Μπορεί κανείς σε ποδήλατο χωρίς ταχύτητες να βάλει;

39 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
steliospal
Εικόνα steliospal
Απών/απούσα

Μπορεί κανείς σε ποδήλατο χωρίς ταχύτητες να βάλει;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

συνήθως ναι
εκτός αν είναι κάνα μυστήριο
φώτο απο ποδήλατο αν υπάρχει θα ήταν καλό
:D

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

Λογικά ναι. Συνήθως γίνεται εύκολα για κάποιον έμπειρο, που να ξέρει να ταιριάξει τα ανταλλακτικά.

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Δεν ξέρω την απάντηση, ωστόσο πάντα θυμάμαι αυτό που μου έλεγε ένας καθηγητής μου όταν ξεκινούσα με δισταγμό να κάνω μια ερώτηση:

"Δεν υπάρχουν γελοίες ερωτήσεις, υπάρχουν μόνο γελοίες απαντήσεις"

Συνεπώς κάνε ερωτήσεις ανενδοίαστα...

Καλημέρα

steliospal
Εικόνα steliospal
Απών/απούσα

http://www.gatsoulis.gr/index.php?controller=product&path=192_226&produc...
αυτό είναι το ποδηλατάκι και είναι της κοπέλας μου!
Θα ήθελα να της τις κάνω δώρο, ξέρει κανείς πόσο μπορεί να πάει το μαλλί? (στο περίπου)
Υ.Γ. @ chriscr thanx man!

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

-ωραιο ποδηλατο-

Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι παιρνει ταχυτητες , με τις συμβατικες (ντεραγιε) να ειναι φθηνες ,με κοστος περιπου 100 ευρω ΤΟ ΠΟΛΥ.
Αν δεν παιρνει(απιθανο) μπορεις να του βαλεις εσωτερικες.
Ενα πενταταχυτο (αντε τριταχυτο) εσωτερικο ειναι μια χαρα για αυτη την χρηση.
Κοστος..150-200 ευρω (πλεξιμο τροχου , κιβωτιο , καλωδια , λεβιες , εργατικα) το οποιο ειναι απειρος καλυτερο απο το ντεραγια ,αλλα αξιζει αν προκειται να χρησιμοποιηθει ΠΟΛΥ το ποδηλατο !

steliospal
Εικόνα steliospal
Απών/απούσα

xtravaganzagold wrote:
-ωραιο ποδηλατο-

Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι παιρνει ταχυτητες , με τις συμβατικες (ντεραγιε) να ειναι φθηνες ,με κοστος περιπου 100 ευρω ΤΟ ΠΟΛΥ.
Αν δεν παιρνει(απιθανο) μπορεις να του βαλεις εσωτερικες.
Ενα πενταταχυτο (αντε τριταχυτο) εσωτερικο ειναι μια χαρα για αυτη την χρηση.
Κοστος..150-200 ευρω (πλεξιμο τροχου , κιβωτιο , καλωδια , λεβιες , εργατικα) το οποιο ειναι απειρος καλυτερο απο το ντεραγια ,αλλα αξιζει αν προκειται να χρησιμοποιηθει ΠΟΛΥ το ποδηλατο !


183 € κάνει το ποδήλατο μόνο του! δε θα δώσω 200 για κάτι καλό, θα ψάξω να ρωτήσω την πιό οικονομική λύση , ευχαριστώ πολύ όλους σας!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

γιατί νομίζω ότι δεν παίρνει καν σασμάν
και το πιο πιθανό είναι να μην έχει θέση για καλώδια
οπότε θα το άφηνα έτσι

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Αχ, σε τέτοια οικονομικά ποδήλατα συχνά ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ να βάλεις ολόκληρο σύστημα ταχυτήτων.
Καταρχήν τσέκαρε αν ο σκελετός, στο δεξί πίσω - πίσω μέρος που βιδώνει ο άξονας του τροχού έχει υποδοχή (τρύπα) για ντεργιέ.
Αν έχει (βγάλε μια καθαρή φωτο και αναρτησέ την εδώ) κάνουμε κουβέντα ....
Αν όχι, θα πρέπει να πας σε ΑΚΡΙΒΗ ΛΥΣΗ που δεν θα θες ούτε να την ακούσεις (αυτό που έγραψαν πιο πάνω για εσωτερικές ταχύτητες....).

Πάντως, αν υπάρχει η τρύπα, μιλάμε για ένα απλό ντεραγιέ (κανα 20 ευρώ) + λεβιεδάκι / συρματόσχοινο / καλώδιο (κανα 10ευρω) + κασσέτα με γρανάζια στον πίσω τροχό (κανα 20αρι) + ΜΑΛΛΟΝ νέο τροχό πίσω (κανα 30αρι).
ΣΥΝΟΛΟ (στο πολύ περίπου) 80 ευρώ + εργατικά και θα έχεις 6 - 7 ταχύτητες που φτάνουν και αρκούν για τέτοιο ποδήλατο, μεςσα στην πόλη.

Γράφω για νέο τροχό, γιατί μάλλον ο τροχός σου ΔΕΝ παίρνει όπως είναι γρανάζια (κασέτα ή βιδωτά ή ότι άλλο). Και για να βάλεις - στον υπάρχον τροχό - μάλλον θέλεις άλλο κέντρο και μετά άλλες ακτίνες και εκ νέου πλέξιμο ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΜΠΛΕΞΙΜΟ.

Αν είναι το αγαπημένο της, αν είναι στο νούμερό της και "το βελεύεται", αν γενικά "κρατάει" τα πράγματά της και δεν θα το αλλάξει σε 1-2 χρόνια, ΙΣΩΣ να αξίζει.
[θυμάμαι πριν παντρευτώ την κα RockaRolla, ανέλαβα να αποκαταστήσω / αναπαλαιώσω το παλιό ποδήλατό της στη Σάμο. Έφαγα ένα 15ημερο να τρίβω, να ξεσκουριάζω, να πλένω, να λιπαίνω, να βάφω και να ξανα-συναρμολογώ και στο τέλος - την επόμενη χρονιά - αγόρασε νέο.....)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

[θυμάμαι πριν παντρευτώ την κα RockaRolla, ανέλαβα να αποκαταστήσω / αναπαλαιώσω το παλιό ποδήλατό της στη Σάμο. Έφαγα ένα 15ημερο να τρίβω, να ξεσκουριάζω, να πλένω, να λιπαίνω, να βάφω και να ξανα-συναρμολογώ και στο τέλος - την επόμενη χρονιά - αγόρασε νέο.....)

χα τελικά υπάρχει θεός
καλά σου έκανε για να μάθεις

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Άστα να πάνε. Ξέρεις τι είναι να ξυπνάς νωρίς, και αντί να πηγαίνεις για μπάνιο να κάθεσαι κανα δύωρο να μαστορεύεις ένα παλιό ποδήλατο (kalhoff city bike 26" s/s)?
Το έκανα με ευχαρίστηση και έμαθα κάποια πράγματα. Το αποτέλεσμα ήταν καλό και το ποδήλατο, 7 χρόνια μετά, είναι σε καλή κατάσταση, απλά ΚΑΘΕΤΑΙ και μαζεύει σκόνη. Εκεί είναι και το μοναδικό γ*μ*το της υπόθεσης.

Σκέψου λοιπόν ο φίλος εδώ, να κάνει οικονομιές, να σπάσει το κεφάλι του να βρει την πιο καλή λύση, να τρέχει με το ποδήλατο στους ποδηλατάδες, να πληρώσει από το χαρτζιλίκι του και μετά η φιλενάδα του να του πεί: α, θέλω άλλο καινούργιο ποδήλατο...!!!!

steliospal
Εικόνα steliospal
Απών/απούσα

θα πάω αύριο απο το frederik μία βόλτα να κάνω μιά ερωτησούλα καθότι είναι ο δρόμος μου και μιάς και δεν είναι κοντά μου το ποδήλατο για να ανεβάσω φώτο αυτή τη στιγμή, και θα σας πω!
@ RockaRolla , σε θαυμάζω για την υπομονή (και το ρομαντισμό) σου!
cheers

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Δεν ξέρω που μένεις - αλλά αν πάς ΝΑ ΕΧΕΙΣ μαζί σου και το ποδήλατο.
Αλλιώς η κουβέντα θα είναι στον αέρα.
Επίσης, ο εν λόγω ποδηλατάς ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, έχει πράμμα και γνώσεις, αλλά δεν θα ήταν η πρώτη μου επιλογή για τέτοια εργασία.
Πάντως αν τον ξέρεις και βολεύει από πλευρά απόστασης κλπ πηγαινε, ΟΚ.

steliospal
Εικόνα steliospal
Απών/απούσα

Ναι θα περάσουμε με τα ποδήλατά μας ούτως η άλλως οπότε θα πάρουμε μία γνώμη! Τουλάχιστον θα ξέρει να μου πει αν γίνεται , με τι κόστος γίνεται , οπότε αν μου πει για εσωτερικές το ψιλοξεχνάμε!

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

παλαιου τυπου ντεραγιε για mtb , απο αυτα που δεν βιδωναν σε ξεχωριστη βιδα αλλα πανω στον αξονα του τροχου , με το παξιμαδι του αξονα του τροχου.
Φτηνη λυση (απλα θελει αλλο τροχο) αλλα στην αλλαγη λαστιχου θελει ξανα σωστη τοποθετηση.

Δεν της ελεγες να δει και τα electra πρωτα ???
Τωρα θα και δεν θα για την σου .

steliospal
Εικόνα steliospal
Απών/απούσα

πανέμορφα τα ηλέκτρα αλλά για πρώτο ποδήλατο (ως ενήλικη) ακριβό ρε αδελφέ..
εμείς το πήραμε 180 ευρώ υπενθυμίζω!
Πάντως μέχρι κι εγώ τα ζηλεύω ρε γμτ! είναι πανέμορφα και στυλάτα!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

xtravaganzagold wrote:
παλαιου τυπου ντεραγιε για mtb , απο αυτα που δεν βιδωναν σε ξεχωριστη βιδα αλλα πανω στον αξονα του τροχου , με το παξιμαδι του αξονα του τροχου.
Φτηνη λυση (απλα θελει αλλο τροχο) αλλα στην αλλαγη λαστιχου θελει ξανα σωστη τοποθετηση.

βασικά θυμήθηκα ένα παλιό Post
http://www.podilates.gr/?q=node/2721
και εκεί κάτι για εσωτερικά έλεγαν :P
βέβαια τώρα είμαι καλό παιδί :D

steliospal
Εικόνα steliospal
Απών/απούσα

Πέρασα χθες απο Γκατσούλη , και ρωτησα για ταχύτητες και μου είπαν οτι μπαίνουν με 70 ευρώ! λίγα είναι ή είναι ιδέα μου?
υ.γ. στο frederik που ρώτησα μου είπαν οτι δεν αξίζει και οτι η αξία ποδηλάτου είναι μικρότερη απο αυτή των ταχυτήτων!

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

steliospal wrote:
Πέρασα χθες απο Γκατσούλη , και ρωτησα για ταχύτητες και μου είπαν οτι μπαίνουν με 70 ευρώ! λίγα είναι ή είναι ιδέα μου?
υ.γ. στο frederik που ρώτησα μου είπαν οτι δεν αξίζει και οτι η αξία ποδηλάτου είναι μικρότερη απο αυτή των ταχυτήτων!

τιποτα για ανοιγμα ψαλιδιων ή χωρανε χωρις να πειραχθει το ποδηλατο?
Αν ειναι να ανοιχτουν,ΑΠΛΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ σε αλουμινιο.

steliospal
Εικόνα steliospal
Απών/απούσα

δεν νομίζω οτι το ποδηλατάκι έχει σκελετό αλουμινίου και αν είναι τόσο μεγάλη η "επέμβαση" δεν είναι και πάλι λίγα τα λεφτά?
επίσης έτσι ενημερωτικά , γιατί να μην το κάνω σε αλουμίνιο (καλό θα ήταν να αιτιολογούσες τα λεγόμενά σου ) -φιλικότατα πάντα!

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

steliospal wrote:
Πέρασα χθες απο Γκατσούλη , και ρωτησα για ταχύτητες και μου είπαν οτι μπαίνουν με 70 ευρώ! λίγα είναι ή είναι ιδέα μου?
υ.γ. στο frederik που ρώτησα μου είπαν οτι δεν αξίζει και οτι η αξία ποδηλάτου είναι μικρότερη απο αυτή των ταχυτήτων!

Αμα δεν ξέρεις τι ακριβώς θα σου πουλήσει ο ένας και τι θα θεωρούσε σωστό ο άλλος, δεν μπορείς να καταλάβεις αν η λύση συμφέρει ή όχι. Ο Φρ. πχ μπορεί να θέλει να σου παραδώσει ένα λειτουργικό ποδήλατο και να θεωρησε οτι δεν αξίζει τον κόπο σε αυτό το ποδήλατο να κάνεις μετατροπές, ο Γκ. μπορεί να σου δώσει με 70 ευρώ ό,τι πιο φθηνό και λίγο, με το οποίο ίσα-ίσα θα κανείς τη δουλειά σου και αν. Γιαυτό ενημερώσου πρώτα για τις τιμές (πχ. απο το ποστ του Ροκαρολλα), ή πήγαινε και στον Αλτιπαρμάκαη (Απογευματινές/βραδυνές ώρες) ο οποίος θα σου πει διάφορες λύσεις απο οικονομικές έως πιο ακριβές και αν είναι στις καλές του θα σου εξηγήσει και ό,τι θέλεις να μάθεις.

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

steliospal wrote:
δεν νομίζω οτι το ποδηλατάκι έχει σκελετό αλουμινίου και αν είναι τόσο μεγάλη η "επέμβαση" δεν είναι και πάλι λίγα τα λεφτά?
επίσης έτσι ενημερωτικά , γιατί να μην το κάνω σε αλουμίνιο (καλό θα ήταν να αιτιολογούσες τα λεγόμενά σου ) -φιλικότατα πάντα!

Τωρα που κοιταξα το λινκ που παρεθεσες και μενα δεν μου φαινεται αλουμινιο.
Πριν ειδα τους τροχους και νομιζα οτι ολο ηταν αλουμινιο.
Ενημερωτικα,το αλουμινιο εαν πιεστει/καταπονηθει μηχανικα,κραταει μονιμη παραμορφωση και παρουσιαζει ερπυστικα φαινομενα τα οποια αναλογα τις συνθηκες συντηρησης και τα επεισοδια μετεπειτα καταπονησης,μπορει να οδηγηθει σε αστοχια (σπασιμο).
Με αλλα λογια,συγκρινομενο με το χρωμιομοβδυλενιο,η εσωτερικη του δομη ειναι πιο ευαισθητη.

βλ.Flexibility considerations

Improper use of aluminium may result in problems, particularly in contrast to iron or steel, which appear "better behaved" to the intuitive designer, mechanic, or technician. The reduction by two thirds of the weight of an aluminium part compared with a similarly sized iron or steel part seems enormously attractive, but it must be noted that this replacement is accompanied by a reduction by two thirds in the stiffness of the part. Therefore, although direct replacement of an iron or steel part with a duplicate made from aluminium may still give acceptable strength to withstand peak loads, the increased flexibility will cause three times more deflection in the part(http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/en/Aluminium_alloy/1)

Συμφωνω με Λυδια να κανεις μια βολτιτσα και απο Αλτιπαρμακη,και παντα η τιμη να κριθει αναλογα με το τι θα σου βαλουν πανω.Για tourney αλλαγες και no name κασσετα,ισως ειναι λιγο τσιμπημενο το ποσο.

steliospal
Εικόνα steliospal
Απών/απούσα

δεν θα βιαστώ, θα περάσω και απο τον Αλτιπαρμακη να ρωτήσω και να μου πει γιατί για να πω την αλήθεια μου στον Γκατσούλη ήταν ιδιαίτερα λακωνικός ο τύπος!
σας ευχαριστώ πολύ
I 'll keep you updated!

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

god saved the bike wrote:
Ενημερωτικα,το αλουμινιο εαν πιεστει/καταπονηθει μηχανικα,κραταει μονιμη παραμορφωση και παρουσιαζει ερπυστικα φαινομενα τα οποια αναλογα τις συνθηκες συντηρησης και τα επεισοδια μετεπειτα καταπονησης,μπορει να οδηγηθει σε αστοχια (σπασιμο).
Με αλλα λογια,συγκρινομενο με το χρωμιομοβδυλενιο,η εσωτερικη του δομη ειναι πιο ευαισθητη.

Kwstis34
Εικόνα Kwstis34
Απών/απούσα

plannet wrote:
RockaRolla wrote:

[θυμάμαι πριν παντρευτώ την κα RockaRolla, ανέλαβα να αποκαταστήσω / αναπαλαιώσω το παλιό ποδήλατό της στη Σάμο. Έφαγα ένα 15ημερο να τρίβω, να ξεσκουριάζω, να πλένω, να λιπαίνω, να βάφω και να ξανα-συναρμολογώ και στο τέλος - την επόμενη χρονιά - αγόρασε νέο.....)

χα τελικά υπάρχει θεός
καλά σου έκανε για να μάθεις

Μπορεί να έχασες τα μπάνια σου, μπορεί να έριξες ιδρώτα, μπορεί το ποδήλατο να "μαζεύει σκόνη", αλλά το σπουδαιότερο είναι ότι η Miss RockaRolla εκτίμησε την προσπάθειά σου και σε παντρεύτηκε και επιπλέον ξέρεις ότι δε θα χρείαστεί να της αναπαλαιώσεις το ΝτεΣεΒό του Μπαμπά της που φυλάει στο γκαράζ!!!

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Nayarxos wrote:
god saved the bike wrote:
Ενημερωτικα,το αλουμινιο εαν πιεστει/καταπονηθει μηχανικα,κραταει μονιμη παραμορφωση και παρουσιαζει ερπυστικα φαινομενα τα οποια αναλογα τις συνθηκες συντηρησης και τα επεισοδια μετεπειτα καταπονησης,μπορει να οδηγηθει σε αστοχια (σπασιμο).
Με αλλα λογια,συγκρινομενο με το χρωμιομοβδυλενιο,η εσωτερικη του δομη ειναι πιο ευαισθητη.

Απο συντακτικο παντως καλα παω
Ταραχη στην καρδια μου μεσα ταραχη.....Τρικυμια εν κρανιω...

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

god saved the bike wrote:
Nayarxos wrote:
god saved the bike wrote:
Ενημερωτικα,το αλουμινιο εαν πιεστει/καταπονηθει μηχανικα,κραταει μονιμη παραμορφωση και παρουσιαζει ερπυστικα φαινομενα τα οποια αναλογα τις συνθηκες συντηρησης και τα επεισοδια μετεπειτα καταπονησης,μπορει να οδηγηθει σε αστοχια (σπασιμο).
Με αλλα λογια,συγκρινομενο με το χρωμιομοβδυλενιο,η εσωτερικη του δομη ειναι πιο ευαισθητη.

Απο συντακτικο παντως καλα παω
Ταραχη στην καρδια μου μεσα ταραχη.....Τρικυμια εν κρανιω...


"ερπυστικά φαινόμενα", "επεισόδια μετέπειτα καταπόνησης", "αστοχία"...
BACK TO THE UNIVERSITY YEARS!

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...οπως λεει κι ο ποιητης...

Εν πασει περιπτωσει, σε οσα εγραψαν οι πριν απο μενα, θα ηθελα να προσθεσω και τα εξης:
Το συγκεκριμενο ποδηλατο, ειναι κατασκευασμενο απο καποιο απλο κραμα ατσαλιου, (ουτε καν HI-Ten), που σημαινει οτι ειναι πολυ βαρυ, αλλα και οτι "σηκωνει" ελαφρο ανοιγμα των ψαλιδιων πισω, χωρις προβλημα.
Τωρα αν θελεις να του βαλεις ταχυτητες, εχεις 2 επιλογες, οπως ηδη ειπωθηκε.
Στην πρωτη περιπτωση, δηλ.εξωτερικες ταχυτητες, εκτος του οτι θα πρεπει να καταργηθει η "κασσα" της αλυσιδας (το μαυρο προστατευτικο καλυμμα), γιατι ειναι κλειστου τυπου και στενη, κι εκτος αυτου, καθε φορα που θα πρεπει να μπαινοβγαλεις τον πισω τροχο, (η τουλαχιστον μεχρι να το μαθεις), θα βριζεις Θεους και δαιμονες. Αυτο, γιατι κατα πασα πιθανοτητα το καινουργιο κεντρο (του πισω τροχου) που θα πρεπει να τοποθετηθει προκειμενου να μπουν 5, 6, η 7 ταχυτητες, θα ειναι πιο φαρδυ απο το ανοιγμα των ψαλιδιων του σκελετου. Μια λυση σ' αυτο το προβλημα, ειναι να ανοιξεις μονιμα τα ψαλιδια στο επιθυμητο πλατος, αλλα κανεις δεν μπορει να σου εγγυηθει μετα, οτι το πισω μερος του σκελετου θα παραμεινει ισιο.
Οσο για το ντεραγιε, αυτο δεν ειναι προβλημα, οπως λεει και ο xtravaganza, υπαρχει φτηνο και καλο ντεραγιε, ακριβως για τετοιου ειδους σκελετους.
Ομως, το κεντρο, η κασσετα, και οι ακτινες, δεν θα πρεπει να ειναι τα φτηνοτερα που θα βρεις, αν δεν θελεις να πεταξεις τα χρηματα σου. Ευνοητο γιατι. Οπως επισης ευνοητο ειναι, το γιατι θα πρεπει να αποφυγεις τη λυση Γατσουλη.
Η πιο σωστη (εμφανισιακα και λειτουργικα) λυση, θα ηταν να βαλεις (αν ακομα επιμενεις) ενα κεντρο με 7-8 εσωτερικες ταχυτητες, το οποιο θα κοστισει λιγο παραπανω απο Ντεραγιε & Σια, αλλα δεν θα εχει καμμια σχεση (σε ευκολια χρησης, λειτουργια, ευκολια ρυθμισεων, ανυπαρξια συντηρησης, κλπ)ποιοτικα με αυτα. Το προβλημα με το βαλε-βγαλε, του πισω τροχου, παραμενει βεβαια και σ' αυτη τη λυση, αλλα θα ειναι ηπιοτερης μορφης.
Και βεβαια, αν τελικα το "προτζεκτ" εσωτερικες ταχυτητες σ'αυτο το ποδηλατο, δεν δουλεψει, παντα θα μπορεις να το εγκαταστησεις σε καποιο αλλο.
Οπως λεει ομως κι ο RockaRolla, μαλλον δεν σε συμφερει σ'αυτο το ποδηλατο να επενδυσεις σε ταχυτητες.

Nastybishop
Απών/απούσα

Είμαι κατά των φθηνών ποδηλάτων...διότι στο τέλος το μόνο που καταφέρνουν είναι να διώξουν τον κόσμο από το ποδήλατο. Ένα φθηνό ποδήλατο είναι βαρύ, χαλάει εύκολα, έχει μειωμένη λειτουργικότητα...με τι όρεξη να το καβαλήσει ο άλλος;

Σίγουρα μπορείς να βρεις πολύ όμορφα ποδήλατα με 400-500 ευρώ, με ελαφρύτερους αλουμινένιους σκελετούς, μετάδοση shimano που να λειτουργεί άψογα, κάποια μπροστά ανάρτηση για να διαλύεσαι κάθε φορά που πέφτεις σε λακούβα κτλ.

Δεν είναι πολλά τα χρήματα. Εδώ ο περισσότερος κόσμος δίνει ένα αντίστοιχο ποσό το χρόνο μόνο για τσιγάρα ή ποτά! Ένα καλό ποδήλατο μπορείς να έχεις 10, 20 χρόνια, ακόμα να το βρουν και τα παιδιά σου. Στην πραγματικότητα το κόστος είναι απειροελάχιστο σε σχέση με αυτά που μπορεί να προσφέρει.

steliospal
Εικόνα steliospal
Απών/απούσα

δεν εξετάζω αν είναι καλό το φθηνό ή ακριβό ποδήλατο μιας και απ ' όσο βλέπω είναι μεγάλη κουβέντα...
Για τη δουλειά που το ήθελα μία χαρά με καλύπτει πάντως και απο το να μην έπαιρνε καθόλου κάλλιο και το φθηνό
τέσπα στο θέμα μας.. μιάς και δεν χρησιμοποιείται συχνά το ποδήλατο θα ήθελα κάτι απλό και φθηνό για το θέμα των ταχυτήτων!
σας ευχαριστώ και πάλι !

tympos
Απών/απούσα

Έχω ένα παλιό ποδήλατο από τον πατέρα μου, τουλάχιστον 30 ετών. Η μάρκα είναι Radiant και το μοντέλο LuxusKlasse. Αμφιβάλλω βέβαια αν κυκλοφορεί ακόμη κανένα άλλο!!!
Παρ' όλα αυτά το ποδήλατο βρίσκεται σε λειτουργική κατάσταση και σκέφτομαι απλά να βάλω 6-7 ταχύτητες. Να σημειώσω ότι θα ήθελα να το κρατήσω τόσο για "τύπο" αλλά και επειδή είμαι "δεμένος" μαζί του. Επίσης να πω ότι είναι υπερβολικά άνετο!!!
Από αυτά που διάβασα κατάλαβα ότι η καλύτερη λύση είναι οι εσωτερικές. Δεν έχω ιδέα βέβαια για τι πράγμα μιλάτε αλλά ελπίζω να μπορούν να μπουν στο ποδήλατό μου.
Επίσης έχω παρατηρήσει σε κάποια καινούρια ποδήλατα ένα σύστημα στον μπροστινό τροχό αντι για δυναμό. Βρίσκεται εσωτερικά των ακτινών, γύρω από τον άξονα και θεωρώ ότι πολύ καλύτερο από τον παλιό παραδοσιακό δυναμό. Μπορώ να εγκαταστήσω τέτοιο σύστημα στο ποδήλατό μου?
Τι κόστος θα εκτιμούσατε για α) τις εσωτερικές ταχύτητες και β)το δυναμό με 2 καλά φώτα εμπρός και πίσω?
Σας ευχαριστώ

contact