Αλλαγή εμπρός τροχού από 26" σε μεγαλύτερο;

17 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
innova
Απών/απούσα

Σκέφτομαι πως στη σταθερότητα και στα άλλα πλεονεκτήματα των 29ers συμβάλλει περισσότερο ο εμπρός τροχός.
Με τι διαστάσεων τροχό (μεγαλύτερο) μπορούμε να αντικαταστήσουμε τον 26"άρη σε ένα απλό ποδήλατο με δισκόφρενο;
Ρωτάω γιατί δεν ξέρω τι διαστάσεις τροχών υπάρχουν και φυσικά ο 29" αποκλείεται να χωράει... τώρα που το ξανασκέφτομαι, με μια αλλαγή πηρουνιού με μεγαλύτερο θα γίνει μεγάλη μαϊμουδιά;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
prorider
Απών/απούσα

θες δλδ να αλλαξεις μονο τον εμπρος τροχο???
σιγουρα ο 26αρης σκελετος-πιρουνι δεν χοραει 28αρα ροδα... δλδ και πιρουνι να αλλαξεις εμπρος δεν θα χοραει πισω...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Μια χαρά θα χωρέσει απλά θα χρειαστείς λεπτότερο λάστιχο.
Το θέμα είναι ότι θα είσαι σούζα.

innova
Απών/απούσα

φίλε Eaglos για την απάντηση!

Λεπτότερο λάστιχο ή με χαμηλότερο προφίλ; ή αυτά πάνε πακέτο; δηλ. 28άρι λάστιχο είναι οπωσδήποτε φαρδύτερο από το 26άρι και άρα αφού δεν θα χωράει θα πρέπει να βρώ στενότερο;

Στο θέμα της σούζας έχεις δίκιο, θα χαλάσω τη γεωμετρία σηκώνοντας το εμπρός μέρος κατά 1 ίντσα (αν πάω σε 28άρι)αλλά θα είμαι και πιο σταθερός στα πολλά χλμ, σωστά; Η λειτουργία και απόδοση της ανάρτησης λες να επηρεάζεται σοβαρά με τόσο λίγο ψήλωμα;

innova
Απών/απούσα

Ναί, έλεγα να αλλάξω μόνο τον εμπρός τροχό. Λες να μη χωράει με τίποτα ένας 28άρης σε 26; Δεν έχω και ποδήλατο δίπλα μου να μέτραγα...

Για πίσω δεν με ενδιαφέρει, ακόμη... αλλά αν χωρέσει εμπρός ίσως να χωρέσει και πίσω;

Αλήθεια, το αντίθετο (26άρες σε ένα 29άρι ποδήλατο) θα ήταν τελείως άκυρο αν κάποιος ήθελε να έχει dual purpose ποδήλατο;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Εξαρτάται από το πόσο περιθώριο σου αφήνει το πηρούνι σου.
Οι διαστάσεις είναι ίδιες, πχ 2.2 θα είναι και τα δυο απλά
πρέπει να έχεις λίγο χώρο από τη γέφυρα του πηρουνιού, ει-
δικά αν μπαίνεις χώμα.

Το σήκωμα δεν είναι μόνο μια ίντσα, 622χιλ είναι γενικά ο
28'' τροχός και 559χιλ είναι γενικά ο 26'' τροχός. Η διαφο-
ρά είναι 6,3 εκατοστά. Το ποδήλατο θα σουζάζει, η ανάρτηση
δεν θα φορτίζεται σωστά, βάρος θα μεταφερθεί προς τα πίσω
και γενικά από ανηφόρες θα χειροτερέψει.

Γενικά μην ανακαλύψεις τον τροχό, ψάξε για 69er mountain
στο google.

innova
Απών/απούσα

σε ξαναευχαριστώ!
Μου άρεσε η τοποθέτησή σου: "Μην ξαναανακαλύψεις τον τροχό!" και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Καμιά φορά σκέφτομαι λίγο παράξενα στο θέμα πατέντα επειδή νομίζω πως για λόγους μάρκετινγκ κ΄ποια πράματα δεν προσφέρονται στην αγορά. (πχ λάστιχα off road se 17" για μοτο)

Στο θέμα του μεγέθους της ανύψωσης, μήπως έχω δίκιο, αφού μόνο η διαφορά της ακτίνας θα προστεθεί στο ύψος και όχι της διαμέτρου; δηλ. η ανύψωση θα είναι μόνο : νέα ακτίνα 14"-παλιά ακτίνα 13" = 1".

Τί λες;

εδιτ: 29er εννοούσες;

innova
Απών/απούσα

http://www.flickerbikes.com/69er/

Δεν έκανες τυπογραφικό λάθος τελικά, 69er εννοούσες!!!

Υπάρχει λοιπόν τέτοια εκδοχή ποδηλάτου!!!

Κι'άλλο διάβασμα, ή κάποιο καλό παιδί θα μου δείξει κάπου μια περίληψη;

Ntimitris
Απών/απούσα

λογικα θελεις χρηση βουνου να υποθεσω.
ΓΙα χρηση πολης (δεν ξερω τι μοντελο εχεις, παλιο η καινουργιο) χωραει τροχος τρεκινκ με σλικ λαστιχο
ΓΙα χρηση βουνου εχεις αρκετες απιλογες με τα 27.5 αν και δεν υπαρχουν ακομα πολλες εταιρειες που τις εχουν και υπαρχουν καποια θεματα http://www.podilates.gr/node/26914
ή βαζεις 2 τροχους, αναλογα το clearence παντα (αλλαζοντας τη συμπεριφορα του ποδηλατου)
Η εναν μπροστα χωρις να αλλαξεις αναρτηση αν χωραει
ΑΝ δεν χωραει για μενα μην κανεις τιποτα
ΓΙα 29αρα μπροστα θα χρειαστεις rigid με μικροτερο axel to crown απο το τωρινο για να ερθει μια αλλη το υψος που σηκωθει με τον τροχο, αλλα πρεπει να το υπολογισεις καλα, και γενικα θα δειχνει πολυ ασχημο και ενω θα εχεις τη μικροτερη γωνια προσεγγισης εμποδιου με το μεγαλο τροχο, θα εχεις το ξερο που θα κοπαναει

Ntimitris
Απών/απούσα

ξεχασα
Εγω εχω 26αρι
περιμενω να τα παιξουν οι τροχοι και να παγιωθουν τα 27.5 απο λαστιχα και τροχους που φαινεται οτι σε 2 χρονια θα πιασουν μεγαλυτερη γκαμα.
ΤΟτε που θα χρειαστω καινουργιους 26αρηδες, θα βαλω 27.5 να το δοκιμασω μιας και λογικα χωρανε μπρος πισω στο δικο μου (ασπεκτ 55)
Βεβαια ο κκτσολ που το δικιμασε λεει οτι γινεται πιο νευρικο το ποδηλατο, και αν ειναι απο την αρχη νευρικο δεν θα οδηγιεται ευκολα
Αν εχεις υπομονη δοκιμασε μεγαλυτερο ελαστικο πχ 2.3 και περιμενε αυτο που σου λεω, αν δεν εχεις ξεκινα τις μετρησεις για να μην σου μεινει στα χερια τιποτα

innova
Απών/απούσα

Δεν κατάλαβα τη φράση: "και ενω θα εχεις τη μικροτερη γωνια προσεγγισης εμποδιου με το μεγαλο τροχο, θα εχεις το ξερο που θα κοπαναει".
Εννοείς μπροστινό χωρίς ανάρτηση;

innova
Απών/απούσα

Μήπως είναι πιο απλό να γίνει το ανάποδο: Αγορά 29" βουνού και αλλαγή του πίσω τροχού (ή και των δύο) ανάλογα την ...περιέργεια και τα γούστα;

(νομίζω όμως αυτά δεν έχουν πίσω ανάρτηση, έτσι δεν είναι; )

(όταν είχα το κουρσάκι -mercier- είχα εξοικειωθεί πολύ με τη γεωμετρία του και το έκανα ό,τι ήθελα (που λέει ο λόγος). Το ΜΤΒ (hard tail) 26" το νοιώθω πιο νευρικό (αν λέμε το ίδιο, εννοώ μου φαίνεται πως έχει πολύ πιο κοντό μεταξόνιο) και άργησα να προσαρμοστώ, ή μάλλον δεν έχω προσαρμοστεί τελείως με αποτέλεσμα να μην το ευχαριστιέμαι τόσο (βέβαια δεν έχω βάλει τις ίδιες ώρες, αφήνω και την ηλικία απ'έξω!) Ειδικά στις στροφές (ασφάλτινες κυρίως γιατί στο χώμα δεν ανεβάζω πολλά χλμ) ακόμη και μετά από τόσο καιρό δεν το νοιώθω όσο σταθερό θα ήθελα.
Εξ' ου και ο προβληματισμός μου με τους μεγαλύτερους τροχούς...)

edit: πραγματικά ελάχιστα 29άρια είδα με πίσω ανάρτηση, έχει κάποιος να προτείνει (σε πμ για να μη γίνει διαφήμιση) μια μάρκα να κοιτάξω πληροφορίες σε ελληνικά καταστήματα;

Ntimitris
Απών/απούσα

πριν για ξερο, ελεγα για σταθερο πιρουνι κοντοτερο σε σχεση με την αναρτηση σου τωρα για να ερθει μια αλλη το σηκωμα
μονο ετσι γινεται να βαλεις 29αρα μπροστα χωρις μεγαλα ρισκα. Κανονικη αναρτηση και 29αρα οπως ειπε ο ιγκλος θα σε σηκωσουν στο θεο, θα σουζαρεις.
..
Αν βαλεις μεγαλυτερο τροχο πχ 27.5 μπρος-πισω, οπως σου ειπα οτι σκεφτομαι, φαινεται οτι θα γινει ακομα πιο νευρικο γιατι θα ψηλωσεις το κεντρο βαρους, οποτε δεν ειναι αυτο λυση αν ηδη σου φαινεται νευρικο
ΑΠο τα ξενα σαιτ, που βλεπεις τα παντα, μονο εναν ειδα να κανει το αντιθετο και αυτος ειχε 29αρι και του εβαλε 27.5 τροχους,
απο 29αρι για 26 ισως βρισκει ο δισκοβραχιωνας αλλα δεν ειμαι σιγουρος. Προσωπικα δεν γνωριζω πολλα πραγματα για να κανεις ενα ποδηλατο πιο ραθυμο, ισως καποιος με περισσοτερες γνωσεις να ξερει, αφου ολοι παλευουμε να τα κανουμε πιο νευρικα
Παντως αν πηγαινεις ασφαλτο η λυση για τροχους τρεκινκ μπρος πισω ισως σε βοηθησει, παλι με δοκιμες,
χωρις να ξερω τι ποδηλατο εχεις και αν θα κανει, (συνηθως στα καινουργια χωρανε ανετα 28αρηδες σλικ)
http://www.bicycles.net.au/forums/viewtopic.php?f=9&t=18623
κατεβα και δες εδω πχ που ποσταρουν φωτο με mtb που τους επλεξαν με ζαντα κουρασς, τα τρεκινκ εδω μας σωζουν δεν θα μπεις σε τοσο κοπο
ΥΓ ακριβως τι χρηση κανεις? και τι θελεις να διορθωσεις? σορυ που σε ζαλιζω

innova
Απών/απούσα

Ναι, έχεις δίκιο, νοιώθω πως είμαι ψηλά, όχι μέσα στο ποδήλατο.
Αλλά μήπως και στο κουρσάκι ψηλά δεν ήμουν; Γιατί μου κακοφαίνεται τόσο στο 26άρι της ελληνικής εταιρείας που έχω; Νομίζω παίζει ρόλο και το (κοντύτερο) μεταξόνιο.
Η χρήση είναι παιχνίδι στο ανώμαλο χώμα, σούζες κλπ αλλά πάντα παίζει και αρκετή άσφαλτος (ανωφέρειες) για καρδιοαναπνευστική άσκηση και σπάσιμο κοντέρ στην κάθοδο .

Α, βρήκα 29άρια με πίσω ανάρτηση, αμερικάνικα (you know) πανέμορφα αλλά και πανάκριβα... για μένα!

ίσως ανοίξω νέο θέμα αν δεν μου στείλετε με πμ προτάσεις για 29" fs!!!

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

innova wrote:
φίλε ...αλλά θα είμαι και πιο σταθερός στα πολλά χλμ, σωστά; ...

Και εγώ το σκέφτομαι να μεγαλώσω το κάστερ επειδή μετά το 130km/h νοιώθω μιά ασάφεια στο τιμόνι!

innova
Απών/απούσα

για την ευγενική και χρήσιμη συνεισφορά σου στην κουβέντα μας!

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

innova wrote:
για την ευγενική και χρήσιμη συνεισφορά σου στην κουβέντα μας!

Αν αναφέρεσαι στο δικό μου πόστ, έχω να επισημάνω τα εξής!
Από τη στιγμή που θεωρείς σκόπιμο να κάνεις τέτοια αρκουδομετατροπή προκειμένου να πετύχεις (όπως λές) σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες ( πόοσο υψηλες αναρωτιέμαι), τότε θεωρώ απόλυτα εντός κλίματος το δικό μου πόστ.
Φαντάζομαι επίσης πως στο ινόβα έχεις ταιριάξει καμπυλατέρ από τραίνο!

contact