Road Bike ή Mountain Bike

68 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Martin L
Απών/απούσα

Καλή μέρα σε όλους τους φίλους της ποδηλασίας.

Είμαι νέο μέλος στο forum και χρειάζομαι την βοήθεια σας .
Είμαι επίσης και νέος ποδηλάτης , βασικά εδώ και περίπου 6 μήνες κάνω ποδήλατο και ομολογώ πως το ποδήλατο είναι μια μοναδική αίσθηση .
Είμαι κάτοικος Αθήνας ποιο συγκεκριμένα κάτοικος Νέου Ηρακλείου και το ποδήλατο το οποίο έχω είναι ένα Mountain Bike μάρκας Mongoose Switchback το οποίο μέχρι τώρα έχει αποδειχθεί αρκετά καλό .
Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι το γεγονός πώς το ποδήλατό μου δεν είναι ιδιαίτερα γρήγορο και εγώ προσωπικά προτιμώ τα γρήγορα ποδήλατα.
Σκέφτηκα λοιπόν να αγοράσω ένα ποδήλατο τύπου Κούρσας .
Κατάφερα να βρω δύο τέτοια ποδήλατα .
Το ένα είναι ένα Giant scr3 μεταχειρισμένο και το άλλο είναι ένα Orbea Aqua T23 καινούργιο το οποίο το έχω ερωτευτεί διότι φαίνεται φανταστικό .

Έχω λοιπών μερικά ερωτήματα .

1) Πόσο ποιο γρήγορα είναι τα ποδήλατα κούρσας σε σύγκριση με τα ποδήλατα βουνού ?
Υπάρχει μεγάλη διαφορά στην ταχύτητα ή ελάχιστη διαφορά ?

Επειδή τα ποδήλατα δρόμου είναι αρκετά ποιο ακριβά από τα ποδήλατα βουνού πρέπει λογικά και η διαφορά ταχύτητας των δύο δυο ποδηλάτων να είναι μεγάλη Σωστά ?
Μιλάω πάντα για ένα ποδήλατο κούρσας το οποίο είναι από αλουμίνιο και όχι από άνθρακα διότι αυτό αντέχει η τσέπη μου .

2) Τα ποδήλατα κούρσας μπορώ να τα κυκλοφορώ στην Αθήνα ?
Το λέω αυτό διότι οι δρόμοι στην Αθήνα καμιά φορά δεν είναι και τόσο καλοί.Καμιά φορά μπορεί και να βρεις καμιά λακούβα και αναρωτιέμαι τι επιπτώσεις θα έχει αυτό για ένα ποδήλατο δρόμου το οποίο έχει λεπτά ελαστικά ?

3) Με βάση την τιμή της κούρσας που θέλω να αγοράσω (700 ευρώ) , με βάση τις κλοπές ποδηλάτων που γίνονται , με βάση την διαφορά ταχύτητας των δύο ποδηλάτων και με βάση τους δρόμους της Αθήνας εσείς με την δική σας εμπειρία μου προτείνεται να αλλάξω το ποδήλατό μου ή όχι ?

Βλέπετε δεν έχω ξαναδοκιμάσει ποδήλατο κούρσας ποτέ μου .

Ευχαριστώ και συγνώμη για το μακρύ κείμενο .

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
ccr
Εικόνα ccr
Απών/απούσα

Δες εδω μια σχετική συζήτηση:
http://www.cyclist-friends.gr/showthread.php?t=15936

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

αν θέλεις ταχύτητα η κούρσα είναι μονόδρομος
και ο λόγος είναι η γεωμετρία που έχει
το ποδήλατο που είχες είναι μια μπερδεμένη κατάσταση
με γεωμετρία trekking off road

οι διαφορές Mtb με Κούρσα είναι αν θα πατήσεις σε κακοτράχαλο δρόμο ή όχι
ένας από τους λόγους που είμαι υπέρμαχος του Mtb είναι η αντοχή τους και η επιτάχυνση που έχει λόγο μικρότερου τροχού

οι λύσεις που σου προτείνω είναι
πας σε mtb αν σκοπεύεις να κινηθείς έστω και αργότερα
θα κερδίσεις σε επιτάχυνση μέσα στην πόλη
πας σε κούρσα και έχεις το ιδανικό ποδήλατο για άσφαλτο
δεν πατάς χώμα και είσαι γρήγορος και ευέλικτος
βέβαια την ταχύτητα θα την κερδίσεις όταν πιάνεις τέμπο και μετά
αν έχεις πολλά σταμάτα ξεκίνα μπορεί το Mtb να γίνει πιο γρήγορο
μια ακόμα λύση είναι αυτό το ποδήλατο ή κάποιο αντίστοιχο
http://80.91.49.253/en/products2010/Sport_Camaleonte_Y0B53.aspx
αυτό έχει γεωμετρία κούρσας και σε αντίθεσή με μια κλασική κούρσα έχει πιο όρθια στάση για μέσα στην πόλη αλλά παραμένεις σκυφτός
και μπορείς να βάλεις πιο χοντρό λάστιχο για να πατήσεις και χώμα
πιστεύω πως για κάτι τέτοιο είσαι

τώρα κάτι ακόμα που μπορείς να κάνεις είναι
να βάλεις άλλα λάστιχα από αυτά που ήδη έχει το ποδήλατο
από ότι είδα φοράει 26χ1.75
θα μπορούσες να βάλεις 26χ1 (λάστιχο κούρσας) ή 26χ1.25 :D
για να αποκτήσεις καλύτερη αντίληψη και εμπιρία με κόστος 20-30 ευρό
και αν σε βολέψει θα γλιτώσεις και αρκετά χρήματα
:D

tomac4
Απών/απούσα

επειδη εχω ορεξη για κοντρα (στην πλακα) θα απευθυνω τον λογο μου στον πλαννετ...
Το ξερεις φιλε πλαννετ οτι στο εξωτερικο mtb περνουν μονο οσοι κινουνται αποκλειστικα σε βουνο... Και τα city και τα trekking ειναι μονοδρομος??

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

θα σου απαντήσω με παράδειγμα
το ξέρεις πως κάθε μέρα τρώνε 45.000.000 άνθρωποι στα mc donalts
θέλεις να συζητήσουμε πόσο υγειηνό είναι αυτό ?
δεν με νοιάζει τι κάνουν οι άλλοι γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι είναι πρόβατα
:D
εγώ χαίρομε όταν αντιλαμβάνονται αυτά που λέω
και ας μην πάρουν αυτό που θέλω εγώ :d

tomac4
Απών/απούσα

πεσμου κατι αλλο τωρα...
πιο ειναι πιο γρηγορο ενα μτβ με σλικ λεπτα λαστιχα η ενα τρεκκινκ??
(στην ιδια διαδρομη μιλαμε και με της ιδιας δυναμηκοτητας αναβατες...)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

αν έχουν τα ίδια λάστιχα τότε το trekking
το έχουμε πει αυτό
αν την ίδια διαδρομή την έχεις σταμάτα ξεκίνα όπως συμβαίνει σε μια πόλη
τότε δεν ξέρω :D
και μιλάμε πάντα για flat διαδρομή όχι ανηφόρα

tomac4
Απών/απούσα

1 το κρατουμενο...
Πιο θα ειναι πιο ανετο απο τα δυο??
σε παιζω με επιχειρηματα βλεπεις

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

δεν είναι θέμα άνεσης
αλλά θέμα τι προσφέρει η μία στάση και τι η άλλη
στον παππού μου ένα trekking με μια φακλανόσελα
για μένα που κάνω άλλη δουλειά πάνω στο ποδήλατο
προτειμώ μία semi αγωνιστική σέλα με αγωνιστική θέση πάνω σε αυτό
η όρθια στάση του trekking τρώει πολλους κραδασμούς στην μέση
στα off road trekking η κατάσταση είναι ελαφρός καλύτερη στο θέμα της μέσης

μετά σε ένα Mtb και ειδικά σε ένα που σχεδιαστίκε καθαρά για αγωνιστική χρήση
η θέση έρχεται πιο μπροστά όπως στα χρονομέτρου
αυτό βοηθάει στο να πατάς πιο γερά (όπως στα χρονομέτρου)
και να ανεβαίνεις πιο άνετα τις ανηφόρες
αυτά σαν αθλητής θα έπρεπε να τα ξέρεις :D

tomac4
Απών/απούσα

αστα σαπια σε μενα δεν ποιανουν... μην ξεχνας μαζι μου μιλας....
καθαρα και ξαστερα ειναι η δεν ειναι πιο ανετα τα τρεκινκ??
ασε τα μα και τα μου Πετρακη

Martin L
Απών/απούσα

Σε ευχαριστώ πολύ Plannet.
Παρα πολύ χρήσημες οι παρατηρήσεις σου .
Μου άρεσε πολύ η ιδέα που είχες για την αλλαγή των ελλαστικών .

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

μα σου απάντησα
αν είσαι στην ηλικία του παππού μου
ναι :D
εξαρτάτε πάντα τι θέλεις να κάνεις
για μένα η θέση του mtb είναι πιο άνετη γιατί είναι πιο fit στάση
είναι δυνατόν να κάνανε μια θέση οδήγησης άβολη???
και να τρέχει το ποδήλατο σε αγόνες??? που είναι πολλά χλμ
(40-100 χλμ στο βουνό)
απλά στο θέμα της άνεσης παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο
π.χ. εγώ παρόλο που θέλω κούρσα
δεν μπορώ να πάρω γιατί έχω κοιλιά
αν κάτσω πάνω σε κούρσα
θα πω
τι άβολα που είναι σε αυτό το ποδήλατο
ενώ στο trekking θα νιώθω πασάς
το θέμα είναι πως είναι άβολη γιατί είναι άβολη ή γιατί είμαι χοντρός

απλά όταν ανεβαίνει κάποιος σε mtb Και κάνει με λάθος τρόπο ποδήλατο
κουράζεται γιατί ζορίζει ραχιαίους
αλλά και πάλι δεν φταίει η στάση του ποδηλάτου
:D

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

Καλώς ήλθες στο φόρουμ!

Επειδή όλα είναι σχετικά, δεν μπορεί να σου πει κανείς τι αξίζει να κάνεις και τι όχι. Για κάποιους τα 500 ευρώ παραπάνω για 200gr. λιγότερα στο ποδήλατο είναι φτηνά, γιά αλλους υπερβολή.
Αυτό που είναι απόλυτο είναι το γεγονός πως τα ποδήλατα δρόμου (κούρσες,fitness) είναι γρηγορότερα. Αρκετά έως πολύ, ανάλογα τα μοντέλα που συγκρίνεις...
Το αν αξίζει να δώσεις παραπάνω και πόσο, είναι δικό σου ζήτημα. Εγώ π.χ. έχω βρεί τη στάση οδήγησης και την έλλειψη ανάρτησης της κούρσας κουραστική και κυκλοφορώ με μάουνταιν. Αν αγόραζα ποδήλατο τώρα όμως, θα αγόραζα τρέκινγ ή φίτνες.
Οι λεπτότεροι τροχοί- λάστιχα των ποδηλάτων δρόμου είναι σίγουρα πιό ευαίσθητοι στις λακούβες/πεζοδρόμια,χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν θα ανταπεξέλθουν.Άλλωστε και έσυ θα είσαι περισσότερο προσεκτικός επειδή θα θέλεις να αποφεύγεις τα πολλά τραντάγματα.
Σχετικά με τις κλοπές τώρα. Τα ακριβά ποδήλατα έχουν λίιγο περισσότερες πιθανότητας να κλαπούν σε σχέση με τα φτηνότερα. Γενικά οι κλέφτες ποδηλάτων (συνήθως τοξικομανείς) δεν γνωρίζουν ή δεν ενδιαφέρονται για την αξία του ποδηλάτου. Τα πουλάνε για 10-20 ευρώ σε επιτήδειους μεσάζοντες. Απλά όταν έχεις δώσει πολλά για να το αγοράσεις, όταν σου το κλέψουν σε πονάει περισσότερο...
Τέλος, επειδή την τελευταία βδομάδα ψάχνω να αγοράσω και εγώ ποδήλατο, δοκίμασα το Kona Dew : http://www.tsirikosbikes.gr/index.php/bikes/on-road/asphalt-bikes/kona-d.... Μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις(ταχύτατο, ελαφρύ όμορφο) και ξεκινάει από 400€.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Martin L wrote:
Σε ευχαριστώ πολύ Plannet.
Παρα πολύ χρήσημες οι παρατηρήσεις σου .
Μου άρεσε πολύ η ιδέα που είχες για την αλλαγή των ελλαστικών .

είναι μια φτηνή λύση που θα σου κάνει καλό
βέβαια θα είναι χάσιμο αν το κάνεις και μετά από μία βδομάδα το πετάξεις το ποδήλατο

Martin L
Απών/απούσα

plannet wrote:
Martin L wrote:
Σε ευχαριστώ πολύ Plannet.
Παρα πολύ χρήσημες οι παρατηρήσεις σου .
Μου άρεσε πολύ η ιδέα που είχες για την αλλαγή των ελλαστικών .

είναι μια φτηνή λύση που θα σου κάνει καλό
βέβαια θα είναι χάσιμο αν το κάνεις και μετά από μία βδομάδα το πετάξεις το ποδήλατο

Οχι βάβαια .
Άμα τελικά αλλάξω τα ελαστικά θα το κρατήσω το ποδήλατο για κάποσο χρονικό διαστημα .

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

Καλά όλα τα παραπάνω θεωρητικά, αλλά ως κάτοχος ενός "ασφαλτοποιημένου" MTB και χρήστης των δρόμων της Αθήνας, με τα πολλά σταμάτα-ξεκίνα, έχω να πω τα εξής:
Στην πράξη η διαφορά στην ταχύτητα είναι πολύ μεγάλη. Κάποιος με MTB κάνει πολύ περισσότερη "δουλειά" για να φτάσει στον προορισμό του απ' ότι ένας με 28" τροχούς (πόσο μάλιστα με μία ελαφριά κούρσα).
Πολλές φορές έχει τύχει να συμποδηλατώ με 28άρια ποδήλατα και προσπαθώ να τους μείνω μαζί τους, ενώ αυτοί δείχνουν χαλαροί. Άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι στις ποδηλατοβόλτες, μετά από μερικά χιλιόμετρα σχηματίζονται 2 γκρουπς, αυτοί με τους μεγάλους τροχούς και αυτοί με τους μικρούς.
Σχετικά με την επιτάχυνση, και εκεί στην πράξη υπερέχουν οι κούρσες. Προχτές το βράδυ ανέβαινα την Πατησίων παρέα με δύο άλλα παιδιά. Το παλικάρι με κούρσα και η κοπέλα με fitness. Σε κάθε φανάρι με δυο πεταλιές πιάνανε ταχύτητα και εγώ από πίσω να προσπαθώ να τους πιάσω.

Ίσως το MTB να υπερέχει στον τομέα της ευελιξίας μέσα στην πόλη, και σίγουρα στον τομέα της αντοχής.

Martin L
Απών/απούσα

strouf wrote:
Καλώς ήλθες στο φόρουμ!

Επειδή όλα είναι σχετικά, δεν μπορεί να σου πει κανείς τι αξίζει να κάνεις και τι όχι. Για κάποιους τα 500 ευρώ παραπάνω για 200gr. λιγότερα στο ποδήλατο είναι φτηνά, γιά αλλους υπερβολή.
Αυτό που είναι απόλυτο είναι το γεγονός πως τα ποδήλατα δρόμου (κούρσες,fitness) είναι γρηγορότερα. Αρκετά έως πολύ, ανάλογα τα μοντέλα που συγκρίνεις...
Το αν αξίζει να δώσεις παραπάνω και πόσο, είναι δικό σου ζήτημα. Εγώ π.χ. έχω βρεί τη στάση οδήγησης και την έλλειψη ανάρτησης της κούρσας κουραστική και κυκλοφορώ με μάουνταιν. Αν αγόραζα ποδήλατο τώρα όμως, θα αγόραζα τρέκινγ ή φίτνες.
Οι λεπτότεροι τροχοί- λάστιχα των ποδηλάτων δρόμου είναι σίγουρα πιό ευαίσθητοι στις λακούβες/πεζοδρόμια,χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν θα ανταπεξέλθουν.Άλλωστε και έσυ θα είσαι περισσότερο προσεκτικός επειδή θα θέλεις να αποφεύγεις τα πολλά τραντάγματα.
Σχετικά με τις κλοπές τώρα. Τα ακριβά ποδήλατα έχουν λίιγο περισσότερες πιθανότητας να κλαπούν σε σχέση με τα φτηνότερα. Γενικά οι κλέφτες ποδηλάτων (συνήθως τοξικομανείς) δεν γνωρίζουν ή δεν ενδιαφέρονται για την αξία του ποδηλάτου. Τα πουλάνε για 10-20 ευρώ σε επιτήδειους μεσάζοντες. Απλά όταν έχεις δώσει πολλά για να το αγοράσεις, όταν σου το κλέψουν σε πονάει περισσότερο...
Τέλος, επειδή την τελευταία βδομάδα ψάχνω να αγοράσω και εγώ ποδήλατο, δοκίμασα το Kona Dew : http://www.tsirikosbikes.gr/index.php/bikes/on-road/asphalt-bikes/kona-d.... Μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις(ταχύτατο, ελαφρύ όμορφο) και ξεκινάει από 400€.

Σε ευχαριστώ για όλα .
Οι πληροφορίες ήταν πολύ χρησημες .

tomac4
Απών/απούσα

ΘΕΤΙΚΑ ΤΡΕΚΚΙΝΚ
1. τρεκκινκ πιο γρηγορο
2. τρεκκινκ πιο ανετο
3. τρεκκινκ πιο εξοπλισμενο (συνηθως εχει στανταρτ φτερα σχαρα φωτα)
ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΡΕΚΚΙΝΚ
Χανει σε βαρος και αυτο ειναι λιγο αρνητικο, δεν ειναι τοσο ευελικτο και παιχνιδιαρικο, δεν ειναι τοσο ομορφο σε γενικες γραμμες...
ΘΕΤΙΚΑ ΜΑΟΥΝΤΕΝ
1. Πιο ευελικτο πιο νευρικο πιο παιχνιδιαρικο
2. Πιο ελαφρυ
3. Πιο ομορφο (ειναι πιο μουρατα η αληθεια να λεγεται)
4. Πιο γρηγορο και ανετο στην ανηφορα
ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΜΑΟΥΝΤΕΝ
Φτωχο σε εξοπλισμο, κουραζει στα πολλα ασφαλτινα χιλιομετρα, ειναι πιο αργο στην ασφαλτο, χανει αρκετα σε ανεση
ευλογισον

ολα αυτα σε οτι αφορα την ασφαλτο και για μετακινησεις μεσα στην πολη...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

σειρά μου τώρα
πάρε ένα ποδήλατο και πάνε σε πεζόδρομο
και βγάλε τον πεζόδρομο χωρίς να σηκωθείς για 10 λεπτά
και πες μου πόσο άνετο είναι :D
σου είπα η άνεση είναι πολύ σχετική
και σου είπα γιατί θεωρείτε η σκυφτή θέση άβολη και κουραστική
διαφωνείς σε κάτι που είπα?

Martin L
Απών/απούσα

Nayarxos wrote:
Καλά όλα τα παραπάνω θεωρητικά, αλλά ως κάτοχος ενός "ασφαλτοποιημένου" MTB και χρήστης των δρόμων της Αθήνας, με τα πολλά σταμάτα-ξεκίνα, έχω να πω τα εξής:
Στην πράξη η διαφορά στην ταχύτητα είναι πολύ μεγάλη. Κάποιος με MTB κάνει πολύ περισσότερη "δουλειά" για να φτάσει στον προορισμό του απ' ότι ένας με 28" τροχούς (πόσο μάλιστα με μία ελαφριά κούρσα).
Πολλές φορές έχει τύχει να συμποδηλατώ με 28άρια ποδήλατα και προσπαθώ να τους μείνω μαζί τους, ενώ αυτοί δείχνουν χαλαροί. Άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι στις ποδηλατοβόλτες, μετά από μερικά χιλιόμετρα σχηματίζονται 2 γκρουπς, αυτοί με τους μεγάλους τροχούς και αυτοί με τους μικρούς.
Σχετικά με την επιτάχυνση, και εκεί στην πράξη υπερέχουν οι κούρσες. Προχτές το βράδυ ανέβαινα την Πατησίων παρέα με δύο άλλα παιδιά. Το παλικάρι με κούρσα και η κοπέλα με fitness. Σε κάθε φανάρι με δυο πεταλιές πιάνανε ταχύτητα και εγώ από πίσω να προσπαθώ να τους πιάσω.

Ίσως το MTB να υπερέχει στον τομέα της ευελιξίας μέσα στην πόλη, και σίγουρα στον τομέα της αντοχής.

Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες .
Εχω ομως μια ερώτηση .
Όταν λες ασφαλτοποιημένο τι ενοείς ? Ενοείς ότι έχει ελαστικά κούρσας ?
Εάν ναι τότε η διαφορά στην ταχύτητα ηταν αισθητά μεγαύτερη απο όταν είχες τα παλια σου mountain ελαστηκά ?

Martin L
Απών/απούσα

tomac4 wrote:
επειδη εχω ορεξη για κοντρα (στην πλακα) θα απευθυνω τον λογο μου στον πλαννετ...
Το ξερεις φιλε πλαννετ οτι στο εξωτερικο mtb περνουν μονο οσοι κινουνται αποκλειστικα σε βουνο... Και τα city και τα trekking ειναι μονοδρομος??

Ε για κόντρα πρόκειται .
Το λέει και ο τίτλος . Road Bikes VS Mountain Bikes .

LOL

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες .

tomac4
Απών/απούσα

δεν διαφωνω σε αυτα που λες γιατι εχω καταλαβει οτι ξερεις...
αλλα κι εσυ γιατι δεν παραδεχεσαι δημοσιως οτι για την πολη ειναι καλυτερα τα τρεκκινκ...??? ολα σχετικα ειναι αλλα λεμε σε γενικες γραμμες...

οσο για μενα δε νομιζω να καταλαβω τιποτα ποδηλατωντας σε παβε για πολλα χιλιομετρα... αφου ξες...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Nayarxos wrote:
Καλά όλα τα παραπάνω θεωρητικά, αλλά ως κάτοχος ενός "ασφαλτοποιημένου" MTB και χρήστης των δρόμων της Αθήνας, με τα πολλά σταμάτα-ξεκίνα, έχω να πω τα εξής:
Στην πράξη η διαφορά στην ταχύτητα είναι πολύ μεγάλη. Κάποιος με MTB κάνει πολύ περισσότερη "δουλειά" για να φτάσει στον προορισμό του απ' ότι ένας με 28" τροχούς (πόσο μάλιστα με μία ελαφριά κούρσα).
Πολλές φορές έχει τύχει να συμποδηλατώ με 28άρια ποδήλατα και προσπαθώ να τους μείνω μαζί τους, ενώ αυτοί δείχνουν χαλαροί. Άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι στις ποδηλατοβόλτες, μετά από μερικά χιλιόμετρα σχηματίζονται 2 γκρουπς, αυτοί με τους μεγάλους τροχούς και αυτοί με τους μικρούς.
Σχετικά με την επιτάχυνση, και εκεί στην πράξη υπερέχουν οι κούρσες. Προχτές το βράδυ ανέβαινα την Πατησίων παρέα με δύο άλλα παιδιά. Το παλικάρι με κούρσα και η κοπέλα με fitness. Σε κάθε φανάρι με δυο πεταλιές πιάνανε ταχύτητα και εγώ από πίσω να προσπαθώ να τους πιάσω.

(τι λάστιχα φοράς)
Ίσως το MTB να υπερέχει στον τομέα της ευελιξίας μέσα στην πόλη, και σίγουρα στον τομέα της αντοχής.


παίζουν πολλοί παράμετροι στο θέμα ταχύτητας
με κουρσάδες μην πας κόντρα
έχουν πειραγμένο εγκέφαλο και δεν νιώθουν :D
και πέραν αυτού πατάς βαριά πατήματα και χάνεις σε ταχύτητα
το ίδιο κάνουν και οι trekking riders
βέβαια αυτό είναι λάθος
ο 44ρις ή 42 δίσκος είναι για όταν έχεις 35χλμ/ωρα
μέχρι τότε σε καλύπτει ο μεσαίος δίσκος :D
αν βέβαια θέλεις να αποδίδει το ποδήλατο στο θέμα καρδιοαναπνευστικού και σωστή εκγύμναση των μυών σου
:D

και το Mtb δεν υπερέχει στην ευελιξία σε σχέση με της κούρσες
αλλά μόνο σε σχέση με τα trekking που είναι σαν μαούνες

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

tomac4 wrote:
δεν διαφωνω σε αυτα που λες γιατι εχω καταλαβει οτι ξερεις...
αλλα κι εσυ γιατι δεν παραδεχεσαι δημοσιως οτι για την πολη ειναι καλυτερα τα τρεκκινκ...??? ολα σχετικα ειναι αλλα λεμε σε γενικες γραμμες...

οσο για μενα δε νομιζω να καταλαβω τιποτα ποδηλατωντας σε παβε για πολλα χιλιομετρα... αφου ξες...


γιατί η μέχρι τώρα εμπειρία μου λέει πως όλοι ψάχνουμε να γυμναστούμε με το ποδήλατο
:D
γιατί να μην το κάνουμε με το σωστό ποδήλατο

για μέσα στην πόλη θα έπαιρνα μόνο ένα ποδήλατο
http://80.91.49.253/en/products2010/Sport_Camaleonte_Y0B53.aspx
αυτό :D
Που υπερκαλύπτει και τα Mtb Και τα trekking :D
και αν το δεις από κοντά θα συμφωνήσεις
το chameleon είναι σαν τα σουβλάκια
άλλο να τα βλέπεις σε φωτογραφία και άλλο να τα μυρίζεσαι :D

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

Martin L wrote:
Όταν λες ασφαλτοποιημένο τι ενοείς ? Ενοείς ότι έχει ελαστικά κούρσας ?
Εάν ναι τότε η διαφορά στην ταχύτητα ηταν αισθητά μεγαύτερη απο όταν είχες τα παλια σου mountain ελαστηκά ?
Όταν λέω ασφαλτοποιημένο εννοώ ότι του έχω βάλει semislicks ελαστικά, παλουκόσελο με αναρτηση, φτερά, σχάρες κλπ.
Με τα semis ελαστικά, η ταχύτητα παρέμεινε η ίδια, αφού δεν έχω αλλάξει γρανάζωμα και το 42-14 που έχει το ποδήλατό μου το τελειώνω εύκολα. Αυτό που άλλαξε ήταν η ποιότητα κύλισης και η ευκολία που πιάνω και διατηρώ τα χιλιόμετρα.
Γενικά η αλλαγή ελαστικών είναι η ΒΑΣΙΚΗ αλλαγή που πρέπει να κάνει κάποιος αν κινεί το MTB του στην κατά το πλείστον στην άσφαλτο. Είναι σαν να αλλάζεις ποδήλατο.

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

plannet wrote:
με κουρσάδες μην πας κόντρα
έχουν πειραγμένο εγκέφαλο και δεν νιώθουν :D

Δεν είπα ποτέ ότι έκανα κόντρα. Απλή μετακίνηση με χαμηλές ταχύτητες (20-22 χ.α.ω) κάναμε.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@nayarxos το 42/14
δίνει 33,6 με 35 χλμ / ώρα
εξαρτάτε το λάστιχο
δοκίμασε σλικ Kai πιο λεπτό 1.25/1.4
:D
θα σου δώσει αρκετά

tomac4
Απών/απούσα

πλαννετ μαι φρεντ εχω καλυτερο απο το καμελεοντε
οσο για τα ποδηλατα τα εχεις υπερ χωρισει σε κατηγοριες
και τον μπερδευεις τον κοσμο... μπαγασακο...
οσο για τα σουβλακια απλα σεβασμος στον αρχοντα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

για δείξε μου ένα
:D

tomac4
Απών/απούσα

δεν σου δειχνω για να ζηλευεις...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

έρειξες άδεια να πιάσεις γεμάτα αλλά δεν πιάνει αυτό
:D