Επιθετικότητα ταξιτζή περιμένοντας μπροστά στο σηματοδότη

37 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
drgeiger
Απών/απούσα

Γειά σας παιδιά, μόλις πήρα ποδήλατο στην Αθήνα. Και το οδηγουσα στο δρόμο πρώτη φορά βράδυ κοντά στον Πύργο των Αθηνών. Και έτσι πως περιμένω σε ενα φανάρι πρώτος, στη μέση της λωρίδας έρχεται από πίσω μου ένας ταξιτζης και άρχισε να με βρίζει. "Κοιτα εναν μαλακα με ενα ποδήλατο, ρε μαλακα κλπ" μόλις ανάβει το φανάρι με προσπερναει πολυ επικίνδυνα κορναροντας κλπ.

Εγω μενω. Ρε παιδιά άρχισα να αμφιβάλλω αν το ποδήλατο επιτρέπεται να βρίσκεται πάνω σε αυτοκινητοδρομο. Πώς αντιμετωπίζουμε τέτοιες περιπτώσεις; έκανα κάτι λάθος;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
geatle
Απών/απούσα

μην δινεις τοσο σημασια. θα συναντησεις και αλλους πολους χαζους που δεν ξερουν τι παει να πει δρομος. παντως να η συμβουλη μου: αν εισαι τελειως αρχαριος*, τοτε καλο θα ειναι να αποφευγεις κεντρικους δρομους με πολυ κινηση. οταν θα μαθεις και θα τρεχεις περισσοτερο τοτε πηγαινεις και απο οποιον δρομο θελεις χωρις κινδυνο.

*φανταζομαι οτι εισαι γιατι γραφεις "μόλις ανάβει το φανάρι με προσπερναει πολυ επικίνδυνα" που σημαινει οτι δεν εχεις καθολου καλη ισσοροπια και θελεις ωρα μεχρι να ξεκινησεις.

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Μη δινεις σημασια, βρισε πισω ή αγνοησε επιδεικτικα. Κλειστου και το δρομο, παρε και καμια πινακιδα, εστω για να τον τραμπουκισεις λιγο κ εσυ. Δεν βγαζεις ακρη γενικα οποτε μην πολυχαλιεσαι. Διεκδικισε τον δρομο, απλα με σεβασμο και προς τους αλλους

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Αν πρέπει κάτι να αναρωτηθείς είναι αν εσύ έχεις θέση στο δρόμο είτε οδηγείς ποδήλατο, μηχανάκι ή αυτοκίνητο.
Είναι λογικό να μην μπορείς να αναπτύξεις όλους τους αυτοματισμούς, που ένας μακροχρόνιος χρήστης ποδηλάτου στην Αθήνα έχει αναπτύξει, απο την πρώτη μέρα αλλά ακόμα και έτσι
Τί βρίσκεις σωστό, όταν ένα όχημα 40 εκατοστών πλάτους (ποδήλατο) δεν τοποθετείται στο δεξί μέρος της λωρίδας κυκλοφορίας αφήνωντας χώρο να τοποθετηθεί δίπλα του και ένα αυτοκίνητο, ειδικότερα σε σταματημένο φανάρι.
Αφήνεις εγκλωβισμένο πισω σου ένα αυτοκίνητο που μπορεί να αναπτύξει γρηγορότερα ταχύτητα εκκίνησης απο ένα ποδήλατο, δικαιολογημένα ο επαγγελματίας (και καλά) τσίτωσε.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Ήσουν στο δεξί τμήμα της δεξιάς λωρίδας; Του άφησες χώρο να σε περάσει; Ή ήσουν στη μέση της λωρίδας και τον έκανες να αισθάνεται ότι τον έκλεινες;
...
Ένας καλούτσικος (όχι καλός - πρόσεξε- καλούτσικος)ποδηλάτης επιταχύνει (γιά τα πρώτα 5 -10 μέτρα) πιό γρήγορα από έναν μέτριο οδηγό αυτοκινήτου. Ακόμα κι έτσι όμως, καλύτερα να τους αφήνουμε το χώρο τους.
...
Το να είσαι επαγγελματικά πίσω από ένα τιμόνι αυτοκινήτου σε μιά πόλη σαν την Αθηνα δεν είναι εύκολο πράγμα για τα νεύρα. Σεβάσου το αυτό.
...
Δεν σου λέω να τον δικαιολογήσεις. Σου λέω να τον αιτιολογήσεις απλά.
...
Μη φοβηθείς. Καλές πεταλιές και σκέψου και οι άλλοι οδηγοί τι μπορεί να σκέφτονται για εμάς.
Τα πιό δύσκολα πράγματα να μάθει κανείς εκεί έξω είναι να δίνει χώρο και να διεκδικεί χώρο χωρίς καυγάδες ή ατυχήματα.

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Δεν ξέρω εάν οδηγείς και μοτοσυκλέτα οπότε παρασύρθηκες βγαίνοντας πρώτος μπροστά στο φωτεινό σηματοδότη.

Η πείρα λέει ότι τα μηχανοκίνητα στους σηματοδότες ξεκινούν γκαζωμένα όταν σβήσει το κόκκινο των άλλων είτε σταματήσει η ροή των άλλων και ποτέ περιμένοντας το πράσινο του δικού τους σηματοδότη. Οι μοτοσυκλέτες δε, έχουν ξεκινήσει προ πολλού και δε μου 'χει τύχει να δω ποδηλάτη να προπορεύεται ταυτόχρονα.

Κατ' εμένα ο σηματοδότης είναι άλλο ένα επικίνδυνο σημείο κι ανάλογα το δρόμο/διασταύρωση παρανομώ είτε περιμένω στην άκρη να φύγουν οι γκαζιάρηδες.

Για το υβρεολόγιο ντάξει, μην ασχολείσαι με καθυστερημένους, υπάρχει πλεόνασμα.

Theodore
Απών/απούσα

drgeiger wrote:
Ρε παιδιά άρχισα να αμφιβάλλω αν το ποδήλατο επιτρέπεται να βρίσκεται πάνω σε αυτοκινητοδρομο.

Δεν περνάει κανένας αυτοκινητόδρομος από τον Πύργο Αθηνών. Όντως, τα ποδήλατα δεν επιτρέπονται στους αυτοκινητόδρομους. Όμως δρόμοι όπως η Κηφισίας, η Μεσογείων, η Συγγρού, η Πατησίων κλπ ΔΕΝ είναι αυτοκινητόδρομοι.

Επειδή βλέπω να κυκλοφορεί πολύ αυτή η παρεξήγηση τελευταία, δείτε τι σημαίνει αυτοκινητόδρομος:

https://el.wikipedia.org/wiki/Αυτοκινητόδρομος

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Μάθε παιδί μου,ποδήλατο στην πόλη δλδ commuting παράφράση από το μάθε παιδί μου,γράμματα.
Βασικά αυτό ηταν απλά το καλωσόρισμα μην έχεις τύψεις υπάρχει η πιθανότητα να σε εβριζε έτσι και αλλιώς και αν συνεχίσεις το ποδήλατο θα δεις πολλές φιλοφρονήσεις αγάπης.
1.πάντα κοιτάμε στον ορίζοντα τα φανάρια που εχουμε μπροστά μας,οταν τα πλησιάζουμε και είναι κόκκινα ελαττωνουμε ταχύτητα τόσο ώστε να φθάσουμε στην κορυφή των ακινητοποιημένων αυτοκινήτων μόλις ανάψει πράσινο,έτσι εξασφαλίζουμε ότι θα προπορευτούμε της κίνησης με αρκετή ταχύτητα άρα ικανό προβάδισμα αφετηρίας.
Με τον τρόπο αυτό αποφεύγουμε την υστεριση αποκρίσης από στάση και βρισκόμαστε πάντα σε κίνηση κερδίζοντας πολύτιμες δυνάμεις.
2.αν δεν καταφερνεις να πετυχαινεις το παραπάνω τότε φροντιζεις να ελεγχεις ποτέ θα γίνει πορτοκαλί το φανάρι της κατεύθυνσης που σας κόβει και αμέσως φροντιζεις να ξεκινήσεις Οχι με το δικό σου πράσινο αλλά με το πράσινο των πεζών που ανάβει εκεί και το οποίο εχει ενα προβάδισμα κάποιων δευτερολέπτων σε σχέση με το πράσινο του σηματοδότη που βρίσκεσαι σταματημενος.
3. αν δεν καταφερνεις τίποτα απο τα παραπάνω δοκιμαζεις ως πεζός από τις διαβάσεις,λάου λάου.
4.φοράς ακουστικά και ακούς μουσική πολύ δυνατά,οπότε δεν αλληλεπιδρας με το περίγυρο.
Στις δυο πρώτες περιπτώσεις μπορείς να βρίσκεσαι ακόμα και αριστερή λωρίδα,ανάμεσα από τα αυτοκίνητα,στην μέση της λωριδας όπου βολεύεσαί αλλά στις δυο τελευταίες δεξιά και πεζοδρόμιο.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

drgeiger wrote:
Πώς αντιμετωπίζουμε τέτοιες περιπτώσεις; έκανα κάτι λάθος;

Στο ειπαν και πιο πανω αλλα να το "απλωσω" λιγο παραπανω.
Το λαθος σου ηταν οτι ησουν στην μεση της λουριδας. Εκει "ενοχλεις" και οπως και εμεις δεν θελουμε να μας ενοχλουνε ετσι και εμεις πρεπει να σεβομαστε και δεν ενοχλουμε. Επισης οπως ολοι οι οδηγοι δικυκλων (εννοω και μοτοσυκλετες, σκουτερ κτλ) ξερουν δεν σταματαμε ποτε σε σημειο που ειναι συνηθες σημειο κινησης αυτοκινητου αλλα παντα στα ενδιαμεσα (δεξια αριστερα της λουριδας και ποτε στην μεση). Αυτο δεν εχει να κανει με το τι προβλεπεται απο τον κοκ αλλα με προβλεψη ατυχηματος (σκεψου οτι καθεσαι εκει που ησουν, απο πισω ο ταξιτζης και ερχεται καποιο φορτηγακι και πεφτει πανω του και τον χτυπαει προς τα μπροστα.Καταλαβαινεις τι παθαινεις εσυ). Γι'αυτο δεν θα δεις ποτε εμπειρο μοτοσυκλετιστη (κατα επεκταση και ποδηλατη) να εχει σταματησει σε φαναρι στην μεση λουριδας.

υ.γ.καπου γραφτηκε για ακουστικα. Πολυ απλα ΔΕΝ ΦΟΡΑΣ

Φανερός Πράκτωρ
Απών/απούσα

Βέβαια στην άκρη κινδυνεύεις να σε πάρουν παραμάζωμα στο ξεκίνημα (π.χ. να σε στριμώξουν ανάμεσα σε παρκαρισμένα κλπ) ενώ το βρίσκω επικίνδυνο να είσαι ανάμεσα σε 2 λωρίδες που ξεκινάνε αν εσύ θες να πας ευθεία και η δεξιά είναι για να στρίψει δεξιά.

Σε γενικές γραμμές ο κανόνας είναι ότι το ποδήλατο θεωρείται όχημα και μπορεί (και πρέπει πολλές φορές) να πηγαίνει στο κέντρο της λωρίδας. Αν κρίνουμε ότι μπορούμε να διευκολύνουμε τα υπόλοιπα οχήματα με το να πηγαίνουμε στο 1/3 της λωρίδας ή ακόμα πιο άκρη το κάνουμε. Αλλά δεν είμαστε υποχρεωμένοι. Αυτό ισχύει σε γενικές γραμμές.

Από εκεί και πέρα στον δρόμο είμαστε το πιο αδύναμο όχημα και επειδή πολύ συχνά ισχύει ο νόμος του ισχυρού καλό είναι να προσαρμοζόμαστε ανάλογα.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Κανεις δεν μιλησε για υποχρεωση. Υποχρεωμενοι δεν ειμαστε για τιποτα απο τα παραπανω αλλα πρεπει να τα κανουμε για την δικη μας ασφαλεια.
Επισης κανεις δεν μιλησε για το που κινουμαστε αλλα για το που σταματαμε. Ολα αυτα που περιγραφεις ισχυουν για οταν υπαρχει κινηση ή οταν ξεκιναμε. Στο συγκεκριμενο θεμα ομως μιλαμε για το που στεκομαστε σε ενα φαναρι. Για το πως δεν θα σε παρασυρει κανενας οταν ξεκινας ή οταν κινησε ή πως δεν θα σε στριμωξει κανενας στα παρκαρισμενα ειναι τελειως αλλο θεμα συζητησης

Στο τελος θα καταληξουμε οτι καλυτερα να τα φυτιλιαζουμε. Εαν δεν ειχε σταματησει δεν θα υπηρχε θεμα συζητησης τωρα (το τελευταιο ειναι πλακα, μην σχολιαστει σοβαρα).

geatle
Απών/απούσα

μια λετε να παει το ποδηλατο απο την ακρη του δρομου απο την αλλη λετε να μην παει ακρη γιατι στο ξεκινημα θα τον στριμωξουν.
προσωπικα στη μεση του δρομου παω σε περιπτωση που υπαρχει σταυροδρομι και θελω να συνεχισω ευθεια. ή μετακινουμε απο την αριστερη μερια αν θελω να στριψω αριστερα. και το κανω πολλα μετρα πριν και οχι οταν φτασω κοντα στην στροφη...

εχω δικαιωμα να κινουμαι στη μεση τις λωριδας και με 5χλμ/ωρα ασχετα εαν δεν το συνηθιζω. φαντασου π.χ. κανενα παππου με σκουτερακι ή εναν που γλιστρησε και επεσε στο δρομο. πρεπει οι οδηγοι να αρχισουν να τον βριζουν ??

θα το ξαναπω οτι οσο επικυνδινο ειναι να σε στιμωχνουνε αλλο τοσο επικυνδινο ειναι να μην εχεις ισσοροπια. ετσι? επισης καποιος ειπε και συμφωνω μαζι του οτι
ξεκιναει πιο γρηγορα απο το αυτοκινητα. μονο εγω και αυτος ειμαστε? μερικες φορες μαλιστα παιζει και κοντρα ποδηλατο vs αυτοκινητο . αυτο μονο με αγωνιστικο εννοειται ε. αμα ειχα κανενα Megisto ισως να μιλαγα και εγω διαφορετικα και ισως να πηγαινα απο το πεζοδρομιο.

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Σταματάς δεξιά, πλάι στο πρώτο αυτοκίνητο που περιμένει στο κόκκινο φανάρι ή το STOP. Ο οδηγός είναι πολύ πιθανό να μην σε έχει δει. Όταν το φανάρι γίνει πράσινο, εσύ κινείσαι ευθεία αλλά ο οδηγός στρίβει απροειδοποίητα δεξιά και πέφτει πάνω σου. Επικίνδυνο όταν το όχημα είναι ΙΧ αυτοκίνητο, ακόμα πιο επικίνδυνο όταν είναι φορτηγό ή λεωφορείο.
Πώς να αποφύγεις τη σύγκρουση
Μην σταματάς σε “τυφλό σημείο”. Σταμάτα πίσω από το πρώτο αυτοκίνητο, όχι πλάι του, ώστε να είσαι ορατός/ή. Είναι σχεδόν αδύνατο να μην σε δει ο πίσω σου οδηγός, όταν έχεις σταματήσει ακριβώς μπροστά του. Μια άλλη επιλογή είναι να σταματήσεις, είτε λίγο πιο μπροστά από το πρώτο αυτοκίνητο (σημείο Α) ώστε να μπορεί να σε δει ο οδηγός του, είτε ανάμεσα στο πρώτο και στο δεύτερο (σημείο Β) ώστε το πρώτο
αυτοκίνητο να μην στρίψει πάνω σου και το δεύτερο να μπορεί να σε δει. Εννοείται ότι όπως αποφεύγεις να σταματάς ακριβώς πλάι στο πρώτο αυτοκίνητο, έτσι αποφεύγεις να σταματάς και ακριβώς πλάι στο δεύτερο.
Αν επιλέξεις να σταθείς μπροστά από το πρώτο αυτοκίνητο, ξεκίνα γρήγορα μόλις ανάψει το πράσινο και σιγουρέψου ότι δεν περνάει κανείς με κόκκινο τον κάθετο δρόμο!

Ξεκινάμε διάβασμα,είναι καλό να γίνεται επανάληψη ξανά και ξανά
http://www.podilates.gr/asfaleia

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

Laou Laou wrote:
φοράς ακουστικά και ακούς μουσική πολύ δυνατά,οπότε δεν αλληλεπιδράς με το περίγυρο

Συμβουλές ζήτησε ο άνθρωπος όχι συνταγή αυτοκτονίας. Υπάρχουν και ασφαλέστερες μέθοδοι να αυτοκτονήσει κάποιος.

Φανερός Πράκτωρ
Απών/απούσα

kktsol wrote:
Κανεις δεν μιλησε για υποχρεωση. Υποχρεωμενοι δεν ειμαστε για τιποτα απο τα παραπανω αλλα πρεπει να τα κανουμε για την δικη μας ασφαλεια.
Επισης κανεις δεν μιλησε για το που κινουμαστε αλλα για το που σταματαμε. Ολα αυτα που περιγραφεις ισχυουν για οταν υπαρχει κινηση ή οταν ξεκιναμε. Στο συγκεκριμενο θεμα ομως μιλαμε για το που στεκομαστε σε ενα φαναρι. Για το πως δεν θα σε παρασυρει κανενας οταν ξεκινας ή οταν κινησε ή πως δεν θα σε στριμωξει κανενας στα παρκαρισμενα ειναι τελειως αλλο θεμα συζητησης

Μάλλον μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαινόμαστε.

Όταν σταματάς θα ξεκινήσεις. Και όταν ξεκινάς καλό είναι:
1) να σε έχουν δει
2) να έχεις χώρο/διεκδικείς τον χώρο σου.

Προφανώς όταν ξεκινάς, ξεκινάς από εκεί που σταμάτησες...
Που είναι στην άκρη του δρόμου αν κατάλαβα καλά από αυτά που προτείνετε...
Που σημαίνει ότι είτε υπάρχει η πιθανότητα είτε κάποιος να σε κλείσει στρίβοντας δεξιά, είτε να σε στριμώξει κοντά στα παρκαρισμένα, είτε... είτε... είτε...

Εκτός και αν περιμένετε να φύγουν όλα τα αμάξια που περιμένουν στο φανάρι, να αδειάσει ο δρόμος και μετά φεύγετε. Κάτι που αμφιβάλω αν κρίνω από τον ρυθμό με τον οποίο σφάζουν τα κόκκινα οι συμποδηλάτες.

Για να μη μακρηγορώ, ο (χρυσός) κανόνας που ακολουθώ είναι να είμαι προβλεπόμενος και να διεκδικώ τον χώρο μου (όσο χρειάζεται).

Τώρα από εκεί και πέρα ο καθένας κάνει ότι θέλει και ότι κρίνει λογικό.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Δλδ εαν εισαι ακριβως μπροστα του στην μεση σε βλεπει ενω εαν εισαι μπροστα του-δεξια ή μπροστα του-αριστερα δεν σε βλεπει???
Επισης δεν ειπαμε στην ακρη του δρομου, εγω τουλαχιστον ειπα σταματαμε δεξια ή αριστερα στην λουριδα και οχι στην μεση
Εννοειται οτι διεκδικεις τον χωρο σου οσο κινησε (τον χωρο σου ομως οχι και τον χωρο των αλλων).
Απο εκει και περα εαν φοβασαι και δεν μπορεις να διαχειριστεις την πιθανοτητα καποιος να στριψει δεξια κτλ κτλ κτλ πηγαινεις απο αλλους δρομους πιο ηρεμους (κατι που καλο ειναι να το κανεις εαν δεν μπορεις να κινηθεις με ασφαλεια και δεν αισθανεσαι ανετα σε μεγαλυτερους δρομους)

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

@geatle, μαζι σου. Παντα ξεκινω πρωτος οπου ειναι δυνατον, τοσο απο μηχανακια οσο και αυτοκινητα. Και φροντιζω να ειμαι μπροστα απο ολους, εκτος και αν με εχουν κλεισει οποτε φροντιζω να κλεισω καποιον αλλο ωστε να ξεκινισω με ασφαλεια

Αμα δω κανεναν με ακουστικα θα βρισω ακατασχετα σαν το φιλο ταξιτζι. Και οχι, δεν ειναι δικαιωμα σου να φορας ακουστικα στο ποδηλατο. Δικαιωμα σου ειναι μονο οταν τα φορας στο στατικο σου στο σπιτι ή το γυμναστηριο, οχι στο δρομο

Φανερός Πράκτωρ
Απών/απούσα

kktsol wrote:
Δλδ εαν εισαι ακριβως μπροστα του στην μεση σε βλεπει ενω εαν εισαι μπροστα του-δεξια ή μπροστα του-αριστερα δεν σε βλεπει???
Επισης δεν ειπαμε στην ακρη του δρομου, εγω τουλαχιστον ειπα σταματαμε δεξια ή αριστερα στην λουριδα και οχι στην μεση
Εννοειται οτι διεκδικεις τον χωρο σου οσο κινησε (τον χωρο σου ομως οχι και τον χωρο των αλλων).
Απο εκει και περα εαν φοβασαι και δεν μπορεις να διαχειριστεις την πιθανοτητα καποιος να στριψει δεξια κτλ κτλ κτλ πηγαινεις απο αλλους δρομους πιο ηρεμους (κατι που καλο ειναι να το κανεις εαν δεν μπορεις να κινηθεις με ασφαλεια και δεν αισθανεσαι ανετα σε μεγαλυτερους δρομους)

Sorry kktsol, νομίζω ότι ήμουν σαφής.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Φανερός Πράκτωρ wrote:
Sorry kktsol, νομίζω ότι ήμουν σαφής.

Και εγω επισης. Παρ'ολα αυτα ομως αλλα λετε.

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Πάντως είσαι περιεκτικος μέσα σε πέντε σειρές χωρεσες ταξιτζή,κόκκινο φανάρι,βρισιμο και μια απαξίωση μόνο το ποδήλατο λείπει να ηταν ηλεκτρικό και είχαμε όλα όσα χρειάζονται για να λέμε,να λέμε,να λέμε.
Άντε και του χρονου.
Και ξέρετε πολλούς που τους εχει σκοτώσει η μουσική εγώ Οχι,αλλά και πάλι ας πούμε πως ξέρετε δεν είναι καλύτερα τα τελευταία λόγια που ακούς να είναι Ο αετός πεθαίνει στον αέρα απο το να ακούς παρτα και σε μαμησα.
Ενώ το στερεωφωνικο του SUV με την τηλεόραση και τα ταμπλετ σου επιτρέπουν την απόλυτη προσυλωση;

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Βρε μουσικη και εγω ολη μερα ακουω, δεν σταματαει παρα οταν κοιμαμαι και οταν κανω ποδηλατο. Δεν ξερω καποιον που να τον σκοτωσε η μουσικη αλλα σε αυτο το υφος...

Εσυ ξερεις πολλους, προσωπικα, που να πεθαναν απο το πολυ ποτο δηλ???

Εχει τυχει να δω καποιους που ενοχλουσαν και ανησηχουσαν παρα πολλους αλλους χωρις λογο, με τα ακουστικα σε λεωφορους κανοντας ποδηλατο αφδιαφορα. Ξερω και για καποιον πεζο που τον σκοτωσε το τραινο γιατι ηταν με τα ακουστικα και δεν το πηρε χαμπαρι καν...

Ενταξει, και ο αλλος πεταει τα σκουπιδια του απο το μπακλονι στο δρομο, και ο αλλος παραβιαζει λεοφορειο λωριδα και σε βριζει κιολας, και ο αλλος παει να σε πατησει και σε βριζει, και ο αλλος κλεινει το πεζοδρομιο σε στενο δρομο και αναγκαζεσαι να περιμενεις να περασουν τα αυτοκινητα για να συνεχισεις

γιατι να μην παω και εγω στη μεση του δρομου ζικ-ζακ και αστους τους να κουρευονται. Και ενω ειμαι και μεσα στη μεση θα φαω και καμια μπανανα, χρησιμοποιωντας και τα 2 χερια βεβαια και θα πεταξω τη φλουδα στο πεζοδρομιο πισω μου την ωρα που ερχεται η γιαγια. Και μετα θα καβαλισω το πεζοδρομιο και θα κορναρω στους πεζους να κανουν στην ακρη γιατι τωρα περναω εγω που ειμαι ωραιος

Και γιατι οχι? Ξερεις κανενα να πεθανε απο μπανανα ή γιατι πηγαινε ενας ποδηλατης ζικ-ζακ μπροστα του?

Ολα καλα ^_________^

(τωρα αν εχεις οραση κοτας εισαι σπανιο ειδος και παω πασο για την περιπτωση σου μονο ομως)

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Όμως προτιμώ έναν ΚΑΛΟ οδηγό που να μην
ακούει απο έναν ΚΑΚΟ οδηγό που ακούει.
Μπορείς να έρθεις στην θέση ενός κωφού;πιστεύεις οτι είναι επικίνδυνοι οδηγοί για τον εαυτό τους και για τους άλλους;

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Δεν μπορω, εχω εξεραιτικα καλη ακοη.

Αλλα ενας κωφος εχει περισσοτερο ανεπτυγμενες/οξυμενες αλλες αισθησεις και φανταζομαι αυτο καλυπτει την ελλειψη του. Επισεις δεν εχει επιλογη. Μπορεις να πεις το ιδιο για καποιον με ακουστικα και μουσικη που οσο καλος και να ειναι και να τραγουδισει μπορει καποια στιγμη και να τον πιασουν τα ντερτια?

Εδω του αλλου του εσκασε το καζανι που καθαριζε τις ψυχες και επρεπε να επεμβει ο Son Goku για να επανελθει ταξη στον κοσμο, αλλιως θα πολεμουσαμε ακομα με το Χιτλερ (Dragon Ball Z Fusion Reborn Movie ref). Και ολο αυτο γιατι ακουγε μουσικη και δεν πηρε χαμπαρι τι γινοταν γυρο του...

dpolal
Εικόνα dpolal
Απών/απούσα

Laou Laou wrote:
Μπορείς να έρθεις στην θέση ενός κωφού;πιστεύεις οτι είναι επικίνδυνοι οδηγοί για τον εαυτό τους και για τους άλλους;

Δεν γνωρίζω αν ισχύει ακόμα το παρακάτω όπως είναι ή αν έχουν γίνει αλλαγές.

Quote:
ΑΔΕΙΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΠΟ ΚΩΦΑ ΑΤΟΜΑ
(Απόφαση Υπ. Συγκοινωνιών 33950/84)

Με την ανωτέρω απόφαση ορίζονται οι παθήσεις και οι αναπηρίες που αποτελούν αιτίες ακαταλληλότητας για χορήγηση ή ανανέωση οδήγησης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων. Σε ότι αφορά τα κωφά άτομα, ορίζονται τα εξής:
Δεν μπορούν να αποκτήσουν άδεια οδήγησης οι βαρύκοοι των οποίων το ποσοστό βαρυκοΐας υπερβαίνει το 35-45΄% κατά Fowler και Sabine, ανεξάρτητα αιτιολογίας. Ηλεκτροακουστική συσκευή δεν επιτρέπεται.
Η ανανέωση της άδειας οδήγησης εναπόκειται στην κρίση της Δευτετοβάθμιας Ιατρικής Επιτροπής, η οποία και λαμβάνει ύποψη το βαθμό και τη μορφή βαρυκοΐας και τη δυνατότητα χρησιμοποίησης ηλεκτροακουστικής συσκεύης.
Κατ'εξαίρεση επιτρέπεται να αποκτούν οι κωφάλαλοι άδεια οδήγησης κατηγορίας Α΄και Β΄υπό τις εξής προϋποθέσεις:
Η ιατρική εξέταση για την απόκτηση ή την ανανέωση της άδειας οδήγησης θα διενεργείται από τη Δευτεροβάθμια Ιατρική Επιτροπή.
Θα προηγείται εξέταση των κωφαλάλων σε ιατροψυχολογικό κέντρο, στο οποίο θα προσδιορίζεται ο δείκτης νοημοσύνης τους που πάντα πρέπει να ξεπερνά τα 100 WAIS, αποκλειόμενης της χορήγησης άδειας στους κωφαλάλους λόγω αισθητικής ακουστικής αφασίας.

morgoth
Απών/απούσα

Παντως αυτο με τα ακουστικα δεν ξερω πως το κανετε. Πραγματικα θα λατρευα το να μπορουσα να ακουσω μουσικη στο ποδηλατο αλλα νοιθω οτι η αντιληψη μου μεσα στην κινηση ειναι 50% οραση και 50% ακοη, δεν μπορω να φανταστω να οδηγαω με ακουστικα.

drgeiger
Απών/απούσα

Νομίζω ο καθένας λέει ό, τι θέλει. Ακούς εκεί καλά τσιτωσε; έχω η δεν έχω δικαίωμα να είμαι στο δρόμο; είμαι ή δεν ειμαι όχημα; μπορώ να είμαι στη μέση του δρόμου και όχι στην γωνία για να μη με κάνουν χαλκομανια; τελείωσε. Ο "επαγγελματίας" (μη χ..σω) πρεπει να είναι υπομονετικος και να με σέβεται, δε θα πάθει τίποτα άμα χάσει 5-10 δευτερόλεπτα .
Και σχετικά με την εμπειρία μου :οδηγώ ποδήλατο από τα 5 μου κ είμαι 24. Μπορεί να μην πιάνω κα τρελές ταχύτητες επειδή εχω σπαστο απλό ποδήλατο αλλα μια χαρά οδηγώ.
Επομένως να δίνουμε και δίκαιο στους αλήτες πάει πολυ.

Τέλος, δεν επέλεξα να μπω πρώτος στο φανάρι απλώς εκεί με πέτυχε. Αλλα και πάλι, απαγορεύεται;

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Για δες!!!!! τώρα σαν να σου φύγανέ οι αμφιβολίες που είχες στο τέλος του αρχικού σου πόστ.
Τώρα σε βλέπω σίγουρο και γεμάτο αυτοπεποίθηση άρα μια χαρά.
Είσαι έτοιμος να πάρεις την ρεβάνς από τον επόμενο κάφρο που θα σου φερθεί με άσχημο τρόπο.

drgeiger
Απών/απούσα

Χαχα! Ρε συ μου κλέψαν το ποδηλατακι μου προχθές. Αλλα φθηνό ήταν, θα αγοράσω καλύτερο κ θα επιστρέψω δριμύτερος!!

magmike
Απών/απούσα

παιδες κατι χρόνια εδώ μέσα λέμε πως κινούμαστε στη μέση της λωρίδας για να μην μας προσπερνάν ξυστά. Δεν βλέπω γιατί να αλλάζει αυτό στο κόκκινο και προτείνετε στον άνθρωπο να πάρει θέση στα δεξιά της λωρίδας. Εννοείται ότι κλεινουμε το πρώτο αμάξι για να μην ακροβατούμε ανάμεσα σε αμάξια που μας προσπερναν γκαζώνοντας στο πράσινο. Αφου έχουμε ξεκινήσει τα αυτοκίνητα μπορούν να μας προσπεράσουν και με το νόμο υποχρεωμένα να αλλάξουν λωρίδα αφού κινούμαστε πάντα στη μέση. Προφανώς έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά ώστε να μην ενοχλούμε όπου μπορούμε. Δεν θα κατσικωθώ πρώτος σε φανάρι στενού ανηφορικού δρόμου που δεν χωράν να με προσπεράσουν με ασφάλεια . Θα κάτσω πίσω τους αλλα σε δρόμο με 2 και 3 λωρίδες δεν υπάρχει λόγος να βαζουμε τον εαυτό μας σε κίνδυνο να αποφεύγουμε κακοτεχνίες στα δεξιά του δρόμου. Τώρα καλύτερα να μην τον πετύχουμε αυτόν τον ταρίφα αλλά για κλασσικό θρασυδειλο ανθρωπάκι ακούγεται.

Στο Λονδίνο που αυτοκινητα και ποδήλατα συνυπάρχουν στον ιδιο δρόμο υπάρχει ειδικός χώρος στα φανάρια πριν τη διαβαση πεζών για να περιμένουν τα ποδήλατα φυσικά κλείνοντας τον δρόμο στα αυτοκίνητα γιατί αυτή θεωρείται η πιο ασφαλής πρακτική. Εκεί σε βλέπουν και οι οδηγοί φορτηγών

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Κατι χρονια εδω μεσα λεμε οτι κινουμαστε στο 1/3 της λουριδας. Το θεμα εδω ομως ειναι που σταματαμε οχι το που κινουμαστε.

Τωρα για το γιατι δεν σταματαμε στην μεση της λουριδας το εγραψα και πιο πανω αλλα το περασατε ετσι.
Δεν μας το απαγορευει κανενας να σταματησουμε οπου θελουμε πανω στο οδοστρωμα. Αλλα απο την στιγμη που θα εισαι κοντα στο αμαξι ολοι οσοι κινουνται με δυο τροχους σταματανε ενδιαμεσα (ή πολυ πιο μπροστα δλδ μακρια απο το αμαξι). Ο λογος για αυτο ειναι για την ασφαλεια σου. Πιο αναλυτικα. Εισαι σταματημενος στο φαναρι στην μεση και ακριβως πισω σου αυτοκινητο. Ερχεται φορτηγακι και λογω κακου υπολογισμου, βλακειας, προβληματος του οδηγου, επειδη τσακωνεται στο κινητο ή χαλβαδιαζει με την γκομενα στο κινητο, επειδη ειχε νερα κατω και γλυστρησε κτλ κτλ πεφτει πανω στο αυτοκινητο που ο οδηγος του αυτοκινητου ειναι χαλαρος γιατι περιμενει το πρασινο χωρις να παταει δυνατα τα φρενα. Αντιλαμβανεσαι τι παθαινεις εσυ και ποσο ευκολα θα το ειχες αποφυγει εαν δεν ησουν μπροστα απο το αυτοκινητο ή ησουν μπροστα αλλα μακρια του.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Απλά γνώμη μου από τα πόσα χρόνια φούρναρης με το μηχανάκι και κάποια χρόνια βοηθός φούρναρη με το ποδηλατάκι:
α. Ξεχνάμε Λονδίνα κομοδίνα και μπαουλοντίβανα.Εδω είναι Ελλάδα.
...
β. Ό,τι λέει ο από πάνω δεν το λέει επειδή θέλει να χάσει χώρο το ποδήλατο απ'το δρόμο. Το λέει γιατί εδω και χρόνια αυτός είναι ο μόνος ασφαλής τρόπος να κάθεσαι στο φανάρι με δίτροχο (μηχανάκι ή ποδήλατο).
...
γ. Δεν κοιτάμε μόνο τα μαθηματικά (μέση, 1/3 και ένα πέμπτο και τρουά κάρ). Σωστό είναι το 1/3 όταν τρέχει το ποδήλατο. Όταν στέκεται στο φανάρι είσαι στο πλάι ή ενδιάμεσα ή μπροστά πολύ. Δηλαδή: Ή επιδιώκεις ορατότητα χωρίς να τον κάνεις να αισθάνεται ότι μπλοκάρεται ή επιδιώκεις να μην είσαι στη ροή του.Ένα απ' τα δύο. Τέλος.
...
δ. Με τα αμάξια μακρυά κι αγαπημένοι ή ακόμα καλύτερα μακρυά κι αλάργα.
...
ε. Τους ψυχολογούμε. Είναι στην κατάστασή τους. Είμαστε στη δική μας. Είμαστε στην τσίλια. Είναι στον κόσμο τους.
...
στ.Επιδιώκουμε οπτική επαφή. Ανθρώπινη επαφή. Με τα μάτια. όχι επιθετικά. Να δούμε ότι μας είδανε. Πάλι βλέπεις ότι τσαντίζεται; Θάχει λόγους. (Είναι τρελός, παίρνει χάπια, οδηγάει από το πρωί και είναι ράκος, χωρίζει, είναι άρρωστος αυτός ή κάποιος συγγενής του, είναι επιθετικός, αυταρχικός, ή απλά το πιθανότερο: έτσι είναι στην Ελλάδα οι οδηγοί αυτοκινήτων διότι γενικότερα ζούμε σε μιά κοινωνία διαγκωνισμών και όχι κανόνων). ΟΚ. Δώστου χώρο. Έχει κάποιο πρόβλημα. Προσπάθησε να τον κατανοήσεις. Δεν χάνεις τίποτα.
...
ζ. Κοιτάς/με και τα δικά σου/δικά μας -δεν το λέω μόνο για σένα- θεματάκια με την οδηγική οργή. Ο άλλος είναι έτσι. Η κατάσταση στην Ελλάδα είναι έτσι. ΟΚ. Εσύ γιατί να τσιμπίσεις; Τι έχεις να κερδίσεις;

wp