnick, το βρισκεις Ελλαδα με 2-3 ευρω.
Ρωτα στα ποδηλαταδικα.
Ο τορναδόρος τι ακριβώς θα κάνει;
Αλλά μελετημένη δουλειά απο τους πλέον ειδικούς.
http://www.fyxation.com/products/six-fyx-conversion-kit
Ενα ωραίο και γυαλιστερό 7άρι nexus και είσαι άρχοντας με λιγότερα απο τα μισά!
Θα τα ακουσεις αλλα για αλλο λογο. Αυτο που εβαλες δεν κανει για το ποδηλατο του φιλου που ρωταει αρχικα. Οποτε και 250 να κανει και 50 να κανει και 5 να κανει αχρηστο ειναι.