Το ανορθόδοξο DIY (που θα έπρεπε να μας εμπνέει)

Στην αρχή όταν το βλέπεις, το απορρίπτεις. Θεωρείς ότι ο ιδιοκτήτης του είναι κάποιος ζητιάνος, άσχετος από ποδήλατα και κατασκευές και σίγουρα δε μπορεί να αποκαλείται 'ποδηλάτης'.

Όσο το κοιτάς όμως, τόσο η ματιά σου αμβλύνεται και 'σκέφτεσαι έξω από το κουτί', όπως σκέφτηκε και αυτός.

Ο οριζόντιος σωλήνας λείπει. Πιθανότατα τον έκοψε με σιδεροπρίονο για να μην τον εμποδίζει όταν ανεβοκατεβαίνει από το ποδήλατο. Τρελό, σκέφτεσαι. Αν το καλοσκεφτείς όμως, ένας χοντρός μεταλλικός σκελετός σαν και αυτόν, για τη συντηρητική χρήση που του γίνεται μέσα στην πόλη, δύσκολα θα σπάσει. Άρα, ένα φτηνιάρικο mountain bike σαν και αυτό, γιατί να σέρνει τσάμπα τόσο βάρος; Οπότε, αφαιρείς λίγο βάρος και το κάνεις πιο εύκολο στη χρήση για έναν παππού.

Μετά βλέπεις το περίεργο πράγμα στο πίσω μέρος. Είναι μια αυτοσχέδια σχάρα/καφάσι από κλαδιά. Ο άνθρωπος βρήκε δύο κομμάτια από κλαδί, τα ένωσε με ένα καφάσι από τα σκουπίδια και έφτιαξε ένα 'ποδηλατικό καλάθι' που λειτουργεί. Μάλιστα, επειδή το έπιασα, είναι αρκετά στιβαρό! Προσέξτε πώς ενίσχυσε τον σύνδεσμο με την σέλα/σκελετό. Καθόλου άσχημα για 0 budget!

Μετά έχουμε τη σέλα. Ένα άσχημο θέαμα που όμως είναι λειτουργικότατο. Αδιάβροχο και πολύ ανθεκτικό. Και αν χαλάσει, με 0 budget πάλι, το ξαναφτιάχνεις!

Επίσης, αυτό το πράγμα όπως είναι τώρα δεν κλέβεται. Με μια ψεύτικη αλυσιδίτσα κάνει τη δουλειά σου. Για να μην πω δε χρειάζεται αλυσίδα!

Ποιο είναι το ηθικό δίδαγμα;

dsds
ds

Categories: 
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Pandoheas
Εικόνα Pandoheas
Απών/απούσα

Alexandrosp73 wrote:
Pandoheas wrote:
Δυστυχώς (ή και ευτυχώς) η ύπαρξη του ποδηλάτου της αρχικής δημοσίευσης αναδυνκνύει λίγο πολύ το πρόβλημα της εποχής μας. Ο σύγχρονος γυαλιστερός πολιτισμός του 21ου αιώνα δε χωράει πατέντες, σακατεμένα από τη χρήση ποδήλατα, ατιαισθητικές επεμβάσεις και οτιδήποτε άλλο παρυσφρύει στο βιομηχανικό πρότυπο του "σύγχρονου ποδηλάτου".

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ. Λες και ένα ποδήλατο από ανθρακόνημα των 5000 ευρώ είναι περισσότερο ασφαλές! ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ. Λες και με τη ταχύητητα που πάει ο παππούς μέσα στην πόλη μπορεί να τραυματίσει άνθρωπο ή λες και αν ραγίσει/σπάσει ο σκελετός θα τσακιστούν κι άλλοι εκτός από τον αναβάτη! ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΜΜΕΝΟ. Αυτό το ποδήλατο καινούριο κάνει 200-250 ευρώ. Κρίνοντας από την γεωμετρία του σκελετού και τη φθορά είναι σίγουρα 15 χρονών. Ήμουν/Είμαι διαχειριστής στους ποδηλάτες Πάτρας στο Facebook και δεν έχω δει να έχει κλαπεί ποδήλατο τέτοιας αξίας ΟΥΤΕ μια φορά. Επίσης εχω δει αντίστοιχα ποδήλατα δεμμένα με σύρμα των 3 ευρώ και δεν τα αγγίζει κανένας.

Υ.Γ.: Το ποδήλατο δεν είναι εργαλείο γυμναστικής, είναι μεταφορικό μέσο!!!

Από τον σύγχρονο γυαλιστερό κόσμο του 21ου αιώνα μέχρι αυτό το χρέπι υπάρχει ένα τεράστιο κενό που το κάλυψες σε χρόνο dt. Εκατομμύρια ποδήλατα δεν ανήκουν στον φανταχτερό κόσμο του μάρκετινγκ ούτε όμως είναι τόσο άθλια όσο αυτό.

"Λες και ένα ποδήλατο από ανθρακόνημα των 5000 ευρώ είναι περισσότερο ασφαλές!" Ένα ποδήλατο από ανθρακόνημα των 5000 ευρώ είναι απείρως πιο ασφαλές. Θα έλεγα ότι είναι ότι ασφαλέστερο υπάρχει στον κόσμο όσον αφορά τα ποδήλατα.

"Το ποδήλατο δεν είναι εργαλείο γυμναστικής, είναι μεταφορικό μέσο!!!"
Έχει πραγματικά ιδιαίτερο ενδιαφέρον η συγκεκριμένη δήλωση. Κυρίως λέει πολλά για αυτόν που την κάνει λαμβάνοντας υπόψη και το γεγονός ότι ο δηλών είναι και διαχειριστής ποδηλατικής σελίδας! Από μία υπόθεση που μπορώ να κάνω, φαντάζομαι ότι ο αποκλεισμός του ποδηλάτου από κάθε άλλη χρήση πλην της μεταφοράς ατόμου και αγαθών, είναι αποτέλεσμα βαθιάς μελέτης και έρευνας κάποιου φημισμένου πανεπιστημίου της Φλωρεντίας.

Υ.Γ. Συγγνώμη αν γίνομαι λίγο ειρωνικός αλλά πρώτη φορά διαπιστώνω ότι υπάρχει άνθρωπος που θα μπορούσε να διατυπώσει τόσο ακραία "ποδηλατική" θέση.

Ακραία θέση; Μιλάμε την ίδια γλώσσα; Για ποιο λόγο δημιουργήθηκε το ποδήλατο; O δημιουργός του, όταν το εμπνεύστηκε τι ανάγκη ήθελε να καλύψει; Η πλειονότητα της ανθρωπότητας από το 1817 ως σήμερα, ως τι το χρησιμοποιεί; Όταν σου ζητήσουν να ορίσεις το ποδήλατο τι θα απαντήσεις; Δεν είναι μέσο μεταφοράς, είναι όργανο γυμναστικής; Στις εγκυκλοπαίδειες όλου του πλανήτη, πώς το ορίζουν;

Το ότι πολλοί άνθρωποι (στον ανεπτυγμένο κόσμο συγκεκριμένα και μάλιστα τα τελευταία 60 χρόνια) το χρησιμοποιούν και ως εργαλείο γυμναστικής δεν αλλάζει το τί είναι το ποδήλατο. Αν σε ρωτήσω η οδοντόβουρτσα τι είναι, φαντάζομαι θα απαντήσεις εργαλείο για να πλαίνω τα δόντια μου και όχι για να βγάζω τη μπίχλα από τα νύχια μου. Έτσι δεν είναι;

Όταν λέω είναι αυτό και δεν είναι το άλλο, δεν εννοώ ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως κάτι άλλο! Αυτό είναι προφανές, έλεος!

Άκου ακραία θέση ότι το ποδήλατο είναι μεταφορικό μέσο! Τι άλλο θα ακούσουμε Θεέ μου...

Pandoheas
Εικόνα Pandoheas
Απών/απούσα

Petaliaris wrote:
Παν δέξου λοιπόν φίλε συμποδηλάτη Παν δοχέα, οτι είσαι ακόμα ένας φορέας αντιποδηλατικής νοοτροπίας. Δεν είναι μόνο αυτό: Επιχειρείς μαζί με μιά δράκα απο τους όμοιους σου, να ισοπεδώσετε τη κοινή λογική, να κάνετε το άσπρο μαύρο, να τουμπάρετε το κάδρο, και τελικά να δώσετε ένα στίγμα που μόνο στο στενό σας το μυαλό υπάρχει. Ντροπή πλέον, ήμαρτον, δεν εμπνέει
κανέναν αυτό το μαύρο σίχαμα. Το εμπνέω, σε κάθε γλώσσα, (in spire)σημαίνει άλλωστε δίνω ιδέες για δημιουργία, μεταδίδω (ανώτερα)συναισθήματα, ας βγεί αυτή η "έμπνευση" απο μέσα σου, ε πάρτο επιτέλους οδήγα το να μας πείς τις εντυπώσεις σου, και μετά το τέστ ράιντ αποφάσισε ή όχι αν θα είναι ίδιος ο τίτλος του ποσταρίσματός σου.
Αιτούμαι δια της παρούσης στη Διαχείριση να επεξεργαστεί το νήμα, για να μή δίνουμε κακές εντυπώσεις στο κόσμο που μας παρακολουθεί, ντροπή πιά, αφήστε τις αηδίες για τους αηδιαστικούς
Υ.Γ.η ποδηλατομάνα Καλαμπάκα ψήφισε, ενίσχυσε την πλειοψηφία με αντηρίδες πλαισίου που θυμίζουν άλλωστε τα θρυλικά διπλοσκέλετα. Φίλε Παν δοχέα, έτσι όπως κάθεσαι ανάσκελα, πέσε κάτω απο ένα ξεσκέπαστο αυτοκίνητο, σαν άλλος μηχανικός αυτοκινήτων, και πές μας τί βλέπεις?! έχει ή δέν έχει ενισχυμένο σασί?! ότι λείπει πάνω, το έχει κάτω, απλώς στο θυμίζω για να μή λές οτι μας λείπει και τίποτα!

Ρε Πεταλιάρη, έκανες τον κόπο να διαβάσεις και καμιά άποψη από τις παραπάνω; Απ' ότι φαίνεται ή δεν έκανες τον κόπο να διαβάσεις ούτε ένα, ή το έκανες και δεν κατάλαβες γρι. Όπως και να έχει δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε ποτέ. Άσε λοιπόν την διαχείριση, δεν θα πάθει κανείς τίποτα με αυτό το thread, μην αγχώνεσαι χωρίς λόγο...

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

Pandoheas wrote:
Ακραία θέση; Μιλάμε την ίδια γλώσσα; Για ποιο λόγο δημιουργήθηκε το ποδήλατο; O δημιουργός του, όταν το εμπνεύστηκε τι ανάγκη ήθελε να καλύψει; Η πλειονότητα της ανθρωπότητας από το 1817 ως σήμερα, ως τι το χρησιμοποιεί; Όταν σου ζητήσουν να ορίσεις το ποδήλατο τι θα απαντήσεις; Δεν είναι μέσο μεταφοράς, είναι όργανο γυμναστικής; Στις εγκυκλοπαίδειες όλου του πλανήτη, πώς το ορίζουν;

Το ότι πολλοί άνθρωποι (στον ανεπτυγμένο κόσμο συγκεκριμένα και μάλιστα τα τελευταία 60 χρόνια) το χρησιμοποιούν και ως εργαλείο γυμναστικής δεν αλλάζει το τί είναι το ποδήλατο. Αν σε ρωτήσω η οδοντόβουρτσα τι είναι, φαντάζομαι θα απαντήσεις εργαλείο για να πλαίνω τα δόντια μου και όχι για να βγάζω τη μπίχλα από τα νύχια μου. Έτσι δεν είναι;

Όταν λέω είναι αυτό και δεν είναι το άλλο, δεν εννοώ ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως κάτι άλλο! Αυτό είναι προφανές, έλεος!

Άκου ακραία θέση ότι το ποδήλατο είναι μεταφορικό μέσο! Τι άλλο θα ακούσουμε Θεέ μου...

Καταρχάς μην εξάπτεσαι. Εκτός αν θεωρείς ότι επειδή έγραψες μία θολοκουλτουριάρικη ανάρτηση περί εμπνεύσεως πρέπει να μην διαφωνήσουμε αλλά να βαρέσουμε παλαμάκια όπως έγραψε και ο Ntimittris.
Κατά δεύτερον, σήμερα μάθαμε λοιπόν ότι όταν ένα αντικείμενο δημιουργηθεί για ένα σκοπό ή για να καλύψει μία ανάγκη τότε αυτομάτως ορίζεται με βάση αυτήν την ανάγκη. Το ότι δεν έχουμε 1820 και έχουν περάσει διακόσια χρόνια σε αφήνει παγερά αδιάφορο. Το τι είναι το ποδήλατο ΣΗΜΕΡΑ δεν θα το ορίσεις εσύ. Με την ακριβή έννοια ποδήλατο είναι μια μηχανή με τροχούς που μπορεί να σε πάει από το Α σημείο στο Β χωρίς την χρήση άλλης πηγής ενέργειας πέραν της σωματικής και δια μέσου των ποδιών. Αν και υπάρχουν μηχανές που κινούνται και με άλλα μέσα π.χ. με τα χέρια.

Υ.Γ. Αν σε ρωτήσουν σήμερα τι είναι το κινητό τηλέφωνο εσύ να πεις είναι μία συσκευή που χρησιμεύει για να μιλάω με την θεία στη Μακρακώμη χωρίς καλώδιο.

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

Ακόμα δύο παρατηρήσεις για να το κλείσω. Δεν σε εγκάλεσα επειδή είπες ότι το ποδήλατο είναι μεταφορικό μέσο. ΔΕΝ έδωσες ορισμό του τι είναι ποδήλατο με βάση τα λεξικά. Έγραψες επί λέξη: "Υ.Γ.: Το ποδήλατο δεν είναι εργαλείο γυμναστικής, είναι μεταφορικό μέσο!!!". Ας βγάλουν αυτοί που συμμετέχουν μαζί μας στη συζήτηση ή διαβάζουν, τα συμπεράσματα τους. Εγώ απλώς να πω ότι ποδήλατο είναι ότι τραβάει η ψυχή του καθένα μας...
Και η δεύτερη παρατήρηση: έγραψε ο NikniS κάποια πράγματα περί ασφάλειας και επιτρεπτού και του απάντησες έτσι: "Το επιτρεπτό και το ασφαλές προφανώς δεν μπορείς να το ορίσεις εσύ (εκτός αν έχεις τις απαραίτητες τεχνικές γνώσεις για να το κρίνεις ) Άρα, δε μπορείς και να ενοχλείσαι. Απ' ότι βλέπεις αρκετοί συμποδηλάτες-ισσες σου το είδαν θετικά. Μήπως λοιπόν δεν κατέχεις την απόλυτη αλήθεια; Προσωπικά θεωρώ τους καρμπον σκελετούς επικίνδυνους (και δεν είμαι ο μόνος!). Θα έπρεπε να ενοχλούμαι κάθε φορά που κάποιος δημοσιεύει κάτι θετικό γιαυτούς;"

Παραβλέπω το γεγονός ότι θεωρείς τους κάρμπον σκελετούς επικίνδυνους (είναι δικαίωμα σου...), παραβλέπω το ύφος σου στην απάντηση που του έδωσες και στέκομαι μόνο στο ότι όλα αυτά τα έγραψες για ένα ποδήλατο το οποίο όχι μόνο δεν είναι ασφαλές αλλά αποτελεί παράδειγμα προς αποφυγή. Είμαι σίγουρος ότι αν αναθέσουμε σε άλλους άστεγους ή εν πάση περιπτώσει φτωχούς ανθρώπους να φτιάξουν κάτι ανάλογο, οι περισσότεροι θα κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά! Τι να εμπνεύσει αυτή η αθλιότητα; Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να μας προβληματίσει για τους λόγους που αυτός ο άνθρωπος δεν είχε 100 ευρώ να πάρει ένα ποδήλατο super market όταν την ίδια ώρα υπάρχουν άνθρωποι με αμάξι, μηχανή και κότερο. Ή γιατί αυτός ο άνθρωπος δεν έχει ένα φίλο ή ένα γνωστό να του δώσει το 1/15 του μηνιάτικου του, να πάρει ένα ποδήλατο να κάνει τη δουλειά του με ασφάλεια. Αυτό ναι, είναι ένας προβληματισμός.

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Alexandrosp73 wrote:
Ακόμα δύο παρατηρήσεις για να το κλείσω. Δεν σε εγκάλεσα επειδή είπες ότι το ποδήλατο είναι μεταφορικό μέσο. ΔΕΝ έδωσες ορισμό του τι είναι ποδήλατο με βάση τα λεξικά. Έγραψες επί λέξη: "Υ.Γ.: Το ποδήλατο δεν είναι εργαλείο γυμναστικής, είναι μεταφορικό μέσο!!!". Ας βγάλουν αυτοί που συμμετέχουν μαζί μας στη συζήτηση ή διαβάζουν, τα συμπεράσματα τους. Εγώ απλώς να πω ότι ποδήλατο είναι ότι τραβάει η ψυχή του καθένα μας...
Και η δεύτερη παρατήρηση: έγραψε ο NikniS κάποια πράγματα περί ασφάλειας και επιτρεπτού και του απάντησες έτσι: "Το επιτρεπτό και το ασφαλές προφανώς δεν μπορείς να το ορίσεις εσύ (εκτός αν έχεις τις απαραίτητες τεχνικές γνώσεις για να το κρίνεις ) Άρα, δε μπορείς και να ενοχλείσαι. Απ' ότι βλέπεις αρκετοί συμποδηλάτες-ισσες σου το είδαν θετικά. Μήπως λοιπόν δεν κατέχεις την απόλυτη αλήθεια; Προσωπικά θεωρώ τους καρμπον σκελετούς επικίνδυνους (και δεν είμαι ο μόνος!). Θα έπρεπε να ενοχλούμαι κάθε φορά που κάποιος δημοσιεύει κάτι θετικό γιαυτούς;"

Παραβλέπω το γεγονός ότι θεωρείς τους κάρμπον σκελετούς επικίνδυνους (είναι δικαίωμα σου...), παραβλέπω το ύφος σου στην απάντηση που του έδωσες και στέκομαι μόνο στο ότι όλα αυτά τα έγραψες για ένα ποδήλατο το οποίο όχι μόνο δεν είναι ασφαλές αλλά αποτελεί παράδειγμα προς αποφυγή. Είμαι σίγουρος ότι αν αναθέσουμε σε άλλους άστεγους ή εν πάση περιπτώσει φτωχούς ανθρώπους να φτιάξουν κάτι ανάλογο, οι περισσότεροι θα κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά! Τι να εμπνεύσει αυτή η αθλιότητα; Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να μας προβληματίσει για τους λόγους που αυτός ο άνθρωπος δεν είχε 100 ευρώ να πάρει ένα ποδήλατο super market όταν την ίδια ώρα υπάρχουν άνθρωποι με αμάξι, μηχανή και κότερο. Ή γιατί αυτός ο άνθρωπος δεν έχει ένα φίλο ή ένα γνωστό να του δώσει το 1/15 του μηνιάτικου του, να πάρει ένα ποδήλατο να κάνει τη δουλειά του με ασφάλεια. Αυτό ναι, είναι ένας προβληματισμός.

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

Eίπαμε και νωρίτερα πολύ κουλτούρα έχει πέσει εδώ μέσα αλλά και αυτή έχει τα όριά της, δεν νομίζετε;

Ούτε στις αρχές του περασμένου αιώνα δεν θα κυκλοφορούσαν οι άνθρωποι με τέτοια κανιβαλισμένα χρέπια και όμως, τέτοια χρέπια προβάλονται εν έτη 2016 σε ποδηλατικό φόρουμ και μάλιστα με τον τίτλο "Το ανορθόδοξο DIY (που θα έπρεπε να μας εμπνέει)".

Αλλά είπαμε και νωρίτερα είμαστε της κουλτούρας εμείς...

Κάποιος συμφορουμίτης παραπάνω ανέφερε Aστούς εμάς (κυρίως εμένα) τους αντιφωνούντες.

Ποιοί είναι οι Αστοί; Μόνο οι κάτοικοι Αθηνών είναι οι Αστοί; Οι κάτοικοι μεγαλουπόλεων όπως η Πάτρα, η Θεσσαλονίκη, ο Βόλος κ.α. τι θεωρούνται επαρχιώτες; Μήπως είναι χωρικοί που μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα το βαθύτερο νόημα αυτού του έργου τέχνης που θέλησε να μοιραστεί με την κοινότητα μας ο συμφορουμίτης (και διαχειριστής Ποδηλατών Πάτρας) Πανδοχέας;

Άραγε υπάρχει ο πολύς Ποδηλάτης και ο λίγος Ποδηλάτης; Πολύς ποδηλάτης θεωρείται αυτός που έχει τον ελεύθερο χρόνο, το κουράγιο, την επιμονή, την φιλοσοφία, την έλλειψη άλλων υποχρεώσεων που του επιτρέπουν να κάνει ποδηλατικό τουρισμό ενώ λίγος ποδηλάτης θεωρείται αυτός που π.χ χρησιμοποιεί το ποδήλατό του για την ψυχαγωγία του, την προπόνηση του και την καθημερινή του μετακίνηση μέσα στις Μεγαλουπόλεις; Στον πρώτο επιτρέπεται να έχει κρίση (έχει και άρτιες τεχνικές γνώσεις άλλωστε) αλλά στον δεύτερο όχι; Mάλιστα...

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

NikniS wrote:
Eίπαμε και νωρίτερα πολύ κουλτούρα έχει πέσει εδώ μέσα αλλά και αυτή έχει τα όριά της, δεν νομίζετε;

Ούτε στις αρχές του περασμένου αιώνα δεν θα κυκλοφορούσαν οι άνθρωποι με τέτοια κανιβαλισμένα χρέπια και όμως, τέτοια χρέπια προβάλονται εν έτη 2016 σε ποδηλατικό φόρουμ και μάλιστα με τον τίτλο "Το ανορθόδοξο DIY (που θα έπρεπε να μας εμπνέει)".

Αλλά είπαμε και νωρίτερα είμαστε της κουλτούρας εμείς...

Κάποιος συμφορουμίτης παραπάνω ανέφερε Aστούς εμάς (κυρίως εμένα) τους αντιφωνούντες.

Ποιοί είναι οι Αστοί; Μόνο οι κάτοικοι Αθηνών είναι οι Αστοί; Οι κάτοικοι μεγαλουπόλεων όπως η Πάτρα, η Θεσσαλονίκη, ο Βόλος κ.α. τι θεωρούνται επαρχιώτες; Μήπως είναι χωρικοί που μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα το βαθύτερο νόημα αυτού του έργου τέχνης που θέλησε να μοιραστεί με την κοινότητα μας ο συμφορουμίτης (και διαχειριστής Ποδηλατών Πάτρας) Πανδοχέας;

Άραγε υπάρχει ο πολύς Ποδηλάτης και ο λίγος Ποδηλάτης; Πολύς ποδηλάτης θεωρείται αυτός που έχει τον ελεύθερο χρόνο, το κουράγιο, την επιμονή, την φιλοσοφία, την έλλειψη άλλων υποχρεώσεων που του επιτρέπουν να κάνει ποδηλατικό τουρισμό ενώ λίγος ποδηλάτης θεωρείται αυτός που π.χ χρησιμοποιεί το ποδήλατό του για την ψυχαγωγία του, την προπόνηση του και την καθημερινή του μετακίνηση μέσα στις Μεγαλουπόλεις; Στον πρώτο επιτρέπεται να έχει κρίση (έχει και άρτιες τεχνικές γνώσεις άλλωστε) αλλά στον δεύτερο όχι; Mάλιστα...

ΌΤΑΝ
υπολογίζεται στις 250.000 περίπου είναι τα ανασφάλιστα Ι.Χ., ενώ στις 320.000 ανέρχονται τα ανασφάλιστα δίκυκλα.
κυκλοφορούν τουλάχιστον 2 εκατομμύρια οχήματα που δεν έχουν περάσει από έλεγχο ΚΤΕΟ.
Μπορώ να σας στείλω δεκάδες φωτογραφίες από αυτοκίνητα καρμανιόλες που κυκλοφορούν, πολλά από αυτά ανήκουν σε εταιρείες. Αλλά με διαλυμένο κράτος, ποιός θα ελέγξει ποιόν;(ΓΡΆΦΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ)
Σαφώς και θα υποστηρίζουμε 2000000 σαπάκια ποδήλατα έναντι 2000000 δολοφόνων ΙΧ και 250000 φτωχούς ποδηλάτες έναντι 250000 δήθεν νεόπλουτων.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

το χρόνο που έχεις φάει εδώ μέσα απαντώντας στα (θετικά και αρνητικά έστω)σχόλια, θα μπορούσες να πας, να βρείς τον άνθρωπο αυτόν, να τον Βοηθήσεις, να φτιάξει το ποδήλατό του, να τον συμβολέψεις Εθελοντικά. Αυτό κάνεις και στο Φατσα Μπουκ, ως διαχειριστής αν υποθέσουμε οτι είσαι. Αυτό λοιπόν, ναί, είναι μιά έμπνευση: Να διορθώνεις αθόρυβα, και να μή προβάλεις αναίσχυντα.Εκεί θα δώ την αξία σου

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

Petaliaris wrote:
το χρόνο που έχεις φάει εδώ μέσα απαντώντας στα (θετικά και αρνητικά έστω)σχόλια, θα μπορούσες να πας, να βρείς τον άνθρωπο αυτόν, να τον Βοηθήσεις, να φτιάξει το ποδήλατό του, να τον συμβολέψεις Εθελοντικά. Αυτό κάνεις και στο Φατσα Μπουκ, ως διαχειριστής αν υποθέσουμε οτι είσαι. Αυτό λοιπόν, ναί, είναι μιά έμπνευση: Να διορθώνεις αθόρυβα, και να μή προβάλεις αναίσχυντα.Εκεί θα δώ την αξία σου

Δεν ενδιαφέρεται για κάτι τέτοιο. Αν ενδιαφερόταν θα μπορούσε να βάλει μια αγγελία στο fb των ποδηλατών Πάτρας και να ζητάει να χαρίσουν ένα ποδήλατο στον άνθρωπο αυτό. Θα τους συνιστούσε βέβαια να μην χαρίσουν ενα καρμπόν ποδήλατο γτ είναι επικίνδυνο! Χαχα

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

velocko wrote:

ΌΤΑΝ
υπολογίζεται στις 250.000 περίπου είναι τα ανασφάλιστα Ι.Χ., ενώ στις 320.000 ανέρχονται τα ανασφάλιστα δίκυκλα.
κυκλοφορούν τουλάχιστον 2 εκατομμύρια οχήματα που δεν έχουν περάσει από έλεγχο ΚΤΕΟ.
Μπορώ να σας στείλω δεκάδες φωτογραφίες από αυτοκίνητα καρμανιόλες που κυκλοφορούν, πολλά από αυτά ανήκουν σε εταιρείες. Αλλά με διαλυμένο κράτος, ποιός θα ελέγξει ποιόν;(ΓΡΆΦΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ)
Σαφώς και θα υποστηρίζουμε 2000000 σαπάκια ποδήλατα έναντι 2000000 δολοφόνων ΙΧ και 250000 φτωχούς ποδηλάτες έναντι 250000 δήθεν νεόπλουτων.

Απο το ενα ακρο στο αλλο. Καλα το πας βλεπω. Κανεις δεν πολεμα κανεναν, χαλαρωσε αγαπητε συνποδηλατη θα παθεις τιποτα!

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

Διπλο ποστ.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

... να μην πειράξει τίποτε απολύτως σε αυτή τη συζήτηση!

Όλα να μείνουν διαθέσιμα στον ιστορικό του μέλλοντος.
Έτσι ήταν η Ελλάδα την εποχή των μνημονίων.

Μελέτημα ιδιαίτερης ψυχοκοινωνικής αξίας!

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
... να μην πειράξει τίποτε απολύτως σε αυτή τη συζήτηση!

Όλα να μείνουν διαθέσιμα στον ιστορικό του μέλλοντος.
Έτσι ήταν η Ελλάδα την εποχή των μνημονίων.

Μελέτημα ιδιαίτερης ψυχοκοινωνικής αξίας!

Σε αυτό δεν έχεις άδικο!!

Ainastros
Απών/απούσα
Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα
velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Petaliaris wrote:
το χρόνο που έχεις φάει εδώ μέσα απαντώντας στα (θετικά και αρνητικά έστω)σχόλια, θα μπορούσες να πας, να βρείς τον άνθρωπο αυτόν, να τον Βοηθήσεις, να φτιάξει το ποδήλατό του, να τον συμβολέψεις Εθελοντικά. Αυτό κάνεις και στο Φατσα Μπουκ, ως διαχειριστής αν υποθέσουμε οτι είσαι. Αυτό λοιπόν, ναί, είναι μιά έμπνευση: Να διορθώνεις αθόρυβα, και να μή προβάλεις αναίσχυντα.Εκεί θα δώ την αξία σου

Σε όσους δεν αρέσει να πάνε να αγοράσουν ή να το φτιάξουν όπως τους αρέσει.
Ακόμα καλύτερα όμως για να μην σας βάλουμε και σε έξοδα,μήπως να πάτε να το δανειστείτε να το κάνετε και καμιά βόλτα,να μας δώσετε και μας μια καλύτερη εικόνα από που προκύπτει όλος αυτός ο κίνδυνος.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Στο βιντεάκι Havana Bikes που πόσταρε ο airpeace79 παραπάνω, στο 1:45 υπάρχει μια ωραία παλιά πατέντα.
3
Ο τροχός - τριβείο - ακόνι επικοινωνεί με τροχάκι που "πέφτει" πάνω στο πίσω λάστιχο, το οποίο θέτει σε κίνηση ο Ακονιστής με το ποδήλατο ανεβασμένο πάνω στο τρίγωνο (στάντ).
Εκεί ο Ακονιστής σφυρίζει με τη σφυρήχτρα του για να έρθει η πελατεία.
Εδώ φώναζε: "Ακονιστής τροχός!" Τον ακούω ακόμη στ' αυτιά μου από παλιά.
...
Επίσης στην Τιμημένη ΚαραΧρεπάρα του αρχικού ποστ, όλα καλά και άγια αλλά νομίζω ότι ένα θέμα που ΔΕΝ θίχτηκε (ακόμη) είναι ότι δεν είναι οριζόντια η σέλα. Κοιτάει πολύ προς τα πανω το μπροστινό της μέρος της.
θέλει κατέβασμα!

Pandoheas
Εικόνα Pandoheas
Απών/απούσα

Όταν πέφτουν σχόλια που θέλουν να απαξιώσουν τον/τους συνομιλητή/ες (τύπου: γιατί δεν αφιερώνεις τον χρόνο που σπαταλάς εδώ για να βοηθήσεις τον άνθρωπο) ή οι χαρακτηρισμοί περί θολοκουλτούρας και η δήθεν καχυποψία για το αν είμαι και τι είμαι, τότε σημαίνει ότι το παιχνίδι έχει χαθεί και αρχίζει να γίνεται υπό όρους ποδοσφαιρικής συζήτησης.

Προσωπικά ό,τι είχα να πω, το είπα. ΑΝ η διαχείριση κρίνει ότι πρέπει να το κλείσει, ας το κλείσει (αν και συμφωνώ με τον τρόπο που το θέτει ο i.alli.ellatha - καλό θα μας κάνει να υπάρχει). Όποιος θεωρεί ότι όλο αυτό είναι κουλτουριάρικο, υποκριτικό, επικίνδυνο κοκ, ας μη ξαναγράψει.

Σχετικά με το αρχικό ποστ, έτυχε σήμερα περπατώντας έξω από το κέντρο να συναντήσω και το παρακάτω ποδηλατο (ανήκε σε ρακένδυτο Ρουμάνο - ο οποίος χαμογελούσε μέχρι τα αυτιά). Η σχάρα είναι αυτοσχέδια από σχάρα ψησταριάς ηλεκτροκολλημένη :)

d

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Alexandrosp73 wrote:
i.alli.ellatha wrote:
... να μην πειράξει τίποτε απολύτως σε αυτή τη συζήτηση!

Όλα να μείνουν διαθέσιμα στον ιστορικό του μέλλοντος.
Έτσι ήταν η Ελλάδα την εποχή των μνημονίων.

Μελέτημα ιδιαίτερης ψυχοκοινωνικής αξίας!

Σε αυτό δεν έχεις άδικο!!


Τι είπες; Δεν διαφωνείς; Είπες ότι δεν έχω άδικο!!!
Απαράδεκτο!
Ντροπή!
Αίσχος!
Απαιτώ από τη Διαχείριση να συμμεζέψει τον προβοκάτορα!
Θα καταγγείλω το σάιτ στην αρμόδια επιτροπής της ΕΕ επιφυλασσόμενος των διαδικτυακών μου δικαιωμάτων!
Δεν διαφώνησε... άκου τι λέει... αν είναι δυνατόν...

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

Δεν θα επαναληφθεί!
Πέραν της πλάκας, η αναρτηση αυτη μεσα στην γενική της ελαφρότητα έδωσε τροφή και υλικο για ενδιαφερουσες αντιπαραθέσεις. Ειναι μια εξαιρετικη αναρτηση. Μπορείς ας πούμε πολυ εύκολα να αντιληφθείς ότι στην ουσία σε αυτήν την χώρα συγκρούονται δύο κοσμοι. Δύο κόσμοι παράλληλοι οι οποίοι αμφιβάλλω αν θα συγκλίνουν ποτέ.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Alexandrosp73 wrote:
Δεν θα επαναληφθεί!
Πέραν της πλάκας, η αναρτηση αυτη μεσα στην γενική της ελαφρότητα έδωσε τροφή και υλικο για ενδιαφερουσες αντιπαραθέσεις. Ειναι μια εξαιρετικη αναρτηση. Μπορείς ας πούμε πολυ εύκολα να αντιληφθείς ότι στην ουσία σε αυτήν την χώρα συγκρούονται δύο κοσμοι. Δύο κόσμοι παράλληλοι οι οποίοι αμφιβάλλω αν θα συγκλίνουν ποτέ.

Για να σε εκδικηθώ τώρα θα συμφωνήσω!

frigo
Απών/απούσα

Τι μου θυμισατε τωρα.....
Να ΄στε καλα!!!

απο το 6:45
Xarry Klynn - Monomaxia stis Serres Mantres

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Alexandrosp73 wrote:
..... στην ουσία σε αυτήν την χώρα συγκρούονται δύο κοσμοι. Δύο κόσμοι παράλληλοι οι οποίοι αμφιβάλλω αν θα συγκλίνουν ποτέ.

ΠΛΕΟΝ (εδώ και πολλά χρόνια) ΔΕΝ με ενδιαφέρουν αυτοί οι δύο κόσμοι. Αν το ψάξετε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μέσα σας, θα δείτε και εσείς ότι ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ πλέον εκφράζουν αυτοί οι δύο κόσμοι. ΕΛΑΧΙΣΤΟΤΑΤΟΥΣ.

Αλλά εδώ μέσα, στο φόρουμ, ο κόσμος είναι ΕΝΑΣ. Όσοι αγαπούν το ποδήλατο.
Ανεξάρτητα αν το έχουν για μεταφορικό μέσο, για άθληση, για γυμναστική, για ψυχαναγκασμό, για ιδεολογία, για καταφύγιο, για προβολή, για ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ.
Και είναι ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ότι όλοι αυτοί ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΝ.

Δεν μπορεί όλα τα πράγματα να είναι "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" όλη την ώρα. Μου μοιάζει πολύ μονόχνωτο. Πολύ περιοριστικό. Πολύ "μεγαλίστικο". Πολύ ΔΗΘΕΝ. Πολύ κατευθυνόμενο.
Για φανταστείτε να ακολουθούσαμε "άλλη γραμμή" ... και όλα τα πράγματα να ήταν πχ "ΘΡΗΣΚΕΙΑ"..... ή "ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ"...........
μπλιαχχχ........

Δεν θα βαρεθώ να το γράφω. Έχουμε 2016 και ακόμα ασχολείστε με τους "δύο κόσμους", με τους δύο πόλους, με του "έτσι" και τους "γιουβέτσι", .... και με τους καρανίκες??? ΕΛΕΟΣ.

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

RockaRolla][quote=Alexandrosp73 wrote:
Αλλά εδώ μέσα, στο φόρουμ, ο κόσμος είναι ΕΝΑΣ. Όσοι αγαπούν το ποδήλατο.
Ανεξάρτητα αν το έχουν για μεταφορικό μέσο, για άθληση, για γυμναστική, για ψυχαναγκασμό, για ιδεολογία, για καταφύγιο, για προβολή, για ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ.
Και είναι ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ότι όλοι αυτοί ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΝ.

Και εγώ το λατρεύω το ποδήλατο. Το βλέπω μέχρι και στον ύπνο μου. Για το λόγο αυτό δυσκολεύομαι να βλέπω από νέα παιδιά να το...κακομεταχειρίζονται με τέτοιες αναρτήσεις. Ούτε να το ορίζουν αποκλειστικά ως μεταφορικό μέσο όταν σήμερα το ποδήλατο έχει ξεφύγει και έχει γίνει χίλια δύο πράγματα. Κάποιοι είπαν ότι είμαστε "ποδηλατική αστυνομία" ή "αστυνομία κουλτούρας". Δεν είμαστε, απλά αγαπάμε τόσο πολύ το ποδήλατο που δεν μπορούμε να δεχτούμε αυτήν την εικόνα ως....πηγή έμπνευσης. Θα την δεχόμουν με χαρά ως πηγή προβληματισμού κοινωνικοοικονομικής φύσεως.

RockaRolla wrote:
Δεν μπορεί όλα τα πράγματα να είναι "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" όλη την ώρα

Η ανάρτηση αυτή, όσο και αν ενδεχομένως το αγνοεί ο συντάξας της, πρωτίστως είναι πολιτικής φύσεως. Ποδηλατικής πάντως δεν είναι καθώς μόνο ποδήλατο δεν ήταν αυτό που είδαμε. Δεν θα επεκταθώ όμως, μπορούμε να το συζητήσουμε αν θες μεταξύ μας.

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Alexandrosp73][quote=RockaRolla wrote:
Alexandrosp73 wrote:
Αλλά εδώ μέσα, στο φόρουμ, ο κόσμος είναι ΕΝΑΣ. Όσοι αγαπούν το ποδήλατο.
Ανεξάρτητα αν το έχουν για μεταφορικό μέσο, για άθληση, για γυμναστική, για ψυχαναγκασμό, για ιδεολογία, για καταφύγιο, για προβολή, για ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ.
Και είναι ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ότι όλοι αυτοί ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΝ.

Και εγώ το λατρεύω το ποδήλατο. Το βλέπω μέχρι και στον ύπνο μου. Για το λόγο αυτό δυσκολεύομαι να βλέπω από νέα παιδιά να το...κακομεταχειρίζονται με τέτοιες αναρτήσεις. Ούτε να το ορίζουν αποκλειστικά ως μεταφορικό μέσο όταν σήμερα το ποδήλατο έχει ξεφύγει και έχει γίνει χίλια δύο πράγματα. Κάποιοι είπαν ότι είμαστε "ποδηλατική αστυνομία" ή "αστυνομία κουλτούρας". Δεν είμαστε, απλά αγαπάμε τόσο πολύ το ποδήλατο που δεν μπορούμε να δεχτούμε αυτήν την εικόνα ως....πηγή έμπνευσης. Θα την δεχόμουν με χαρά ως πηγή προβληματισμού κοινωνικοοικονομικής φύσεως.

RockaRolla wrote:
Δεν μπορεί όλα τα πράγματα να είναι "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" όλη την ώρα

Η ανάρτηση αυτή, όσο και αν ενδεχομένως το αγνοεί ο συντάξας της, πρωτίστως είναι πολιτικής φύσεως. Ποδηλατικής πάντως δεν είναι καθώς μόνο ποδήλατο δεν ήταν αυτό που είδαμε. Δεν θα επεκταθώ όμως, μπορούμε να το συζητήσουμε αν θες μεταξύ μας.


Έχει ξεφύγει και έχει γίνει χίλια δύο πράγματα αλλά αυτή η εικόνα δεν υπάρχει μέσα σε αυτά τα χίλια δυο πράγματα,καταλαβαίνεις πως έτσι αποκλείεις πολλούς ανθρώπους που χρησιμοποιούν αντίστοιχης αισθητικής ποδήλατα και τα χρησιμοποιούν με εξίσου πραγματική αγάπη με την αγάπη που εσύ δείχνεις για τα ποδήλατα.Α,τώρα είδα είσαι αυτός με τα λεφτά αισθήματα.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

ο αναγνώστης του μέλλοντος, το μόνο που θα προσέξει είναι τα κάπως αξιόλογα στεφάνια της Τσεχίας. Κατόπιν θα κουνήσει συγκαταβατικά το κεφάλι για τη πιθανή στραβωμάρα του πλαισίου, στη συνέχεια θα προσπαθήσει να συγκρίνει το Τίποτα της Ελλάδας με τη παγκόσμια δύναμη της tufo (εμείς φτιάχνουμε τέτοια ελαστικά?!)
Αν ήταν ασφαλισμένος στον ΟΑΕΕ-ΤΕΒΕ, ίσως θυμηθεί τις δηλώσεις του πρόεδρα!
http://www.cnn.gr/news/ellada/story/50750/proklitiki-dilosi-toy-proedroy...
(όποιος δε μπορεί να πληρώσει ...ας πάει με την οικογένειά του στη Μπουλγκάρια!)
Μπορεί και να αρχίσει να αναπολεί τις πατέντες ala bulga
Σίγουρα όμως θα θυμάται οτι η νομοθεσία για Βουλγαρους & Ρουμανους ήταν ιδιαίτερα ευαίσθητη(αυστηρότερες διαδικασίες διαβατηρίων, αδειών παραμονής και λοιπών).
(Κάποτε οι Έλληνες μετανάστευαν περήφανα και πρόκοβαν σε όλο το κόσμο, μα σήμερα πρέπει να απορροφήσουμε όλη την αναλφάβητη, ελεεινή Ευρασία, για να γίνουμε...η Ελληνική Λαϊκή Δημοκρατία!)

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

είδα πριόνι και θυμήθηκα το ...θέμα μας εδώ:
fsadtrhs

http://www.instructables.com/id/How-to-Build-a-Longtail-Cargo-Bike/

erhgstr
...
Ποιόν κοιτάει άραγε;

Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια