1970 - To κυκλοφοριακό μπορεί να λυθή με το ποδήλατο;

Εκδότης: 
Ανεξάρτητος Παρατηρητής

To κυκλοφοριακό μπορεί να λυθή με το ποδήλατο;

Ο Απόστολος Βραχιολίδης ρίχνει μια τρελλή ιδέα και την συζητεί με αρμoδίους και μη.

ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ είναι το σοβαρότερο πρόβλημα σήμερα, όπως η ψείρα πριν από εικοσιπέντε χρόνια. Η ψείρα και το κυκλοφοριακό έχουν πολλά κοινά μεταξύ τους. Άλλωστε έτσι συμβαίνει με κάθε μεγάλο πρόβλημα.

Η ΨΕΙΡΑ κυνηγούσε τον άνθρωπο. Τώρα, το αυτοκίνητο κυνηγάει τον άνθρωπο. Η διαφορά είναι ότι την ψείρα μπορούσες να την τσακώσεις και να την στραγγαλίσεις με αγαλλίαση. Με το αυτοκίνητο, που τρέχει με 60 μίλια, τα πράγματα δεν φαίνονται τόσο εύκολα.

ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΗ λοιπόν αυτή η ιστορία; Θα εξακολουθήσουμε αδιαμαρτύρητα να μας φεύγη το ένα τέταρτο της ζωής μας στα λεωφορεία, τα αυτοκίνητα και τις διαβάσεις;

ΚΑΙ Η ΙΔΕΑ: Ο κόσμος αγοράζει αυτοκίνητα. Κινείται με αυτοκίνητα. Όμως, επειδή κάποτε αυτά θα μας πνίξουν, μήπως, ίσως θα ήτο λογικό, στους δρόμους εκείνους πού παρατηρείται και μεγαλύτερη κυκλοφοριακή συμφόρηση να γινόταν χρήση ποδηλάτου;

Aπαντήσεις
...

Συμπεράσματα
...

Mάκης Βραχιολίδης
vrachiolidis@yahoo.gr

Αρθρογράφος: 
Απόστολος Βραχιολίδης
Ημερομηνία: 
Πέμπτη, 1 Ιανουάριος, 1970
ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon av_podilato1.jpg113.79 KB
Image icon av_podilato2.jpg191.19 KB
PDF icon Vraxiolidis.pdf133.69 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

Που το βρήκες και το ξέθαψες;

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Από ένα παλιό απόκομμα, αλλά δεν έχω γράψει τις απαντήσεις και τα συμπεράσματα του av_podilato2.jpg... μήπως μπορεί κάποιος να συνεισφέρει τεχνολογικά ώστε να γίνει ευανάγνωστο;

Toby
Απών/απούσα

Ιδιαίτερα μου άρεσαν οι απαντήσεις. Στην εποχή του πολιτικώς ορθού οι υπεύθυνοι μασάνε τα λόγια τους και λένε μια σούπα που δεν έχει νόημα και δεν την πιστεύουνε. Το 1970 έλεγαν αυτό που πίστευαν και ας μην μας άρεσε! Πολύ ωραίο, μπράβο φίλε!

PKatsab
Εικόνα PKatsab
Απών/απούσα

Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

Εκπληκτικό!!!
Το διάβασα με αρκετό κόπο αλλά το περιεχόμενο άξιζε και με το παραπάνω.
Τα ίδια ακριβώς που λέγονται και σήμερα, τα ίδια ακριβώς λεγόντουσαν και προ 40ετίας.
Μένω στον αξέχαστο Γιωργάρα Ζαμπέτα και στο σημείο που η απάντηση του "υπουργού" της χούντας βγάζει το συμπέρασμα ότι το αυτοκίνητο τονίζει την...."προσωπικότητα" του οδηγού του, ενώ το ποδήλατο "μόνο" την υγεία του.
Όπως θα έλεγε και ο Φιλιππος Συρίγος 15 χρόνια μετά "μα είναι να γελάει κανείς". Σήμερα εγώ προσθέτω το "πικρά".

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Το έβαλα και σε PDF, με το χέρι. Άξιζε τον κόπο.
Βραχιολίδης.pdf
Δεν μπόρεσα να διαβάσω το ποσοστό που δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει ποδήλατο και έβαλα 30%. Κατά τα άλλα κράτησα την ορθογραφία αλλά το έκανα μονοτονικό (απλά γιατί δεν ξέρω να γράψω πολυτονικά στον υπολογιστή).

mpampinos
Εικόνα mpampinos
Απών/απούσα

Μπραβο πολυ ωραιο και λεει και αληθειες που ακομα εχουν ισχυ

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

PKatsab wrote:

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΦΘΕΝΑΚΗΣ, Υπουργός Αναπληρωτής Συντονισμού
“ΑΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΤΟΣ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ”
Ο κ. ΦΘΕΝΑΚΗΣ, αναπληρωτής υπουργός Συντονισμού, με πείρα και αξιόλογη
θητεία στα συγκοινωνιακά μας και προπαντός άνθρωπος με ζωντανές ιδέες, υπήρξε
το πρώτο θύμα της σκανδαλιστικής μας ιδέας.

Μην κοιτάς τι γίνεται στο εξωτερικό, εκεί το έδαφος είναι πεδινό. Οι
εδαφολογικές συνθήκες των Αθηνών δεν επιτρέπουν τέτοιου είδους
ρομαντισμούς. Το πρόβλημα ωστόσο, μελετάται και η έρευνα έχει στραφεί
στην περίπτωση της χρήσεως μικρότερων μέσων, πάντως όμως αυτοκινήτων,
είπε ο κύριος υπουργός με πατρική στοργή σαν να είχα διαπράξει καμμιά
αταξία.
...
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΙΤΣΟΣ, Δήμαρχος Αθηναίων
“ΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΗΛΙΚΙΩΜΈΝΟΙ;”
Μετά πήραμε στο τηλέφωνο τον δήμαρχο κ. Ρίτσο.

Άν, κύριε δήμαρχε, σας λέγανε να πηγαίνετε στο γραφείο σας, με το
ποδήλατο, αντί με το αυτοκίνητο, θα το κάνατε;
Ο κ. Ρίτσος για μερικές στιγμές είχε την εντύπωση οτι ήταν θύμα μιας
κακόγουστης φάρσας. Μετά εξήγησε:

Ω, δεν μπορώ να πω αν θα κάνω κάτι τέτοιο.
Βλέπετε θα ήτο ευχής έργον
αν το κυκλοφοριακό λυνόταν με την ιδέα αυτή, αλλά το βλέπω λιγάκι απίστευτο.
Μήπως έχετε σκεφθεί τα άτομα της περασμένης ηλικίας πώς θα κάνουν ποδήλατο;
Είναι αλήθεια οτι ως εκείνη τη στιγμή δεν είχαμε σκεφτεί αυτό το ενδεχόμενο.
Σκεπτόμεθα μονάχα οτι συχνά οι δήμαρχοι ευρωπαϊκών χωρών πηγαίνουν στο
γραφείο τους με ποδήλατο, αλλά ο δικός μας ο δήμαρχος δεν ενθουσιάστηκε
καθόλου με τις εγκυκλοπαιδικές μας αποκαλύψεις
...
Ζαμπετας ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ, Συνθέτης Λαϊκής Μουσικής
“ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ”
ΜΟΝΗ ελπίδα τελικά έμεινε ο Γιώργος Ζαμπέτας. “Ένας Ζαμπέτας πάντα είναι
Ζαμπέτας” σκεφθήκαμε.

Άκουσε, να σου πω πως έχει το πράμα, έσκουξε στο τηλέφωνο. Το
καλύτερο απ' όλα θα ήταν η Αθήνα να έλθη στο Αιγάλεω, ώστε εγώ να μην το
κουνάω από Αιγάλεω Σίτυ που τραβιέμαι στην Αθήνα. Μπορεί να γίνη αυτό; Τότε μάλιστα, θα συχωρνάω τα κοκκαλάκια σου. Και βέβαια είμαι υπέρ του ποδηλάτου.
Εγώ είμαι υπέρ όλων. Αλλά άμα καταφέρης και κάνης αυτό που λέω θα βάλω την προτομή σου στο Αιγάλεω. Θα είσαι ο ευεργέτης μας!
...
Έπρεπε να δούμε τι λέει και η Τροχαία.
Κ. ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
, Διοικητής Τροχαίας
“ΔΕΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΣΤΕΙΟ”
Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ της Τροχαίας κ. Κων. Σταυρόπουλος μόλις μ' άκουσε φώναξε:

Πώς σου ήλθε ένα τέτοιο πράγμα; Εσύ είσαι καλό παιδί. Με απογοήτευσες. Όχι, όχι, δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Η εξέλιξη δεν πάει πίσω. Τώρα σε λίγο θα κινούμαστε με ελικόπτερα κι εσύ μιλάς για ποδήλατα! Ε, λοιπόν είχα καιρό να ακούσω τέτοιο αστείο...

Μα, για να αποφύγουμε το μποτιλιάρισμα στους κεντρικούς δρόμουςτουλάχιστον, θα μπορούσε ίσως να γίνη και χρήσις ποδηλάτου... Θα
ανάσαινε έτσι κάπως η Αθήνα. Για να πάω στο σπίτι μου θέλω μισή ώρα με λεωφορείο. Με το ποδήλατο θέλω είκοσι λεπτά.

Α, εσύ είσαι και πεισματάρης, έκανε αγριεμένα ο διευθυντής της Τροχαίας. Θα σου δώσω μια συμβουλή: Μην το λες αυτό σε κανένα. Τα δίτροχα έχουν αποτύχει! Το 70% των δυστυχημάτων οφείλονται σε υπαιτιότητα των μοτοποδηλάτων και ποδηλάτων. Όχι είμαι εναντίον του ποδηλάτου. Μη βλέπης τι γίνεται έξω. Εκεί στους δρόμους υπάρχουν ειδικοί
διάδρομοι γι' αυτά. Στην Ελλάδα όμως δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο, τουλάχιστον για τους προσεχείς δυο αιώνες

Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια