Ενάντια στην κουλτούρα του αυτοκινήτου

Είπαν για το αυτoκίνητο

Βρώμικο από την κούνια στον τάφο

Χρονική μόλυνση

Η Κοινωνική Ιδεολογία του Αυτοκινήτου του Andre Gorz

Το υψηλό κόστος του δωρεάν πάρκινγκ

Κοινωνική Τάξη και Κίνηση

Περιβαλλοντικές επιπτώσεις του αυτοκινήτου...

Η ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ! (Ποδηλάτες/ισσες Πάτρας)

Στατιστικά τροχαίων 1996-2005 στην Ελλάδα από την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία. 19.000 νεκροί, 33.995 βαριά τραυματισμένοι, 240.743 ελαφρά.

Ο μη-εορτασμός της Ευρωπαϊκής "Ημέρας χωρίς Αυτοκίνητο!" (Κείμενο του 2003)

Ποδήλατο - Αυτοκίνητο... Πώς να κερδίσεις στα σημεία!

Η πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα βιοκαύσιμα είναι ένα «λάθος»

Οι τιμές του καλαμποκιού οι ψηλότερες της δεκαετίας

Οι επιστήμονες προειδοποιούνε για τις εκπομπές των βιοκαυσίμων

Εναλλακτική ενέργεια: Διάτρητο περιβαλλοντικό άλλοθι

Τα βιοκαύσιμα δεν είναι αθώα

Η άλλη όψη των βιοκαυσίμων

Βιοκαύσιμα και μεταλλαγμένα

Δεν είναι πανάκεια τα βιοκαύσιμα

ΒΙΟΚΑΥΣΙMΑ : Λύτρωση, ή μια μεγαλύτερη απειλή;

ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ Περιβαλλοντικό και διατροφικό έγκλημα

Προσοχή στα βιοκαύσιμα

Επιτέλους! Μια λογική εξήγηση για την επικράτηση των αυτοκινήτων

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα
velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Ειδικότερα η χρησιμότητα τους φαντάζει απεριόριστη κυρίως όσο αφορά εμάς τους ποδηλάτες.
Το αυτόκίνητο γιατί ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ

Είπα να βγώ μια βόλτα με το ποδήλατο αλλά τι είδα και τα πήρα
http://www.youreporter.it/video_Ciclista_sposta_a_forza_auto_parcheggiata_sulla_ciclabile?refresh_ce-cp
Δεν χορταίνω να το βλέπω.

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

...........και το έκαναν.
Διάβαζα πριν καμιά δεκαριά μέρες πως το είχαν στα υπόψιν και 'να που τελικά το έκαναν.

Είμαι γάιδαρος παρκάρω όπου γουστάρω».

Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

Αν και κυρίως το αυτοκίνητό μου είναι σταθμευμένο, πρέπει (ανάγκη μετακίνησης της οικογένειας σε μεγάλες αποστάσεις γαρ) να του βάζω βενζίνη που και που.
Την τελευταία φορά διαπίστωσα πως στην απόδειξη αγοράς έγραφε ότι το κόστος του καυσίμου ήταν 7 ευρώ και 13 ευρώ ήταν οι φόροι!
Δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να πει κανείς για να πείσει τον οποιονδήποτε ώστε να το χρησιμοποιεί το ρημάδι όσο το δυνατόν λιγότερο!

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

http://s24.postimg.org/bdf67cz9h/ic_city_graph_via_mgmt_design.jpghttp://s9.postimg.org/xafe893nz/runs_on_fat_carlton_reid_flickr_500.jpg

Το 2014 η Ελληνική Στατιστική Αρχή κατέγραψε 8.038.597 οχήματα συνολικά στη χώρα. Από αυτά, 2.139.854 επιβατικά, 485.325 μοτοσικλέτες, 260.073 φορτηγά και 12.551 λεωφορεία κυκλοφορούν στην Αττική. Σύνολο, δηλαδή, 2,9 εκατομμύρια. Γύρω στα 100.000 αυτοκίνητα παρκάρουν καθημερινά στο κέντρο της Αθήνας και περίπου το ένα τρίτο εξ αυτών παράνομα.
http://www.lifo.gr/articles/athens_articles/83430

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

Γεια χαρά,

μήπως να μετωνουμάσουμε τούτο τ´όχημα σε «βενζινοκινητό»; Δεν κινεί αυτόματα, αλλά μόνον όταν βάλει κανείς ακριβά, βρομικά ύλη μέσα. Οι χρήστες του ντίζελ, ιδιαίτερα να προσέξουν, αφού είναι το μολυντικότερο.

Θυμάμαι μια συζήτηση με τη μητέρα: «Μαμά, το ήξερες ότι ο καυσαέριας μπαίνει κατευθείαν στα στόματα των μικρών;!» --- «Αλήθεια; Μα είναι δυνατόν;!»
Της απάντησα βεβαίως, αφού το ύψος ήταν το ίδιο.
Τρεις εβδομάδες μετά ανακοίνωσε περήφανη ότι στο εργάλειο της είχανε βάλει φίλτρο, και μου έδειξε την πράσινη πλακέτα απόδειξη. Πλήρης του έπαινου μπαίναμε για να κάνουμε εκδρομές.
Μας το χάρισε μετά τον θάνατό της: δεν πηγαίναμε συχνά, αφού προτιμάμε τη συγκοινωνία.

Συμπέρασμα: Κατά τη γνώμη μας, το τενεκές είναι κάτι πολυτελές, το όποιο είναι χρήσιμο όταν πάμε στα πεθερά για να κάνουμε τα ψώνια τους.

Σας εύχομαι κάθε καλό

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=816348

“Έχει γεμίσει η πόλη λαμαρίνες και δεν μπορούμε να κινούμαστε πλέον”

Λόγια υπερήλικα ποδηλάτη για το χάος των πόλεων όταν ανταμώσαμε, εγώ με τη μοτοσυκλέτα και αυτός με το ποδήλατό του, στο κέντρο της πόλης.

Ο κ. Ευστράτιος Τζαμπαλάτης είναι Αρχιτέκτονας | Φωτογράφος | Σχεδιαστής | Συγγραφέας

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

η μία και μοναδική λύση στο μποτιλιάρισμα του ΛΕΥΤΕΡΗ ΣΑΒΒΙΔΗ

Σας έχει τύχει (ρητορική ερώτησις) να βρίσκεστε κολλημένοι στην κίνηση με μια θάλασσα αυτοκινήτων μπροστά και την εύλογη απορία πως κάπου μπροστά έχει συμβεί κάποια καραμπόλα που εμποδίζει την κυκλοφορία; Εκεί που υπολογίζετε πόσα αυτοκίνητα μπορεί να έχουν εμπλακεί στο τροχαίο, ο δρόμος ανοίγει ως δια μαγείας και ξαφνικά η λεωφόρος ανοίγεται μπροστά.
Ο συγχρονισμός και όχι ο όγκος των αυτοκινήτων το πρόβλημα
http://news247.gr/eidiseis/life/life-guide/article4240654.ece/BINARY/w660/botiliarisma_1.jpg
Πάρτε για παράδειγμα τη διασταύρωση κόκκινου σηματοδότη. Αν οι οδηγοί κατόρθωναν να επιταχύνουν με τον ίδιο ρυθμό και στον ίδιο χρόνο, τότε περισσότερα αυτοκίνητα θα κατόρθωναν να περάσουν από το φανάρι στο χρόνο που αυτό έχει ανάψει πράσινο. Πόσο όμως ρεαλιστικός είναι ο στόχος να βάλεις μια σειρά από οδηγούς να ξεκινήσουν με το "ένα, με το δύο, με το τρία" χωρίς κάποιον να αφαιρεθεί, να καθυστερήσει και έτσι να "κολλήσει" η ροή; Από τη μία διασταύρωση, το "κόλλημα" μεταδίδεται στην επόμενη και πριν καλά, καλά το καταλάβετε μια ολόκληρη πόλη βρίσκεται μποτιλιαρισμένη.
http://news247.gr/eidiseis/life/life-guide/article4240655.ece/BINARY/w660/botiliarisma_2.jpg
Ο κανόνας λοιπόν αλλάζει: Όσο περισσότερες διασταυρώσεις, τόσο υψηλότερη απορρύθμιση του συγχρονισμού των οδηγών, με αποτέλεσμα να παίζεις "άρπα" με τα νεύρα σου μέσα στο αυτοκίνητο. Γι' αυτό εφευρέθηκαν οι λεωφόροι...

Λεωφόρος, ο παράδεισος της μη-κίνησης (Ή μήπως όχι;)

Αυτό ήταν εξ αρχής το σκεπτικό της λεωφόρου. Λιγότερες διασταυρώσεις, λιγότερα φανάρια, μόνο ανισόπεδοι κόμβοι και "λύθηκε το πρόβλημα". Χωρίς διασταυρώσεις, τα αυτοκίνητα διατηρούν μια ροή και έτσι η κατά το κοινώς λεγόμενο "κίνηση", που σημαίνει ακινησία εξαλείφεται.

Μμμ, αυτό στη θεωρία, γιατί στην πράξη, βγαίνοντας τα αυτοκίνητα από τη λεωφόρο θα πέσουν πάνω σε διασταυρώσεις, όπου υπάρχουν φανάρια, κάποιος οδηγός θα χάσει το συγχρονισμό του, θα αργήσει να αντιδράσει στο πράσινο φανάρι, οι υπόλοιποι θα κολλήσουν πίσω του και η ουρά θα φτάσει "βαθιά" μέσα στη λεωφόρο.
http://news247.gr/eidiseis/life/life-guide/article4240656.ece/BINARY/w660/botiliarisma_3.jpg
Ακόμη όμως και χωρίς το παραπάνω παράδειγμα, το μποτιλιάρισμα σε μια λεωφόρο ή σε έναν αυτοκινητόδρομο μπορεί να συμβεί και χωρίς διασταυρώσεις. Πάρτε για παράδειγμα μια οδό μιας κυκλοφορίας όπου τα αυτοκίνητα κινούνται ευλαβικά, με συγκεκριμένη ταχύτητα και ρυθμό και όλοι είναι ευτυχείς. Ώσπου κάποιο εμπόδιο - ας πούμε ένας πεζός - περνά το δρόμο. Ο πρώτος οδηγός κόβει ελαφρά, εκείνος που ακολουθεί δεν αντιλαμβάνεται αμέσως την "ανωμαλία" στην κίνηση και έτσι φρενάρει ακόμη περισσότερο, με την αλυσίδα να συνεχίζει ώσπου κάποιο όχημα να σταματήσει να κινείται εντελώς. Και έτσι, τα αυτοκίνητα που κινούνται στη λεωφόρο αναγκάζονται να σταματήσουν, σε ένα φαινόμενο που μπορεί να κληθεί και "διασταύρωση φάντασμα".

Η διασταύρωση φάντασμα, που "ακινητοποιεί" τις λεωφόρους

Αυτό συμβαίνει κάθε φορά που βρίσκεστε στην Εθνική ακινητοποιημένοι πιστεύοντας πως κάτι έχει κλείσει το δρόμο, όταν ξαφνικά η κίνηση διαλύει και τα αυτοκίνητα κινούνται κανονικά. Φανταστείτε μια σειρά από αυτοκίνητα να κινούνται αέναα σε δακτύλιο. Ένα και μόνο αυτοκίνητο να μειώσει ταχύτητα, θα προκαλέσει δυσλειτουργία στην κίνηση όλων των οχημάτων, κυκλοφοριακή ζημιά που μπορεί να κρατήσει για πάντα.
http://news247.gr/eidiseis/life/life-guide/article4240657.ece/BINARY/w660/botiliarisma_4.jpg
Με αυτό κατά νου, αντιλαμβάνεστε πως μια απότομη αλλαγή λωρίδας ή λωρίδων από έναν οδηγό, είναι αρκετή για να ξεκινήσει το γαϊτανάκι, προκαλώντας έλλειψη συγχρονισμού και μποτιλιάρισμα που μπορεί να διαρκέσει για ώρες. Κι όλα αυτά, ως αποτέλεσμα ενός και μόνο αυτοκινήτου. Φανταστείτε τώρα, πόσοι οδηγοί μπαίνουν στον πειρασμό να "κόψουν" τα διερχόμενα οχήματα για να αλλάξουν λωρίδα, να βγουν αιφνιδίως από τον αυτοκινητόδρομο και πάει λέγοντας και θα καταλάβετε γιατί προκύπτει κυκλοφοριακό χάος.

Γίνε καλύτερος οδηγός, μείωσε το μποτιλιάρισμα

Κι όμως μπορεί να αλλάξει όλη αυτή η εκνευριστική κατάσταση. Πως; Με το να αλλάξουμε όλοι οδηγική συμπεριφορά. Ο στόχος του ενσυνείδητου ανθρώπου πίσω από το τιμόνι είναι να διατηρεί όσο γίνεται πιο σταθερή ταχύτητα και κυρίως να τηρεί ίσες και επαρκείς αποστάσεις από το προπορευόμενο όχημα και εκείνο που τον ακολουθεί. Κάθε φορά που "κολλάς" πίσω από τον προπορευόμενο οδηγό, δεν θέτεις απλά τον εαυτό σου σε κίνδυνο, αλλά βάζεις και υποψηφιότητα να είσαι εσύ ο υπαίτιος του φαινομένου που περιγράψαμε παραπάνω, προκαλώντας μποτιλιάρισμα για αρκετή ώρα μετά το απρόσμενο φρενάρισμα.
http://news247.gr/eidiseis/life/life-guide/article4240658.ece/BINARY/w660/botiliarisma_5.jpg
Να θυμάστε: "Πάντα στη μέση"! Με τον τρόπο αυτό διατηρεί κανείς το πλεονέκτημα του χρόνου σε περίπτωση που το προπορευόμενο όχημα μειώσει απότομα ταχύτητα, ενώ προσφέρει το ίδιο "δώρο" και στο όχημα που ακολουθεί. Αυτός ο κανόνας θα βοηθήσει όλα τα οχήματα να έχουν καλύτερη αντίδραση σε κάτι απρόσμενο, να μην φρενάρουν περισσότερο από όσο πρέπει και έτσι να μειώνουν τις συνέπειες του φαινομένου του "σηματοδότη φάντασμα" σημαντικά. Και εδώ έχετε τη λύση που ψάχνετε. Οδηγική παιδεία, προσοχή στο δρόμο και σωστές αντιδράσεις στο απρόσμενο. Πιο απλά, τηρείτε τις αποστάσεις! Αν σε αυτό προσθέσεις την καλύτερη συμπεριφορά στην αλλαγή λωρίδας, με τρόπο που να μην αναγκάζει τους υπολοίπους να κόψουν ταχύτητα, τότε ναι "βρήκες" τη λύση στο μποτιλιάρισμα.

Ποιον κοροϊδεύουμε;

Σε μια ιδανική κοινωνία, με αψεγάδιαστους ανθρώπους και ακόμη πιο αμέμπτου οδηγικής ηθικής οδηγούς, το παραπάνω θα ήταν αρκετό για να διαγραφεί η λέξη κυκλοφοριακό πρόβλημα από το λεξικό (και να μην την μπερδεύουμε με το κυκλοφορικό). Αν όμως θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές, τότε μάλλον θα πρέπει να παραδεχτούμε πως δεν θα φτάσουμε ποτέ σε αυτή την άγια μέρα.

Αυτό που δεν μπορεί να φέρει όμως η πειθαρχία σε ένα ανθρώπινο ον, λατρεμένο για τις δεκάδες αδυναμίες του, μπορεί να το λύσει η τεχνολογία. Ένα σύστημα που βγάζει τον προβληματικό παράγοντα και έτσι λύνει την εξίσωση. Ποιος είναι το πρόβλημα; Μα φυσικά (και εδώ το εννοούμε το φυσικά, είναι στη φύση μας να κάνουμε λάθη), ο άνθρωπος. Οχήματα που κινούνται αυτόματα όμως μπορούν να κρατήσουν αποστάσεις, δεν θα πάρουν το ρίσκο της αλλαγής λωρίδας έτσι ξαφνικά και ακόμη πιο σημαντικό, δεν θα χρειάζονται καν σηματοδότες.
http://news247.gr/eidiseis/life/life-guide/article4240659.ece/BINARY/w660/botiliarisma_6.jpg
Τα φανάρια δεν είναι παρά ένα εργαλείο ώστε οι οδηγοί να επικοινωνούν μεταξύ τους για το χρόνο στον οποίο είναι ασφαλές να περάσουν από μια διασταύρωση. Σε ένα οδικό δίκτυο γεμάτο έξυπνα οχήματα όμως, αυτά μπορούν να συνεργαστούν και να συνεννοηθούν και χωρίς αυτά. Κι έτσι, "πουφ", εξαφανίζονται οι σηματοδότες, η κίνηση "κυλά" ανεμπόδιστη και ΑΝΤΙΟ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ.

Στο δια ταύτα, το δομικό πρόβλημα της πρόκλησης κυκλοφοριακού κομφούζιου δεν είναι οι δρόμοι, δεν είναι οι διασταυρώσεις, δεν είναι καν τα φυσικά φαινόμενα... είναι χωρίς αμφιβολία, ο άνθρωπος. Ξέρω, ξέρω, ακούγεται εξοργιστικό, όμως είναι η πικρή αλήθεια!!! Σκεφτείτε λίγο πιο διεξοδικά.

Δείτε το διασκεδαστικό animation με όλη την παραπάνω πληροφορία στο βίντεο που ακολουθεί:

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Quote:
Σας έχει τύχει (ρητορική ερώτησις) να βρίσκεστε κολλημένοι στην κίνηση με μια θάλασσα αυτοκινήτων μπροστά και την εύλογη απορία πως κάπου μπροστά έχει συμβεί κάποια καραμπόλα που εμποδίζει την κυκλοφορία;

Ποτε! Παντα ηταν μπροστα καποιος ηλιθιος που δεν προχωρουσε γιατι εξυνε τη μυτη του, χαζευε ή κατι τετοιο. Ολοι οι βλαμμενοι εχουν παρει ενα χρεπι και εχουν βγει στους δρομους να με καθηστερισουν

Εγω παταω την κορνα δυνατα, επανειλημμενα και και παρατεταμενα και λυνεται το θεμα. Στα δυσκολα απλα αλλαζω λωριδες συνεχεια και παω να κωλισω στον μπροστινο. Ενοειται γκαζωμενος γιατι μπορει να προλαβει να μπει κανενας αλλος βαρεμμενος που θελει να παει μπροστα να ξυσει τη μυτη του και να μην προχωρισω ΕΓΩ

Αμα κωλισεις στον μπροστα ειναι σαν να τον σπρωχνεις. Δεν μπορει, θα ξεχαζεψει και θα προχωρισει

Να ακους να μαθαινεις. Αυριο-μεθαυριο μπορει να σου τυχει και εσενα

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

rnd wrote:
Εγω παταω την κορνα δυνατα, επανειλημμενα και και παρατεταμενα και λυνεται το θεμα. Στα δυσκολα απλα αλλαζω λωριδες συνεχεια και παω να κωλισω στον μπροστινο. Ενοειται γκαζωμενος γιατι μπορει να προλαβει να μπει κανενας αλλος βαρεμμενος που θελει να παει μπροστα να ξυσει τη μυτη του και να μην προχωρισω ΕΓΩ

...
Εμ που πας έτσι;
Φώτα του άναψες;
ΟΧΙ.
Πως θες να ξεκολλήσει;
Γκαζιές έριξες μόλις του κόλλησες;
ΟΧΙ.
Τι περιμένεις να γίνει;

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Αααα ολα κι ολα

Πες με παλιομοδιτη, πες με οτι θες...

Νοημα με τα φωτα θα κανω στα παιδια στο αντιθετο ρευμα μονο οταν εχει μπατσους πιο κατω για να ξερουν να κοψουν ταχυτητα

Μη φανε και καμια αδικη κληση. Αλληλεγγυη πανω απ' ολα. Τι με περασες?

Τα φλωρακια τωρα να πανε στο λουνα παρκ να παιξουν με τα συγκρουομενα αντι να μου βγαινουν στους δρομους που θελω να κανω τη δουλεια μου να με καθηστερουνε

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

..........................ή αν τα αυτοκίνητα τρώγανε ΑΚΥΡΟ.
https://www.youtube.com/watch?v=NmrstgFCQWk

http://tenerife-training.net/Tenerife-News-Cycling-Blog/wp-content/uploads/2008/05/walk-places-smart-people-dont-commute-they-exercise.jpg

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

.........δρόμο,πάρε πόνοhttps://farm8.staticflickr.com/7707/27444777295_e8683b0154_z.jpg

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Quote:
Ακόμη όμως και χωρίς το παραπάνω παράδειγμα, το μποτιλιάρισμα σε μια λεωφόρο ή σε έναν αυτοκινητόδρομο μπορεί να συμβεί και χωρίς διασταυρώσεις. Πάρτε για παράδειγμα μια οδό μιας κυκλοφορίας όπου τα αυτοκίνητα κινούνται ευλαβικά, με συγκεκριμένη ταχύτητα και ρυθμό και όλοι είναι ευτυχείς. Ώσπου κάποιο εμπόδιο - ας πούμε ένας πεζός - περνά το δρόμο. Ο πρώτος οδηγός κόβει ελαφρά, εκείνος που ακολουθεί δεν αντιλαμβάνεται αμέσως την "ανωμαλία" στην κίνηση και έτσι φρενάρει ακόμη περισσότερο, με την αλυσίδα να συνεχίζει ώσπου κάποιο όχημα να σταματήσει να κινείται εντελώς. Και έτσι, τα αυτοκίνητα που κινούνται στη λεωφόρο αναγκάζονται να σταματήσουν, σε ένα φαινόμενο που μπορεί να κληθεί και "διασταύρωση φάντασμα".

Ηθελα να σταθω λιγο σε αυτο. Ο πεζος που τρεμει στη σκεψη και μονο δεν θα δημιουργησει τετοιο προβλημα στης λεωφορους και τους αυτοκινητοδρομους μας. Ειναι αδικο να τον κατηγορουμε.

Αποκλειστικος υπαιτιος για τη "διασταύρωση φάντασμα" ειναι οι οδηγοι που αλλαζουν αλλεπαλληλα λοριδες.

Το προβλημα που δημιουργουν ειναι τεραστιο και αυξανεται με γεωμετρικη προοδο οσο περισσοτερο και περισσοτεροι το κανουν. Αυτο ειδα πριν χρονια που ετρωγα καθημερινα την κινηση Αλεξανδρας/Κηφισιας.

Αλλα απο τη μια δεν το συνειδητοποιουν απο την αλλη και να τους το εξηγησεις δεν προκειτε να αλλαξουν συμπεριφορα γιατι ο εαυτος τους ειναι πανω απο ολα. Στην πραγματικοτητα απλα θα εξακολουθουν να μην το καταλαβαινουν. Το να ρεει σταθερα η κινηση ειναι υπερ και οχι κατα τους και θα πρεπει ο καθενας να συμβαλει σε αυτο.

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

..................εναντίον 30100.
https://i2.wp.com/usa.streetsblog.org/wp-content/uploads/sites/5/2017/03/Multimodal-Street_RGB-575x719-e1488905030809.jpg?w=800

aldro
Απών/απούσα

Aυτοκινητιστικά & εκκλησάκια

Greece's Roadside Shrines Remind Drivers to Take It Slow

These elaborate mini-chapels abound on twisty highways off the mainland.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα
didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Από την σελίδα Velorution
Σταματήστε να στρουθοκαμηλίζετε!
Σεβαστήτε τους κανόνες της στάθμευσης, είναι ένα θέμα καλής συμπεριφοράς.

wp