Βόλτα για αρχάριους

Μια από τις πρώτες οικογενειακές βόλτες...

Λαμβάνοντας υπόψη την απειρία της συμβίας μου σε σχέση με το ποδήλατο (πρακτικά δεν είχε κάνει ποτέ πάνω από 1 - 2 km διαδρομή), αλλά και τη μικρή ηλικία των παιδιών (γιος 9, κόρη 6 1/2) έψαχνα μια "ήπια εισαγωγή". Χθες λοιπόν φόρτωσα 4 ποδήλατα στο αυτοκίνητο (μη με ρωτήσετε πώς τα κατάφερα - μου πήρε περίπου 20 λεπτά δοκιμών για να βρω τον κατάλληλο συνδυασμό τοποθέτησης στη σχάρα και στο χώρο αποσκευών!) και ... ξεκίνησα.

Κατέληξα στην είσοδο της μαρίνας που είναι δίπλα στο ΣΕΦ, όπου αφήσαμε το αυτοκίνητο και αρχίσαμε την οικογενειακή περιπλάνηση! Η βόλτα ήταν υπέροχη. Δροσερό, θαλασσινό αεράκι, άπλα. ασφάλεια, χάζι σε ιστιοπλοϊκά σκάφη, και άλλα πολλά και ευχάριστα! Είχαμε και παρέα, κάθε είδους ποδηλάτες και δρομείς!

Δε θέλαμε να φύγουμε! Περάσαμε πολύ ωραία! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα για αρχάριους! Κινηθήκαμε ανάμεσα στο ΣΕΦ, στο γήπεδο του beach-volley, τη μαρίνα και τους γύρω χώρους. Επιστρέψαμε χαρούμενοι και ικανοποιημένοι από ένα όμορφο απογευματινό περίπατο. Πιστέψτε με, πολύ καλύτερο από την καφετέρια με την κοντινή παιδική χαρά (όσοι γονείς, νομίζω θα με καταλάβουν!)

Categories:
Αξιολόγηση:
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0 ψήφοι
skywalker
Απών/απούσα

Απλά προσοχή στο δρόμο ανάμεσα στο beach volley και το ΣΕΦ. Τρέχουν εκεί και καμιά φορά κάνουν και κόντρες το βράδυ.

Το διαπίστωσα!

Alkis

Έχεις δοκιμάσει τα βασιλικά ανάκτορα στο Τατόι ;
Επίσης καλά για ποδήλατο (έχει λίγο ανηφόρα κατηφόρα αλλά όχι πολλά πράγματα).

Απών/απούσα

Επειδή τα έχω στο πλάνο, αλλά δεν έχω πάει ακόμα:
Με trekking off-road ποδήλατο (Ideal Megisto) και αναβάτη 95 kgr (εγώ είμαι αυτός!), πώς τα βλέπετε τα πράγματα; Θα αντέξει ή θα το διαλύσω; Τι είδους έδαφος έχει; Μέχρι τώρα, στο πατημένο χώμα και το ψιλό χαλίκι (όπου έχω δοκιμάσει) είμαι ΟΚ.

Alkis
Απών/απούσα

Έχει μονοπάτια με πατημένο χώμα και άλλα που δεν είναι και τόσο πατημένο.
Δεν νομίζω όμως ότι θα έχεις πρόβλημα με το Megisto.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Αν μείνεις σε μονοπάτι ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα. Την πρώτη φορά ανεβήκαμε με τη γυναίκα μου με αντίστοιχα ποδήλατα Τρεκκιν. Ναι έχει ανηφορίτσα, αλλά, ναι έχεις ταχύτητες και μπόλικες μάλιστα.

Ακόμα καλύτερη λύση, για να πάρεις και τα παιδιά μαζί (όλη η οικογένεια με ποδήλατα) προτείνω να επισκεφτείς το Πάρκο Τρίτση (κάποιοι το αναφέρουν ως πάρκο της Βασίλισσας?). Πιο φλατ κατάσταση, ωραία διαδρομή, χώμα πατημένο, ποταμάκι (ελπίζω να μην το έχουν βρωμίσει ΚΙΑΛΛΟ), πάρκιν για το ΙΧ και γενικά υποδομή για οικογενειακή βόλτα.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Η μάλλον, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, πιθανά προβλήματα στο Τατόι:
- σκασμένη σαμπρέλα, ηλίαση / εγκάυματα από ήλιο, αφυδατωση λόγω ζέστης και άσκησης.
Με λίγη προσοχή και εξοπλισμό είσαι μια χαρά.
Επίσης προσοχή σε μηχανόβιους (αν και σπάνιο, και τους ακούς από μακρυά) που κάνουν τα ΤΡΕΛΛΑ τους.
Αν σου άρεσε η ποηλασία στην άσφαλτο / Φάληρο, θα ξετρελαθείς στη φύση.

Απών/απούσα

OK, τώρα έχω δυο καλές προτάσεις! Θα τις τιμήσω και τις δύο. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες alkis και RockaRolla. Μόλις επιστρέψω, θα μοιραστώ εντυπώσεις!

Τα παιδιά θα είναι μαζί μας, οπότε θα πάω προετοιμασμένος (αντηλιακά, νερό, κλπ.)!

Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια