Μετατροπή σε ηλεκτρικό με κιτ υποβοήθησης

15 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
freestyler
Απών/απούσα

Καλησπέρα σας! Μετά από καιρό επανέρχομαι στο άθλημα και στο φόρουμ...έχω ενα ποδήλατο τρεκινγκ και το θέμα που αντιμετωπίζω είναι ότι μένω σε νέο σπιτι με τρελές ανηφόρες πράγμα που με έχει κάνει να το εγκαταλείψω το άθλημα... Σκεφτόμουν λοιπόν μήπως έβαζα κάποιο κιτ να το μετατρέψω σε ηλεκτρικό ώστε να μπορώ να ξεπερνάω τα εμπόδια αυτά πιο εύκολα και να μπορούσα να κυκλοφόρω στο υπόλοιπο νησί χωρίς δικαιολογίες... Αυτό που είχα δει είναι ένα κιτ με μοτέρ που μπαίνει στην πίσω ρόδα και είναι 500w με 36v μπαταρία στα 650€ περίπου...μου άρεσε επίσης και ένα άλλο με μοτέρ στην μεσαία τριβή που κάνει όμως τα διπλά και βάλε... Είμαι 75 κιλά, 40ετων, και δεν ξέρω τι ακριβώς πρέπει να ψάξω και τι είναι για μένα... Σορρυ αν δεν έβαλα το ποστ στο σωστό θέμα αλλά δεν βρήκα κάπου κάτι αντίστοιχο... Ασ μεταφερθεί όπου πρέπει... Ευχαριστώ για το χρόνο σας! 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

Οπως έχω αναφέρει και παλιά δεν πολυ αξίζει η μετατροπή . Οι μπαταρίες κοστίζουν (για βάθος χρόνου)  σε περίπτωση θέματος η αλλαγή μοτερ είναι δύσκολη (κοστος τροχού , εγγύηση εαν υπάρχει  ) . Το ποδήλατο "δυσκολεύετε" και μπορεί νασε βγάλει προβλήματα . Ανεβαίνει το βάρος .

Απο την αλλη ακόμα και ενα 50ρι παπί θα σου βγάλει αβίαστα τα χιλιόμετρα που θες .Δεν ειναι το ίδιο αλλα σαν λύση εχει επρισσότερα θετικά . Μακάρι να σου πρωτεινα κάτι καλύτερο  αλλα είναι δύσκολο θέμα 

Επίσης μεγάλη προσοχή στα κιτ , πολλά είναι ΟΕΜ κινέζικα που απλά βαράνε στην τιμή (κ η αξιοπιστία τους ειναι μικρή )

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

freestyler wrote:
...έχω ενα ποδήλατο τρεκινγκ και το θέμα που αντιμετωπίζω είναι ότι μένω σε νέο σπιτι με τρελές ανηφόρες πράγμα που με έχει κάνει να το εγκαταλείψω το άθλημα...

νομίζω ότι θα "παντρευτείς" πολλά περισσότερα προβλήματα από όσα νομίζεις ότι θα λύσεις.... τα κιτ κρύβουν πολλά θεματάκια, είτε ηλεκτροκίνητα είτε βενζινοκίνητα....

Αυτό που θέλεις είναι απλά μικρότερο μικρό_γρανάζι_μπροστά (βρες κανα 22αρι από ΜΤΒ) ΚΑΙ μεγαλύτερο ΜΕΓΑΛΟ_γρανάζι_πίσω (βρες καμιά κασέτα με 36άρι ή και μεγαλύτερο γρανάζι).....

Με τόσο μαλακές σχέσεις, η ανηφόρα θα βγαίνει άνετα. Με τον καιρό θα σφίξεις. Και οι ιδέες για ηλεκτρήλατα θα σου φαίνονται αστείες.....

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

χμμμ

εγώ πάλι πιστεύω πως βάζοντας κιτ μετατροπής παρατάς το άθλημα

γιατί το επόμενο βήμα είναι να πάρεις μία βέσπα

αν θέλεις να μην παρατήσεις το άθλημα

με τα 650 ευρό παίρνεις κάτι τέτοιο

https://www.merida-bikes.com/en_int/bikes/road-fitne...

και με λίγη προπόνηση θα βγάζεις όλες τις ανηφόρες

από εκεί και πέρα μπορείς να ξεκινήσεις με το ήδη υπάρχον ποδήλατο

και να δεις αν βελτιώνετε η κατάσταση

φούσκοσε τα λάστιχα σου στο max που παίρνει

στο πλάι θα δεις πόσα psi παίρνει

και στην χειρότερη αν δεις ότι κάποιες ανηφόρες δεν της βγάζεις κατεβένεις και περπατάς

η καρδιά σου το έχει ανάγκη

νησί λες

οπότε μιλάμε για μικρές ανηφόρες (σε διάρκεια)

 

freestyler
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολυ για την γνωμη σας! Εχω μηχανή δεν ειναι αυτο το θεμα...εχω δοκιμασει να την αντικαταστησω μονιμα με το ποδηλατο μου, αλλα ειδα οτι δεν γίνεται... Νησι ειναι, ολο ανηφορες και κατηφόρες ειναι. Στην Καρδίτσα για παραδειγμα που εχω δοκιμασει,ειναι μια χαρα, δεν χρειάζεσαι τιποτα αλλο για να κινείσαι... Πριν μερικες μέρες πηρα για βολτα ενα hibike που έχει ο γείτονας μου... Ο τύπος ειναι 55αρης και κυκλοφορει ολο μ αυτο. Το έκανα λοιπόν βολτα και εμεινα πολυ ευχαριστημένος.πηγα μια μεγάλη βόλτα και γυρισα κουρασμένος αλλα οχι λιωμα... Οταν θες να συνδυασεις την ασκηση με τις δουλειές πιστευω δεν θελεις να γινεσαι λιωμα... Δε θελω να με πηγαινει μονο του,θελω να κανω ποδηλατο με οση ευχαρίστηση προσφέρει αυτο και ταυτόχρονα στα δυσκολα κομμάτια να βοηθαει. Μαλλον ομως απ οτι καταλαβαίνω το κιτ μεσαίας τριβής ειναι μονόδρομος... 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

τώρα μιλάς για το μηχανάκι σου?
 

freestyler
Απών/απούσα

Όχι μιλάω για το ποδήλατο μου. Ρε ξεκολληστε πια, όπως αλλάζετε μια κασέτα με μεγαλύτερο γρανάζι, όπως βάζετε λαστιχα λεπτά,αυτά τα κάνετε όλα για να ελαφρυνετε το πετάλι. Αν ήταν θα είχαμε ένα μονοταχυτο και θα αυτόμαστιγωνομαστε κάθε μέρα γιατι αυτό θα σημαινε πραγματικό ποδήλατο.... Έτσι κι εγώ θέλω να ελαφρυνω το πετάλι μου, και να κάνω τις διαδρομές μου πιο εύκολες, μεγαλύτερες και περισσότερες.Εγραψα εδώ μήπως κάποιος είχε εμπειρία από κάποιο κιτ και ήξερε κάποια πράγματα. το ποδηλατικό φόρουμ δεν αντιπροσωπεύει σε κάποια γωνίτσα του αυτή την κατηγορία? 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ναι μόνο που όταν αλλάζεις γρανάζι

πάλι θέλει να πέρνει δύνάμη μόνο από το πόδι

όταν η δύναμε δεν έρχετε από το πόδι τότε μιλάμε για κάτι άλλο

και όχι για ΠΟΔΗλατο

 

nemas
Απών/απούσα

Θα σε βοηθήσει αρκετά να το κάνεις , απλά να ξέρεις τα παρακάτω μέχρι 250w είναι νόμιμο στην χώρα μας είναι +11 κιλά το βάρος και τα κιτ είναι αρκετά αξιόπιστα. Μην ξεχνάς ότι παραμένει ποδήλατο θέλει πετάλι δεν πάει μόνο του, μπορεί να πάει αλλα δεν κρατάει η μπαταρία πολύ.  

Doud
Εικόνα Doud
Απών/απούσα

Μάλλον δεν ανακαλύπτω την Αμερική, αλλά εκτιμώ ότι το θέμα ηλεκτρικά υποβοηθούμενο ποδήλατο είναι λίγο παρεξηγημένο. Το επιχείρημα ημών των "ακραιφνών" ποδηλατών είναι πάνω κάτω το εξής: αφού θα έιναι ποδήλατο εν τέλει, θα είναι αρκετά ακριβό για ποδήλατο, ίσως αναξιόπιστο, προσθέτει βάρος, γιατί δεν κάνεις ποδήλατο κανονικό; Θεωρώ ότι ξεχνάμε το κοινό στο οποίο απευθύνεται το συγκεκριμένο όχημα. Για έναν επίδοξο αναβατη ηλεκτρικού το δίλημμα δεν είναι τόσο μεταξύ ποδηλάτου και ηλεκτρικού ποδηλάτου, όσο μεταξύ ηλεκτρικού ποδηλάτου και μοτό, αυτοκινήτου ή ΜΜΜ (στην καλύτερη). Και αυτό εκτιμώ ότι ισχύει ασχέτως ικανοτήτων του αναβάτη. Κακά τα ψέματα, αν θέλει κάποιος να πηγαίνει κάθε μέρα ή πολύ συχνά μεγάλες διαδρομές για δουλειές-ψώνια-ότιθέλει, δύσκολα αποφασίζει ποδήλατο. Θέλει πολύ εξοικείωση με τον ιδρώτα.. Καλό θα ήταν να το κάναμε όλοι, αλλά δεν.. Υπό αυτή την οπτική, μου φαίνεται μιά χαρά λύση. Έχει πάρει δε το αυτί μου και για την Speen, ελληνική εταιρεία που ανακατεύεται στο θέμα με καλές κριτικές.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

μιας και ανέφερες την haibike   ελπίζω να μην δοκίμασες κάποιο ΜΤΒ μοντέλο , θεωρητικά θες κάτι για ασφαλτο απο οτι καταλαβαίνω .

τα κακά   που εχουν τα  κιτ εχουν αναφερθεί , πρέπει να καταλαβουμε οτι χρειαζονται γνώσεις που δεν υπάρχουν εύκολα Ελλάδα τουλάχιστον με μια εταιρία ηλεκτρικών ελπίζεις σε κάποια βοηθεια . Το ερώτημα είναι ποσο εύκολα κλείνει η σε γράφει  μια εταιρία  οταν την χρειαστείς .  

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

freestyler wrote:

Όχι μιλάω για το ποδήλατο μου. Ρε ξεκολληστε πια, όπως αλλάζετε μια κασέτα με μεγαλύτερο γρανάζι, όπως βάζετε λαστιχα λεπτά,αυτά τα κάνετε όλα για να ελαφρυνετε το πετάλι. Αν ήταν θα είχαμε ένα μονοταχυτο και θα αυτόμαστιγωνομαστε κάθε μέρα γιατι αυτό θα σημαινε πραγματικό ποδήλατο.... Έτσι κι εγώ θέλω να ελαφρυνω το πετάλι μου, και να κάνω τις διαδρομές μου πιο εύκολες, μεγαλύτερες και περισσότερες.Εγραψα εδώ μήπως κάποιος είχε εμπειρία από κάποιο κιτ και ήξερε κάποια πράγματα. το ποδηλατικό φόρουμ δεν αντιπροσωπεύει σε κάποια γωνίτσα του αυτή την κατηγορία? 

Εδω στα bold ειναι το βασικοτερο λαθος που κανουν ολοι που νομιζουν οτι βρηκανε την λυση στο ηλεκτρικο. Θα δωσεις καποια χρηματα για να εχεις πιο ευκολο πεταλι (πεταλι με υποβοηθηση να το πω εγω) για να κανεις μεγαλυτερες διαδρομες και μετα θα ανακαλυψεις οτι τελικα το μονο που εκανες ειναι να βαλεις ενα μεγαλο περιορισμο στις αποστασεις που διανυεις. Οταν στα επωνυμα κιτ (πιο ακριβα απο αυτο που ειπες αλλα πιο αξιοπιστα) η αυτονομια (οσο ειναι καινουργια η μπαταρια) ειναι απο 40 εως 60 χλμ και εξαρτωνται παρα πολυ απο την υποβοηθηση που τελικα θα χρησιμοποιεις. Αρα οσο η μπαταρια σου ειναι καινουργια τοτε η βολτα σου περιοριζεται στα 50 χλμ (τραβηγμενα) και  μετα πρεπει να ξαναφορτισεις. Σε πιο επωνυμα (συνηθως σε ολοκληρωμενα ποδηλατα δεν μπαινουν σε κιτακια) η θεωρητικη αυτονομια μεγαλωνει (τονιζω το θεωρητικη) αλλα το κοστος ανεβαινει δυσαναλογα και υπαρχει ενα θεματακι που συνηθως δεν αναφερεται (After 1000 charges: retains 60% of max charge- Αυτο ειναι απο τα επισημα specs του shimano steps, δλδ η μπαταρια χανει γρηγορα την ισχυ της και μιλαμε για ενα απο τα καλυτερα που κυκλοφορουν σημερα). Εσυ μιλας και για κιτακι που δεν ειναι καν στο επιπεδο αυτο. Δεν αναφερομαι καν σε θεματα τοποθετησης, φρενων, αλλαγη κατανομης βαρους κτλ κτλ. 

Και να εξηγησω και κατι πανω σε αυτο που λετε ολοι (μα και εσεις βαζετε κασετες, λεπτα λαστιχα κτλ κτλ για να ελαφρυνετε το πεταλι). Πρωτον δεν γινονται ολες οι αλλαγες για να ελαφρυνουμε το πεταλια αλλα για να βελτιωσουμε την χρηση εκει που κρινουμε οτι υστερει. (μπορει να ειναι αλλαγες για καλυτερη κατευθηντικοτητα). Και δευτερον και πιο σημαντικο. Καμμια απο αυτες τις αλλαγες δεν θετει περιορισμο στην αποσταση που θα κανουμε αναλογα με την φορτιση. Δυστυχως με την σημερινη τεχνολογια αυτο που λες (να κανω τις διαδρομες μου πιο ευκολες (θα ειναι πιο ευκολες), μεγαλυτερες (δυστυχως εδω θα περιοριζεσαι απο την αυτονομια σου αρα δεν  θα ειναι πολυ μεγαλυτερες μπορει να ειναι και μικροτερες αναλογα με το ποσο μεγαλες ειναι οι διαδρομες που κανεις τωρα) και περισσοτερες (εδω και εαν περιοριζεσαι αφου το οριο που εχεις ειναι ενας ορισμενος αριθμος χλμ (μικρος) και μετα πρεπει να περιμενεις απο 2,5 εως 5 ωρες για να ξαναφορτισεις). 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

kktsol wrote:
... Οταν στα επωνυμα κιτ (πιο ακριβα απο αυτο που ειπες αλλα πιο αξιοπιστα) η αυτονομια (οσο ειναι καινουργια η μπαταρια) ειναι απο 40 εως 60 χλμ και εξαρτωνται παρα πολυ απο την υποβοηθηση που τελικα θα χρησιμοποιεις. Αρα οσο η μπαταρια σου ειναι καινουργια τοτε η βολτα σου περιοριζεται στα 50 χλμ (τραβηγμενα) και  μετα πρεπει να ξαναφορτισεις......

Αν η μπαταρία, φουλ φορτισμένη και ολοκαίνουγια, και με πολύ οικονομική χρήση, σου βγάζει αυτονομία 50χλμ, αυτό σημαίνει ότι μπορείς να πας βόλτα μέχρι 25 χλμ μακρυά, γιατί  ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΚΕΊ ΠΕΡΑ ΜΑΚΡΥΑ...... εκτός αν εννοείς ότι στο άκρο της διαδρομής, σε περιμένει ΙΧ να σε φορτώσει να σε γυρίσει....!!!!!

Οπότε φτάνουμε στο ερώτημα. Για βόλτα 25χλμ+25χλμ, χρειάζεσαι τελικά μπαταρία και πανάκριβο / ΠΑΝΒΑΡΥ ηλεκτρικό κιτ?

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Μά πόσο κάνει ρε παιδιά ένα τέτοιο;
Αξίζει κατ' αρχάς οικονομικά;
Τι διαφορά έχει από παπί; Νομίζω ότι δεν έχει και πολύ μεγάλη.
...
Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα.
Το θέμα είναι τι έχουμε να προτείνουμε σε ανθρώπους που:
1. έχουν πολύ πολύ καιρό να κάνουν πετάλι,
2. φοβούνται το δρόμο,
3. δεν μπορούν να αντέξουν το ανέβασμα στο Σεΐχ Σου η στον Λυκαβηττό (πχ), και
4. παράλληλα θέλουν να κάνουν και λιγάκι ποδήλατο για να αρχίσουν λίγο να γυμνάζονται.
...
Εδώ υπάρχουν δύο απαντήσεις:
1. Το ποδήλατο με Ηλ. Υποβοήθηση που έχει όοοοολα τα παραπάνω μειονεκτήματα που παρατίθενται στις απο πάνω απαντήσεις.
ή
2. Να αναλύσουν το πρόβλημά τους:
      Να αρχίσουν να λένε δηλ. ότι:
   α. Άλλο το ότι είμαι αγύμναστος και άλλο ότι χρειάζομαι υποβοήθηση.
   β. Άλλο "φοβάμαι το δρόμο με το ποδήλατο" κι άλλο "δεν φοβάμαι γιατί είναι ηλεκτρικό",
      Διότι πολύ απλά είναι το ίδιο. Εννοώ ότι τον δρόμο πρέπει κανείς να τον φοβάται και να τον σέβεται με ό,τι όχημα κι αν κυκλοφορεί σ' αυτόν.
   γ. Άλλο "κάνω ποδήλατο" κι άλλο ανεβαίνω χοντρές ανηφόρες όντας αγύμναστος.
   δ. Άλλο "θέλω να κάνω ποδήλατο για να γυμνάζομαι " κι άλλο "αρχίζω σιγά σιγά και με το μαλακό, πάω σε ποδηλατοβόλτες με παρέα, μαθαίνω σιγά σιγά  - διότι είμαι αγύμναστος και αρχάριος - και σε λιγάκι θα είμαι έτοιμος για μεγαλύτερες διαδρομές".

Άρα γιατί να πάρει κάποιος Ηλ. Υποβοήθηση;

1. Μα για να καλύψει "μαγικά" και "με τη μία" όλα τα παραπάνω, διότι δεν μπορεί / δεν θέλει / δεν αντέχει να περιμένει πότε το σώμα του θα είναι έτοιμο και νιώθει την ανάγκη να τα κάνει / να τα προλάβει όλα με τη μία, διότι χρόνος δεν υπάρχει.
2. Επίσης για να ανεβαίνει σε άγριες ανηφόρες πολύ γρήγορα και άκοπα και να τις κατεβαίνει μετά με ένα πολύ πιο βαρύ ποδήλατο (μιλάω για ΜΤΒ με Ηλ. Υπ.) [κι αν μείνει από μπαταρία εκεί πάνω τι θα κάνει; Άγνωστο.]
3. Επίσης διότι δεν θέλει να κάνει μεγάλες βόλτες αλλά μέχρι 4-5 χλμ το πολύ και του αρέσει να τον πηγαίνει το ποδήλατό του ή τελος πάντων να τον υποβοηθά και μέχρι εκεί. Όχι για παραπάνω.
Αν είναι έτσι και γνωρίζει καί όλους τους υπόλοιπους περιορισμούς (κόστος, βάρος, εμβέλεια χιλιομέτρων, σέρβις, όριο ηλικίας μπαταρίας, αντοχή μοτέρ κλπ) ΟΚ.
Σεβαστό. 
...
Για όλα τα υπόλοιπα όμως είναι καλύτερα να μην πάρει.
Και ιδίως να μην πάρει μόνο και μόνο επειδή είναι (υποτίθεται) μόδα.

panoss
Απών/απούσα

Ο μόνος τρόπος να μάθεις αν σου κάνει το ηλεκτρικό είναι να πάρεις ένα και να δοκιμάσεις. Πάντως έχω δει κάμποσες φορές στο δρόμο ηλεκτρικά, καλή φάση! (φαινομενικά τουλάχιστον)