Μονοταχυτο ψαχνει νυχι (ανταπτορα) για να γινει κουρσα

7 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
ilias991
Εικόνα ilias991
Απών/απούσα

Στηνω απο την αρχή ένα μονοτάχυτο σκελετο τον οποίο θέλω να τον κάνω κανονική κούρσα με καινούργια περιφεριακά.

Το θέμα μου ειναι τα dropouts που έχει. Ο Αλτιπαρμάκης λέει πως πέρνει μετατροπη και αντάπτορα για να μπει το πίσω ντεραγιέ, αλλά στο ίντερνετ δεν έχω βρει πουθενά ούτε το συγκεκριμένο dropout, ούτε τον αντάπτορα.

https://www.dropbox.com/s/f06zzf6jlfw2i2g/20151202_014337.jpg

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
hidefnick
Εικόνα hidefnick
Απών/απούσα

Τώρα είδα τη φωτό σου. Εσυ θέλεις ένα ΤΕΤΟΙΟ που παίζουν παντού.

www.ebay.ie/itm/261159316102
www.ebay.ie/itm/310869027495 κλπ

Τα παρακατω είναι για κανονικά σίνγκλ:

http://www.moovebikeco.com/derailleur-hanger-for-horizontal-drop-outs-di...

http://problemsolversbike.com/products/universal_derailleur_hanger (Εδω οι οδηγίες)

http://sunxcd.net/chaintug/

https://www.universalcycles.com/shopping/product_details.php?id=47444

http://www.eighthinch.com/6577-dmr-10mm-chain-tugs-with-derailleur-hange...

Με φίλο τορναδόρο, καθαρίζεις γρήγορα και φτηνά!

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

... το derailer hanger που ανεβασε o hidefnick, το βρισκεις Ελλαδα με 2-3 ευρω.
Ρωτα στα ποδηλαταδικα.

ilias991
Εικόνα ilias991
Απών/απούσα

Ο τορναδόρος τι ακριβώς θα κάνει;

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Αλλά μελετημένη δουλειά απο τους πλέον ειδικούς.
http://www.fyxation.com/products/six-fyx-conversion-kit

hidefnick
Εικόνα hidefnick
Απών/απούσα

velocko wrote:
Αλλά μελετημένη δουλειά απο τους πλέον ειδικούς.
http://www.fyxation.com/products/six-fyx-conversion-kit

Ενα ωραίο και γυαλιστερό 7άρι nexus και είσαι άρχοντας με λιγότερα απο τα μισά!

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

velocko wrote:
Τώρα απο τα 9 ευρώ στα 250,θα τα ακούσω.

Αλλά μελετημένη δουλειά απο τους πλέον ειδικούς.
http://www.fyxation.com/products/six-fyx-conversion-kit

Θα τα ακουσεις αλλα για αλλο λογο. Αυτο που εβαλες δεν κανει για το ποδηλατο του φιλου που ρωταει αρχικα. Οποτε και 250 να κανει και 50 να κανει και 5 να κανει αχρηστο ειναι.

contact