Φτάνει, ρε γμτο!

Καλησπέρα,

το απόγευμα κάναμε διαδήλωση εναντίον τη λάσπη αηδίας· οι ναζιστές μας είχαν προκαλέσει με την ανακοίνωση

ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ!!
ΑΣ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ

Τέτοιες ανοησίες δεν υποφέρουμε με τίποτε! Μαζευτήκαμε για να διαδηλώσουμε στην αγορά. Η τσάντα του τρίκυκλού μου ήταν υπερφορτωμένη με χαρτιά κι ένα μεγάφωνο. Ανεβάσαμε το πανό μπρωστά στο «Εθνικό Κόμμα Γερμανίας» και κάναμε μεγάλο θόρυβο, τους σφυρίζαμε και φωνάζαμε Ὲξω οι ναζιστές με μια φωνή.

Ευτυχώς δεν υπήρχε κόσμος ν´ακούσει τις βλακείες τους, η Γερμανία στους γερμανούς κλπ. Έμοιασε με γλέντι κιόλας, όταν ήρθαν πολλοί πους μας συμπαθούσανε.

Όπως συνήθως, δεν είχαν να πούν άλλο από ανοησίες σαν το «Εμείς δουλεύομε, η Βρυξέλη παίρνει τα λεφτά», κόντεψα να βγάλω εμετό. Κυκλοφορούσα πάνο στο τρίκυκλο, κι όταν συνάντησα αστυνόμο με παρακαλούσε ευγενικά να μή προχωρήσω πέρα.

Άν ενδιαφέρεσθε, σε λίγο θα μπορούσα να βάλω και φωτογραφίες.

Κατά τη γνώμη μας, πρέπει να εγγυώμαστε η μια περιοχή για την άλλη για να μεγαλώσουμε μαζί ως Ευρώπη!

Σας χαιρετάει φιλικά

το χαρούμενο κορίτσι με καρδιά ελληνόπουλας

Categories: 
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Πολλά Μπράβο Κωστάνζα!
Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα καθαρά μυαλά και ψυχές.
Ελπίζω ότι έχουν μείνει και κάποια στη χώρα μας.

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

σευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

κι όμως, προβλέπω σκοτεινό μέλλον, επειδή από την περιοχή μας ο ρατσισμός έχει επιβιώσει τον «ρεαλιστικό σοσιαλισμό» αφού συγκεντρώθηκε στον αντιφασισμό.
Το 2013 με 2014 οι περισσότεροι δάσκαλοι, καθηγητές και αστυνόμοι θα πάνε σύνταξη· αυτά τα λίγα χρόνια δεν καλυτέρεψαν τα δεδομένα. Φοβάμαι μήν έχουμε επισήμους καθαρά δεξιούς που ούτε θα καταλάβουν γιατί υπάρχουνε κι άλλες γλώσσες· αλίμονο στους πρόσφυγες! Αλίμονο σαυτούς που μιλάνε «αλλοδαπικά»!

Το όνειρό μου είναι για να γινόμαστε Ευρωπαίοι όλοι μαζί, με την ηρεμία βεβαίως για να συνεννοηθούμε.

ΖΗΤΩ Η ΕΥΡΩΠΗ!

Όλα τα καλά

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

"...Άν ενδιαφέρεσθε, σε λίγο θα μπορούσα να βάλω και φωτογραφίες..."

...αφου τις εχεις!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Πότε έχετε εκλογές στη Γερμανία μπας και γλυτώσει η Ευρώπη
από Merkel, Soible και του υπόλοιπους καμικάζι;

Ο κόσμος τι πιστεύει στη Γερμανία για την κατάσταση; Στα
σχόλια που διαβάζω σε ξένα site, πολύς κόσμος εχει την
ιδέα ότι είμαστε κλέφτες, δεν πληρώνουμε φόρους και πρέπει
να ματώσουμε...

Πάντως μακάρι να βγούμε από το Ευρώ και από τα δεσμά τις
Ευρωπαϊκής Ένωσης...

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Η Γερμανία έχει άλλο σύστημα για να βγάζει λαμόγια.
Έχουν ξεκινήσει εδώ και κάποιο καιρό τις εκλογές και σε κάποιες πολύ δυνατές περιοχές έχει χάσει η ακατονόμαστη.

Για το τελευταίο που λες....μη τα λες και παθαίνουν εγκεφαλικά οι 50+ που αποφασίζουν για εμάς...η γενιά του δεν έζησα τίποτα και ζούσα με λεφτά που δεν υπήρχαν ...αποφάσισαν ...
Κάποιοι βέβαια από τους νεότερους έβαλαν τα αυγά στη βουλή...θα ξεράσω πρωινιάτικα!

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

Εκλογές θα έχουμε το 2013· φοβάμαι όμως ότι οι περισσότεροι γερμανοί έχουν τη γνώμη ότι το Μέρκελ και ο Schäuble (έτσι γράφεται, όχι Soible) κάνουν καλή δουλειά. Οι χειρότεροι όμως είναι οι Βαβαροί·
αφού η Βαβαρία ήταν φτωχία περιοχή, πήρε αντισταθμητικές εισφορές για τέσσερεις δεκαετίες, με το αποτέλεσμα ότι σήμερα ανήκει στις πλούσιες. Αφού είναι πλούσια, πρέπει να δώσει χρήματα στις φτωχότερες περιοχές, ανάλογα με τη συμφωνία. Το ηγετάκι της βάζει τις φωνές συνέχεια για την αδικία που τους γίνεται.
«Ας πωλήσουμε τη Βαβαρία», είπα στο σύζυγο. «Όχι, ας περιμένουμε να μοιραστούν αυτά που πήραν από τις άλλες περιοχές, ε;» μου απάντησε.

Το πρόβλημα είναι το εξής· όποιος να πληρώσει, με συνειδησία θυμάτου κατηγορεί αυτούς που παίρνουν τα χρήματα. Τότε, όλες τις περιοχές νότια από το ποτάμι Μάϊν ήταν «οι Προύσσοι», τεμπέληδες, μεθυστές, άχρηστοι, κλπ.
«Η όμορφη μας Βαβαρία μας φτάνει», ακούγεται καθημερινά.

Ως αφορά την εικόνα Ελλάδας εδώ, λίγοι ξέρουν τι συμβαίνει. Οι περισσότεροι κρατάνε τις προκαταλήψεις τους για τον πονηρό Οδυσσέα που κλέβει για να επιβιώσει· μήν τα πάρεις σοβαρά!

Μου επιτρέπεις να ρωτήσω το ένα ή το άλλο;

1ον) Με τα «δεσμά της Ευρωπαϊκής Ένωσης» συμφώνησαν αρκετοί έλληνες, έτσι δεν είναι; Θυμάμαι τις συζητήσεις τότε. (Εμείς δεν είχαμε την ευκαιρία να συμφωνήσουμε, η κυβέρνηση τόκανε μόνη της). Με τη συμφωνία Ελλάδος, ξεκίνησαν τα πράγματα. Η ιδέα δεν ήτανε να ενωθούμε ήπειρος της Ευρώπης;

2ον) Δε νομίζεις ότι θα φτωχάσει η Ελλάδα άν βγεί από το ευρώ; Δε σε πονάει μια τέτοια προοπτική;

3ον) Θα μου απαντήσεις· «Τι φταίω εγώ;! Δεν ψήφισα τότε.» Ωραία, το φαντάζομαι ότι κανείς συμφωνούσε. Κι όμως, βάλε λίγο μυαλό! Πως να επιβιώσει η αγαπημένη μου Ελλάδα ως μικρή χώρα μόνη της; Από την άλλη, τι θα ήταν η Ευρώπη χωρίς την Ελλάδα, την κουνιά του πολιτισμού του;

Δεν έχω λύση, και μή ρωτάς πότε πήγαμε διακοπές τελευταία φορά! Το 2009 ήρθαμε στην Ελλάδα και περάσαμε καταπληκτικά.

Θέλω να πώ· κι εμείς κάνουμε οικονομία

άν μου ήτανε δυνατό, αμέσως θα ήρθα στην Αθήνα για να τα πούμε

όλα τα καλά

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

Η Γ. έχει κράτος που λειτουργεί που επίσημα λέγεται «κράτος δικαίου». Αυτό σημαίνει ότι και τα κρατικά όργανα υποχρέονται να κρατήσουν τους νόμους, υποτίθεται.

αΈχεις δίκιο στο εξής·
1ον) πέρασε η περίοδος ανακαίνωσης δομών πρίν από δέκα χρόνια. Αφού ζώ σε φτώχια περιοχή, για τα αποτελέσματα μή ρωτάς.
Επιπλέον, οι έξυπνοι κάτοικοι της ανατολής ξεγελάνε τον καπιταλισμό· το Μέρκελ είναι καλό παράδειγμα. Το να το θεωρώ πουτάνα εξουσίας μήν επαναλάβω.
Μακάρι να μήν ξαναγίνει καγκελάριο!
2ον) Το να μαζέψει χρέη το κράτος ήταν έγκλημα. Την πατήσαμε.

Γιατί αυτή η χώρα μένει πλούσια ακόμη, δεν μπορώ να πώ· υποπτεύομαι μαύρη εμπορά με όπλα.

Έτσι κι αλλιώς, εύχομαι να περάσετε την κρίση για να ζήσετε

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Κωνστανζα προφανως έχω καταλαβεί λάθος.
Θυμάμαι που άκουγα οτι η Μέρκελ εχασε σε 2-3 πόλεις ενω κέρδισε σε κάποιες άλλες και νόμιζω ότι είχα ακούσει ότι οι εκλογες παίρνουν καιρό....
τι να πω? Ζω σε εναν κόσμο alzheimer.

''Το να το θεωρώ πουτάνα εξουσίας μήν επαναλάβω.''
ΦΟΒΕΡΉ ΑTΑΚΑ

Αν δεν είχαμε σύνορα θα είχαμε την ίδια πατρίδα!

panoss
Απών/απούσα

Γειά σου Κωστάνζα.
Στην ευρώπη συμβαίνει ένα περίεργο πράμα τα τελευταία 2 χρόνια.
Αν ρωτήσεις ένα Γερμανό θα σου πει 'ταίζουμε τους Έλληνες'.
Αν ρωτήσεις έναν Έλληνα θα σου πει 'μας πίνουν το αίμα οι Γερμανοί'.

Αν κοιτάξουμε τα στοιχεία, θα δούμε ότι (τουλάχιστον από το 1950 και μετά):
η Γερμανία, περνάει την καλύτερή της ,οικονομικά, περίοδο. Ενώ 'ταίζει τους Έλληνες'...
η Ελλάδα, περνάει την χειρότερή της, οικονομικά, περίοδο. Ενώ την 'ταίζουν οι Γερμανοί'...

Είναι προφανές, ότι το ευρωπαικό νόμισμα, εκ του αποτελέσματος...μας χαντάκωσε , ενώ ταυτόχρονα δούλεψε τέλεια για τους Γερμανούς.

Θα πρέπει, το ευρώ, ή να αλλάξει (να γίνει δηλαδή η ευρώπη ομοσπονδία, όπως οι ΗΠΑ) ή να διαλυθεί.

Τώρα, όσον αφορά τη γνώμη του γερμανικού λαού για τους Έλληνες, δεν πρέπει να τους κατηγορούμε. Είναι φυσικό να έχουν πιστέψει τα όσα λέει η, ισχυρή, προπαγανδιστική μηχανή της εκάστοτε κυβέρνησής τους. Κι εμείς, αν ζούσαμε εκεί, αυτά θα πιστεύαμε.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

1. Δεν έγινε ποτέ δημοψήφισμα για την είσοδό μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Όπως δεν έγινε ποτέ δημοψήφισμα για την είσοδό μας στο Ευρώ. Όλα έγινα
auto pilot και σήμερα μας στέλνουν το λογαριασμό.

2. Η Ελλάδα έχει πτωχεύσει από το 2009. Επίσημα πτώχευσε όταν έκανε
τα PSI και τα κουρέματα το 2011. Αυτή τη στιγμή έχω να πληρωθώ 5
μήνες επειδή έκοψαν τα λεφτά σε μια καπιταλιστική καταναλωτική χώρα.
Πρακτικά πτώχευσε από τη στιγμή που έχασε τη δύναμη να κόβει το νόμισμά της και να ασκεί νομισματική πολιτική.

Επομένως δεν φοβάμαι την έξοδο από το Ευρώ καθώς δεν μπορεί να μου
συμβεί κάτι χειρότερο. Επίσης, το 2001 είχα δραχμές και δεν θυμάμαι
να πείναγα ή να ζούσα σε σπηλιές όπως μας λένε η δημοσιογράφοι.

3. Η Ελλάδα μια χαρά θα επιβιώσει μόνη της όπως επιβίωσε τόσα χρόνια :)
Πριν 11 χρόνια ήμουν εκτός Ευρώ και δεν πείναγα, ούτε ζητιάνευα στο
IMF.

Γενικότερα, το παραμύθι του Ευρώ βόλεψε χώρες όπως η Γερμανία οι οποίες
πούλαγαν την πραμάτια τους στο Νότο. Τα δανεικά για τα οποία μας κατηγορούν και μας βρίζουν, τα επιστρέψαμε πίσω αγοράζοντας, Bosch,
AEG, Philips, Siemens, Telefunken, bmw, mercedes, audi, adidas, και
1002 άλλα γερμανικά προϊόντα. Για να μη μιλήσω για οπλικά συστήματα...
Δηλαδή η Γερμανία μου δανείζει λεφτά με τόκο (βγάζει κέρδος) για να
αγοράσω τα προϊόντα της (ξαναβγάζει κέρδρος)...

Δυστυχώς όμως, μια καταναλωτική χώρα με διαλυμένη παραγωγή και ένα δημόσιο
τομέα τέρας είναι αδύνατο να επιβιώσει σε μια νομισματική ένωση όταν δεν μπορεί να υποβαθμίσει το νόμισμά της (Ευρώ) ή όταν δεν μπορεί να παγώνει τους μισθούς για 10-12 χρόνια όπως έκαναν η Γερμανία.

Επομένως, η Ευρώπη μόνο πίκρες μου έχει δώσει. Μου έδινε δανεικά για να αγοράζω τα προϊόντα Γερμανίας, Γαλλίας, Ολλανδίας κλπ. Χρημάτιζε βουλευτές και υπουργούς για να κλείνει deals η Siemens, η Man, η Hotchief και τώρα με βρίζει και με λέει κλέφτη και τεμπέλη όταν προσφέρει άσυλο σε καθίκια σαν τον Χριστοφοράκο.

Στην τελική, όλες οι χώρες μαγείρεψαν τα οικονομικά τους για να μπουν στο Ευρώ. Οπότε δεν υπάρχουν καλοί και κακοί, μόνο ισχυροί και ανίσχυροι. Πάντως δεν θα έρθει η καταστροφή αν σπάσει η EU και το Ευρώ. Σίγουρα η Γερμανία δεν επιθυμεί κάτι τέτοιο αφού το νέο Μάρκο θα είναι πολύ ισχυρό και δεν θα μπορεί να εξάγει τα προϊόντα της ενώ παράλληλα οι χώρες του Νότου με τα υποτιμημένα νομίσματα θα κάνουν πιο εύκολα εμπόριο.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Παιδιά συγνώμη αλλά δεν φταίει ένα νόμισμα για την κατάντια μιας χώρας.
Αυτό που φταίει είναι η διαχείριση του νομίσματος και γενικότερα της οικονομίας.
Θυμηθείτε την μετάβαση από τη δραχμή στο ευρώ και την αδικαιολόγητη αύξηση του κόστους ζωής επειδή κάποιοι βρήκαν την ευκαιρία να αισχροκερδήσουν (θυμάστε χαρακτηριστικά ότι οι 100 δρχ. μεταφράστηκαν σε 1 ευρώ, δλδ 350% αύξηση μέσα σε λίγες μέρες) και το κράτος δεν είχε τη δυνατότητα ή δεν ήθελε να κάνει σωστούς ελέγχους. Αλλά και επειδή εμείς οι υπόλοιποι δεν αντιδράσαμε σε αυτή την κατάσταση όταν έπρεπε.
Η Μέρκελ εδώ και καιρό έχει βρει απλά έναν αποδιοπομπαίο τράγο στο όνομα της Ελλάδας για να κάνει την προεκλογική της εκστρατεία. Το βασικό στοιχείο των όσων υποστηρίζει είναι ότι η Ελλάδα αποκλειστικά ευθύνεται για την κρίση στην Ευρώπη. Δεν νομίζω ότι το μέγεθος και η οικονομική θέση της χώρας μας είναι τέτοια που να μπορεί να προκαλέσει οικονομική κρίση σε όλη την Ευρώπη.
Δυστυχώς κάποιοι (και όχι όλοι) πολίτες της Γερμανίας ακολουθούν την εύκολη λύση να καταπιούν αυτό που ακούνε είτε γιατί τους είναι εύκολο και δεν χρειάζεται να ασχοληθούν περισσότερο είτε γιατί τους βολεύει να το πιστέψουν. Από την άλλη οι έλληνες “εκπρόσωποι” μας δεν έχουν ούτε την ικανότητα, ούτε τις γνώσεις αλλά ούτε και τη θέληση να υποστηρίξουν το αντίθετο με πολλά στοιχεία και δεδομένα που υπάρχουν αλλά δεν θέλει κανείς να τα δει.
Το να κατηγορούμε εμείς οι ίδιοι ένα νόμισμα, όπως και να λέγεται αυτό, το μόνο που κάνουμε είναι να γινόμαστε μέρος του παιχνιδιού τους, να εθελοτυφλούμε και να συγκαλύπτουμε τους πραγματικούς ενόχους που σήμερα απολαμβάνουν τα οφέλη του παραμάγαζου που έστησαν.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Διότι απολέσαμε τη δυνατότητα να ασκούμε νομισματική πολτική.
Με άλλα λόγια, δεν μπορούμε να έχουμε ανταγωνιστική οικονομία
επειδή ακριβώς χάσαμε τη δυνατότητα της υποτίμησης. Από τη
στιγμή που απολέσαμε αυτή τη δυνατότητα, χάσαμε ένα τεράστιο
κομμάτι της εθνικής ανεξαρτησίας.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Δεν χρειάζεται να το αναλύσουμε διεξοδικά και σε καμία περίπτωση να υπάρξει η οποιαδήποτε αντιπαράθεση. Έχεις δίκιο για τον τρόπο που λειτουργεί η υποτίμηση αλλά αυτό είναι δυστυχώς μόνο η μία πλευρά και του μηχανισμού και δυστυχώς πολύ απλουστευμένη. Μακάρι η εφαρμοσμένη οικονομική θεωρία να λειτουργούσε μόνο έτσι. Δυστυχώς η υποτίμηση, πέραν του ότι είναι πολύ πιο πολύπλοκη, έχει και πολλές αρνητικές επιπτώσεις. Το ποιες είναι αυτές και πόσο θα έπρεπε να μας επηρεάζουν πραγματικά είναι άλλο και πολύ μεγάλο θέμα.
Πραγματικά δεν διαφωνώ μαζί σου αλλά φοβάμαι ότι η πραγματικότητα δεν είναι τόσο απλή και ούτε λειτούργησε έτσι θετικά όταν είχαμε όπως λες την κυριαρχία του νομίσματος μας και κάναμε υποτίμηση.
Από την άλλη, εγώ δεν μένω τόσο σε αυτό το θέμα, όσο σε κάποια άλλα που γράφω παραπάνω. Πιστεύω ότι και με ευρώ και με δραχμή η οικονομία μας θα μπορούσε να ήταν καλύτερη εάν προλαβαίναμε όλη αυτή τη κατασπατάληση των πόρων, χωρίς μάλιστα την ανάγκη να προχωρήσει κανείς σε υποτίμηση. Σκέψου επίσης ότι και μόνο που μιλάς για υποτίμηση δεν είναι κάτι καλό, εγώ το βλέπω υπεραπλουστευτικά, σαν να λέω ότι εγώ σαν εργαζόμενος, θα υποτιμήσω την αμοιβή μου για να γίνω πιο ανταγωνιστικός και άρα να έχω οφέλη, δλδ να βρω ευκολότερα δουλειά. Ε, αν ξεχάσω τα αρνητικά που θα έχω, δλδ ότι θα δουλεύω αλλά θα πεινάω, δεν βλέπω την όλη εικόνα και τελικά μπορεί να βγω χαμένος.
Είναι μεγάλο το ζήτημα και νομίζω ότι ξέφυγα ήδη από το αρχικό θέμα που άνοιξε η Κωστάντζα.

Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

....θα θυμάστε πως κυκλοφορούσε μαζί με τη δραχμή για περίπου 6 μήνες. Πάω τότε στο ψιλικατζίδικο να αγοράσω κάτι. Αυτό το «κάτι» είχε 750 δραχμές. Έδωσα λοιπόν ένα μεταλλικό πεντακοσάρικο (κι αυτά θα τα θυμάστε) και τα υπόλοιπα σε λεπτά του ευρώ. Ακριβώς και όχι στο περίπου. Η «ψιλικατζού» με κοίταξε ενοχλημένη καθώς έπαιρνε κάμποσα περίεργα (τότε) μονόλεπτα και δίλεπτα και προσπαθούσε να τα υπολογίσει με τις αριθμομηχανές μετατροπής νομίσματος που κυκλοφορούσαν τότε.
Ένας κύριος παρακολουθούσε τη σκηνή και γύρισε και μου είπε: «μα τι της δίνεις της γυναίκας, λεφτά είναι αυτά; εμείς θα τα καταργήσουμε αυτά μπακίρια».
Με τον όρο «μπακίρια» εννοούσε τα κέρματα των 1, 2 και 5 λεπτών. Όπως και έγινε. Το χιλιάρικο έγινε 3 ευρώ αντί του 2.93, το δεκαχίλιαρο 30 αντί του 29.3 και πάει λέγοντας. Αυτό έγινε αμέσως. Εύκολα τα 3 ευρώ έγιναν 5 και τα 30 έγιναν 50.
Πρώτα λοιπόν υποτιμήσαμε εμείς οι ίδιοι με τη δήθεν «κιμπάρικη» συμπεριφορά μας την αγοραστική μας ικανότητα. Θυμάστε επίσης εκείνα τα πορτοφολάκια για νομίσματα που κυκλοφορούσαν τις πρώτες ημέρες του ευρώ; Πείτε μου πόσοι από εμάς τελικά τα χρησιμοποιήσαμε.
Τα υπόλοιπα είναι γνωστά. Υποτιμούμε εμείς οι ίδιοι τους εαυτούς μας εδώ και χρόνια. Υπάρχει εταιρεία παραγωγής αθλητικών ειδών Ελληνικότατη που παράγει πολύ ποιοτικά προϊόντα. Το μπλουζάκι μου όμως είναι ΝΙΚΕ.
Κάνουμε με επιτυχία τις ποδηλατοπορείες μας. Τις κάνουμε Κυριακή και τις συνδυάζουμε με τη βόλτα μας και γνωρίζουμε και κόσμο. Και πολύ καλά κάνουμε. Αν όμως ΟΛΟΙ οι πολίτες αποφάσιζαν μία ΕΡΓΑΣΙΜΗ ημέρα να αφήσουν ΣΥΝΟΛΙΚΑ τα αυτοκίνητά τους σταθμευμένα και έπαιρναν ΜΜΜ ή χρησιμοποιούσαν το ποδήλατο, τότε δεν θα έπεφτε άμεσα η τιμή των καυσίμων; Το ίδιο δεν θα γινόταν αν συνολικά «σαμποτάραμε» επί ικανό χρόνο οποιοδήποτε προϊόν είχε παράλογα υψηλή τιμή; Αυτή όμως η σκέψη μόνο ουτοπική μπορεί να είναι στην εποχή της καλοπέρασης. Είπα σε γνωστούς πως το περασμένο Σάββατο ανέβηκα στην Πεντέλη με το ποδήλατο. Όχι για να «κοκορευτώ» αλλά για να δω τις αντιδράσεις τους. Αυτό που μου έλεγε το ύφος τους είναι πως έπρεπε τη βόλτα να την κάνω στο Δρομοκαΐτειο και όχι στην Πεντέλη.
Πολλές οι ρίζες του κακού και άντε να τις γράψεις όλες. Αφιερωμένο στα «μπακίρια» που ακόμα και τώρα δεν σκύβουμε να τα πιάσουμε αν πέσουν στο δρόμο...

panoss
Απών/απούσα

Εντάξει δεν φταίει η συμπεριφορά μας απέναντι στα 'μπακίρια'.
Σήμερα που μετράμε και το τελευταίο 'μπακίρι' γιατί δεν πέφτουν οι τιμές;
Το πρόβλημα είναι η έλλειψη ανταγωνισμού στην ελληνική αγορά, τα καρτέλ, το ότι η επιτροπή ανταγωνισμού δεν κάνει τη δουλειά της (και οι καταναλωτικές οργανώσεις, φυσικά).

Πάντως, πιο σημαντικό είναι να δούμε τι λένε οι ίδιοι οι Γερμανοί, καθώς εμείς μπορεί να 'μαστε και προκατειλημμένοι...υπέρ του εαυτού μας:
(από το Spiegel)

Quote:

Πώς η Γερμανία "μαγείρεψε" το Σύμφωνο Σταθερότητας για να μειώσει το έλλειμμά της
Διαβάστε το αποκαλυπτικό δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού Spiegel για το πώς ο πρώην Καγελάριος Γκέρχαρντ Σρέντερ οδήγησε στη σταδιακή αποδυνάμωση του ευρώ. Τα μυστικά γερμανικά σχέδια
news247 Ιούλιος 18 2012 09:00
Την προτεραιότητα του Γερμανού Καγκελαρίου Γκέρχαρντ Σρέντερ να "μαγειρέψει" το Σύμφωνο Σταθερότητας και Ανάπτυξης προκειμένου να προσαρμοστεί στις ανάγκες της γερμανικής οικονομίας, εξηγεί δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού Spiegel.
"Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η Γερμανία πάσχιζε να παραμείνει πιστή στους όρους της ευρωζώνης που εξασφάλιζαν τη σταθερότητα του κοινού νομίσματος. Αντί όμως να υιοθετήσει την πολιτική της λιτότητας, ο καγκελάριος Γκέρχαρντ Σρέντερ απλά ξεκίνησε μία προσπάθεια να αλλάξει τους κανόνες. Νέα έγγραφα αποκαλύπτουν τον σημαντικό ρόλο που διαδραμάτισε στην αποδυνάμωση του Συμφώνου Σταθερότητας", ξεκινά το δημοσίευμα.
Όπως αναφέρει το γερμανικό περιοδικό, η συμφωνία αρχικά υποχρέωνε τα κράτη - μέλη να διατηρούν το έλλειμμα κάτω από το 3% του ΑΕΠ τους και το δημόσιο χρέος τους όχι πάνω από το 60% του ΑΕΠ.
Όσοι δεν ακολουθούσαν τους κανόνες θα δέχονταν αρχικά μία προειδοποίηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και έπειτα μπορεί να προέκυπταν οικονομικές κυρώσεις.
Έχει γίνει γνωστό ότι αυτός ο κορσές χαλάρωσε έπειτα από επιμονή της Γερμανίας και της Γαλλίας. Στην πραγματικότητα ωστόσο, η αποδυνάμωση του Συμφώνου Σταθερότητας και Ανάπτυξης ήταν δουλειά ενός άνδρα: του Γκέρχαρντ Σρέντερ.
Έγγραφα της Καγκελαρίας, που δημοσιοποιήθηκαν έπειτα από αίτημα του Spiegel, αποκαλύπτουν ότι ο Σρέντερ και η κυβέρνησή του ήταν η κινητήριος δύναμη πίσω από την προσπάθεια. Η προσπάθεια της Καγκελαρίας ξεκίνησε μυστικά το καλοκαίρι του 2003.
Τότε η γερμανική οικονομία βρισκόταν σε αποτελμάτωση, με σχεδόν μηδενικούς ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ η ανεργία και το έλλειμμα διαρκώς αυξάνονταν.
Έναν χρόνο νωρίτερα ο τότε υπουργός Οικονομικών Χανς Άιχελ είχε μετά βίας διατηρήσει το έλλειμμα σε ανεκτά επίπεδα όμως όλα έδειχναν ότι η κατάσταση δεν επρόκειτο να βελτιωθεί.
"Ο Σρέντερ βρήκε τη λύση. Αν δεν ήταν εφικτό να προσαρμοστούν τα γερμανικά δημοσιονομικά στο Σύμφωνο Σταθερότητας, τότε το Σύμφωνο Σταθερότητας απλά θα προσαρμοζόταν στην κατάσταση της γερμανικής οικονομίας.
Ο Σρέντερ προσπάθησε να εξασφαλίσει την υποστήριξη του Γάλλου προέδρου Ζακ Σιράκ και του Βρετανού πρωθυπουργού Τόνι Μπλερ. "Η πρωτοβουλία θα ενισχυθεί αν υποστηριχθεί από τη Βρετανία" αναφέρεται σε έγγραφο της γερμανικής Καγκελαρίας", συνεχίζει το δημοσίευμα.
Αν και αρχικά ο Άιχελ ήθελε η Γερμανία να τηρήσει τους όρους του Συμφώνου Σταθερότητας, τελικά πείστηκε και μέχρι το 2005 άρχισε να προωθεί τα σχέδια της γερμανικής κυβέρνησης στους Ευρωπαίους ομολόγους του.
"Με το Eurogroup προγραμματισμένο για τις 22 Μαρτίου, ο χρόνος τελείωνε. Δύο ημέρες πριν από την κρίσιμη συνάντηση, οι υπουργοί Οικονομικών της Ε.Ε. συναντήθηκαν για ακόμη μία φορά. Με επικεφαλής τη Γερμανία τα τρία μεγαλύτερα κράτη της ευρωζώνης συνασπίστηκαν ενάντια σε όλους", αναφέρεται στο δημοσίευμα και καταλήγει:
"Η Ελλάδα αντιμετώπισε προβλήματα πέντε χρόνια αργότερα και η κρίση του ευρώ ξεκίνησε. Δύο χρόνια αργότερα, τα κράτη μέλη της ευρωζώνης συμφώνησαν σε μία δημοσιονομική νομοθεσία, η οποία όχι μόνο ανατρέπει τα μέτρα που ελήφθησαν για την αποδυνάμωση του Συμφώνου Σταθερότητας το 2005, αλλά κάνει το σύμφωνο πιο αυστηρό σε σχέση με πριν" καταλήγει το Spiegel.

Η ουσία του άρθρου είναι η εξής:
"Ο Σρέντερ βρήκε τη λύση. Αν δεν ήταν εφικτό να προσαρμοστούν τα γερμανικά δημοσιονομικά στο Σύμφωνο Σταθερότητας, τότε το Σύμφωνο Σταθερότητας απλά θα προσαρμοζόταν στην κατάσταση της γερμανικής οικονομίας."

Δηλαδή, όταν μια χώρα σαν τη Γερμανία έχει πρόβλημα αλλάζει τα δεδομένα ώστε αυτά να προσαρμοστούν στο πρόβλημά της. Γιατί; Γιατί μπορεί. Απλά.
Όταν μια χώρα σαν την Ελλάδα έχει πρόβλημα, πρέπει αυτή να προσαρμοστεί στα δεδομένα. Γιατί; Γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιώς.

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

Λάθος δικό μου· νόμισα ότι έγινε δημοψιφία τότε.
Επίσης σας ζητώ συγγνώμη για το γεγονός ότι η Γ. συνέχεια πλουτίζει!
Κατά νοοτροπία, ο γερμανός κάνει την ανάλυση, βάλει στόχο, σχεδιάζει τη διαδικασία για να πετύχει, κι άς πιεί το αίμα άλλων μακριά του. Τέτοια αηδιάζω!

Να σας πώ όμως ότι η καλύτερη μας περίοδος ήδη πέρασε· η επόμενη γεννιά θα πληρώσει τα χρέη που ανέβασαν οι μάϊμουνες της εποχής μας.
Άν το βλέπω καλά, η Γ. ταΐζει τις τράπεζες της Ελλάδας, έτσι δεν είναι;
Αναρωτιέμαι γιατί ξωδεύονται τόσα χρήματα σε όργανα εγκληματίας.

Σωστά, η Ελλάδα πτωχεύει συνέχεια, το βλέπω με πόνο. Συμφωνώ με το στόχος το να γίνει το ευρώ ομοσπονδία, βεβαίως! Τι άλλο να ήταν;
Ως αφορά τους ΗΠΑ, δε συμφωνώ όμως· για τους πολίτες δεν υπάρχει ασφάλεια, κι όταν πάθεις ατύχημα, you´re fired before you hit the ground.
Μια ομοσπονδία Ευρώπης θάπρεπε να γίνει προς το καλό των πολίτων· πρώτα να καθαρίσουμε τον λομπυϊσμό! Για να πετύχουμε, καλό θάταν να συνεργαστούμε.

Πέστε με ιδανιστικόπουλο, βρίστε με, καλά κάνετε. Ζούμε στην επιφάνεια ηφαιστείου για τόποιο δεν έχω γνώσεις.

Όλα τα καλά

panoss
Απών/απούσα

κωστάνζα wrote:

Άν το βλέπω καλά, η Γ. ταΐζει τις τράπεζες της Ελλάδας, έτσι δεν είναι;

Τα περισσότερα από τα χρήματα που δίνει η Γερμανία, καταλήγουν σε γερμανικές τράπεζες.
Ένα μικρότερο μέρος, στις ελληνικές τράπεζες, και ένα πολύ μικρό στον κρατικό προϋπολογισμό.
κωστάνζα wrote:

Μια ομοσπονδία Ευρώπης θάπρεπε να γίνει προς το καλό των πολίτων· πρώτα να καθαρίσουμε τον λομπυϊσμό! Για να πετύχουμε, καλό θάταν να συνεργαστούμε.

Μακάρι Κωστάνζα, αλλά μέχρι στιγμής κερδίζουν οι Τράπεζες.
Το πιθανότερο είναι να γίνει μια ένωση για το καλό των τραπεζών.
κωστάνζα wrote:

Πέστε με ιδανιστικόπουλο, βρίστε με, καλά κάνετε. Ζούμε στην επιφάνεια ηφαιστείου για τόποιο δεν έχω γνώσεις.

Όλα τα καλά


Αυτό το 'ιδανιστικόπουλο' ήταν κορυφαίο!
'Ιδεαλίστρια' ήθελες να πεις!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Τα λεφτά που μας δανείζουν Γερμανία, ΔΝΤ, ΕΕ κλπ
είναι λεφτά τα οποία μπαίνουν απευθείας σε λογα-
ριασμό για την αποπληρωμή του χρεους.

Τα λεφτά αυτά δεν φτάνουν καθόλου στην ελληνική οικονομία,
οι τράπεζες δεν δίνουν δάνεια σε κανέναν. Εννοείται ότι
τα δανεικά αυτά δεν, επαναλμβάνω, δεν πηγαίνουν για
πληρωμές συντάξεων και μισθών όπως μας παραμυθιάζουν
τα ΜΜΕ και οι πολιτικοί.

US of Europe δεν μπορεί να υπάξει διότι ευτυχώς δεν είμαστε
ένας ομοιόμορφος κιμάς όπως οι αμερικάνοι. Επίσης δεν έχει
νόημα να υπάρξει με τη μορφή που το φαντάζεται η Μερκελ,
δηλαδή η Γερμανία να διαχειρίζεται τα πάντα και τα γύρω
κράτη απλά να βαράνε παλαμάκια..

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

ρε γαμότο! Το σχέδιο της Μέρκελ τον γρηγωρεί· λόγω πλεονεξίας.

Μου φαίνεται ότι τα πρακτωρεία του rating έχουν το μόνο σκοπό να καταστρέψουν τις χώρες που βρίσκονται σε οποιαδήποτε κρίση, έτσι δεν είναι; Κατά βάθος, εξουσιάζουν τον κόσμο.

Όλα τα καλά

Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

panoss wrote:
Εντάξει δεν φταίει η συμπεριφορά μας απέναντι στα 'μπακίρια'.
Σήμερα που μετράμε και το τελευταίο 'μπακίρι' γιατί δεν πέφτουν οι τιμές;

Τώρα μάλλον είναι αργά. Το θέμα είναι να μη γινόταν τότε που έγινε. Και έγινε απ' όλους (δεν αφήνω τον εαυτό μου άμοιρο ευθυνών). Με άλλα λόγια, my point is that με τα «μπακίρια» φτιάξαμε την κουλτούρα που έδωσε την ευκαιρία στους «από πάνω» να κάνουν πράξη όσα σκεφτόντουσαν.
Πάντως οι τιμές πέφτουν. Προ κρίσης πλήρωνα πολλά περισσότερα για σούπερ μάρκετ απ' ότι πληρώνω τώρα. Δεν πέφτουν παντού, δεν πέφτουν σε όλα, κάποιες όμως πέφτουν. Αυτό που έχει ανέβει όμως τραγικά και υπερκαλύπτει την οποιαδήποτε μείωση τιμών είναι η φορολογία. Το κράτος απλά μας πίνει το αίμα και τα κριτήρια φορολόγησης είναι εδώ και πολλά χρόνια άδικα και κατά τη γνώμη μου προχειροφτιαγμένα από ανθρώπους που δεν γνωρίζουν (όπως αποδεικνύουν οι συνέπειες των ενεργειών τους) την πραγματικότητα της αγοράς.

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

καταπληκτικό πράμα! Σε μας τα μυαλά τα αποσπάνε

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Πότε έχετε εκλογές στη Γερμανία μπας και γλυτώσει η Ευρώπη
από Merkel, Soible και του υπόλοιπους καμικάζι;

Ο κόσμος τι πιστεύει στη Γερμανία για την κατάσταση; Στα
σχόλια που διαβάζω σε ξένα site, πολύς κόσμος εχει την
ιδέα ότι είμαστε κλέφτες, δεν πληρώνουμε φόρους και πρέπει
να ματώσουμε...

Πάντως μακάρι να βγούμε από το Ευρώ και από τα δεσμά τις
Ευρωπαϊκής Ένωσης...


μεγάλη παραπλάνηση το ότι για όλα φταίει η μέρκελ
δλδ οι άλλοι ηγέτες των άλλων χωρών λένε διαφορετικα???

μου θυμίζει καφενείο
για όλα φταίει ο δημόσιος που έπερνε 3000 ευρό μισθό
για όλα φταίει ο τσοχατζόπουλος και πάει λέγοντας
ας ανοίξουμε επιτέλους τα μάτια μας και ας δούμε ότι δεν φταίει κάποιος συγκεκριμένα αλλά το ίδιο το σύστημα :D
εγώ είμαι υπέρ της ευρώπης των λαών και της δημοκρατίας
και κατά της ευρώπης των τραπεζών και της χούντας

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Τα λεφτά που μας δανείζουν Γερμανία, ΔΝΤ, ΕΕ κλπ
είναι λεφτά τα οποία μπαίνουν απευθείας σε λογα-
ριασμό για την αποπληρωμή του χρεους.

Τα λεφτά αυτά δεν φτάνουν καθόλου στην ελληνική οικονομία,
οι τράπεζες δεν δίνουν δάνεια σε κανέναν. Εννοείται ότι
τα δανεικά αυτά δεν, επαναλμβάνω, δεν πηγαίνουν για
πληρωμές συντάξεων και μισθών όπως μας παραμυθιάζουν
τα ΜΜΕ και οι πολιτικοί.

US of Europe δεν μπορεί να υπάξει διότι ευτυχώς δεν είμαστε
ένας ομοιόμορφος κιμάς όπως οι αμερικάνοι. Επίσης δεν έχει
νόημα να υπάρξει με τη μορφή που το φαντάζεται η Μερκελ,
δηλαδή η Γερμανία να διαχειρίζεται τα πάντα και τα γύρω
κράτη απλά να βαράνε παλαμάκια..


ποιος πολιτικός είπε ότι τα λεφτά προορίζονται για συντάξεις??
http://www.youtube.com/watch?v=IJ3S44yJJU4
το λέει ξεκάθαρα
τα δάνεια θα πάνε σε τράπεζες
και για τον πολίτη θα υπάρξει πολιτική βούληση (φορολογία)
τα ψέματα που λένε είναι ότι θα προστατευτεί ο πολίτης
αλλά η τον πολίτη θα φορολογήσει ή τον λάτση/βγενόπουλο/μπομπολά κτλ κτλ κτλ
μάντεψε ποιος κέρδισε

kounoupis
Απών/απούσα

ενας αλλος παραγοντας για την καταντια μας ειναι επισης οτι ολοι θελαμε/θελουμε να γινει επιστημονες καταναλωντας εισαγομενα.4 και κατι εκατομμυρια σε ενα νομο.τα χωραφια χερσα η να τα δουλευουν οι ξενοι και εμεις να θελουμε τον καπιταλιστικο παραδεισο πριν το 2010
η βολιβια εδιωξε coca cola και mcdonald's εμεις δεν γινεται να ζησουμε χωρις τις αμερικανιες αυτες;εχουμε ισαξια σαπιλα goodys,εψα κολα,λουξ κολα

Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
contact