Παλιά μου κούρσα kalkhoff

37 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
cecond
Απών/απούσα

Έχω αυτό το παλιό και ταλαιπωρημένο κουρσάκι. Σκέφτομαι να το επισκευάσω. Είναι λειτουργικό αλλά χρειάζεται κάποιες επισκευές. Θέλει σίγουρα καινούργιους τροχούς που είναι στραβοί ακόμα και μετά απο ακτινολόγηση.

Ένα άλλο θέμα που έχω είναι με το μέγεθος. Μέτρησα πρόχειρα σύμφωνα με το http://www.usedbicycleguide.com/frame%20measurements.gif

και έχουμε
Α=56
Β=55
C=56

Είμαι 1,79.

Θέλω την γνώμη σας αν αξίζει να το επισκευάσω.

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon P4290060.JPG703.9 KB
Image icon P4290061.JPG698.38 KB
Image icon P4290064.JPG710.29 KB
Image icon P4290065.JPG722.79 KB
Image icon P4290066.JPG723.49 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
di-mk1
Εικόνα di-mk1
Απών/απούσα

Εμένα φίλε cecond οι φίλοι μου μπορεί να με λένε γεροντολάτρη αλλά είμαι της άποψης πώς κάθε παλιό κουρσάκι στους δρόμους αξίζει να βρίσκεται και να ομορφαίνει το ποδηλατικό κόσμο. Οι τροχοί δεν είναι τπτ, ένα βάλε-βγάλε. Μπορείς να το βάψεις να τρίψεις σκουριά αν υπάρχει (που δε βλέπω) και να το ξαναβγάλεις στο δρόμο. Προχώρα!

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

Τα ειπε ολα ο di-mk1.
Θα εχεις ενα ποδηλατο που:
θα εχει κατι απο σενα
και
θα ειναι λειτουργικο (θα σε πηγαινει παντου)

Αν σου αρεσει το retro (ή αν δε σ' ενοχλει)
τοτε βουρ στο πατσα. Προχωρα.

Αλλα ουτε απο μενα μη περιμενεις αντικειμενικη απαντηση.
Ο παλιος ειναι αλλιως...

Sonic
Εικόνα Sonic
Απών/απούσα

Μέτρα και τον καβάλο σου και τσεκαρε αυτον τον πίνακα που κατα την γνώμη μου είναι πολύ αντιπροσωπευτικος για τα παλία κουρσάκια.

http://www.ebicycles.com/custom/content_files/ebicycles-bicycle-sizing-c...

Αν έχεις καβαλο 83-84 το ποδηλατο θα είναι ακριβως για σένα

cecond
Απών/απούσα

Το ποδήλατο είναι λειτουργικό αλλά σίγουρα θέλει πολύ δουλεια και πολλές αλλάγες.
Και τα φρένα δεν δουλεύουν καλά. (η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν δούλευαν αλλά ήμουν ποιο τολμηρός πριν 15 χρόνια). Και ο δισκοβραχίονας έχει φάει ένα χτύπημα και είναι λίγο στραβός, αλλά σκέφτομαι να το φτίαξω όσο μπορώ με προσωπική δουλεία και όσο μπορέσω πιο οικονομικά. Το βάψιμο μάλλον θα το αφήσω τελευταίο, άν το κάνω και λειτουργεί θα το βάψω. (προτρέχω αλλά σκέφτομαι ένα μπλέ σαν αυτό που έχει με άσπρες ζάντες και ασπρές λεπτομερειες).

Μέτρησα και τον καβάλο και είναι 84 (αν μέτρησα σωστα). Αλλά οταν καθομαι όρθιος πάνω στο σκελετό βρίσκω στα ευαίσθητα σημεία.

Τα λάστιχα αναγράφουν 27x1 1/4. Τι τροχούς φοράει; Εχουν αλλάχτεί σίγουρα. πιθανόν και πάνω απο μία φορά και στην πίσω τα τακάκια είναι κατω κάτω. Μπορεί να έχουν τοποθετηθεί άλλης διάστασης? Που μπορώ να βρώ οικονομικές ενισχυμένες;

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

Εγω θα σου ελεγα να κανεις μια λιστα
και μαζι να σκεφτεις αν θες κλασσικα/original εξαρτηματα.
Μπορεις παλι να του βαλεις συγχρονα
και σιγα-σιγα να το χτιζεις.
Κανε λιστα και αρχισε να ρωτας/ψαχνεις για τιμες.

Ροδες εχεις πολλες επιλογες οπως Mavic, Mavic, Mavic και Mavic

Εχεις βρει ή ξερεις χρονολογια ποδηλατου;
Τι ποσο διαθετεις για τροχους;

cecond
Απών/απούσα

Δυστυχώς δεν ξέρω την χρονολογία. Υπολογίζω πως είναι 30 χρονών. Πολύ χονδρικά!
Για τροχούς δεν ξέρω που κυμαίνονται οι τιμές, απλά θέλω γερούς, ενισχυμένους, γιατι είμαι και βαρύς. Η αλήθεια είναι πως δεν έχω να διαθέσω πολλά χρήματα.

Δεν ξέρω πολλά πράγματα και δεν ξέρω πόσο κοαστίζουν τέτοιες επισκευές. Βασίζομαι στις γνώσεις σας και στην βοηθεία σας. Είναι ένα ποδήλατο που θα μου άρεσε πολύ να ξανακυκλοφορούσε, γιατί το έιχα πολλά χρονια.

giannisA
Εικόνα giannisA
Απών/απούσα

Φίλε cecond, πρόσφατα έφτιαξα ενα velosolex του 1984.Το κόστος βγήκε γυρω στα 200€.
Λύσιμο-τρίψιμο δωρεάν (τα έκανα μόνος μου)
Βαφή (νίκελ) 50€
Λάστιχα-σαμπρέλες 30€
Πίσω ντεραγιέ "shimano 105" 40€
Αλυσίδα 15€
Τακάκια-συρματόσχοινα 10€
Τιμόνι αλουμινίου κ ταινία 20€
Λεβιεδάκια ταχυτήτων 15€
Εμπρός ντεραγιέ 20€

Αν αλλάξεις ζάντες θέλεις άλλα 100€

Το αποτέλεσμα βγήκε και καλό αλλά και εξυπηρετικό, τουλάχιστον για τα δεδομένα τα δικά μου.

Δες το εδώ
http://www.podilates.gr/sites/default/files/v1.JPG

bilbreva
Απών/απούσα

Έχω και εγώ το ίδιο ποδήλατο ( σκελετό ) αλλά με πιο παλιά περιφερειακά από το δικό σου ( όσον αφορά οπίσθιο - πρόσθιο εκτροχιαστή, γιατί τα φρένα μου φαίνονται ίδια ).

Αφού το έλυσα τελείως, το καθάρισα, ξαναγράσαρα την μεσαία τριβή και τον λαιμό καθάρισα τα πάντα, και τελικά το ξαναμόνταρα όλο.
Κόστος είχα μόνο για τις σαμπρέλες και τα λάστιχα και τα συρματόσχοινα. Μέχρι και τα τακάκια του είναι τα ίδια, όπως και το πλαστικό κάλυμμα που είχε στο τιμόνι και η αλυσίδα.

Για λίγο καιρό το χρησιμοποίησα και για προπόνηση μέχρι να μου έρθει η καινούρια κούρσα. Τώρα του έχω βάλει καλάθι και φτερά - φώτα και το χρησιμοποιώ σαν καθημερινό μέσο μεταφοράς και στυλάτης βόλτας.

Το απόγευμα θα βάλω και φωτογραφίες.

Προχώρα ανάλογα με το τί θέλεις : πλήρη αναπαλαίωση, εναν σκύλο ή ενα υβρίδιο ;

cecond
Απών/απούσα

GianniA το ποσό δεν μπορώ να πω πως είναι μικρό, ειδικά όταν εμφανίζονται κατά καιρούς μεταχειρισμένα κουρσάκια με 300 ευρώ, εσένα είναι και συλλεκτικό και μπορεί να το πουλήσεις σε καλή τιμή. Μου αρέσει πολύ το ποδηλατό σου και το έφτιαξες πολύ ωραίο. Μήπως υπάρχει τοπικ με φωτογραφίες και την ανακατασκευή;
Απο που προμηθεύτηκες ανταλακτικά?

bilbreva έμενα έχει πολλά διαφορετικά ανταλακτικά λόγω της ταλαιπωρίας που έχει υποστεί αλλά και ένος κακού μάστορα που επισκεπτόμουν. Ο μπροστά εκτροχιαστής μπορεί να είναι και ο ίδιος γιατι νομίζω πως δεν έχει αντικατασταθεί. Ο πίσω δε πρεέπι να είναι shimano, αλλά δεν εείμια σίγουρος αν είναι συμβατός με το ποδήλατο η είναι κ'ατι που βρήκε και έβαλε. Οι ταχύτητεσ δουλευουν καλά; Σχετικά με την μεσαία τριβή ξαναέβαλες την ίδια? Περιμένω φωτογραφίες.

bilbreva
Απών/απούσα

οι εκτροχιαστές οι γνήσιοι είναι SACHS-TURET.

Δεν άλλαξα τίποτα, πάνω στο ποδήλατο παρα μόνο σαμπρέλλες - λάστιχα - συρματόσκοινα και σέλλα.

Οι φωτό είναι λίγο πριν τελειώσει η ανακατασκευή.

Θα βάλω και τώρα πως είναι με καλάθι και προφυλακτήρες ...

[IMG]http://i911.photobucket.com/albums/ac320/bilv7/PC260407.jpg[/IMG]

[IMG]http://i911.photobucket.com/albums/ac320/bilv7/PC260408.jpg[/IMG]

[IMG]http://i911.photobucket.com/albums/ac320/bilv7/PC260409.jpg[/IMG]

[IMG]http://i911.photobucket.com/albums/ac320/bilv7/PC260411.jpg[/IMG]

[IMG]http://i911.photobucket.com/albums/ac320/bilv7/PC260412.jpg[/IMG]

[IMG]http://i911.photobucket.com/albums/ac320/bilv7/PC260413.jpg[/IMG]

[IMG]http://i911.photobucket.com/albums/ac320/bilv7/PC260415.jpg[/IMG]

[IMG]http://i911.photobucket.com/albums/ac320/bilv7/274.jpg[/IMG]

[IMG]http://i911.photobucket.com/albums/ac320/bilv7/278.jpg[/IMG]

[IMG]http://i911.photobucket.com/albums/ac320/bilv7/280.jpg[/IMG]

cecond
Απών/απούσα

Είσαι πολυ τυχερός! Το ποδήλατο ήταν σε πολύ καλή κατάσταση. Πιθανότατα Θα το πρόσεχες. Είσαι ο πρώτος ιδιοκτήτης? Εγώ τους τροχούς τους εχω αλλάξει πάνω από δυο φορές. Τουλάχιστον τα στεφάνια, αν και πιθανόν είναι να μου τα άλλαζε όλα ο άχετος και να κρατούσε τα κέντρα. Το ανάγλυφο σήμα που ήταν, εμένα δεν έχει τέτοι ή εχει χαθεί. Οι ταχύτητες σου δουλεύουν καλα?

cecond
Απών/απούσα

Σήμερα έλυσα την μεσαία τριβή, αφού την ψέκασα με αντισκωριακό και την άφησα 5-6 ώρες λύθηκε πολύ εύκολα. Ηταν σε άσχημη καατάσταση ξεραμένο γράσσο και χώματα. Στον σκετελό έχει ένα πλαστικό γύρω απο τον σωλήνα. Είναι φυσιολογικό ή καμια πατέντα?
Πως σας φαίνεται έιναι σε καλή κατάσταση? Να ελέγξω κάτι?

Ο δισκοβραχίωνας έχει 52 και 42 δόντια? Μπορώ να αντικαταστήσω μόνο τα γρανάζια?

http://imageshack.us/photo/my-images/854/p5020174.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/502/p5020189.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/687/p5020175e.jpg/

giannisA
Εικόνα giannisA
Απών/απούσα

Το ξερω πως τα 200€ ειναι σημαντικο ποσο ειδικα αυτες τις δυσκολες εποχες. Η πραγματικοτητα ειναι πως βρισκεις πολυ καλυτερα κουρσακια με 300-400€, αλλα το συγκεκριμενο ηθελα να το φτιαξω για να το κρατησω γιατι το εχω αγαπησει πολυ και εχω περασει ομορφα εφηβικα χρονια μαζι του. Δεν το εφτιαξα με σκοπο να το πουλησω.
Το ελυσα μονος μου και το πηγα για νικελ στον "Μπαμπη", στην Λευκα στον Πειραια.
Μετα επειδη ο χρονος μου ειναι πολυ πιεσμενος, το εδωσα στον Κασσιματη, στην πλ. Ιπποδαμιας στον Πειραια και μου το μονταρισε, αλλαζοντας οτι χρειαζοταν και βαζοντας καινουργια ανταλλακτικα.
To topic ειναι εδω http://www.podilates.gr/node/18318
Ειμαι ακομη σε αναμονη για τα αυτοκολλητα. Οταν ερθουν θα "ανεβασω" κι αλλες φωτο.

cecond
Απών/απούσα

Μετά το βγάλσιμο της μεσαίας τριβής, καθαρισμό και γρασσάρισμα ξανατοποθετήθηκε. Δυστυχώς έχει πάλι τζόγο. Ξέβαψα τον δισκοβραχίονα (να μείνει αλουμίνιο) έβαψα μόνο τους δίσκους ασημί. Έβαψα και τα σκουριασμένα πετάλ. Δεν πρέπει να λύνουν για γρασσάρισμα αυτά. Καθάρισα με πετρέλαιο και την αλυσίδα (όπως και η μεσαιά τριβή είχε μαύρο γράσσο και χώμα). Έτριψα πρόχειρα τα στεφάνια από τους τροχούς.

http://imageshack.us/photo/my-images/862/p5230223.jpg

Θέλει πολύ δουλεια ακομα.

http://imageshack.us/photo/my-images/862/p5230223.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/862/p5230223.jpg

ο πίσω εκτροχιαστής είναι αλλαγμένος πριν κανά 15 χρόνια με shimano exage motion-japan. Είναι αξιόλογος?

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

φίλε πώς πάνε οι επισκευές; Έπεσε στα χέρια μου σχεδόν για να μη πω ακριβώς το ίδιο ποδήλατο (το μέγεθος είναι σίγουρα το ίδιο) σε γκρι και ξεκίνησα πριν λίγες μέρες. Το ποδήλατο είναι λειτουργικό και θέλει τα κλασσικά: λάστιχα-σαμπρέλες, συρματόσχοινα - καλώδια φρένων (έχω ακούσει ότι κερδίζεις πάρα πολλά σε αίσθηση φρεναρίσματος με νέα καλώδια που είναι πάμφθηνα) και φυσικά ακτινολόγιση και λύσιμο - γρασάρισμα σε όλα τα ρουλεμάν. Κάτι άλλο που πιστεύω βοηθάει πολύ είναι το λύσιμο της δαγκάνας των φρένων και το προσεκτικό καθάρισμα. Στον κεντρικό άξονα έχει λεπτό γράσο που με τα χρόνια ξεραίνεται και αν βάλεις νέο θα δεις σίγουρα μεγάλη βελτίωση (θα επισυνάψω και φωτογραφίες με τις δαγκάνες λυμένες).Αν μπορείς βάλε καμία φωτο με τις εξελίξεις. Επίσης σε περίπτωση που βαφτεί το πλαίσιο υπάρχουν τα αυτοκόλλητα;

cecond
Απών/απούσα

Τα πολύ βασικά έκανα και για αυτά μου έφυγε ένα 70αρι. Άνοιξα την μεσαία τριβή, την , την γράσαρα και την έκλεισα, Είχε πιάσει λάσπη μέσα, χώμα με γράσσο. Για ακτινολόγηση την έδωσα σε ένα ποδηλατά πλήρωσα 10 ευρώ ακτινολόγηση και 3 ευρώ γρασσάρισμα και στράβωσε πάλι και έχει πάρει και κέντρο, ίσως να είναι καλύτερο να την αντικαταστήσεις. Στο μπροστά φρένο άλλαξα και το αξονάκι της δαγκάνας, άλλαξα τακάκια αλλά όχι συρματόσχοινα καλώδια. Δεν είδα μεγάλη διαφορά. Θα τα άλλαξω όταν το λύσω όλο για βάψιμο, αλλά δεν ξέρω πότε. Αυτοκόλλητα υπάρχον κάποια στο ebay αλλα είναι όλα ούτε ακριβώς τα ίδια. Έχει εσένα το σήμα μπροστά? Εγώ το έχω χάσει.

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

όχι το δικό μου δεν έχει σήμα σαν του φίλου πιο πάνω, έχει αυτοκόλλητο ίσως είναι μεταγενέστερο μοντέλο... 70 ευρώ ; πάρα πολλά μου φαίνονται, η ζάντα πόσο σου πήγε; Οι δικές μου ζάντες είναι σε πολύ καλή κατάσταση, το γρασάρισμα θα το κάνω μόνος μου και θα τις πάω για ακτινολόγηση στο κέντρο της Αθήνας με 3 ευρώ τη μία. Έλυσα και καθάρισα τα πάντα εκτός από τις ρόδες. Γνωρίζει κάποιος καμία καλή προσφορά για λάστιχα; Επίσης ξέρει κανείς κάποιο κόλπο για να γυαλίσουν οι βίδες και όλα τα μεταλικά εξαρτήματα;

cecond
Απών/απούσα

Λάστιχα παίζουν με 7-8 ευρώ έχουν εμφανιστεί Kenda στην αγορα στην διάσταση μας. Δεν άλλαξα ζάντες τις ίδιες έχω ακόμα. Περιμένω φωτογραφίες απο το κουρσάκι σου τελειωμένο.

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

το κουρσάκι τελειώνει σε λίγες μέρες, επισυνάπτω φωτογραφίες που το έχω αποσυναρμολογημένο και σε λίγες μέρες θα βάλω το πριν και το μετά.

http://imageshack.us/f/528/20120828plaisio.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/401/20120822timoni2.jpg/

επίσης για ταινία τιμονιού έχει κάποιες καλές και πολύ φθηνές στο ebay

http://www.ebay.co.uk/itm/2X-Cycling-Road-Bike-Sports-Bicycle-Cork-Handl...

kai 80αρία:

http://www.ebay.co.uk/itm/Bike-Bicycle-Cork-Handlebar-Tape-Wrap-2-Bar-Pl...

τα λάστιχα τα Kenda όντως μου κόστισαν 16 ευρώ τα δύο και δέχονται πίεση 90 οπότε θα είναι οκ για μακρινές εξορμήσεις.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Αν θες, έχω ένα σετάκι τέτοια οικονομική ταινία αχρησιμοποίητη μαύρη (αλλά χωρίς τα καπάκια στις άκρες - θα βρεί εύκολα από κανένα ποδηλατάδικο).
Στείλε μου ένα π.μ. να περάσεις να στη δώσω αν τη θέλεις.

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

βασικά είναι κάτι που με δυσκολεύει, οι ταχύτητες πώς παίζουν με τους μοχλούς του οριζοντίου σωλήνα; Όταν έχεις τον δεξί μοχλό στο κατώτατο σημείο τι δίσκο έχεις επιλέξει στη πίσω κασσέτα μικρό ή μεγάλο;

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

με λίγα λόγια όταν κάνεις τους μοχλούς προς τα κάτω τραβάς ή λασκάρεις το συρματόσχοινο; για να ξέρω πώς θα το περάσω...

cecond
Απών/απούσα

τραβας 90%. θα το δω και αυριο να σου απαντήσω σίγουρα.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Οταν σπρωχνεις τα λεβιεδακια προς τα κατω, τραβας το συρματοσχοινο.
Και τραβωντας το συρματοσχοινο με το δεξι λεβιεδακι, ανεβαζεις την αλυσιδα στα μεγαλα πισω γραναζια. Μετακινεις δηλαδη τη αλυσιδα προς την αριστερη πλευρα της πισω κασσετας.

Οταν κατεβαζεις το αριστερο λεβιεδακι, τραβας το συρματοσχοινο στο μπροστα ντεραγιε, και ανεβαζεις την αλυσιδα απο το μικρο στο μεγαλο γραναζι.
Μετακινεις την αλυσιδα απο τα αριστερα προς τα δεξια δηλαδη.

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

Σε ευχαριστώ, ήταν πολύ κατατοπιστική και αναλυτική η απάντηση.

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα
Ntimitris
Απών/απούσα

αρχοντας, ειναι πολυ ωραιο το εργαλειο σου

Η σελα σε βολευει με αυτη την κλιση??? αν ναι παω πασο, και γυριζω πισω στην τρυπα μου

ΤΟ φωτακι βαλτο καλυτερα στο παλουκοσελο, να φαινεται καλυτερα, γιατι το εχεις λιγο χαμηλα μου φαινεται, καλυτερα να τους τυφλωνεις παρα να μην σε βλεπουν
καλες βολτες με το εργαλειο και μακαρι τις πτωσεις να τις κανουν μονο οι αλεξιπτωτιστες

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

με τη σέλα κάνω πειράματα μέχρι να βρω τη σωστή κλίση για βρω τη χρυσή τομή και να μη ρίχνω και πολύ βάρος μπροστά στα χέρια. Λογικά θα την κάνω ένα κλικ προς τα κάτω...

Όσο για το φωτάκι έχω θέμα γιατί βάζω εργαλειοθήκη στο παλουκόσελο και δεν έχει χώρο, ισχύει το ίδιο με παραπάνω το έχω adjustable μέχρι να βρω τη σωστή θέση.

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

cecond το έφτιαξες το δικό σου; Θέλω να σε προειδοποιήσω για κάτι σχετικά με τις πιέσεις των ελαστικών. Ότι πίεση και να γράφει ότι αντέχει το λάστιχο μη βάλεις πάνω από 70 psi γιατί δε θα αντέξει η ζάντα.

Την πάτησα με το δικό μου που έγραφε ότι αντέχει 100 και με 90 κλατάρισε...

cecond
Απών/απούσα

Καλορίζικο και καλοτάξιδο. Είναι λειτουργικό πλέον αλλά δεν το έχω βάψει και θέλω να βελτιώσω και κάποια πράγματα. Και εγώ 90 έβαζα στην αρχή και στράβωσε λίγο η ζάντα. Από φρένα πως πάει; άλλαξες κάτι; εγώ άλλαξα τακάκια και το ρύθμισα αλλά δεν είμαι ικανοποιημένος.