Αναγνωρίζει κάποιος φίλος ή φίλη το ποδήλατο της φωτογραφίας????
...ειναι πολυ περιεργο.
Κατ'αρχην, μοιαζει οντως με Eska/Velamos, (τα Electra ηρθαν 30 χρονια μετα), αλλα πρωτη φορα βλεπω Velamos με το γραναζι του δισκοβραχιονα αριστερα.
Εκτος κι αν ειναι "φαεινη ιδεα" καποιου που το ελυσε και το ξαναμονταρισε.
Και η αληθεια ειναι οτι χαμηλα στον καθετο δεξια (seat tube), φαινεται κατι σαν βαση προφυλακτηρα αλυσιδας.
Εκτος κι αν ειναι κανενας στριμενος τρομποστατης. Ξερετε, απ'αυτους τους προσθετους...
Ο αλουμινενιος λαιμος του τιμονιου παλι, θυμιζει Eska...
Καλα ρε σεις, δε ντρεπεστε λιγακι;
Δυο λεπτα να λειψει καποιος, κι αμεσως να τον θαψετε.
Εν πασει περιπτωσει, ξαναβλεποντας το, Eska/Velamos δεκαετιας '60 θυμιζει.
Επιπλεον, εχει και παιδικο 40αρη δισκοβραχιονα. (αυτο ηταν για να γινει το quiz λιγο πιο ενδιαφερον).
Σοβαρα τωρα:
Αν ειχε την καλωσυνη ο ερωτων να βγαλει μερικες ακομη κοντινες καθαρες φωτογραφιες απο μερικα επιμαχα σημεια του ποδηλατου,, θα ηταν ολα πιο ευκολα:
Κουτελο σκελετου, δισκοβραχιονας, και η μεσαια τριβη απο κατω.
Καλα ρε σεις, δε ντρεπεστε λιγακι;
Δυο λεπτα να λειψει καποιος, κι αμεσως να τον θαψετε.
χαχα οκ στην αρχη ειχε βαλει μονο τη μικρη φωτο πανω στη γωνια και λεω λες μεχρι να του γραψω βαλε μεγαλυτερη να εχει μπει ο γνωστος αγνωστος και να εχει καταστατικο με τα ρουλεμαν??
Καλημέρα...... τα λάστιχα του είναι 24αρια?
Εκτός από φωτογραφίες τις μεσαίας, πίσω από τον κάθετο έχει τρομποστάτες ή σημάδια από σπασμένους τρομποστάτες;
.
.
.
Για την αίτηση σου που έχεις κάνει πριν μέρες στους ''φίλους του κλασικού ποδηλάτου'' σου έχω στείλει απάντηση σε π.μ..
Χίλια Ευχαριστώ!!!! H φωτό είναι ανεστραμμένη 180μ από την Microsoft Office Picture Manager και δείχνει αριστερά το γρανάζι με δισκοβραχίονα. Δεν το πρόσεξα όταν την ανέβασα.
Το ποδήλατο βρέθηκε σε άσχημη κατάσταση πιθανά με πολλά περιφερειακά αλλαγμένα, όπως δισκοβραχίονας, πίσω φρένο (βρέθηκε κολλημένο με οξυγόνο στο σκελετό),πιθανόν και ο λαιμός του τιμονιού, διαφορετικοί τροχοί κλπ
Χθες που "συγύριζα" τα ποστς σου, πρόσεξα οτι ο δισκοβραχίονας ήταν ανάποδα, και ανέστρεψα την φωτογραφία για να δω πως θα ήταν κανονικά, αλλά επειδή δεν γνωρίζω μήπως και ήταν κάποιο περίεργο μοντέλο (για αριστερόποδες πχ..) άφισα την φωτογραφία όπως την είχες βάλει.
Ιδού όμως και η σωστή προς μελέτη:
ειπαμε η αναστροφη μπηκε γιατι ειναι για δυσκολους λυτες, αν ηταν ετσι απλα..
και για τους αλλους(πχ gtpiter) να συνδεσω το απο που ξεκινησε http://www.podilates.gr/node/25330
gpiter,
Εγώ βρήκα το ποδήλατο με 26αρηδες τροχούς μπρος πίσω και με Τσέχικα λάστιχα Barum 26 χ 1 1/2 και 26 χ 1 3/8 (σχεδόν τα ίδια. Όι μόνες διαφορές στα στεφάνια είναι ότι το μπροστινά έχει ανάγλυφα πλαϊνά ενώ το πίσω όχι και επίσης το ένα στεφάνι έχει στο κέντρο τις υποδοχές (τρύπες)των ακτίνων ενώ το άλλο συμμετρικά δεξιά και αριστερά του κέντρου του στεφανιού.(Για το τελευταίο δεν ξέρω τίποτα. Είναι λογικό?? έτσι συνηθιζόταν δεν ξέρω καθόλου και θα το ψάξω)
Επίσης κάτι που δεν φαίνεται στις φωτό, και μοιάζει παράξενο είναι ότι ο πίσω τροχός βρέθηκε να έχει τριπλέτα Best Wheel Made in France αλλά στο ποδήλατο κανένα άλλο ίχνος ταχυτήτων!!!!!
Τέλεια.... το ποδήλατο τότε είναι ένα Eska και είναι πριν βγάλει την σειρά velamos, αυτό σημαίνει πως μιλάμε για ένα πιο σπάνιο μοντέλο και πιο παλιό ..κατά πάσα πιθανότητα πριν το 70, όσο για την τριπλέτα είναι άσχετη και έχει μπει αργότερα. Το ποδήλατο κανονικά -αν θυμάμε καλά- είναι εμπρός πίσω 26 1 1/2
Πολύ όμορφο ποδήλατο και σχετικά σπάνιο που αξίζει μια καλή αναπαλαίωση.. καλή συνέχεια.
όμως το ψάξιμο για την χρονολογική ταυτοποίηση συνεχίζεται.
Το επόμενο εξάρτημα (η αλήθεια ξεχασμένο από την πρώτη μέρα)μοιάζει με μοχλικό φρένων κατά την γνώμη μου δεκαετίας 50 και ήταν στέρεα βιδωμένο χαμηλά στον κάθετο άξονα αλλά δίχως χρήση.
Επίσης....
Το τιμόνι του ποδηλάτου σου δεν είναι αυτό που φοράει τώρα καθώς έβγαινε με τιμόνι rod brake, για αυτό βρήκες και τα υπολείμματα του πίσω φρένου.
Αναγνωρίζει κάποιος φίλος ή φίλη το ποδήλατο της φωτογραφίας????
Αυτή ήταν η πρώτη επαφή με το φόρουμ και στην συνέχεια ξύπνησε το μικρόβιο που υπήρχε μέσα μου, τότε από την δεκαετία του 60 που φτιάχναμε ποδήλατα με ότι παλιοσίδερο βρίσκαμε στο παλιατζίδικο της γειτονιά μου (Μαρκάτο Πάτρα).
Το ποδήλατο της φωτό το βρήκα πάλι σε παλιατζίδικο και μου άρεσε το καλούπι του.
Έτσι λοιπόν ήρθα σε επαφή με το φόρουμ για να βρούμε την μάρκα του και την εποχή του. Σημαντική ήταν η βοήθεια των gpiter, Columbus discov...και άλλων φίλων και τελικά καταλήξαμε ότι είναι ένα Eska του 1963.
Η ανάταξη - ανακατασκευή αποφασίστηκε μετά από πολύ σκέψη αφού φαινόταν σχεδόν αδύνατο να γίνει σωστή αναπαλαίωση. Όσο και να έψαξα πουθενά δεν βρήκα με σιγουριά έστω και μια φωτογραφία του αυθεντικού μοντέλου και το δικό μου είχε πολλά περιφερειακά αλλαγμένα.
Έτσι λοιπόν ξεκίνησα με βάση τον πανέμορφο σκελετό http://imageshack.us/photo/my-images/6/img20120927095531.jpg/
και άρχισα να κτίζω ένα ρετρό ποδήλατο για ιδιαίτερες μικρές βόλτες.
Έτσι λοιπόν στεφάνια 26,1 3/8 ατσάλινα Ιταλικά,Μαλαισιανά δίχρωμα λάστιχα, κόντρα για πίσω φρένο, Κινέζικο δισκοβραχίονα, Εγγλέζικη σέλα σε τιμή ευκαιρίας, Ιταλικά grips και ότι άλλο είχε η αποθήκη μου.
Το αποτέλεσμα στη φωτό:
Σχόλια και παρατηρήσεις ευπρόσδεκτα!!!!
Ούτως ή άλλος το μοναδικό που ήταν δικό του ήταν ο σκελετός... επίσης το να βρεις γνήσια ανταλλακτικά για να αναπαλαιώσεις πιστά ένα τέτοιο ποδήλατο είναι πολύ δύσκολη υπόθεση. Σε γενικές γραμμές είμαι αντίθετος στον εκμοντερνισμό κλασικών ποδηλάτων... αλλά με την λογική ότι στην ουσία δεν χάλασες τίποτα και μπορεί ίσως κάποτε αν βρεις ανταλλακτικά να το αναπαλαιώσεις πιστά, λέω πως ναι δεν είναι άσχημο το αποτέλεσμα και πως τουλάχιστον το ποδήλατο δεν κινδυνεύει πια και φυσικά έγινε χρηστικό.
Καλές βόλτες.
Υ.Σ .... έχει ένα θεματάκι το πιρούνι ή φταίει η φώτο;
Νομιζω οτι ειναι VELAMOS.
Μοιάζει με τα cruiser της electra...
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=88241
...ειναι πολυ περιεργο.
Κατ'αρχην, μοιαζει οντως με Eska/Velamos, (τα Electra ηρθαν 30 χρονια μετα), αλλα πρωτη φορα βλεπω Velamos με το γραναζι του δισκοβραχιονα αριστερα.
Εκτος κι αν ειναι "φαεινη ιδεα" καποιου που το ελυσε και το ξαναμονταρισε.
Και η αληθεια ειναι οτι χαμηλα στον καθετο δεξια (seat tube), φαινεται κατι σαν βαση προφυλακτηρα αλυσιδας.
Εκτος κι αν ειναι κανενας στριμενος τρομποστατης. Ξερετε, απ'αυτους τους προσθετους...
Ο αλουμινενιος λαιμος του τιμονιου παλι, θυμιζει Eska...
μοιάζει πάντως πολύ με του συμφορουμίτη μας,του veloeska
Καλα ρε σεις, δε ντρεπεστε λιγακι;
Δυο λεπτα να λειψει καποιος, κι αμεσως να τον θαψετε.
Εν πασει περιπτωσει, ξαναβλεποντας το, Eska/Velamos δεκαετιας '60 θυμιζει.
Επιπλεον, εχει και παιδικο 40αρη δισκοβραχιονα. (αυτο ηταν για να γινει το quiz λιγο πιο ενδιαφερον).
Σοβαρα τωρα:
Αν ειχε την καλωσυνη ο ερωτων να βγαλει μερικες ακομη κοντινες καθαρες φωτογραφιες απο μερικα επιμαχα σημεια του ποδηλατου,, θα ηταν ολα πιο ευκολα:
Κουτελο σκελετου, δισκοβραχιονας, και η μεσαια τριβη απο κατω.
ευτυχώς έπεσα στα μαλακά...
..θα ηταν και μια κοντινη και καθαρη φωτογραφια, απο τη δεξια πλευρα, της περιοχης της μεσαιας τριβης.
Καλημέρα...... τα λάστιχα του είναι 24αρια?
Εκτός από φωτογραφίες τις μεσαίας, πίσω από τον κάθετο έχει τρομποστάτες ή σημάδια από σπασμένους τρομποστάτες;
.
.
.
Για την αίτηση σου που έχεις κάνει πριν μέρες στους ''φίλους του κλασικού ποδηλάτου'' σου έχω στείλει απάντηση σε π.μ..
Χίλια Ευχαριστώ!!!! H φωτό είναι ανεστραμμένη 180μ από την Microsoft Office Picture Manager και δείχνει αριστερά το γρανάζι με δισκοβραχίονα. Δεν το πρόσεξα όταν την ανέβασα.
Το ποδήλατο βρέθηκε σε άσχημη κατάσταση πιθανά με πολλά περιφερειακά αλλαγμένα, όπως δισκοβραχίονας, πίσω φρένο (βρέθηκε κολλημένο με οξυγόνο στο σκελετό),πιθανόν και ο λαιμός του τιμονιού, διαφορετικοί τροχοί κλπ
Τα σίγουρα ευρήματα είναι :
Μεσαία τριβή:Eska
Πίσω άξονας τροχού:U
Μπροστά άξονας τροχού:Mega
Λαιμός τιμονιού: Alou Favorite
Ελεύθερο: Made in France
Θα ακολουθήσουν φωτογραφίες
Ειναι ESKA
Εχει το ιδιο μια συντροχισσα μας
Χθες που "συγύριζα" τα ποστς σου, πρόσεξα οτι ο δισκοβραχίονας ήταν ανάποδα, και ανέστρεψα την φωτογραφία για να δω πως θα ήταν κανονικά, αλλά επειδή δεν γνωρίζω μήπως και ήταν κάποιο περίεργο μοντέλο (για αριστερόποδες πχ..) άφισα την φωτογραφία όπως την είχες βάλει.
Ιδού όμως και η σωστή προς μελέτη:
ειπαμε η αναστροφη μπηκε γιατι ειναι για δυσκολους λυτες, αν ηταν ετσι απλα..
και για τους αλλους(πχ gtpiter) να συνδεσω το απο που ξεκινησε
http://www.podilates.gr/node/25330
Μάλλον εδώ είσαι....με κάτι ψιλοδιαφορές στα περιφερειακά λόγω διαφοράς ηλικίας.
Φαίνεται να κλειδώνει σε Eska + ντόπιες πατέντες.....
Με βάση τις πληροφορίες θα συνεχίσω την διερεύνηση για χρονολογία μοντέλο...
Για την ώρα πήρε την σειρά του για ανακατασκευή.......
Θα επιστρέψω με φωτό...
Όσο για τα αρχικά σχόλια, σε κάθε παρέα υπάρχουν και μερικά..... κολλιμπρί!!!!!!
...ομως.
Αν όντως είναι τo 26αρι (που για να πω την αλήθεια από γεωμετρία δεν μου μοιάζει), αλλάζει το πράγμα και αποκτά άλλο ενδιαφέρον......
palexop,..... Μήπως θα μπορούσες να γράψεις ακριβώς το νούμερο των ελαστικών;
gpiter,
Εγώ βρήκα το ποδήλατο με 26αρηδες τροχούς μπρος πίσω και με Τσέχικα λάστιχα Barum 26 χ 1 1/2 και 26 χ 1 3/8 (σχεδόν τα ίδια. Όι μόνες διαφορές στα στεφάνια είναι ότι το μπροστινά έχει ανάγλυφα πλαϊνά ενώ το πίσω όχι και επίσης το ένα στεφάνι έχει στο κέντρο τις υποδοχές (τρύπες)των ακτίνων ενώ το άλλο συμμετρικά δεξιά και αριστερά του κέντρου του στεφανιού.(Για το τελευταίο δεν ξέρω τίποτα. Είναι λογικό?? έτσι συνηθιζόταν δεν ξέρω καθόλου και θα το ψάξω)
Επίσης κάτι που δεν φαίνεται στις φωτό, και μοιάζει παράξενο είναι ότι ο πίσω τροχός βρέθηκε να έχει τριπλέτα Best Wheel Made in France αλλά στο ποδήλατο κανένα άλλο ίχνος ταχυτήτων!!!!!
Τέλεια.... το ποδήλατο τότε είναι ένα Eska και είναι πριν βγάλει την σειρά velamos, αυτό σημαίνει πως μιλάμε για ένα πιο σπάνιο μοντέλο και πιο παλιό ..κατά πάσα πιθανότητα πριν το 70, όσο για την τριπλέτα είναι άσχετη και έχει μπει αργότερα. Το ποδήλατο κανονικά -αν θυμάμε καλά- είναι εμπρός πίσω 26 1 1/2
Πολύ όμορφο ποδήλατο και σχετικά σπάνιο που αξίζει μια καλή αναπαλαίωση.. καλή συνέχεια.
...μονοταχυτο, που κυκλοφορει μια ψυχη στην Αθηνα, εχει αγοραστει λιγο πριν το '60.
Και βεβαια, κυκλοφορει κανονικοτατα καθημερινα στην Αθηνα...
Η επιχείρηση συνεχίζεται και το Eska είναι σε αυτή την κατάσταση ύστερα από προσεκτική αμμοβολή και σχετικά φθηνό βάψιμο.
http://imageshack.us/photo/my-images/6/img20120927095531.jpg/
όμως το ψάξιμο για την χρονολογική ταυτοποίηση συνεχίζεται.
Το επόμενο εξάρτημα (η αλήθεια ξεχασμένο από την πρώτη μέρα)μοιάζει με μοχλικό φρένων κατά την γνώμη μου δεκαετίας 50 και ήταν στέρεα βιδωμένο χαμηλά στον κάθετο άξονα αλλά δίχως χρήση.
http://imageshack.us/photo/my-images/696/img20120930190213.jpg/
Να και η ταυτότητα της μεσαίας τριβής:
http://imageshack.us/photo/my-images/193/img20120927095615.jpg/
Και το ταμπελάκι του ποδηλάτου δυστυχώς δίχως πληροφορίες, εκτός του σχήματος που δεν κατάφερα να βρω σε τι παραπέμπει.
http://imageshack.us/photo/my-images/525/img20120927095955.jpg/
...τον κωδικο που ειναι χτυπημενος κατω απο τη μεσαια τριβη, το ποδηλατο σου, ειναι κατασκευασμενο το '63.
Thanks!!!!!!!!!
Είσαι αστέρι... αφού αποκωδικοποιείς και τα Serial numbers.
Θα σε ενημερώνω για την συνέχεια της προσπάθειας μου...και πάλι ευχαριστώ.
Επίσης....
Το τιμόνι του ποδηλάτου σου δεν είναι αυτό που φοράει τώρα καθώς έβγαινε με τιμόνι rod brake, για αυτό βρήκες και τα υπολείμματα του πίσω φρένου.
Αναγνωρίζει κάποιος φίλος ή φίλη το ποδήλατο της φωτογραφίας????
Αυτή ήταν η πρώτη επαφή με το φόρουμ και στην συνέχεια ξύπνησε το μικρόβιο που υπήρχε μέσα μου, τότε από την δεκαετία του 60 που φτιάχναμε ποδήλατα με ότι παλιοσίδερο βρίσκαμε στο παλιατζίδικο της γειτονιά μου (Μαρκάτο Πάτρα).

Το ποδήλατο της φωτό το βρήκα πάλι σε παλιατζίδικο και μου άρεσε το καλούπι του.
Έτσι λοιπόν ήρθα σε επαφή με το φόρουμ για να βρούμε την μάρκα του και την εποχή του. Σημαντική ήταν η βοήθεια των gpiter, Columbus discov...και άλλων φίλων και τελικά καταλήξαμε ότι είναι ένα Eska του 1963.
Η ανάταξη - ανακατασκευή αποφασίστηκε μετά από πολύ σκέψη αφού φαινόταν σχεδόν αδύνατο να γίνει σωστή αναπαλαίωση. Όσο και να έψαξα πουθενά δεν βρήκα με σιγουριά έστω και μια φωτογραφία του αυθεντικού μοντέλου και το δικό μου είχε πολλά περιφερειακά αλλαγμένα.
Έτσι λοιπόν ξεκίνησα με βάση τον πανέμορφο σκελετό http://imageshack.us/photo/my-images/6/img20120927095531.jpg/
και άρχισα να κτίζω ένα ρετρό ποδήλατο για ιδιαίτερες μικρές βόλτες.
Έτσι λοιπόν στεφάνια 26,1 3/8 ατσάλινα Ιταλικά,Μαλαισιανά δίχρωμα λάστιχα, κόντρα για πίσω φρένο, Κινέζικο δισκοβραχίονα, Εγγλέζικη σέλα σε τιμή ευκαιρίας, Ιταλικά grips και ότι άλλο είχε η αποθήκη μου.

Το αποτέλεσμα στη φωτό:
Σχόλια και παρατηρήσεις ευπρόσδεκτα!!!!
...πανεμορφο ποδηλατο τυπε ,η μονη μου ενσταση αφορα το τιμονι ,φρονω οτι ενα χρωμε θα του ταιριαζε καλλυτερα ,οπως και ναχει ομως καλο πεταλι...
πολύ καλο το τελικό αποτέλεσμα καλές βόλτες
τα περί...κολλιμπρίου αφορούσαν στο άτομό μου.Έπρεπε δηλαδή να γίνω κολλιμπρί για να δω τη φωτό που είχες πρωτοανεβάσει.
Ηταν ένα αστείο το οποίο άργησα να διευκρινίσω και σου ζητώ συγνώμη.
Κατά τα λοιπά,συγχαρητήρια για τη δουλειά σου και καλές βόλτες!
ΟΚ Soto62 κανένα πρόβλημα σε ευχαριστώ για όλα.
Ούτως ή άλλος το μοναδικό που ήταν δικό του ήταν ο σκελετός... επίσης το να βρεις γνήσια ανταλλακτικά για να αναπαλαιώσεις πιστά ένα τέτοιο ποδήλατο είναι πολύ δύσκολη υπόθεση. Σε γενικές γραμμές είμαι αντίθετος στον εκμοντερνισμό κλασικών ποδηλάτων... αλλά με την λογική ότι στην ουσία δεν χάλασες τίποτα και μπορεί ίσως κάποτε αν βρεις ανταλλακτικά να το αναπαλαιώσεις πιστά, λέω πως ναι δεν είναι άσχημο το αποτέλεσμα και πως τουλάχιστον το ποδήλατο δεν κινδυνεύει πια και φυσικά έγινε χρηστικό.
Καλές βόλτες.
Υ.Σ .... έχει ένα θεματάκι το πιρούνι ή φταίει η φώτο;