αλλαγη εμπρος ανάρτησης/πιρουνιού σε clermont stylous 700c

8 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
parperis
Απών/απούσα

Καλησπέρα σε όλους , ειμαι καινούργιος στο site , θα ηθελα την βοήθεια σας για την αλλαγη της εμπρός ανάρτησης σε σκέτο πιρούνι στο stylous 700c της clermont που έχω , εχω το μοντελό των 47 cm , από που μπορω να παραγγείλω σκέτο πιρούνι και τι προδισγρσφές πρεπει να εχει ?

ευχαριστώ

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Αναντα
Απών/απούσα

Κοιτα για κατι γυρω στα 2 με 4 εκ πιο κοντο. Μη παρεις αλουμινενιο της φτηνιας γιατι θα εχει αισχρη συμπεριφορα. Αντιθετως τα σιδερενια ακομα και τα πολυ φτηνα παιζουν μια χαρα. Για το δικο μου τρεκινγκ ποδηλατο πηρα αλουμινενιο των 65 ευρω και 800 γραμμαριων και ηταν πεταμενα λεφτα. Το αντικατεστησα με σιδερενιο των 20 ευρω και 1300 γραμμαριων και η συμπεριφορα του μπροστινου ειναι εξαιρετικη. 

parperis
Απών/απούσα

σ΄ευχαριστώ αναντα , αλλα τι προδιαγραφές να ψάξω ?

Αναντα
Απών/απούσα

Για 1-1/8 steerer, το μηκος που θες* (crown to axle), για vbrakes η δισκοφρενα (αναλογα τι εχεις τωρα) και να κανει για 700c τροχο με 100mm/9mm qr κεντρο.

*επιλεγεις κοντο μηκος για γρηγορη δρομισια γεωμετρια και μακρυ μηκος για πιο offroad.  

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

εγω θα σιγουρευα πρωτα το τι πλατος steerer εχεις (1 ιντζας ή  1-1/8). Μετα επειδη ειναι βιδωτο θα ελεγχα το μηκος του steerer. Απο εκει και περα το συζηταμε

grampa
Απών/απούσα

Συμπληρώνω λίγο πιο αναλυτικά τις προδιαγραφές του rigid πιρουνιού που θα χρειαστείς:

Πάχος steerer: 1'' threaded (έτσι μου φαίνεται στις φωτο)

Μήκος steerer: εξαρτάται από το μήκος του head tube (πρέπει τα πασα του steerer να περισσεύουν πάνω από το head tube για να βιδωσουν τα ποτήρια)

Μήκος axle to crown (δηλαδή από τον άξονα του κέντρου του τροχού μέχρι τα κάτω ποτήρια του λαιμού): αν θέλεις να διατηρήσεις τη γεωμετρία που έχεις, ψάξε παρόμοιο μήκος με την ανάρτηση που φοράς τώρα

Άνοιγμα κάτω: 100 Χιλ.  και dropouts για qr 9 Χιλ.

Άνοιγμα πανω: ανάλογο με το πάχος του ελαστικού σου

Είδος φρενου: για disc brakes ή v-brakes ανάλογα τι φοράς

Υλικο: καλύτερα ατσάλι όπως είπε και ο Άναντας

Πχ: https://www.dvirtex.lt/en/p/front-rigid-fork-force-t...

 

 

 

 

 

Αναντα
Απών/απούσα

grampa wrote:

Συμπληρώνω λίγο πιο αναλυτικά τις προδιαγραφές του rigid πιρουνιού που θα χρειαστείς:

Πάχος steerer: 1'' threaded (έτσι μου φαίνεται στις φωτο)

Μήκος steerer: εξαρτάται από το μήκος του head tube (πρέπει τα πασα του steerer να περισσεύουν πάνω από το head tube για να βιδωσουν τα ποτήρια)

Μήκος axle to crown (δηλαδή από τον άξονα του κέντρου του τροχού μέχρι τα κάτω ποτήρια του λαιμού): αν θέλεις να διατηρήσεις τη γεωμετρία που έχεις, ψάξε παρόμοιο μήκος με την ανάρτηση που φοράς τώρα

Άνοιγμα κάτω: 100 Χιλ.  και dropouts για qr 9 Χιλ.

Άνοιγμα πανω: ανάλογο με το πάχος του ελαστικού σου

Είδος φρενου: για disc brakes ή v-brakes ανάλογα τι φοράς

Υλικο: καλύτερα ατσάλι όπως είπε και ο Άναντας

Πχ: https://www.dvirtex.lt/en/p/front-rigid-fork-force-trekking-28-v-brake-1...

 

 

Μια υποσημειωση, τα suspension corrected μηκη ξερων πηρουνιων αντιστοιχουν συνηθως στα μηκη των πηρουνιων με αναρτηση συμπιεσμενη γυρω στο 25-30%

 Δηλαδη αν ενα πηρουνι εχει διαδρομη 100mm και εχει μηκος a2c 500mm τοτε αντικαθισταται με ξερο πηρουνι μηκους 470mm. Στο περιπου....Στο δικο μου τρεκινγ παντως με a2c 475mm (αν θυμαμαι καλα, αλλα μπορω να μετρησω αν υπαρχει ενδιαφερον), 450mm ξερο πηρουνι μου εδινε κακη αισθηση στο τιμονι αλλα αυτο εξαρταται κι απο το οφσετ που δεν το γνωριζω. Το τωρινο ειναι 430 και δενει πολυ καλα με την γεωμετρια του σκελετου.     

parperis
Απών/απούσα

αυριο θα προσπαθήσω να αποσυναρμολογήσω σιγά-σιγά το πηρουνι-αναρτηση-τιμόνι για να μετρήσω όλα αυτά που μου αναφέρεται .Τελικά τίποτα δεν είναι απλό ......

wp