Δισκόφρενο ή v-brake για την πόλη;

76 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

tangosalonika wrote:
οχι πλανετ..........αυτος ειναι η τιτλος του ποστ....

η διαμαχη τοσες μερες, ειναι πιο ειναι το καλυτερο.γιατι η ιστορια ξεκινησε απο την στιγμη που το παληκαρι πιο πανω εγραψε οτι τα δισκοφρενα ειναι καλυτερα απο τα v-brake.για αυτο και φτασαμε στα 60 σχολια.αν δεν εγραφε το post θα σταματουσε στα 6-7 σχολια.


το θέμα είναι πιο είναι καλύτερο για μέσα στην πόλη
μάλλον δεν διάβασες τον τίτλο
μέσα στην πόλη το v-brake είναι πιο ελαφρύ πιο δυνατό
και έχει και προοδευτικότητα
αν σε απασχολεί η βροχή να βάλεις τακάκια tripple compouynt

δεν μπορείς να εκμεταλευτείς κανένα από τα πλεονεκτήματα του δισκοφρένου
εκτός αν μέσα στην πόλη κάνεις dh:D
v-brake rulez

tangosalonika
Απών/απούσα

ΟΚ πλανετ...καθησε εσυ και οι αλλοι 8 μετα v-brake, μιας και το καινουργιο trekking που θελω να παρω, θα το παρω με 180mm δισκους...δεν θα μαλωσουμε κιολας.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

tangosalonika wrote:
ΟΚ πλανετ...καθησε εσυ και οι αλλοι 8 μετα v-brake, μιας και το καινουργιο trekking που θελω να παρω, θα το παρω με 180mm δισκους...δεν θα μαλωσουμε κιολας.

δεν θα μαλώσουμε σίγουρα
αν θέλεις αύριο θα είμαι θεσ/νική έλα να βρεθούμε να κεράσω κάνα καφέ :D

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Εγώ λέω να δώσεις τα εξτρά λεφτά για ένα καλό σετ τροχών ή πηρούνι καθώς εκεί θα πάσχεις σίγουρα.

Ποιά δισκόφρενα θα φοράει;

tangosalonika
Απών/απούσα
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

tangosalonika wrote:
http://www.ghost-bikes.de/2011/en/bikes/convenient/cross/11-cross-5500/
εδω εχω καταληξει φιλε.

τελικά θα πάμε για καφέ????

πόσο πάει το ghost ???

tangosalonika
Απών/απούσα

στο chain το ειδα 828. τωρα αν περιμενω λιγο, αυτοι συνηθως ριχνουν της τιμες. βασικα καθημερινα ειμαι στην σχολη μου (γαμβεττα 20 φαληρο)μετα της 18:30, ελα απο εκει αν βολευει. εχω κενο μεχρι της 21:00

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

μακρία είναι δεν μπένω τόσο μέσα με το αυτοκίνητο
:S

next time
βασικά θα μπω μέχρι δωδεκανήσου να πάρω κάτι αντιστάσεις
και μετά θα αράξω δυτικά για καφέ
:D

Sar1
Απών/απούσα

που κάποιοι αρνούνται το αυτονόητο. Οτι η χρήση είναι η σημαντικότερη παράμετρος κάθε σύγκρισης. Αλλιώς πελαγοδρομούμε χωρίς πυξίδα. Κοινώς έχουμε χάσει το μπούσουλα (δηλ. την πυξίδα). Είναι σαν να ρωτάμε ποιά τιμόνια είναι καλύτερα τα low rise, 600 + ή τα flat 600 - ?
Ελα ντε!΄Η απάντηση στο ερώτημα αυτό δεν είναι συνάρτηση της χρήσης; Είναι. Δεν παίζει ρόλο η σκοπιά από την οποία προσεγγίζουμε το ζήτημα; Ασφαλώς ναι. Αλλη η απάντηση με βάση την εργοφυσιολογία, άλλη με βάση τις τεχνικές απαιτήσεις του τάδε προφιλ διαδρομής. Κάνω λάθος;

fotisrafa
Απών/απούσα

Να πω κι εγώ κάτι...Συμφωνώ με τα παιδιά στο ότι το κάθε φρένο είναι καλύτερο για διαφορετική χρήση...Αλλά το θέμα είναι ποιο είναι καλύτερο στο φρενάρισμα...

Εγώ προσωπικά θα προτιμούσα να πάρω ένα ποδήλατο με 700 ευρώ και υδραυλικά δισκόφρενα (ενώ ξέρω πως μια φορά το χρόνο θα πρέπει να το πηγαίνω για εξαέρωση) παρά να έπαιρνα ένα με v-brakes και να φοβόμουν μήπως πάθουν αυτό που έχουν πάθει τα φρένα στα προηγούμενα ποδήλατά μου (εχουν σπάσει και τώρα αναγκάζομαι να φρενάρω με το πόδι...

Και οκ,μπορεί τα V-brakes να είναι πιο ελαφρυά και κάποιοι τα θεωρούν καλύτερα για την πόλη,ενώ πιστεύουν ότι τα δισκόφρενα είναι περιττά,αλλά ποδηλάτες είμαστε,μες στην πόλη δεν κυκλοφορούν αυτοκίνητα?
Αν σου πεταχτεί ένα αμάξι μες στο δρόμο (και φταίει) ενώ βρέχει κι έχεις αναπτύξει ταχύτητα γιατί βλέπεις πως μόλις πρασίνισε το φανάρι και η μόνη αντίδρασή σου είναι να πιέσεις τέρμα τη μανέτα?Ποια φρένα είναι καλύτερα τώρα?Τα v-brakes που μπορεί να κάνουν το ποδήλατο να γλιστρήσει και δεν θα το σταματήσουν αμέσως (οπότε πάει,τραυματίστηκες) ή τα δισκόφρενα που θα το κοκαλώσουν επιτόπου?

Και οκ,μπορεί να το παρατράβηξα,αλλά όλα παίζονται..Εγώ έχω πάει να σκοτωθώ πάνω σε στροφή (που ερχόταν αμάξι) με ποδήλατο ενός φίλου μου που έχει καλά φρένα,οπότε φανταστείτε τι θα πάθαινα με το δικό μου ποδήλατο που τα φρένα έχουν σπάσει ή έστω με ένα ποδήλατο που δεν είχε πολύ καλά φρένα...

Τα v-brakes σκουριάζουν με τη βροχή.Βέβαια δεν σκουριάζουν όλα γιατί αυτό έχει να κάνει με τα υλικά από τα οποία αποτελούνται και την ποιότητά τους,αλλά και πάλι μπορεί να σκουριάσουν τα σύρματα με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να μειωθεί η δύναμη φρεναρίσματος.Τι γίνεται τότε?Τα αλλάζουμε..

Ενώ τα hydraulic DBs δεν επηρεάζονται αό το νερό...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

fotisrafa wrote:
Να πω κι εγώ κάτι...Συμφωνώ με τα παιδιά στο ότι το κάθε φρένο είναι καλύτερο για διαφορετική χρήση...Αλλά το θέμα είναι ποιο είναι καλύτερο στο φρενάρισμα...

Εγώ προσωπικά θα προτιμούσα να πάρω ένα ποδήλατο με 700 ευρώ και υδραυλικά δισκόφρενα (ενώ ξέρω πως μια φορά το χρόνο θα πρέπει να το πηγαίνω για εξαέρωση) παρά να έπαιρνα ένα με v-brakes και να φοβόμουν μήπως πάθουν αυτό που έχουν πάθει τα φρένα στα προηγούμενα ποδήλατά μου (εχουν σπάσει και τώρα αναγκάζομαι να φρενάρω με το πόδι...

Και οκ,μπορεί τα V-brakes να είναι πιο ελαφρυά και κάποιοι τα θεωρούν καλύτερα για την πόλη,ενώ πιστεύουν ότι τα δισκόφρενα είναι περιττά,αλλά ποδηλάτες είμαστε,μες στην πόλη δεν κυκλοφορούν αυτοκίνητα?
Αν σου πεταχτεί ένα αμάξι μες στο δρόμο (και φταίει) ενώ βρέχει κι έχεις αναπτύξει ταχύτητα γιατί βλέπεις πως μόλις πρασίνισε το φανάρι και η μόνη αντίδρασή σου είναι να πιέσεις τέρμα τη μανέτα?Ποια φρένα είναι καλύτερα τώρα?Τα v-brakes που μπορεί να κάνουν το ποδήλατο να γλιστρήσει και δεν θα το σταματήσουν αμέσως (οπότε πάει,τραυματίστηκες) ή τα δισκόφρενα που θα το κοκαλώσουν επιτόπου?

Και οκ,μπορεί να το παρατράβηξα,αλλά όλα παίζονται..Εγώ έχω πάει να σκοτωθώ πάνω σε στροφή (που ερχόταν αμάξι) με ποδήλατο ενός φίλου μου που έχει καλά φρένα,οπότε φανταστείτε τι θα πάθαινα με το δικό μου ποδήλατο που τα φρένα έχουν σπάσει ή έστω με ένα ποδήλατο που δεν είχε πολύ καλά φρένα...

Τα v-brakes σκουριάζουν με τη βροχή.Βέβαια δεν σκουριάζουν όλα γιατί αυτό έχει να κάνει με τα υλικά από τα οποία αποτελούνται και την ποιότητά τους,αλλά και πάλι μπορεί να σκουριάσουν τα σύρματα με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να μειωθεί η δύναμη φρεναρίσματος.Τι γίνεται τότε?Τα αλλάζουμε..

Ενώ τα hydraulic DBs δεν επηρεάζονται αό το νερό...


ουφ

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

fotisrafa wrote:
Να πω κι εγώ κάτι...Συμφωνώ με τα παιδιά στο ότι το κάθε φρένο είναι καλύτερο για διαφορετική χρήση...Αλλά το θέμα είναι ποιο είναι καλύτερο στο φρενάρισμα...

Εγώ προσωπικά θα προτιμούσα να πάρω ένα ποδήλατο με 700 ευρώ και υδραυλικά δισκόφρενα (ενώ ξέρω πως μια φορά το χρόνο θα πρέπει να το πηγαίνω για εξαέρωση) παρά να έπαιρνα ένα με v-brakes και να φοβόμουν μήπως πάθουν αυτό που έχουν πάθει τα φρένα στα προηγούμενα ποδήλατά μου (εχουν σπάσει και τώρα αναγκάζομαι να φρενάρω με το πόδι...

Και οκ,μπορεί τα V-brakes να είναι πιο ελαφρυά και κάποιοι τα θεωρούν καλύτερα για την πόλη,ενώ πιστεύουν ότι τα δισκόφρενα είναι περιττά,αλλά ποδηλάτες είμαστε,μες στην πόλη δεν κυκλοφορούν αυτοκίνητα?
Αν σου πεταχτεί ένα αμάξι μες στο δρόμο (και φταίει) ενώ βρέχει κι έχεις αναπτύξει ταχύτητα γιατί βλέπεις πως μόλις πρασίνισε το φανάρι και η μόνη αντίδρασή σου είναι να πιέσεις τέρμα τη μανέτα?Ποια φρένα είναι καλύτερα τώρα?Τα v-brakes που μπορεί να κάνουν το ποδήλατο να γλιστρήσει και δεν θα το σταματήσουν αμέσως (οπότε πάει,τραυματίστηκες) ή τα δισκόφρενα που θα το κοκαλώσουν επιτόπου?

Και οκ,μπορεί να το παρατράβηξα,αλλά όλα παίζονται..Εγώ έχω πάει να σκοτωθώ πάνω σε στροφή (που ερχόταν αμάξι) με ποδήλατο ενός φίλου μου που έχει καλά φρένα,οπότε φανταστείτε τι θα πάθαινα με το δικό μου ποδήλατο που τα φρένα έχουν σπάσει ή έστω με ένα ποδήλατο που δεν είχε πολύ καλά φρένα...

Τα v-brakes σκουριάζουν με τη βροχή.Βέβαια δεν σκουριάζουν όλα γιατί αυτό έχει να κάνει με τα υλικά από τα οποία αποτελούνται και την ποιότητά τους,αλλά και πάλι μπορεί να σκουριάσουν τα σύρματα με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να μειωθεί η δύναμη φρεναρίσματος.Τι γίνεται τότε?Τα αλλάζουμε..

Ενώ τα hydraulic DBs δεν επηρεάζονται αό το νερό...

Συγνωμη που θα στο πω αλλα προφανως δεν εχεις οδηγησει κατι με καλα φρενα.
Σου αναλυω το που εισαι λαθος μονο στο bold.

στην ασφαλτο (γιατι μεσα στην πολη μιλαμε συνηθως για ασφαλτο) με το v-brake θα σταματησεις κανονικα. Αντιθετα με το δισκοφρενο σε τοσο αποτομο φρεναρισμα ή θα ερθεις καπακι ή θα μπλοκαρει ο τροχος οποτε ειναι χειροτερα. Το παραδειγμα σου ειναι απλως λαθος και στηριζεται προφανως σε λαθος εμπειριες.

Να σου φερω αλλο πραγματικο παραδειγμα και οχι υποθετικο.

την Παρασκευη ειχα παει σε ποδηλατοβολτα και ανεβηκαμε Λυκαβητο (μεγαλη πικρα με την ευκαιρια. Για τους μη γνωστες ειναι λοφος σχετικα αποτομος). Στο κατεβασμα εγω με τα απλα μου v-brake κατεβαινα σβελτα, χωρις κανενα μπλοκαρισμα και χωρις κανενα προβλημα και με απολυτη ασφαλεια. Δυστυχως προς μεγαλη μου εκπληξη περισσοτερα απο τα μισα ποδηλατα τριζανε τα φρενα τους, αλλα με δισκοφρενα μπλοκαρανε συνεχεια αλλα δεν σταματαγανε καν. Ξερεις τι σημαινει αυτο??
Αυτο σημαινει οτι οι περισσοτεροι ειτε δεν ξερουν τι ειναι φρενο και παιρνουν κατι που εχει κατι που μοιαζει με φρενο ειτε οτι κανενας δεν ηξερε να φρεναρει. Και δυστυχως λαμβανωντας υποψιν και την απαντηση που δινεις για τα σκουριασμενα v-brake μαλλον προς το πρωτο παω.

Και κλεινω
Δεν ειναι v-brake αυτο το σιδερενιο που μοιαζει με φρενο που προφανως εχεις υποψιν σου. Επισης δεν ειναι φρενο αυτο που μοιαζει με δισκοφρενο και εχουν καποια φτηνα ποδηλατα. Τα καλα v-brake (μαλλον rim brake για να ειμαι ακριβης) ειναι υπεραρκετα για ποδηλατα οταν δεν χρειαζομαστε one-finger brake. Τα δισκοφρενα ειναι απαραιτητα οταν θελουμε one finger brake ή σε λασπωμενα terain.

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

Φίλε μου @fotisrafa αν διέθετες για το ποδηλατάκι σου, 45- max 50€ για αλλαγή στις ντίζες και στα μάπα v-brakes που έχεις με ένα set δαγκάνες - τακάκια deore M590 μπρός-πίσω μαζί με καλές ντίζες-καλώδια, θα διαπίστωνες αμέσως ότι τα v-brakes είναι άριστα φρένα για μέσα στην πόλη και όχι μόνο ενώ φυσικά διαθέτουν εξαιρετικό value for money...
Το έκανα πρόσφατα στο δικό μου και είδα το φώς το αληθινό...

xifias
Απών/απούσα

ενα ακομα εξτρα..σε ατυχες περιστατικο παραλιγου πτωσης (σε ραγες τραμ ενω ερχοταν τραμ ) πατησα τη μπροστα μονοπατη ζαντα μου τοτε κ την εκανα καπελο.κανω να ξεκινησω κ ειχε μπει το τακακι του v-brake κατω απτο στεφανι λογω στραβωματος.ε οκ κανω μια ετσι κ ξεμπλοκαρω τη ντιζα απτο γαντζακι της δαγκανας κ πηγα 30 μετρα παρακατω σε ενα παρκιν να ισιωσω τη ζαντα.

σε ενδεχομενη βλαβη με δισκο,αμφιβαλω αν 8α γινοταν κατι τετοιο με εργαλεια ενος τσαντακιου.πληροφοριακα εκανα αλλα 15χλμ με σχεδον ισια ζαντα κ μπροστινο φρενο μια χαρα.

μη το ψαχνετε.οι δισκοι κ οποιο φρενο ειναι τραγικα αποτομο κ σκληρο μπορει ναναι επικινδυνο οπως μουχει τυχει να φαω καπακι πριν χρονια απο μπροστινο πουχε φρενα ρυθμισμενα να τα γλειφεις κ να σε πετανε.

ενα καλορυθμισμενο V-brake ειναι οτι πρεπει.προσωπικα στα αποτομα φρεναρισματα μου φτανει που ακουω τη μπροστα ροδα να φυτευεται στην ασφαλτο κ να "μικροτριβεται".δε νομιζω οτι χρειαζεται κατι παραπανω.

Nastybishop
Απών/απούσα

v-brakes

KISS

Keep It Simple Stupid