Μετατροπή σε ηλεκτρικό με κιτ υποβοήθησης

76 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
freestyler
Απών/απούσα

Καλησπέρα σας! Μετά από καιρό επανέρχομαι στο άθλημα και στο φόρουμ...έχω ενα ποδήλατο τρεκινγκ και το θέμα που αντιμετωπίζω είναι ότι μένω σε νέο σπιτι με τρελές ανηφόρες πράγμα που με έχει κάνει να το εγκαταλείψω το άθλημα... Σκεφτόμουν λοιπόν μήπως έβαζα κάποιο κιτ να το μετατρέψω σε ηλεκτρικό ώστε να μπορώ να ξεπερνάω τα εμπόδια αυτά πιο εύκολα και να μπορούσα να κυκλοφόρω στο υπόλοιπο νησί χωρίς δικαιολογίες... Αυτό που είχα δει είναι ένα κιτ με μοτέρ που μπαίνει στην πίσω ρόδα και είναι 500w με 36v μπαταρία στα 650€ περίπου...μου άρεσε επίσης και ένα άλλο με μοτέρ στην μεσαία τριβή που κάνει όμως τα διπλά και βάλε... Είμαι 75 κιλά, 40ετων, και δεν ξέρω τι ακριβώς πρέπει να ψάξω και τι είναι για μένα... Σορρυ αν δεν έβαλα το ποστ στο σωστό θέμα αλλά δεν βρήκα κάπου κάτι αντίστοιχο... Ασ μεταφερθεί όπου πρέπει... Ευχαριστώ για το χρόνο σας! 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

Οπως έχω αναφέρει και παλιά δεν πολυ αξίζει η μετατροπή . Οι μπαταρίες κοστίζουν (για βάθος χρόνου)  σε περίπτωση θέματος η αλλαγή μοτερ είναι δύσκολη (κοστος τροχού , εγγύηση εαν υπάρχει  ) . Το ποδήλατο "δυσκολεύετε" και μπορεί νασε βγάλει προβλήματα . Ανεβαίνει το βάρος .

Απο την αλλη ακόμα και ενα 50ρι παπί θα σου βγάλει αβίαστα τα χιλιόμετρα που θες .Δεν ειναι το ίδιο αλλα σαν λύση εχει επρισσότερα θετικά . Μακάρι να σου πρωτεινα κάτι καλύτερο  αλλα είναι δύσκολο θέμα 

Επίσης μεγάλη προσοχή στα κιτ , πολλά είναι ΟΕΜ κινέζικα που απλά βαράνε στην τιμή (κ η αξιοπιστία τους ειναι μικρή )

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

freestyler wrote:
...έχω ενα ποδήλατο τρεκινγκ και το θέμα που αντιμετωπίζω είναι ότι μένω σε νέο σπιτι με τρελές ανηφόρες πράγμα που με έχει κάνει να το εγκαταλείψω το άθλημα...

νομίζω ότι θα "παντρευτείς" πολλά περισσότερα προβλήματα από όσα νομίζεις ότι θα λύσεις.... τα κιτ κρύβουν πολλά θεματάκια, είτε ηλεκτροκίνητα είτε βενζινοκίνητα....

Αυτό που θέλεις είναι απλά μικρότερο μικρό_γρανάζι_μπροστά (βρες κανα 22αρι από ΜΤΒ) ΚΑΙ μεγαλύτερο ΜΕΓΑΛΟ_γρανάζι_πίσω (βρες καμιά κασέτα με 36άρι ή και μεγαλύτερο γρανάζι).....

Με τόσο μαλακές σχέσεις, η ανηφόρα θα βγαίνει άνετα. Με τον καιρό θα σφίξεις. Και οι ιδέες για ηλεκτρήλατα θα σου φαίνονται αστείες.....

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

χμμμ

εγώ πάλι πιστεύω πως βάζοντας κιτ μετατροπής παρατάς το άθλημα

γιατί το επόμενο βήμα είναι να πάρεις μία βέσπα

αν θέλεις να μην παρατήσεις το άθλημα

με τα 650 ευρό παίρνεις κάτι τέτοιο

https://www.merida-bikes.com/en_int/bikes/road-fitne...

και με λίγη προπόνηση θα βγάζεις όλες τις ανηφόρες

από εκεί και πέρα μπορείς να ξεκινήσεις με το ήδη υπάρχον ποδήλατο

και να δεις αν βελτιώνετε η κατάσταση

φούσκοσε τα λάστιχα σου στο max που παίρνει

στο πλάι θα δεις πόσα psi παίρνει

και στην χειρότερη αν δεις ότι κάποιες ανηφόρες δεν της βγάζεις κατεβένεις και περπατάς

η καρδιά σου το έχει ανάγκη

νησί λες

οπότε μιλάμε για μικρές ανηφόρες (σε διάρκεια)

 

freestyler
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολυ για την γνωμη σας! Εχω μηχανή δεν ειναι αυτο το θεμα...εχω δοκιμασει να την αντικαταστησω μονιμα με το ποδηλατο μου, αλλα ειδα οτι δεν γίνεται... Νησι ειναι, ολο ανηφορες και κατηφόρες ειναι. Στην Καρδίτσα για παραδειγμα που εχω δοκιμασει,ειναι μια χαρα, δεν χρειάζεσαι τιποτα αλλο για να κινείσαι... Πριν μερικες μέρες πηρα για βολτα ενα hibike που έχει ο γείτονας μου... Ο τύπος ειναι 55αρης και κυκλοφορει ολο μ αυτο. Το έκανα λοιπόν βολτα και εμεινα πολυ ευχαριστημένος.πηγα μια μεγάλη βόλτα και γυρισα κουρασμένος αλλα οχι λιωμα... Οταν θες να συνδυασεις την ασκηση με τις δουλειές πιστευω δεν θελεις να γινεσαι λιωμα... Δε θελω να με πηγαινει μονο του,θελω να κανω ποδηλατο με οση ευχαρίστηση προσφέρει αυτο και ταυτόχρονα στα δυσκολα κομμάτια να βοηθαει. Μαλλον ομως απ οτι καταλαβαίνω το κιτ μεσαίας τριβής ειναι μονόδρομος... 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

τώρα μιλάς για το μηχανάκι σου?
 

freestyler
Απών/απούσα

Όχι μιλάω για το ποδήλατο μου. Ρε ξεκολληστε πια, όπως αλλάζετε μια κασέτα με μεγαλύτερο γρανάζι, όπως βάζετε λαστιχα λεπτά,αυτά τα κάνετε όλα για να ελαφρυνετε το πετάλι. Αν ήταν θα είχαμε ένα μονοταχυτο και θα αυτόμαστιγωνομαστε κάθε μέρα γιατι αυτό θα σημαινε πραγματικό ποδήλατο.... Έτσι κι εγώ θέλω να ελαφρυνω το πετάλι μου, και να κάνω τις διαδρομές μου πιο εύκολες, μεγαλύτερες και περισσότερες.Εγραψα εδώ μήπως κάποιος είχε εμπειρία από κάποιο κιτ και ήξερε κάποια πράγματα. το ποδηλατικό φόρουμ δεν αντιπροσωπεύει σε κάποια γωνίτσα του αυτή την κατηγορία? 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ναι μόνο που όταν αλλάζεις γρανάζι

πάλι θέλει να πέρνει δύνάμη μόνο από το πόδι

όταν η δύναμε δεν έρχετε από το πόδι τότε μιλάμε για κάτι άλλο

και όχι για ΠΟΔΗλατο

 

nemas
Απών/απούσα

Θα σε βοηθήσει αρκετά να το κάνεις , απλά να ξέρεις τα παρακάτω μέχρι 250w είναι νόμιμο στην χώρα μας είναι +11 κιλά το βάρος και τα κιτ είναι αρκετά αξιόπιστα. Μην ξεχνάς ότι παραμένει ποδήλατο θέλει πετάλι δεν πάει μόνο του, μπορεί να πάει αλλα δεν κρατάει η μπαταρία πολύ.  

Doud
Εικόνα Doud
Απών/απούσα

Μάλλον δεν ανακαλύπτω την Αμερική, αλλά εκτιμώ ότι το θέμα ηλεκτρικά υποβοηθούμενο ποδήλατο είναι λίγο παρεξηγημένο. Το επιχείρημα ημών των "ακραιφνών" ποδηλατών είναι πάνω κάτω το εξής: αφού θα έιναι ποδήλατο εν τέλει, θα είναι αρκετά ακριβό για ποδήλατο, ίσως αναξιόπιστο, προσθέτει βάρος, γιατί δεν κάνεις ποδήλατο κανονικό; Θεωρώ ότι ξεχνάμε το κοινό στο οποίο απευθύνεται το συγκεκριμένο όχημα. Για έναν επίδοξο αναβατη ηλεκτρικού το δίλημμα δεν είναι τόσο μεταξύ ποδηλάτου και ηλεκτρικού ποδηλάτου, όσο μεταξύ ηλεκτρικού ποδηλάτου και μοτό, αυτοκινήτου ή ΜΜΜ (στην καλύτερη). Και αυτό εκτιμώ ότι ισχύει ασχέτως ικανοτήτων του αναβάτη. Κακά τα ψέματα, αν θέλει κάποιος να πηγαίνει κάθε μέρα ή πολύ συχνά μεγάλες διαδρομές για δουλειές-ψώνια-ότιθέλει, δύσκολα αποφασίζει ποδήλατο. Θέλει πολύ εξοικείωση με τον ιδρώτα.. Καλό θα ήταν να το κάναμε όλοι, αλλά δεν.. Υπό αυτή την οπτική, μου φαίνεται μιά χαρά λύση. Έχει πάρει δε το αυτί μου και για την Speen, ελληνική εταιρεία που ανακατεύεται στο θέμα με καλές κριτικές.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

μιας και ανέφερες την haibike   ελπίζω να μην δοκίμασες κάποιο ΜΤΒ μοντέλο , θεωρητικά θες κάτι για ασφαλτο απο οτι καταλαβαίνω .

τα κακά   που εχουν τα  κιτ εχουν αναφερθεί , πρέπει να καταλαβουμε οτι χρειαζονται γνώσεις που δεν υπάρχουν εύκολα Ελλάδα τουλάχιστον με μια εταιρία ηλεκτρικών ελπίζεις σε κάποια βοηθεια . Το ερώτημα είναι ποσο εύκολα κλείνει η σε γράφει  μια εταιρία  οταν την χρειαστείς .  

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

freestyler wrote:

Όχι μιλάω για το ποδήλατο μου. Ρε ξεκολληστε πια, όπως αλλάζετε μια κασέτα με μεγαλύτερο γρανάζι, όπως βάζετε λαστιχα λεπτά,αυτά τα κάνετε όλα για να ελαφρυνετε το πετάλι. Αν ήταν θα είχαμε ένα μονοταχυτο και θα αυτόμαστιγωνομαστε κάθε μέρα γιατι αυτό θα σημαινε πραγματικό ποδήλατο.... Έτσι κι εγώ θέλω να ελαφρυνω το πετάλι μου, και να κάνω τις διαδρομές μου πιο εύκολες, μεγαλύτερες και περισσότερες.Εγραψα εδώ μήπως κάποιος είχε εμπειρία από κάποιο κιτ και ήξερε κάποια πράγματα. το ποδηλατικό φόρουμ δεν αντιπροσωπεύει σε κάποια γωνίτσα του αυτή την κατηγορία? 

Εδω στα bold ειναι το βασικοτερο λαθος που κανουν ολοι που νομιζουν οτι βρηκανε την λυση στο ηλεκτρικο. Θα δωσεις καποια χρηματα για να εχεις πιο ευκολο πεταλι (πεταλι με υποβοηθηση να το πω εγω) για να κανεις μεγαλυτερες διαδρομες και μετα θα ανακαλυψεις οτι τελικα το μονο που εκανες ειναι να βαλεις ενα μεγαλο περιορισμο στις αποστασεις που διανυεις. Οταν στα επωνυμα κιτ (πιο ακριβα απο αυτο που ειπες αλλα πιο αξιοπιστα) η αυτονομια (οσο ειναι καινουργια η μπαταρια) ειναι απο 40 εως 60 χλμ και εξαρτωνται παρα πολυ απο την υποβοηθηση που τελικα θα χρησιμοποιεις. Αρα οσο η μπαταρια σου ειναι καινουργια τοτε η βολτα σου περιοριζεται στα 50 χλμ (τραβηγμενα) και  μετα πρεπει να ξαναφορτισεις. Σε πιο επωνυμα (συνηθως σε ολοκληρωμενα ποδηλατα δεν μπαινουν σε κιτακια) η θεωρητικη αυτονομια μεγαλωνει (τονιζω το θεωρητικη) αλλα το κοστος ανεβαινει δυσαναλογα και υπαρχει ενα θεματακι που συνηθως δεν αναφερεται (After 1000 charges: retains 60% of max charge- Αυτο ειναι απο τα επισημα specs του shimano steps, δλδ η μπαταρια χανει γρηγορα την ισχυ της και μιλαμε για ενα απο τα καλυτερα που κυκλοφορουν σημερα). Εσυ μιλας και για κιτακι που δεν ειναι καν στο επιπεδο αυτο. Δεν αναφερομαι καν σε θεματα τοποθετησης, φρενων, αλλαγη κατανομης βαρους κτλ κτλ. 

Και να εξηγησω και κατι πανω σε αυτο που λετε ολοι (μα και εσεις βαζετε κασετες, λεπτα λαστιχα κτλ κτλ για να ελαφρυνετε το πεταλι). Πρωτον δεν γινονται ολες οι αλλαγες για να ελαφρυνουμε το πεταλια αλλα για να βελτιωσουμε την χρηση εκει που κρινουμε οτι υστερει. (μπορει να ειναι αλλαγες για καλυτερη κατευθηντικοτητα). Και δευτερον και πιο σημαντικο. Καμμια απο αυτες τις αλλαγες δεν θετει περιορισμο στην αποσταση που θα κανουμε αναλογα με την φορτιση. Δυστυχως με την σημερινη τεχνολογια αυτο που λες (να κανω τις διαδρομες μου πιο ευκολες (θα ειναι πιο ευκολες), μεγαλυτερες (δυστυχως εδω θα περιοριζεσαι απο την αυτονομια σου αρα δεν  θα ειναι πολυ μεγαλυτερες μπορει να ειναι και μικροτερες αναλογα με το ποσο μεγαλες ειναι οι διαδρομες που κανεις τωρα) και περισσοτερες (εδω και εαν περιοριζεσαι αφου το οριο που εχεις ειναι ενας ορισμενος αριθμος χλμ (μικρος) και μετα πρεπει να περιμενεις απο 2,5 εως 5 ωρες για να ξαναφορτισεις). 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

kktsol wrote:
... Οταν στα επωνυμα κιτ (πιο ακριβα απο αυτο που ειπες αλλα πιο αξιοπιστα) η αυτονομια (οσο ειναι καινουργια η μπαταρια) ειναι απο 40 εως 60 χλμ και εξαρτωνται παρα πολυ απο την υποβοηθηση που τελικα θα χρησιμοποιεις. Αρα οσο η μπαταρια σου ειναι καινουργια τοτε η βολτα σου περιοριζεται στα 50 χλμ (τραβηγμενα) και  μετα πρεπει να ξαναφορτισεις......

Αν η μπαταρία, φουλ φορτισμένη και ολοκαίνουγια, και με πολύ οικονομική χρήση, σου βγάζει αυτονομία 50χλμ, αυτό σημαίνει ότι μπορείς να πας βόλτα μέχρι 25 χλμ μακρυά, γιατί  ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΚΕΊ ΠΕΡΑ ΜΑΚΡΥΑ...... εκτός αν εννοείς ότι στο άκρο της διαδρομής, σε περιμένει ΙΧ να σε φορτώσει να σε γυρίσει....!!!!!

Οπότε φτάνουμε στο ερώτημα. Για βόλτα 25χλμ+25χλμ, χρειάζεσαι τελικά μπαταρία και πανάκριβο / ΠΑΝΒΑΡΥ ηλεκτρικό κιτ?

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Μά πόσο κάνει ρε παιδιά ένα τέτοιο;
Αξίζει κατ' αρχάς οικονομικά;
Τι διαφορά έχει από παπί; Νομίζω ότι δεν έχει και πολύ μεγάλη.
...
Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα.
Το θέμα είναι τι έχουμε να προτείνουμε σε ανθρώπους που:
1. έχουν πολύ πολύ καιρό να κάνουν πετάλι,
2. φοβούνται το δρόμο,
3. δεν μπορούν να αντέξουν το ανέβασμα στο Σεΐχ Σου η στον Λυκαβηττό (πχ), και
4. παράλληλα θέλουν να κάνουν και λιγάκι ποδήλατο για να αρχίσουν λίγο να γυμνάζονται.
...
Εδώ υπάρχουν δύο απαντήσεις:
1. Το ποδήλατο με Ηλ. Υποβοήθηση που έχει όοοοολα τα παραπάνω μειονεκτήματα που παρατίθενται στις απο πάνω απαντήσεις.
ή
2. Να αναλύσουν το πρόβλημά τους:
      Να αρχίσουν να λένε δηλ. ότι:
   α. Άλλο το ότι είμαι αγύμναστος και άλλο ότι χρειάζομαι υποβοήθηση.
   β. Άλλο "φοβάμαι το δρόμο με το ποδήλατο" κι άλλο "δεν φοβάμαι γιατί είναι ηλεκτρικό",
      Διότι πολύ απλά είναι το ίδιο. Εννοώ ότι τον δρόμο πρέπει κανείς να τον φοβάται και να τον σέβεται με ό,τι όχημα κι αν κυκλοφορεί σ' αυτόν.
   γ. Άλλο "κάνω ποδήλατο" κι άλλο ανεβαίνω χοντρές ανηφόρες όντας αγύμναστος.
   δ. Άλλο "θέλω να κάνω ποδήλατο για να γυμνάζομαι " κι άλλο "αρχίζω σιγά σιγά και με το μαλακό, πάω σε ποδηλατοβόλτες με παρέα, μαθαίνω σιγά σιγά  - διότι είμαι αγύμναστος και αρχάριος - και σε λιγάκι θα είμαι έτοιμος για μεγαλύτερες διαδρομές".

Άρα γιατί να πάρει κάποιος Ηλ. Υποβοήθηση;

1. Μα για να καλύψει "μαγικά" και "με τη μία" όλα τα παραπάνω, διότι δεν μπορεί / δεν θέλει / δεν αντέχει να περιμένει πότε το σώμα του θα είναι έτοιμο και νιώθει την ανάγκη να τα κάνει / να τα προλάβει όλα με τη μία, διότι χρόνος δεν υπάρχει.
2. Επίσης για να ανεβαίνει σε άγριες ανηφόρες πολύ γρήγορα και άκοπα και να τις κατεβαίνει μετά με ένα πολύ πιο βαρύ ποδήλατο (μιλάω για ΜΤΒ με Ηλ. Υπ.) [κι αν μείνει από μπαταρία εκεί πάνω τι θα κάνει; Άγνωστο.]
3. Επίσης διότι δεν θέλει να κάνει μεγάλες βόλτες αλλά μέχρι 4-5 χλμ το πολύ και του αρέσει να τον πηγαίνει το ποδήλατό του ή τελος πάντων να τον υποβοηθά και μέχρι εκεί. Όχι για παραπάνω.
Αν είναι έτσι και γνωρίζει καί όλους τους υπόλοιπους περιορισμούς (κόστος, βάρος, εμβέλεια χιλιομέτρων, σέρβις, όριο ηλικίας μπαταρίας, αντοχή μοτέρ κλπ) ΟΚ.
Σεβαστό. 
...
Για όλα τα υπόλοιπα όμως είναι καλύτερα να μην πάρει.
Και ιδίως να μην πάρει μόνο και μόνο επειδή είναι (υποτίθεται) μόδα.

panoss
Απών/απούσα

Ο μόνος τρόπος να μάθεις αν σου κάνει το ηλεκτρικό είναι να πάρεις ένα και να δοκιμάσεις. Πάντως έχω δει κάμποσες φορές στο δρόμο ηλεκτρικά, καλή φάση! (φαινομενικά τουλάχιστον)

freestyler
Απών/απούσα

καλησπερα στην παρεα!!

λοιπον να σας πω οτι τελικα εβαλα ενα κιτ  μεσαιας τριβης στο ποδηλατο μου μου στα 48v. το bafang 750w αν εχει καποιος υποψη του.

το ποδηλατο ειναι ενα mtb 26αρι μετατροπη σε 28αρι και αλουμινενιο ξερο πιρουνι μπροστα. ηταν 11 κιλα και τωρα ειναι 19...

πλεον κυκλοφορω ολη μερα  με αυτο και το προτεινω σε οποιον ζει σε  μερος με μεγαλες κλισεις .το κιτ αυτο λειτουργει με 9 βαθμιδες υποβοηθησης οποτε αυτο σημαινει οτι 

οταν θελεις να κανεις την γυμναστικη σου η' οταν βρισκεσαι σε ευθειες το εχεις στο 1 'η στο 2 και οταν βρισκεσαι σε ανηφορες η' βιαζεσαι να πας στην δουλεια σου το ανεβαζεις οσο σου αρεσει. εμενα με την χρηση που του κανω για την ωρα μου κραταει 3 με 4 μερες, αλλα μπορεις καθε βραδακι να το βαζεις στην μπριζα να το εχεις φουλ την αλλη μερα.

τα γραναζια μεταδοσης ειναι ενα 42αρι μπροστα και πισω κασσετα 11-34 και οταν δεν δουλευει το μοτερ δεν το παρασερνεις κι αυτο κανοντας πεταλι.. αυτο σημαινει οτι μπορεις να κανεις ποδηλατο κανονικα και χωρις υποβοηθηση... 

να πω οτι τις τελευταιες μερες ειχα παει ενα ταξιδακι ελβετια-γερμανια και ευχαρηστηθηκε το ματι μου να βλεπω ποδηλατα καθε ειδους... ενα μεγαλο μερος πλεον αυτων ηταν ηλεκτρικα κι ας ζουν σε πολεις φλατ με φουλ ποδηλατοδρομους ... θα προτεινα στους φιλους που αντιστεκονται τοσο εντονα σε αυτο το θεμα, να ριξουν λιγο νερο στο κρασι τους και να μην ψαχνουν να βρουν μονο τα αρνητικα αλλα να βλεπουν και τα θετικα της υποθεσης ...εγω πλεον αντι να σκεφτομαι '' αστο τωρα δεν ειναι ωρα '', ψαχνω ευκαιρια για βολτα...

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

freestyler wrote:
λοιπον να σας πω οτι τελικα εβαλα ενα κιτ  μεσαιας τριβης στο ποδηλατο μου μου στα 48v. το bafang 750w αν εχει καποιος υποψη του.

το ποδηλατο ειναι ενα mtb 26αρι μετατροπη σε 28αρι και αλουμινενιο ξερο πιρουνι μπροστα. ηταν 11 κιλα και τωρα ειναι 19...

πλεον κυκλοφορω ολη μερα  με αυτο και το προτεινω σε οποιον ζει σε  μερος με μεγαλες κλισεις ..

Προσεχε μονο εαν το κυκλοφορεις σε δημοσιους δρομους γιατι αυτο που εχεις ειναι παρανομο μεχρι κατασχεση (στην Ευρωπη το νομιμο για κυκλοφορια σε δημοσιους δρομους ειναι μεχρι 250W υποβοηθηση). Και καλο ειναι αφου ειναι παρανομο να μην το προτεινεις ετσι αβιαστα. Ειδικα οταν για να το βαλεις σαν κιτακι σε ποδηλατο λογω των 750W πρεπει να πληρει και καποιες προδιαγραφες και το ποδηλατο που θα μπει (υποθετω οτι το δικο σου ποδηλατο τις καλυπτει και ειναι ασφαλες αλλα δεν προτεινεται σαν κιτακι για οποιοδηποτε ποδηλατο). 

Καλα χλμ.

Ετσι σαν απορια ποσα χλμ βγαζει ανα φορτιση?? ΚΑι τι χωρητικοτητας μπαταρια εχεις??

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Επίσης, βάλε και καμιά φωτογραφία αν θες.

θα έχει και ενδιαφέρον να απαντήσεις στο σχόλιο του kktsol από πάνω μια και το έψαξες.

Καλές διαδρομές!

freestyler
Απών/απούσα

Ναι σωστα ξεχασα να αναφέρω οτι ειναι παρανομο για δημόσιους δρόμους το συγκεκριμενο κιτ, αλλα εδω επαρχια δεν υπαρχει θεμα πιστευω. . Σιγα μην κατσουν να δουν αν ειναι ηλεκτρικο και ποσο μαλλον το ποσα βατ ειναι... δε φαινεται και καπου ευκολα η ισχυ του... Οσον αφορα το θεμα ασφαλείας, να πω οτι δεν εχω συνδεσει το χειρογκαζο που έχει το πακετο και ετσι δουλευω ταχυτητες οπως τα απλα ποδηλατα οσο πανε τα ποδια μου δλδ...ενα σετ καλα φρενα λοιπον ειναι απαραίτητα... Εγω εχω υδραυλικα δισκοφρενα... Η μπαταρια ειναι 14.5 αμπερωρια και διαρκει για 60 με 70 χλμ... Βέβαια απνοτι εχω παρατηρησει στις χοντρές ανηφορες καταναλωνεται το μεγαλυτερο μερος της. αν πηγαίνεις σχετικα ευθειες θα κραταει ισως παραπάνω εύκολα. Αναλογα βεβαια ποσο της ζητας να σε βοηθαει... Θα προσπαθησω να ανεβασω φωτο

freestyler
Απών/απούσα

Ελπιζω να φαίνονται οι φώτο 

 

https://www.flickr.com/photos/166160956@N06/shares/BZ0497

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Φαίνονται μια χαρά. Σε ευχαριστώ για τον κόπο.

Έχεις κάνει ωραία δουλειά με το ποδήλατο γενικότερα! Μπράβο!

 

Athws
Απών/απούσα

freestyler wrote:

καλησπερα στην παρεα!!

λοιπον να σας πω οτι τελικα εβαλα ενα κιτ  μεσαιας τριβης στο ποδηλατο μου μου στα 48v. το bafang 750w αν εχει καποιος υποψη του.

το ποδηλατο ειναι ενα mtb 26αρι μετατροπη σε 28αρι και αλουμινενιο ξερο πιρουνι μπροστα. ηταν 11 κιλα και τωρα ειναι 19...

πλεον κυκλοφορω ολη μερα  με αυτο και το προτεινω σε οποιον ζει σε  μερος με μεγαλες κλισεις .το κιτ αυτο λειτουργει με 9 βαθμιδες υποβοηθησης

Με γειά και καλές διαδρομές ! Αν θες πες μας τα κριτήρια που προτίμησες μεσαίας τριβής αντί για τροχού.

Επίσης δεν αναφέρεις τιμή, από λίγο ψάξιμο είδα ότι πρέπει να σου κόστισε πάνω από χιλιάρικο..

freestyler
Απών/απούσα

Καλημέρα σας και καλές γιορτές! Σορρυ είχα μέρες να μπω γιαυτό δεν απάντησα... Λοιπόν έπειτα από λίγο μαλλον ψάξιμο.. Αποφάσισα πως το μοτέρ στην μεσαία τριβή θα είναι πιο στιβαρό και μάλλον πιο ανθεκτικό λόγω του οτι στις χαμηλές ταχύτητες λόγω του γραναζοματος το μοτέρ θα λειτουργεί ακόμα με πολλές στροφές με αποτέλεσμα την ξεκούραστη λειτουργία του... Φαντάζομαι τα μοτέρ τροχού θα είναι πολύ καλά σε λειτουργία σε συνθήκες πόλης... Πάντως δεν έκανες λάθος, μου στοίχισε πάνω από χίλια ευρώ και ελπίζω να το χαρώ για να μην πάνε χαμένα .. Για την ώρα πάντως δουλεύει ωραία και στρωτά και δεν το έχω μετανιώσει καθόλου!! 

Αναντα
Απών/απούσα

Τα ηλεκτρικα ποδηλατα ειναι ο,τι καλλιτερο εχει προσφερει η συγχρονη τεχνολογια στο θεμα της μετακινησης. Εκανα τεστ ραϊντ ενα  "ξεκλειδωμενο" mtb της cube πριν μερικες μερες και εμεινα μ@λ@κ@ς. Οποιος νομιζει οτι ειτε δεν ειναι ποδηλατα ειτε δεν κανεις γυμναστικη πλαναται πλανην οικτραν. Κανονικοτατα ποδηλατα εναι, απλα πηγαινεις πιο γρηγορα.

Στο θεμα των κιτ τωρα προτεινω το ιντερνετικο καταστημα yosepower, εχει τις καλλιτερες τιμες που εχω βρει. Τα εγχωρια μαγαζια βαρανε. Υποψιν οτι εχουν αρχισει να σκανε στην αγορα και μεταχειρισμενα ηλεκτρικα, το car εχει καμποσα....

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Αναντα wrote:

Τα ηλεκτρικα ποδηλατα ειναι ο,τι καλλιτερο εχει προσφερει η συγχρονη τεχνολογια στο θεμα της μετακινησης. Εκανα τεστ ραϊντ ενα  "ξεκλειδωμενο" mtb της cube πριν μερικες μερες και εμεινα μ@λ@κ@ς. Οποιος νομιζει οτι ειτε δεν ειναι ποδηλατα ειτε δεν κανεις γυμναστικη πλαναται πλανην οικτραν. Κανονικοτατα ποδηλατα εναι, απλα πηγαινεις πιο γρηγορα.

Στο θεμα των κιτ τωρα προτεινω το ιντερνετικο καταστημα yosepower, εχει τις καλλιτερες τιμες που εχω βρει. Τα εγχωρια μαγαζια βαρανε. Υποψιν οτι εχουν αρχισει να σκανε στην αγορα και μεταχειρισμενα ηλεκτρικα, το car εχει καμποσα....

ρε σεις. Σκεφτειτε πριν γραψετε οτιδηποτε. "οτι καλυτερο εχει προσφερει η συγχρονη τεχνολογια στο θεμα της μετακινησης"?????? Ημαρτον. Μιλαμε για μετακινηση. Να κουβαλησεις καποια στιγμη και ενα δευτερο ατομο. Να πας μια διαδρομη πανω απο 100χλμ. κτλ κτλ κτλ.

Κατι αλλο τωρα που με προβληματιζει. Εγραψε ο φιλος πιο πανω οτι πηρε ενα full παρανομο αλλα ενταξει δεν τρεχει τιποτα επειδη δεν θα τον πιασουν. Γραφεις τωρα εσυ οτι οδηγησες ενα ξεκλειδωμενο (υποθετω εννοεις οτι δεν σταματα την υποβοηθηση στα 25 χλμ) αρα παλι παρανομο και το λεμε ετσι ελαφρια τη καρδια. Ετσι τοσο χαλαροι ειμαστε με την παρανομια??? Για να μην υπαρχει παρεξηγηση τα ηλεκτρικα δεν ειναι τα αγαπημενα μου (ειδικα οταν μου λενε οτι το πηρα για να μην πληρωνω τελη κυκλοφοριας (22 ολοκληρα ευω δλδ)) αλλα ΟΚ μπορω να καταλαβω γιατι τα παιρνουν καποιοι αλλα απο αυτο μεχρι το οτι οδηγω κατι τελειως παρανομο και πολυ πιθανο και επικινδυνο και καμαρωνω κιολας εχει μεγαλη διαφορα.

Με το "απλα πηγαινεις πιο γρηγορα" απλα γελαω. 

Αναντα
Απών/απούσα

1. Την αποψη μου εκφραζω, η δικη σου μπορει να ειναι πως ο,τι καλλιτερο ειναι το sukhoi su57. Εκφρασου ελευθερα.... Και να σκεφτω τι? Μη τυχον ο κκτσολ δυσαρεστηθει?

2. Μου αρεσει η παρανομια, εννιοτε στο ποδηλατο περναω και με κοκκινο.  Απλα μην το πεις στη μαμα μου.

3. Να γελας, ειναι υγιες για σενα και αν το κανεις καλα ειναι ΚΑΙ μεταδοτικο!

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Αναντα wrote:

1. Την αποψη μου εκφραζω, η δικη σου μπορει να ειναι πως ο,τι καλλιτερο ειναι το sukhoi su57. Εκφρασου ελευθερα.... Και να σκεφτω τι? Μη τυχον ο κκτσολ δυσαρεστηθει?

αντι να σκεφτεις μη τυχον και δυσαρεστηθω (που σιγα μην δυσαρεστηθω απο μια αποψη στο ιντερνετ) δεν θα ηταν καλυτερα να αναλυσεις τα επιχειρηματα που υποστηριζουν την αποψη σου??? Υποθετω εχεις καποια επιχειρηματα.

Αναντα
Απών/απούσα

kktsol wrote:

 

Αναντα wrote:

 

1. Την αποψη μου εκφραζω, η δικη σου μπορει να ειναι πως ο,τι καλλιτερο ειναι το sukhoi su57. Εκφρασου ελευθερα.... Και να σκεφτω τι? Μη τυχον ο κκτσολ δυσαρεστηθει?

 

αντι να σκεφτεις μη τυχον και δυσαρεστηθω (που σιγα μην δυσαρεστηθω απο μια αποψη στο ιντερνετ) δεν θα ηταν καλυτερα να αναλυσεις τα επιχειρηματα που υποστηριζουν την αποψη σου??? Υποθετω εχεις καποια επιχειρηματα.

 

 

Εσυ εχεις επιχειρηματα γιατι σου αρεσει το παστιτσιο? Και ακομα κι αν εχεις, τι αξια εχουν? Αυτο που μετραει ειναι αν σου αρεσει να το τρως. Εγω προσωπικα στο ηλεκτρικο που εκανα βολτα και σουπερμαν εννοιωσα και την γυμναστικη μου εκανα. Λογικη θεμελιωση στα γουστα δεν υφισταται. 

freestyler
Απών/απούσα

Πιστεύω ότι όποιος δεν έχει δοκιμάσει κάτι τέτοιο και κρίνει, κρίνει λανθασμένα.. Κι αν δεν θέλεις να είσαι παράνομος απλά δοκίμασε κάποιο στα 250w... Κι άσε εμάς να κυλιομαστε στην παρανομία ... Να πω πάντως ότι με τα 19 κιλά που είναι τώρα και μετά την εξασθένηση της μπαταρίας,εξακολουθεί να είναι ποδηλατο,δεν το παρατάς στο χαντάκι ...

freestyler
Απών/απούσα

Χρόνια πολλά σε όλους!

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Αναντα wrote:

 

kktsol wrote:

 

 

Αναντα wrote:

 

1. Την αποψη μου εκφραζω, η δικη σου μπορει να ειναι πως ο,τι καλλιτερο ειναι το sukhoi su57. Εκφρασου ελευθερα.... Και να σκεφτω τι? Μη τυχον ο κκτσολ δυσαρεστηθει?

 

αντι να σκεφτεις μη τυχον και δυσαρεστηθω (που σιγα μην δυσαρεστηθω απο μια αποψη στο ιντερνετ) δεν θα ηταν καλυτερα να αναλυσεις τα επιχειρηματα που υποστηριζουν την αποψη σου??? Υποθετω εχεις καποια επιχειρηματα.

 

 

 

 

Εσυ εχεις επιχειρηματα γιατι σου αρεσει το παστιτσιο? Και ακομα κι αν εχεις, τι αξια εχουν? Αυτο που μετραει ειναι αν σου αρεσει να το τρως. Εγω προσωπικα στο ηλεκτρικο που εκανα βολτα και σουπερμαν εννοιωσα και την γυμναστικη μου εκανα. Λογικη θεμελιωση στα γουστα δεν υφισταται. 

Εχεις καταλαβει οτι η διαφωνια μου ειναι στην προταση σου "Τα ηλεκτρικα ποδηλατα ειναι ο,τι καλλιτερο εχει προσφερει η συγχρονη τεχνολογια στο θεμα της μετακινησης. " και οχι στο εαν σου αρεσε ή οχι?? Για το εαν σου αρεσε ή οχι δεν μου πεφτει λογος και οπως γραφεις και εσυ ειναι θεμα γουστου. Αλλα απο εκει μεχρι την δηλωση οτι ειναι οτι καλυτερο εχει να προσφερει η συγχρονη τεχνολογια στο θεμα της μετακινησης (που εκει ειναι η διαφωνια μου) ειναι τελειως αλλο πραγμα.  

contact