Όσο άρωμα και να της βάλεις, αυτή πάντα θα βρωμάει.

Κατά καιρούς εμφανίζονται κάτι δημοσιεύσεις στο podilates.gr, όπως αυτή.

Ήθελα να κάνω ένα σχόλιο κάτω από αυτήν αλλά τελικά είπα να κάνω μια blog entry για να είναι κάτι κάπως πιο μόνιμο, εξάλλου δεν θα με χάλαγε να σβηνόταν κι όλας η παραπάνω δημοσίευση, εκτός του γεγονότος ότι περιέχει και απαντήσεις πολύ καλές.

Χύμα στο κύμα λοιπόν, σε ένα ποδηλατικό σάιτ ένας βάζει την πορδή του την οποία περιτυλίγει με χαρτί ποδηλάτου και μάλιστα εκτός αγγελιών ώστε να εμφανίζεται σαν κάτι που δεν είναι αγγελία, ελπίζοντας για κορόιδα που ναι μεν έχουν ακούσει την λέξη ποδήλατο αλλά δεν ξέρουν τι σημαίνει, απλά μοιάζει να είναι κάτι "in".

Το κάνει περίπου σαν κάτι άλλους, που παλιότερα είχαν λυσσάξει να διαφημίσουν το προϊόν τους ή την μαλάκινση του εγκεφάλου τους και γράφαν απαντήσεις επί απαντήσεων και άρθρα επί άρθρων για τα μπαταριοκίνητα δίκυκλά τους, βάζοντας πάντα σε αυτά το 'ποδήλατο' ως συνθετικό στοιχείο της ονομασίας του προϊόντος τους, για να γίνει αίφνης αυτό οικολογικό και οικονομικό, απλά και μόνο επειδή βάλανε δίπλα αυτό το συνθετικό στην ονομασία της.

Όσο εξαπλώνεται το ποδήλατο, αλλά και κάθε τι αγνό και αληθινό, τόσο θα πέφτουν τα κοράκια και οι φελλοί να το εκμεταλλευτούν οικονομικά / εμπορικά με πλείστους όσους τρόπους, ή να το σπιλώσουν / αμαυρώσουν, είτε γιατί έτσι επωφελούνται οικονομικώς, είτε γιατί απλά τους τρώει ο φθόνος και η ανημπόρια.

Λες και ο κόσμος μας έχει έλλειψη από κατασκευές και μηχανήματα, diesel, βενζινάτα, ηλεκτρικά. Λες και τώρα που πάμε και στον άλλο γαλαξία, ξαφνικά ήρθε ο μεγάλος, ο έξυπνος, ο καλύτερος, ο άρχοντας και μας έδειξε το φως το αληθινό. Μεγάλε σωτήρα τον απανταχού ποδηλατών, επιτέλους ήρθες και εσύ και μας είπες πόσο λάθος κάναμε και κάνουμε τόσον καιρό και δεν αγοράσαμε το φανταστικό νέο κατασκεύασμα που με ένα ακόμα κουμπί στα δίνει όλα στα πόδια σου.

Ένας ποδηλάτης φυσικά δεν έχει καμιά σχέση με όλα αυτά, απλά κάνει ποδήλατο. Οικολογικά, φυσικά, με την δική του ήσυχη και αστείρευτη δύναμη. Και κάνοντας ποδήλατο, έμπρακτα καταρρίπτει κάθε αιτιολογία ύπαρξης όλων αυτών των κατασκευασμάτων.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Wicca
Απών/απούσα

Δεν είμαι υπέρ κάποιου ποδηλάτου με τεπόζιτο και κινητήρα εσωτερικής καύσης, γιατί τότε αυτό παύει να είναι ποδήλατο.
Δεν είμαι όμως και κατά ενός ποδηλάτου με ηλεκτρική υποβοήθηση που απευθύνεται στο κοινό που δεν έχει την φυσική κατάσταση για να καλύπτει όλες τις αποστάσεις, χωρίς αυτήν την υποβοήθηση.

Ζώντας δε, σε μία χώρα, όπου το μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού της γερνάει, χωρίς να έχει μπει στον κόπο να κάνει ποτέ στην ζωή του κάποιου είδους άθλησης, προτιμώ να δω κάποιους με ηλεκτρικά υποβοηθούμενα ποδήλατα, ( με τα οποία θα κάνουν και καμιά πεταλιά), παρά να τους βλέπω εις αεί και μέχρι τελικής πτώσεως μέσα στα αυτοκίνητα τους, ( που κάνουν την ζωή δύσκολη και στους υπόλοιπους, ποδηλάτες, πεζούς κτλ).

Τώρα αν θεωρείς ότι αυτοί που πουλάνε ηλεκτρικά υποβοηθούμενα ποδήλατα είναι κατάπτυστοι, τότε προφανώς και προτιμάς να βλέπεις αυτούς που δεν θα τα χρησιμοποιήσουν, να κυκλοφορούν με τα αυτοκίνητα τους.

Το μη χείρων βέλτιστο είναι η περίπτωση μας.. αλλά όσο και να σε χαλάει αυτό.. έτσι είναι.

hidefnick
Εικόνα hidefnick
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Δεν είμαι υπέρ κάποιου ποδηλάτου με τεπόζιτο και κινητήρα εσωτερικής καύσης, γιατί τότε αυτό παύει να είναι ποδήλατο.
Δεν είμαι όμως και κατά ενός ποδηλάτου με ηλεκτρική υποβοήθηση που απευθύνεται στο κοινό που δεν έχει την φυσική κατάσταση για να καλύπτει όλες τις αποστάσεις, χωρίς αυτήν την υποβοήθηση.

Εχουμε ακριβείς μετρήσεις για το αποτύπωμα των μπαταριών, και ειδικά των φτηνών που φοράνε οι κινεζιές, και κάνεις αυτόν τον διαχωρισμό? (όχι ότι οι άλλες είναι καλύτερες, αλλά θεωρήτικά υπάρχει κάποιος έλεγχος)

Ποδήλατο είναι ότι κινείται με πετάλια. Οτι έχει κινητήρα και καύσιμο, ότι καύσιμο και αν είναι αυτό, είναι κάτι άλλο.

Η καινούργια φουρνιά ηλεκτρικών και ο τρόπος που την πασσάρουν (βλέπε smart, audi κλπ) αυτό μας λέει. Πάρτε κάτι, που έχει και πετάλια για καμία κατηφόρα, αν και μάλλον δεν θα σας χρειαστούν ποτέ. Και δεν χρειάζεστε και κανενός είδους δίπλωμα και μπαίνετε και στους ποδηλατόδρομους. (άλλου λέμε. Εδώ δεν έχουμε)

Wicca
Απών/απούσα

hidefnick wrote:
Wicca wrote:
Δεν είμαι υπέρ κάποιου ποδηλάτου με τεπόζιτο και κινητήρα εσωτερικής καύσης, γιατί τότε αυτό παύει να είναι ποδήλατο.
Δεν είμαι όμως και κατά ενός ποδηλάτου με ηλεκτρική υποβοήθηση που απευθύνεται στο κοινό που δεν έχει την φυσική κατάσταση για να καλύπτει όλες τις αποστάσεις, χωρίς αυτήν την υποβοήθηση.

Εχουμε ακριβείς μετρήσεις για το αποτύπωμα των μπαταριών, και ειδικά των φτηνών που φοράνε οι κινεζιές, και κάνεις αυτόν τον διαχωρισμό? (όχι ότι οι άλλες είναι καλύτερες, αλλά θεωρήτικά υπάρχει κάποιος έλεγχος)

Ποδήλατο είναι ότι κινείται με πετάλια. Οτι έχει κινητήρα και καύσιμο, ότι καύσιμο και αν είναι αυτό, είναι κάτι άλλο.

Η καινούργια φουρνιά ηλεκτρικών και ο τρόπος που την πασσάρουν (βλέπε smart, audi κλπ) αυτό μας λέει. Πάρτε κάτι, που έχει και πετάλια για καμία κατηφόρα, αν και μάλλον δεν θα σας χρειαστούν ποτέ. Και δεν χρειάζεστε και κανενός είδους δίπλωμα και μπαίνετε και στους ποδηλατόδρομους. (άλλου λέμε. Εδώ δεν έχουμε)

Σε αυτή την χώρα δεν έχουμε καν αρκετούς ποδηλάτες, ( πόσω μάλλον ποδηλατόδρομους) και εσύ χαλιέσαι αν κάποιοι, ορισμένοι, θα αγοράσουν ποδήλατα με ηλεκτρική υποβοήθηση;
Ο Ελληναράς φανατικός του αυτοκινήτου δεν γίνεται εν μία νυκτί ο σούπερ φιτ. Και στην Ελλάδα έχουμε ήδη την γενεά ηλικίας 50-60++ που απλά "δεν μπορεί" ( έτσι πιστέυει) και δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει μυαλά εύκολα..

Από εκεί και πέρα τον οικολογικό αντίκτυπο τον βλέπω πάντα σε σχέση με το αστικό περιβάλλον και πάντα συγκριτικά.

Προτιμώ χίλια ηλεκτρικά από χίλια SUV στους δρόμους της πόλης.
Λιγότερα καυσάερια, περισσότερος χώρος, λιγότερος θόρυβος ( δεν είναι μηχανές τα ηλεκτρικά), μικρότερες ταχύτητες, μεγαλύτερη ασφάλεια για τους υπόλοιπους.

Και κάτι ακόμα. Αυτός ο 50-60+ που είναι το target group των εταιριών που πουλάνε ποδήλατα με ηλεκτρική υποβοήθηση, θα αποκτήσει όταν το χρησιμοποιεί μία ιδέα για το πως είναι να κυκλοφορείς με ποδήλατο, κάτι που όταν χρησιμοποιεί την αυτοκινητάρα του δεν μπορεί να το αντιληφθεί.

Μπορεί και στην πορεία να κολλήσει και να αγοράσει κανονικό ποδήλατο άμα τον σηκώνουν τα πόδια του και τα πνευμόνια του, κάτι που δεν θα του μπει σαν ιδέα όσο παραμένει κολλημένος πίσω από το τιμόνι του και βλέπει εξ αποστάσεως τους ποδηλάτες σαν εχθρούς του.

Οι ποδηλάτες κινδυνεύουν από αυτούς που είναι πίσω από το τιμόνι των οχημάτων που αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες.
Όχι από αυτούς που θα καβαλήσουν ποδήλατα με ηλεκτρική υποβοήθηση.

hidefnick
Εικόνα hidefnick
Απών/απούσα

psit Ουτε σέλα δεν έχει. Και εκεί στοχεύουν.

Επίσης οι 50-60 πάνε για φιτ καταστάσεις οπότε πέρνουν ποδήλατο. Οι ηλεκτρικές μπουρούχες πάνε σε 30-40 που άφησαν το σκούτερ, γιατί το σέρβις πονάει, και το παίζουν εναλακτικοί.

Ο οικολογικός αντίκτυπος μόνο στο αστικό περιβάλλον είναι λίγο στενός τρόπος να αντιμετωπίζεις καταστροφές όπως της union carbide. Η ραδιενέργεια απο τη Φουκουσίμα είναι ήδη στον Πειραιά άλωστε.

Wicca
Απών/απούσα

hidefnick wrote:
psit Ουτε σέλα δεν έχει. Και εκεί στοχεύουν.

Επίσης οι 50-60 πάνε για φιτ καταστάσεις οπότε πέρνουν ποδήλατο. Οι ηλεκτρικές μπουρούχες πάνε σε 30-40 που άφησαν το σκούτερ, γιατί το σέρβις πονάει, και το παίζουν εναλακτικοί.

Ο οικολογικός αντίκτυπος μόνο στο αστικό περιβάλλον είναι λίγο στενός τρόπος να αντιμετωπίζεις καταστροφές όπως της union carbide. Η ραδιενέργεια απο τη Φουκουσίμα είναι ήδη στον Πειραιά άλωστε.

Αναφέρεσαι στις εξαιρέσεις και όχι στον κανόνα και αμφιβάλλω αν κάποιος που θέλει να κάνει αστικές διαδρομές θα είχε τα χρήματα ή θα τον ενδιέφερε το συγκεκριμένο ποδήλατο που δείχνεις, που δεν έχει όπως λες ούτε σέλα.
Επίσης δεν μιλάμε εδώ για αμιγώς ηλεκτρικά "ποδήλατα" μιλάμε για ηλεκτρικά υποβοηθούμενα, αυτά που για να παίξει η υποβοήθηση κάνεις και πετάλι. Αυτά είναι τα μοντέλα που παίζουν στην αγορά και παίζουν και σε νορμάλ τιμές για να τα αγοράσει κάποιος.

Από εκεί και πέρα στα περί οικολογικού αντίκτυπου και αν θες να το πας το θέμα τόσο μακρυά, θες να κάτσουμε να συζητήσουμε για τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο που έχει η παραγωγή αλουμινίου και ανθρακονημάτων στο περιβάλλον;

Η παραγωγή ελαστικών και πλαστικών; ( τα ελαστικά ποδηλάτων φτιάχνονται από το ίδιο υλικό με αυτά των άλλων. Δεν είναι πιο οικολογικά).

Όσο για την ραδιενέργεια της Φουκουσίμα, δεν νομίζω ότι έχει θέση σε αυτή την συζήτηση. Στέλνουν οι Ιάπωνες ενέργεια στην Ευρώπη και δεν το κατάλαβα;

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Ωραία έθεσες το θέμα, περί κάποιας ταμπακιέρας, ... αλλά βρέθηκαν πάλι κάποιοι που αγνοούν την ταμπακιέρα...

Οι ελληνάρες έχουμε παράδοση και σε αυτό το σπορ. Να μας δείχνουν το φεγγάρι, εμείς εκεί, στο δάχτυλο.

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

@Wicca:
Εάν διαβάσεις προσεκτικότερα, δεν έθιξα κάποιους επειδή χρησιμοποιούν τα μπαταριοκίνητα κλπ. Έθιξα αυτούς που εκμεταλεύονται το ποδήλατο και την ελευθερία που εμπεριέχει για να φτιάξουν καλύτερο image στο μηχανοκίνητο προϊόν τους.
Από εκεί και πέρα τουλάχιστον για εμένα το ζητούμενο είναι η αλλαγή της νοοτροπίας και σίγουρα ένα μπαταριοκίνητο ή ντιζελοκίνητο όχημα σίγουρα δεν είναι αλλαγή νοοτροπίας. Είναι απλά μία από τα ίδια σε πιο ευφάνταστο περιτύλιγμα.

Stel10s
Απών/απούσα

Τα ιδια λεμε στην ουσια ολοι.
Το ποδηλατο οποιος μπορει να το χρησιμοποιεί ειναι το βελτιστο και αυτο κανουμεοι ποιο πολυ.
Τωρα ατομα που δεν μπορουν (ή νομιζουν οτι δεν μπορουν) μια ηλεκτρικη υποβοηθηση δεν μου φανταζει ασχημη.
Τελος οταν εχεις να μεταφερεις ατομα με αναπηρια, παπουδες, γιαγιαδες, παιδια, να φορτωσεις 900κλ και να κανεις 1200χμ, κλπ νομιζω ενα αυτοκινητο (ναι το μισητο αυτοκινητο) βοηθαει.

pGranazis
Εικόνα pGranazis
Απών/απούσα

Σίγουρα το βενζινοκίνητο κατασκέυασμα το οποίο ποστάρεις δεν αποτελεί πλέον ποδήλατο.

Όυτε κάποια κινέζικα, ως επι το πλείστον, ηλεκτρικα που ανοίγεις το γκάζι και πηγαίνουν με 40 χιλιόμετρα χωρίς να κάνεις πετάλι μπορούν να ονομαστούν ποδήλατα.

'Ομως το αν υπάρχουν ποδήλατα ηλεκτρικα υποβοηθούμενα έχει λυθεί και απο το νόμο εφόσον στο αρ. 2 του ΚΟΚ δίνεται ο παρακάτω ορισμός για το ποδήλατο “Ποδήλατο: Το όχημα δύο τουλάχιστον τροχών το οποίο κινείται με τη μυϊκή δύναμη εκείνων που επιβαίνουν και μπορεί να υποβοηθείται με βοηθητικό ηλεκτροκινητήρα μέγιστης συνεχούς ονομαστικής ισχύος 0,25 KW και η ισχύς του οποίου μειώνεται σταδιακά και τελικά μηδενίζεται όταν η ταχύτητα του οχήματος φθάσει τα 25 χλμ/ώρα ή νωρίτερα, εάν σταματήσει η ποδηλάτηση."

Ο παραπάνω ορισμός του ποδηλάτου στον κώδικα δε μου φαίνεται παράλογος (νομος και λογική καμια φορα δε συμβαδίζουν στην Ελλάδα) και πιθανόν να το έχουν αντιγράψει απο κάποιο νομοθέτημα του εξωτερικού.

Προσωπικά μπορεί να έχουμε τις προτιμήσεις μας και τις απόψεις μας για το τι θα αποκαλούμε ποδήλατο και τι όχι αλλα κάποιος που αποκαλεί ποδήλατο ένα όχημα με τις παραπάνω προδιαγραφές δεν τελεί εν αδίκω.

Επίσης προσωπικά μπορεί να μην αγόραζα ένα υποβοηθούμενο ποδήλατο γιατί τα θεωρώ άσχημα, βαρεία, πολύ ακριβά γι' αυτά που προσφέρουν μιας και με τόσα χρήματα αγοράζεις ποδηλατάρες, αλλα και οτι δε σου πρσφέρουν τη χαρά που σου προσφέρει ένα συμβατικό ποδήλατο (χωρίς να έχω οδηγήσει βέβαια κάποιο), όμως δε θα με πείραζε να βλέπω όλο και περισσότερα τέτοια ποδήλατα να κυκλοφορούν γύρω μου αντί για αυτοκίνητα και μηχανάκια.

Όπως επίσης δε θα με πείραζε πχ να επαιρνε ένα τέτοιο ποδήλατο ο πατέρας μου στα 63 του και να με ακολουθούσε σε καμια βόλτα.

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

http://www.podilates.gr/node/16885

Φυσικά γράφοντας αυτά που έγραψα σίγουρα κάποιος θα βρισκόταν να τα γράψει και αυτά, αλλά δεν είναι ανάγκη να ξαναγίνει ένα παρόμοιο thread με το παραπάνω.

Εσύ μπορείς να λες ότι θες και εγώ το ίδιο, αλλά η λέξη είναι μια: ΠΟΔ-ΗΛΑΤΟ, ποδήλατο, δεν χωράει τίποτα άλλο εκεί. Όλα τα άλλα είναι απλά άλλα.

Όσο για τον ΚΟΚ, αυτός σίγουρα είναι λάθος σε πολλά σημεία, συνεπώς το τι λέει για το ποδήλατο δεν μπορεί να είναι σημείο αναφοράς και θέσφατο.

Εξάλλου ο νόμος ορίζει το χαράτσι υποθέτω ότι για σένα είναι πολύ σωστός.

Καλύτερα να σκεφτόμαστε πριν πούμε κάτι.

Wicca
Απών/απούσα

to wrote:
http://www.podilates.gr/node/16885

Φυσικά γράφοντας αυτά που έγραψα σίγουρα κάποιος θα βρισκόταν να τα γράψει και αυτά, αλλά δεν είναι ανάγκη να ξαναγίνει ένα παρόμοιο thread με το παραπάνω.

Εσύ μπορείς να λες ότι θες και εγώ το ίδιο, αλλά η λέξη είναι μια: ΠΟΔ-ΗΛΑΤΟ, ποδήλατο, δεν χωράει τίποτα άλλο εκεί. Όλα τα άλλα είναι απλά άλλα.

Όσο για τον ΚΟΚ, αυτός σίγουρα είναι λάθος σε πολλά σημεία, συνεπώς το τι λέει για το ποδήλατο δεν μπορεί να είναι σημείο αναφοράς και θέσφατο.

Εξάλλου ο νόμος ορίζει το χαράτσι υποθέτω ότι για σένα είναι πολύ σωστός.

Καλύτερα να σκεφτόμαστε πριν πούμε κάτι.

Κοίτα ... την εννοιολογική σημασία της λέξεως την γνωρίζουμε.
Αυτό είναι το θεωρητικό κομμάτι της υπόθεσης.

Για την ταμπακιέρα* τώρα, έχεις να πεις κάτι;;

*διάβασε πιο πάνω ποια είναι η ταμπακιέρα.

pGranazis
Εικόνα pGranazis
Απών/απούσα

to wrote:
http://www.podilates.gr/node/16885

Φυσικά γράφοντας αυτά που έγραψα σίγουρα κάποιος θα βρισκόταν να τα γράψει και αυτά, αλλά δεν είναι ανάγκη να ξαναγίνει ένα παρόμοιο thread με το παραπάνω.

Εσύ μπορείς να λες ότι θες και εγώ το ίδιο, αλλά η λέξη είναι μια: ΠΟΔ-ΗΛΑΤΟ, ποδήλατο, δεν χωράει τίποτα άλλο εκεί. Όλα τα άλλα είναι απλά άλλα.

Όσο για τον ΚΟΚ, αυτός σίγουρα είναι λάθος σε πολλά σημεία, συνεπώς το τι λέει για το ποδήλατο δεν μπορεί να είναι σημείο αναφοράς και θέσφατο.

Εξάλλου ο νόμος ορίζει το χαράτσι υποθέτω ότι για σένα είναι πολύ σωστός.

Καλύτερα να σκεφτόμαστε πριν πούμε κάτι.

Εάν δεν ήθελες να γίνει ένα παρόμοιο thread με αυτό που είχες ανοίξει παλαιώτερα ίσως δε θα έπρεπε να ξανανοίξεις ένα thread με παρόμοιο θέμα.
Εκτός εάν περίμενες να συναντήσεις μονο απόψεις που συμφωνούν με τις δικές σου.

Πρώτος σου ανέφερα οτι πολλές φορές ο νόμος στην Ελάδα δε συμβαδίζει με τη λογική όπως και σου ανέφερα την άποψη μου οτι η συγκεκριμένη διάταξη μου φαίνεται λογική. Απο οτι καταλαβαίνω απο τον παραπάνω ορισμό αυτό το όχημα δεν κινείται αν δεν κάνεις πετάλι. Φαίνεται λοιπόν η διάταξη του νόμου να συμβαδίζει με τον εννοιολογική σημασία της λέξης ΠΟΔ-ΗΛΑΤΟ εφόσον αν δε κάνεις πετάλι κίνηση δεν έχεις. Το οτι "δε χωράει τίποτα άλλο εκεί" είναι ένα δικό σου λογικό άλμα. Όπως φαίνεται κατα πολλούς και κατα τον ορισμό του νόμου χωράει και ένας υποβοηθητικός ηλεκτρικός κινητήρας ο οποίος σου ελαφραίνει το πετάλι.
Επίσης καταλαβαίνω οτι η υποβοήθηση του εξασθενεί σταδιακά μεχρι που στα 25 χιλιόμετρα την ώρα να σταματήσει εντελώς. Αυτή είναι μια ταχύτητα που ένας μέσος ποδηλάτης μπορεί να επιτύχει εύκολα οπότε και καθιστά τα παραπάνω οχήματα πολύ φιλικά για τους υπόλοιπους ποδηλάτες στο δρόμο.

Πέρα όμως απο τις προσωπικές μας απόψεις περι ορθότητας η μη του νόμου, σαφώς και αυτό που ορίζεται σε αυτόν είναι σημείο αναφοράς και θέσφατο υπο την έννοια οτι όσα οχήματα πληρούν την παραπάνω περιγραφή αντιμετωπίζονται απο το νόμο ως ποδήλατα με τις θετικές και αρνητικές συνέπειες που συνεπάγεται αυτό, όπως ενδεικτικά:
Να μην έκδίδουν πινακίδες
Να μην πληρώνουν τέλη κυκλοφοριας και ασφάλεια.
Να μπορούν να κινούνται σε ποδηλατόδρομους.
Να μήν μπορούν να κινούνται σε κλειστές οδούς ταχείας κυκλοφορίας και εθνικές οδούς.
Όποιος τα εμπορεύεται να μπορεί να τα εμπορεύεται ως ποδήλατα.
Απο την άλλη όσα ηλεκτροκίνητα οχήματα δεν πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές (π.χ. μπορούν να κινηθούν και χωρίς πετάλι)δεν αποτελούν ποδήλατα κατα το νόμο με συνέπεια:
Όποιος τα πωλεί ως ποδήλατα να παρανομεί
Να πρέπει να περάσουν ενδεχομένως απο πιστοποίηση των προδιαγραφών τους για να μπορούν να κυκλοφορούν στο δρόμο.
Να εκδίσουν πινακίδες, να πληρώνουν τέλη κυκοφοριας και ασφάλεια αν είναι τύποι οχημάτων που υποχρεούται γι' αυτά.
Να μην μπορούν να μπαίνουν στους ποδηλατόδρομους κ.α.

Τώρα τις προσωπικές μας απόψεις για το αν πραγματικά ποδήλατα κατα την αίσθηση είναι μόνο τα μη υποβοηθούμενα, όπως και αν πραγματικοί λουκουμάδες είναι μόνο αυτοί με το μέλι και όχι αυτοί με τη μερέντα μπορούμε να τις συζητούμε όσο θέλουμε και πολύ ευχαρίστως. Δεν έχω οδηγήσει βέβαια ποτέ μου ηλεκτρικό ποδήλατο για να εχω εμπεριστατωμένη πάνω στο θέμα άποψη, αλλα αυτό υπονοεί ουσιαστικά και τη στάση μου απέναντι στην ποδηλασία.
Σε κάθε περίπτωση όμως θα πρέπει να έχουμε και μια αίσθηση ως προς το πώς διαμορφώνεται η πραγματικότητα γύρω μας.
Πάντοτε φιλικά.

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

pGranazis wrote:
(...) Σε κάθε περίπτωση όμως θα πρέπει να έχουμε και μια αίσθηση ως προς το πώς διαμορφώνεται η πραγματικότητα γύρω μας.
Πάντοτε φιλικά.

Δεν μπορώ να είμαι ηττοπαθής βλέποντας εδώ αυτό το λάθος να παίρνει διαστάσεις απλά επειδή "πρέπει να έχω την αίσθηση το πως διαμορφώνεται η πραγματικότητα κλπ".

Φίλε μου, την πραγματικότητα την διαμορφώνεις και εσύ, είτε αφήνοντας τους αγύρτες να εκμεταλλεύονται το κάθετι είτε φωνάζοντας ότι ποδήλατο είναι το ... ποδήλατο. Το ότι υπάρχουν και οι άλλοι που λένε το αντίθετο από μένα ή από το σωστό, είτε αυτοί λέγονται ΚΟΚοθέτες είτε έμποροι οικολογικών/οικονομικών ψευδαισθήσεων, δεν σημαίνει ότι και εγώ θα τους θεωρήσω εντάξει.

Ξέρεις τέλος, κάπως έτσι νομίζω φτάσαμε σήμερα εδώ που φτάσαμε σε πολλά σημεία, απλά επειδή όλα αυτά τα παράλογα πράγματα τα αφήσαμε να γιγαντωθούν, όπως για παράδειγμα αυτά τα πολλά πολλά αυτοκίνητα που έχουν κατακλύσει το άπαν σύμπαν - για να μην επεκταθώ σε άλλα ζητήματα - επειδή η κατάσταση έτσι διαμορφώνεται κλπ.

Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
contact