πετάλι - δισκοβραχίωνας bismarck

40 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα

καλησπέρα σε όλους.

επειδή αυτό το διάστημα έχω ξεκινήσει το λύσιμο ενός παλαιού ποδηλάτου bismarck, ώστε να βάψω στη συνέχεια τον σκελετό και γενικότερα να το αναπαλαιώσω, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα σχετικά με την αποδύνδεση των πεταλιών από τον δισκοβραχίωνα.

ενώ έχω ξεβιδώσει το παξιμάδι της βίδας, όπως φαίνεται και στις συνημμένες εικόνες, η βίδα δεν βγαίνει με τπτ, έχω ρίξει και WD 40, του έχω ρίξει και κάνα δυο σφυριές μπας και...αλλά τίποτα.

μήπως κάνω κάτι λάθος, μήπως έχει κολλήσει πολύ άσχημα...?

επειδή έχω διαβάσει αρκετά posts με αναπαλαίωση/ανακατασκευή παρόμοιων ποδηλάτων, θα μπορούσε κανείς να με συμβουλεύσει σχετικά?

ευχαριστώ εκ των προτέρων

υγ: σχετικά με το λύσιμο της μεσαίας τριβής - δισκοβραχίωνα, απ'ότι βλέπω ένα γερμανικό κλειδί είναι αρκετό...ας το επιβεβαιώσει κάποιος

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon pedal 1.jpg40.33 KB
Image icon pedal 2.jpg78.58 KB
Image icon pedal 3.jpg73.29 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Alejandro
Εικόνα Alejandro
Απών/απούσα

Καλησπέρα, αποτι φαίνεται απο τη τρίτη φωτό την έχεις κοπανήσει τη βίδα να βγεί. Δωστης κι άλλο με το σφυρί και ψάξε καμιά άλλη βίδα να βάλεις μετα΄.

ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα

Alejandro wrote:
Καλησπέρα, αποτι φαίνεται απο τη τρίτη φωτό την έχεις κοπανήσει τη βίδα να βγεί. Δωστης κι άλλο με το σφυρί και ψάξε καμιά άλλη βίδα να βάλεις μετα΄.

αλλά η βίδα έχει μετακινηθεί ελάχιστα και έλεγα μήπως υπάρχει κάποιο κόλπο

σίγουρα μετά θα τοποθετηθεί άλλη βίδα απλώς έλεγα μήπως με το χτύπημα σπάσει τπτ εκεί μέσα κ δε θα μπορώ να το αφαιρέσω μετά

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Καλησπέρα... πρώτα από όλα ο δισκοβραχίωνας δεν είναι του bismarck.... μπορεί να είναι επάνω σε ένα ποδήλατο bismarck, αλλά είναι αλλαγμένος και δεν είναι ο δικός του... ο εικονιζόμενος είναι από eastman όπως και ο άξονας όπου θα το διαπιστώσεις μόλις τον λύσεις καθώς θα το γράφει στο κέντρο του (ο άξονας). Όλα αυτά βέβαια ίσως να είναι λεπτομέρειες που μπορεί να σε απασχολείσουν αργότερα καθώς όπως περιγράφεις επί της παρούσης άλλο είναι το πρόβλημά σου.. και η λύση που σου προτείνω είναι η εξής......
Πρώτα από όλα μην κοπανάς με σφυριά την σφήνα πάνω από μία ή δύο φορές, καθώς είναι επικίνδυνο για τα υπόλοιπα μέρει του συστήματος (άξονες, ποτηριά κ.τ.λ) καλό είναι δε όταν χτυπάμε, να βάζουμε από κάτω άλλο ένα σφυρί που να ακουμπάει στον άξονα ώστε να απορροφάει το χτύπημα. Εφόσον λοιπόν η σφήνα αντιστέκεται και δεν βγήκε με τα πρώτα ένα-δύο ελαφρά χτυπήματα με το ένα σφυρί από πάνω και το άλλο από κάτω για απορρόφηση του χτυπήματος... ήρθε η ώρα να μιλήσει το τρυπάνι... Παίρνουμε λοιπόν το τρυπάνι και ξεκινώντας με μικρά νούμερα τρυπάμε κατακόρυφα την σφήνα ..όπως ο οδοντίατρος το δόντι στην απονεύρωση... μέχρι που βάζουμε μεγαλύτερο τρυπάνι και διαλύουμε την σφήνα....

Μικρά ...tips! :Όταν ξεβιδώσουμε το παξιμάδι της σφήνας και πριν περάσουμε στα τρυπάνια.. φέρνουμε το παξιμάδι πρόσωπο με το τελείωμα της σφήνας και χτυπάμε με το σφυρί... αυτό βοηθάει ώστε να μην κεφαλώσει η σφήνα από το χτύπημα.
Πρόσεχε όταν τρυπάς μην κουνάς το τρυπάνι πέρα-δώθε καθώς έχεις να κάνεις με ψηλά νούμερα τρυπανάκια και μπορεί να σου σπάσουν μέσα στην σφήνα οι μύτες... αν γίνει αυτό ξεκίνα από την άλλη μεριά της σφήνας νέα τρύπα καθώς οι σπασμένες μύτες δεν διαλύονται από νέο τρυπάνι στην ίδια τρύπα.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...αν δεν ξερουμε ακριβως τι κανουμε.
Κοπανωντας με το σφυρι τη σφηνα (σφηνα ειναι, οχι βιδα απλη), το μονο που θα καταφερεις, ειναι να καταστρεψεις τις μπιλλιες (μικρο το κακο) και τα ποτηρια (μεγαλυτερο το κακο), κι αν επιμεινεις κι αλλο, θα σταβωσεις και τον αξονα (μεγαλο το κακο).
Πριν αρχισεις να κοπανας με το σφυρι το σπειρωμα της σφηνας, πρεπει απαραιτητως να εχεις στηριξει προηγουμενως πολυ σταθερα (με ενα κομματι ανθεκτικο σωληνα κατα προτιμηση) την κατω πλευρα της σφηνας και του δισκοβραχιονα στο εδαφος.
Οι σφυριες επισης, θα πρεπει να ειναι απολυτα στοχευμενες/κεντραρισμενες, αποτομες και σιγουρες.
Ετσι, και θα υπαρχει αντισταση απο την πλευρα της σφηνας, ωστε ολη η δυναμη της σφυριας να πηγαινει στη σφηνα, και δεν θα ταλαιπωρειται απο τις σφυριες η μεσαια τριβη.
Αν παρ'ολα αυτα η σφηνα δεν βγαινει, μην επιμενεις αλλο αδικα. Τη λυση τοτε μπορει να τη δωσει μονο το τρυπανι:
Αφου λυγισεις δεξια-αριστερα την ακρη της σφηνας με το σπειρωμα (που τωρα πια ειναι "κεφαλωμενη" απο το κοπανημα και ειναι αχρηστη ετσι κι αλλιως) μεχρι να κοπει και να φυγει, με ενα καταλληλης διαμετρου τρυπανακι ξετρυπας τη σφηνα περα-περα, αφαιρεις κατοπιν ευκολα τα υπολειμματα της σφηνας, και λυνεις το δισκοβραχιονα.
Υπαρχει βεβαια κι ενας ειδικος εξωλκεας για να αφαιρεις και να ξανατοποθετεις τις σφηνες των δισκοβραχιονων, αλλα ειναι λιγο αλμυρος, και βρισκεται μονο σε ιντερνετικα καταστηματα της αλλης πλευρας του Ατλαντικου.

Edit: Βλεπω οτι οσο εγραφα, με προλαβε ο gpiter.

kougioum77
Εικόνα kougioum77
Απών/απούσα

Θα συμφωνησω με gpiter k columbus, μολις εκανα σημερα μια αναπαλαιωση σε bismarck κ συναντησα το ιδιο προβλημα,τα τρυπανακια μονοδρομος.

ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα

για τις συμβουλές τους. θα δοκιμάσω αυτό με το τρυπάνι. η αλήθεια είναι ότι επειδή είχε φάει κάνα δυο οχτυπήματα κ όπως είδα δεν μετακινήθηκε παρά ελάχιστα, την ψιλιάστηκα την δουλειά ότι κάτι άλλο θα παίζει.

όπως κ να'χει, θα το δοκιμάσω, πιθανόν την Δευτέρα...ελπίζω να μην συναντήσω κ κάπου αλλού δυσκολία, γιατί έχω λύσει μόνο το μισό.

ευχαριστώ κ πάλι

Gadjo Dilo
Εικόνα Gadjo Dilo
Απών/απούσα

Γεια χαρα,

Το ιδιο ακριβως προβλημα ειχα και εγω και επειτα απο πολλα, την λυση μου την εδωσε ενας φιλος απο συνεργειο. Αγορασα ενα φλογιστρο το ζεστανα και με ενα απλο χτυπημα επεσε η ατιμη σφηνα επιτελους. Επειδη δεν ηθελα να κανω κακο στο ατσαλι τον ρωτησα πολλες φορες αν ειναι επικινδυνο αλλα μου εγγυηθηκε οτι δεν επηρεαζει το μεταλλο.
Τωρα ενω η αριστερη πεταλιερα βγηκε πολυ ανετα, η δεξια ( αυτη με τον
δισκο) δεν λεει να βγει με τιποτα. Θα ξεκινησω παλι σιγα σιγα και θα δουμε.

Ευχαριστω

ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα

τα πετάλια, χωρίς να προχωρήσω στην ύστατη λύση του τρυπανιού. ακολούθησα και την συμβουλή (κάτι που έπρεπε να κάνω αρχικώς) του αγαπητού gpiter:

"φέρνουμε το παξιμάδι πρόσωπο με το τελείωμα της σφήνας και χτυπάμε με το σφυρί... αυτό βοηθάει ώστε να μην κεφαλώσει η σφήνα από το χτύπημα"

και οι σφήνες βγήκαν πολύ εύκολα, όπως επίσης και ο δισκοβραχίωνας. βέβαια ο δισκοβραχίωνας δεν γράφει κάπου eastman, βασικά έχει και αρκετή βρωμιά (λάσπη+λάδι+σκουριά). ίσως να αποκαλυφθεί κάτι αργότερα όταν το καθαρίσω.

βασικά μου προέκυψαν κ κάποιες άλλες ερωτήσεις, οπότε όποιος μπορεί να βοηθήσει θα με γλίτωνε από πολύ κόπο και εξηγώ:

1. α) οι σφήνες, όπως φαίνονται έχουν μια μικρή κλίση (κόκκινο βέλος) σε σχέση με το υπόλοιπο σώμα.
το προκάλεσα εγώ με το χτύπημα ή είναι το φυσιολογικό τους?

β) στο σημείο με το κίτρινο βέλος οι βόλτες έχουν χαλάσει (από την μαλ.. που έκανα). θα μπορέσω να κόψω την σφήνα λίγο πιο χαμηλά ώστε να χρησιμοποιήσω την ίδια με το ίδιο παξιμάδι...? αλλά πάλι δεν ξέρω αν μετά θα είναι αρκετό ώστε να κουμπώσει το πεντάλ.

2)η ντίζα (μαζί με την βάση της) του πίσω φρένου νομίζω πως είναι κολλημένη πάνω στον σκελετό (κόκκινο βέλος).
τι κάνω σ'αυτή την περίπτωση?

3)επίσης τα φρένα, πάνω στο τιμόνι...αφαιρούνται κ πώς? (κόκκινα βέλη)

και τέλος

4)το πιρούνι αφαιρείται, εφόσον βγάλω το τιμόνι από τα σημεία (κόκκινα βέλη) που δείχνω? (αν ναι, πρέπει να έχει κολλήσει πολύ άσχημα)

ελπίζω να μην σας ζάλισα

θενκς

ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα

ZitoToPodilato wrote:
τα πετάλια, χωρίς να προχωρήσω στην ύστατη λύση του τρυπανιού. ακολούθησα και την συμβουλή (κάτι που έπρεπε να κάνω αρχικώς) του αγαπητού gpiter:

"φέρνουμε το παξιμάδι πρόσωπο με το τελείωμα της σφήνας και χτυπάμε με το σφυρί... αυτό βοηθάει ώστε να μην κεφαλώσει η σφήνα από το χτύπημα"

και οι σφήνες βγήκαν πολύ εύκολα, όπως επίσης και ο δισκοβραχίωνας. βέβαια ο δισκοβραχίωνας δεν γράφει κάπου eastman, βασικά έχει και αρκετή βρωμιά (λάσπη+λάδι+σκουριά). ίσως να αποκαλυφθεί κάτι αργότερα όταν το καθαρίσω.

βασικά μου προέκυψαν κ κάποιες άλλες ερωτήσεις, οπότε όποιος μπορεί να βοηθήσει θα με γλίτωνε από πολύ κόπο και εξηγώ:

1. α) οι σφήνες, όπως φαίνονται έχουν μια μικρή κλίση (κόκκινο βέλος) σε σχέση με το υπόλοιπο σώμα.
το προκάλεσα εγώ με το χτύπημα ή είναι το φυσιολογικό τους?

β) στο σημείο με το κίτρινο βέλος οι βόλτες έχουν χαλάσει (από την μαλ.. που έκανα). θα μπορέσω να κόψω την σφήνα λίγο πιο χαμηλά ώστε να χρησιμοποιήσω την ίδια με το ίδιο παξιμάδι...? αλλά πάλι δεν ξέρω αν μετά θα είναι αρκετό ώστε να κουμπώσει το πεντάλ.

2)η ντίζα (μαζί με την βάση της) του πίσω φρένου νομίζω πως είναι κολλημένη πάνω στον σκελετό (κόκκινο βέλος).
τι κάνω σ'αυτή την περίπτωση?

3)επίσης τα φρένα, πάνω στο τιμόνι...αφαιρούνται κ πώς? (κόκκινα βέλη)

και τέλος

4)το πιρούνι αφαιρείται, εφόσον βγάλω το τιμόνι από τα σημεία (κόκκινα βέλη) που δείχνω? (αν ναι, πρέπει να έχει κολλήσει πολύ άσχημα)

ελπίζω να μην σας ζάλισα

θενκς

ένα θέμα με τις φωτό....

σόρρυ

ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα
ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα

...???

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

1ον ..Οι σφήνες είναι για πέταμα.... απλά κράτιστες για δείγμα ώστε να πάρεις καινούριες στον ποδηλατά σου...
2ον .. Όντος ο κολιές είναι κολλημένος, οπότε προσπάθεισαι με όσο το δυνατόν λιγότερες απώλειες να τον ξεκολίσεις...μετά με ένα τροχό και έναν δίσκο λειάνσεως τριβείου ...ή μια λίμα, καθάρισε τον σκελετό από τα υπολείμματα.. αν μπορέσεις καθάρισε προσεκτικά και τον κολιέ.. (Εδώ χρυσή δουλειά θα έκανε ένα dremel αν μπορούσες να βρεις)
3ον.... Πάρε μία φωτογραφική μηχανή και τράβα φωτογραφίες το τιμόνι από μπροστά... μετά λύσε τις δύο βίδες δεξιά-αριστερά όπου συγκρατούν τα κοκοράκια και τα ελατήρια... αφαίρεσε τις μανέτες και γυάλισε όπου χρειάζεται. Θα σου έλεγα να μην λύσεις τις θηλιές γιατί μπορεί να πλέξεις.
Ως προς το δέσιμο μπορεί να σε παιδέψει λίγο το τετράγωνο καρέ στην άκρη των μενετών και η ένταση των ελατηρίων που πρέπει να τα ξαναβάλεις με την φορά αλλά και την σειρά που ήταν (για αυτό και οι φωτογραφίες) με λίγο όμως υπομονή θα το φτιάξεις.
4αρτον.... ΟΧΙ δεν λύνει από εκεί! θα βγει μαζί με τον λαιμό. Το τιμόνι επάνω στην κορυφή έχει μία βίδα.. αφού πρώτα έχουμε λύσει τις ράβδους των φρένων... λύνουμε την βίδα και μόλις ξεβιδωθεί και σηκωθεί (η βίδα).. με ένα σφυράκι την χτυπάμε ελαφρά ώστε να πέσει πάλι.. Σημαντικό!! αν έχεις βγάλει την ρόδα πρέπει να την βάλεις πάλι και να την ξανασφήξεις στο πιρούνι.... Εφόσον λοιπόν έχεις ξεβιδώσει και χτυπήσει την βίδα όπως είπαμε... λύσε και τις βίδες στα ποτηριά, ρίξε και λίγο λιπαντικό ή πετρέλαιο, και βάζοντας ανάμεσα στα πόδια σου την μπροστά ρόδα.. στρίβωντας αριστερά-δεξιά το τιμόνι και τραβώντας θα βγεί. Αυτό ΝΑ ΜΗΝ το κάνεις με λυμένη την μπροστά ρόδα γιατί σίγουρα θα στραβώσεις το πιρούνι.
Περιμένουμε νέα... καλή συνέχεια.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Το σπειρωμα της σφηνας, ειναι μεν παρακεντρα τοποθετημενο σε σχεση με το υπολοιπο σωμα της σφηνας, αλλα εκτεινεται προς τα πανω εντελως καθετα, χωρις την παραμικρη κλιση, κανονικα.
Στην περιπτωση σου, την κλιση την εχει παρει το σπειρωμα λογω των δυνατων χτυπηματων. Και η μεν δεξια σφηνα δεν ειναι πλεον χρησιμοποιησιμη (εχει στραβωσει πολυ, και εχει καταστραφει και η αρχη του σπειρωματος, και δεν αξιζει καν τον κοπο να ασχοληθεις μαζι της. Η αριστερη ομως ειναι επαναχρησιμοποιησιμη.
Καινουριες σφηνες θα βρεις στα ποδηλαταδικα (οχι ολα), και ειναι φθηνες.
Θυμησου μονο οταν πας να τις αγορασεις, να εχεις μαζι σου τις παλιες για δειγμα, γιατι οι σφηνες παραγονται σε διαφορα παχη (3-4), αναλογα με την εταιρια του ποδηλατου.
Πληροφοριακα, οι σφηνες δεν σφηνωνουν σφιγγοντας τη βιδα τους, αλλα ειτε πρεσσαροντας τις με ειδικη πρεσσα, ειτε χτυπωντας τες με σφυρι (ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΤΟΥ ΠΕΤΑΛΙΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΠΟΝΕΙΤΑΙ Η ΜΕΣΑΙΑ ΤΡΙΒΗ).
Η βιδα της σφηνας, ειναι στην ουσια ενα ειδος ασφαλειας, ωστε αν χαλαρωσει για καποιο λογο η σφηνα, να μην φυγει απο τη θεση της, και λυθει ο δισκοβραχιονας.

Edit: Μολις ειδα οτι ηδη σου απαντησε ο gpiter.

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Columbus discov... δεύτερη προσπέραση .....πρέπει να ομολογήσεις πως έχεις γίνει αργός.
Το καλό πάντως είναι πως γράφουμε τα ίδια και δεν μπερδεύουμε τον φίλο.

ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα

για τις πολύτιμες συμβουλές σας.

θα τις διαβάσω προσεκτικά και θα τις εφαρμόσω...θα επανέλθω κ με φωτό (εφόσον χρειαστεί)

ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα

τμόνι, πιρούνι, φρένα,...όλα έχουν λυθεί εύκολα έως σχετικά εύκολα.

βέβαια ο κολιές παραμένει ακόμα στον σκελετό καθότι το μόνο που διαθέτω είναι μια λίμα και μάλλον έτσι θα προχωρήσω τις επόμενες μέρες.

για το πιρούνι χρειάστηκε να ξαναβάλω την μπροστινή ρόδα να βιδώσω την πάνω βίδα, τα ποτήρια αφού τα είχα βγάλει όλα προτού πάρω τις χρήσιμες απαντήσεις σας.

ορισμένες φωτό:

μανέτα

οικόσημο

πηρούνι

ποτήρια

τιμόνι

σκελετός1

σκελετός2

όπως (ίσως) βλέπετε, το ποδήλατο σχετικά είναι σε καλή κατάσταση. τώρα βέβαια, δεν έχω καταλήξει ακόμα τι θα κρατήσω και θα το καθαρίσω και τι θα πάρω καινούριο (ιμιτασιόν).

για τον καθαρισμό (σκελετού, πιρουνιού, κτλ) έχω απορρίψει? την αμμοβολή και μάλλον θα καταφύγω στο γυαλόχαρτο, ή στη συρματόβουρτσα...??? βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο εύκολο θα είναι, χρονοβόρο πάντως ναι και δεν ξέρω το αποτέλεσμα αν είναι ικανοποιητικό... υπάρχει μήπως καμία αλοιφή που την απλώνεις...για αφαίρεση σκουριάς? κάπου είχα διαβάσει κάτι σχετικό.

όλες οι γνώμες ευπρόσδεκτες...ευχαριστώ και πάλι

ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα

μανέτα

ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα

μανέτα

ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα

http://www.podilates.gr/node/12042

πάλι δεν ανεβαίνουν

δοκιμή πάλι

σκελετός1

ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα

ZitoToPodilato wrote:
τμόνι, πιρούνι, φρένα,...όλα έχουν λυθεί εύκολα έως σχετικά εύκολα.

βέβαια ο κολιές παραμένει ακόμα στον σκελετό καθότι το μόνο που διαθέτω είναι μια λίμα και μάλλον έτσι θα προχωρήσω τις επόμενες μέρες.

για το πιρούνι χρειάστηκε να ξαναβάλω την μπροστινή ρόδα να βιδώσω την πάνω βίδα, τα ποτήρια αφού τα είχα βγάλει όλα προτού πάρω τις χρήσιμες απαντήσεις σας.

ορισμένες φωτό:

μανέτα

οικόσημο

πηρούνι

ποτήρια

τιμόνι

σκελετός1

σκελετός2

όπως (ίσως) βλέπετε, το ποδήλατο σχετικά είναι σε καλή κατάσταση. τώρα βέβαια, δεν έχω καταλήξει ακόμα τι θα κρατήσω και θα το καθαρίσω και τι θα πάρω καινούριο (ιμιτασιόν).

για τον καθαρισμό (σκελετού, πιρουνιού, κτλ) έχω απορρίψει? την αμμοβολή και μάλλον θα καταφύγω στο γυαλόχαρτο, ή στη συρματόβουρτσα...??? βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο εύκολο θα είναι, χρονοβόρο πάντως ναι και δεν ξέρω το αποτέλεσμα αν είναι ικανοποιητικό... υπάρχει μήπως καμία αλοιφή που την απλώνεις...για αφαίρεση σκουριάς? κάπου είχα διαβάσει κάτι σχετικό.

όλες οι γνώμες ευπρόσδεκτες...ευχαριστώ και πάλι

σόρρυ παιδιά για τα λινκς

http://www.4shared.com/photo/FQrbZFTK/maneta.html

http://www.4shared.com/photo/qg0wA0sU/oikosimo.html

http://www.4shared.com/photo/yGOEIXua/pirouni.html

http://www.4shared.com/photo/_wtRp8NR/potiria.html

http://www.4shared.com/photo/V3OzOHZb/skeletos1.html

http://www.4shared.com/photo/kez7S97c/skeletos2.html

http://www.4shared.com/photo/6lI-6ZCM/timoni_.html

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Ερώτηση........ σε ''χαλάει'' να το κρατήσεις όπως είναι το χρώμα και τα σχέδια και απλά να καθαρίσεις τις σκουριές;
Εκτός και αν μπορείς να ξαναφτιάξεις τις χαλκομανίες και τα σχέδια όπως του πρωτότυπου οπότε δεν το συζητώ.
Πάντως υπάρχει τρόπος να το κρατήσεις το ποδήλατο με τα αρχικά του σχέδια με ένα καλό καθάρισμα, και να είσαι σίγουρος πως στα μάτια κάποιον, έτσι έχει μεγαλύτερη αξία, και δεν αναφέρομαι φυσικά σε οικονομική.

ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα

gpiter wrote:
Ερώτηση........ σε ''χαλάει'' να το κρατήσεις όπως είναι το χρώμα και τα σχέδια και απλά να καθαρίσεις τις σκουριές;
Εκτός και αν μπορείς να ξαναφτιάξεις τις χαλκομανίες και τα σχέδια όπως του πρωτότυπου οπότε δεν το συζητώ.
Πάντως υπάρχει τρόπος να το κρατήσεις το ποδήλατο με τα αρχικά του σχέδια με ένα καλό καθάρισμα, και να είσαι σίγουρος πως στα μάτια κάποιον, έτσι έχει μεγαλύτερη αξία, και δεν αναφέρομαι φυσικά σε οικονομική.

ΔΕΝ με χαλάει καθόλου. και συμφωνώ 1000% σε αυτό που λες για την αξία και σίγουρα, αν καταλαβαίνω σωστά, αναφέρεσαι στην συναισθηματική του αξία. ο αρχικός μου στόχος ήταν και είναι στο ποδήλατο να γίνουν όσο το δυνατόν λιγότερες παρεμβάσεις ώστε να διατηρηθεί η αρχική του μορφή (ανταλλακτικά + χρώμα + σχέδια.

βέβαια βρήκα άνθρωπο που μου είπε ότι θα τα φτιάξει όλα όπως ήταν (χρώμα + σχέδια) με κόστος περίπου στα 150€ (βαφή φούρνου) αλλά με ενδιαφέρει λιγότερο το κόστος (μιλάμε σε λογικά πάντα πλαίσια) και περισσότερο αν μπορώ να αποφύγω το βάψιμο ώστε διατηρηθεί στην αρχική του μορφή.

ΠΩΣ ΟΜΩΣ μπορώ ΚΑΙ να καθαρίσω τις σκουριές ΚΑΙ να διατηρηθεί το αρχικό χρώμα - σχέδια???

υγ 1: παρατήρησα επίσης ότι καθώς σε ορισμένα σημεία ψέκαζα με WD 40, αυτό έσταζε και αλλού και σ'αυτά τώρα τα σημεία έχει καθαρίσει κάπως (η σκουριά βέβαια έχει παραμείνει).

αν υπάρχει κάτι να μου προτείνετε, πολύ ευχαρίστως

υγ 2: είχα δει παλιότερα και την συλλογή σου...κυκλοφορούν αυθεντικά ανταλλακτικά? (ζάντες ας πούμε?)
ένας ποδηλατάς μου είπε ότι θα βρω πολύ δύσκολα και αυτά που θα βρω θα είναι πολύ μα πολύ ακριβά

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Όντος τα γνήσια ανταλλακτικά είναι σπάνια και αρκετά ακριβά όπως στα είπε και ο ποδηλατάς, αν όμως έχεις τα παλιά κέντρα των τροχών μπορείς να τα αναπαλαιώσεις και να τα ξαναχρησιμοποιήσεις και έτσι δεν θα έχεις μεγάλες απώλειες ως προς την ποιότητα κύλισεις του ποδηλάτου, απλά θα τα πλέξεις σε καινούρια στεφάνια (κατά προτύμιση bereta) και θα προσέχεις τα νερά και τις λακκούβες. Ρίξε και μια ματιά εδώ... http://www.podilates.gr/node/20818

Ως προς το πλαίσιο τώρα.... πάρε ένα σχετικά σκληρό πινέλο και πετρέλαιο και ''τρίψε'' με το πινέλο όλο το πλαίσιο για να φύγουν τα παλιά γράσα και λάδια, μετά πάρε ένα λεκανάκι βάλε νερό (αν μπορείς ζεστό καλύτερα)και σκόνη πλυσίματος (πχ tyde) και με ένα σφουγγάρι σαπούνισε καλά το πλαίσιο. Να θυμάσαι πως περνάμε προσεκτικά όπου έχει χαλκομανίες το ποδήλατο... αφού λοιπόν έχει σαπουνιστεί καλά το ποδήλατο το σκουπίζουμε με ένα πανί και το αφήνουμε να στεγνώσει, και πέρνουμε ένα ψιλό ντουκόχαρτο και περνάμε τοπικά όπου έχουν μείνει σκουριά. Αφού λοιπόν έχει καθαρίσει το πλαίσιο, έχουν φύγει τοπικά οι σκουριές και δεν έχει πετρέλαια, πήγενε σε ένα χρωματοπωλείο αυτοκινήτων και πάρε βερνίκι αυτοκινήτου σε σπρέι ματ (στο τονίζω ματ ) πέρασε το ποδήλατο και άστο δύο μέρες κρεμασμένο στον ήλιο και στον αέρα να στεγνώσει χωρίς να το ακουμπήσεις.
Κατά την γνώμη μου ξεκίνα πρώτα έτσι και αν φτάσεις πριν το βερνίκι και δεν σε ικανοποιεί το αποτέλεσμα το ξαναβλέπουμε για βαφές και τα λοιπά,.... ούτως ή άλλος μέχρι το βερνίκι το κόστος είναι το πινέλο, λίγο πετρέλαιο και μια χούφτα tyde.
Όσο για αυτόν που σου είπε πως μπορεί με 150 ευρώ να στο κάνει όπως ήταν -με βάψιμο και χαλκομανίες- πρώτα κοίτα ένα δείγμα της δουλείας του κατά την γνώμη μου, και αν σε ικανοποιεί μετά προχώρα.
Με ευχαριστεί που ήμαστε στο ίδιο μήκος κύματος και έχουμε τις ίδιες απόψεις ως προς την αναπαλαίωση οπότε μάλλον θα βγει κάτι καλό.... να θυμάσαι πως αυτά τα ποδήλατα είναι κειμήλια και απαιτούν τον ανάλογο σεβασμό.. επίσης τα λάθη και οι γενικά λάθος κινήσεις δύσκολα ''μαζεύονται''
.
.

Υ.Σ .. Και βέβαια αναφέρομαι στην συναισθηματική αξία του αντικειμένου καθώς πρόκειται για ένα BISMARCK...μία από της πιο ένδοξες φίρμες ποδηλάτων που μεσουράνησε στην μεταπολεμική Ελλάδα κουβαλώντας μόχθο και ιδρώτα... φέρνοντας με τον αναβάτη του το μεροκάματο στο σπίτι.
Υ.Σ..2 Τα φτερά σε τι κατάσταση είναι;

ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα

gpiter wrote:
Όντος τα γνήσια ανταλλακτικά είναι σπάνια και αρκετά ακριβά όπως στα είπε και ο ποδηλατάς, αν όμως έχεις τα παλιά κέντρα των τροχών μπορείς να τα αναπαλαιώσεις και να τα ξαναχρησιμοποιήσεις και έτσι δεν θα έχεις μεγάλες απώλειες ως προς την ποιότητα κύλισεις του ποδηλάτου, απλά θα τα πλέξεις σε καινούρια στεφάνια (κατά προτύμιση bereta) και θα προσέχεις τα νερά και τις λακκούβες. Ρίξε και μια ματιά εδώ... http://www.podilates.gr/node/20818

Ως προς το πλαίσιο τώρα.... πάρε ένα σχετικά σκληρό πινέλο και πετρέλαιο και ''τρίψε'' με το πινέλο όλο το πλαίσιο για να φύγουν τα παλιά γράσα και λάδια, μετά πάρε ένα λεκανάκι βάλε νερό (αν μπορείς ζεστό καλύτερα)και σκόνη πλυσίματος (πχ tyde) και με ένα σφουγγάρι σαπούνισε καλά το πλαίσιο. Να θυμάσαι πως περνάμε προσεκτικά όπου έχει χαλκομανίες το ποδήλατο... αφού λοιπόν έχει σαπουνιστεί καλά το ποδήλατο το σκουπίζουμε με ένα πανί και το αφήνουμε να στεγνώσει, και πέρνουμε ένα ψιλό ντουκόχαρτο και περνάμε τοπικά όπου έχουν μείνει σκουριά. Αφού λοιπόν έχει καθαρίσει το πλαίσιο, έχουν φύγει τοπικά οι σκουριές και δεν έχει πετρέλαια, πήγενε σε ένα χρωματοπωλείο αυτοκινήτων και πάρε βερνίκι αυτοκινήτου σε σπρέι ματ (στο τονίζω ματ ) πέρασε το ποδήλατο και άστο δύο μέρες κρεμασμένο στον ήλιο και στον αέρα να στεγνώσει χωρίς να το ακουμπήσεις.
Κατά την γνώμη μου ξεκίνα πρώτα έτσι και αν φτάσεις πριν το βερνίκι και δεν σε ικανοποιεί το αποτέλεσμα το ξαναβλέπουμε για βαφές και τα λοιπά,.... ούτως ή άλλος μέχρι το βερνίκι το κόστος είναι το πινέλο, λίγο πετρέλαιο και μια χούφτα tyde.
Όσο για αυτόν που σου είπε πως μπορεί με 150 ευρώ να στο κάνει όπως ήταν -με βάψιμο και χαλκομανίες- πρώτα κοίτα ένα δείγμα της δουλείας του κατά την γνώμη μου, και αν σε ικανοποιεί μετά προχώρα.
Με ευχαριστεί που ήμαστε στο ίδιο μήκος κύματος και έχουμε τις ίδιες απόψεις ως προς την αναπαλαίωση οπότε μάλλον θα βγει κάτι καλό.... να θυμάσαι πως αυτά τα ποδήλατα είναι κειμήλια και απαιτούν τον ανάλογο σεβασμό.. επίσης τα λάθη και οι γενικά λάθος κινήσεις δύσκολα ''μαζεύονται''
.
.

gpiter για τον χρόνο σου και για τις απαντήσεις. θα διαβάσω και το σχετικό θέμα για την αναπαλαίωση των κέντρων. θα ανεβάσω και σχετικές φωτό.

θα ξεκινήσω έτσι σιγά - σιγά. θα αγοράσω αύριο τα σχετικά υλικά - εργαλεία που προτείνεις.

gpiter wrote:
Υ.Σ .. Και βέβαια αναφέρομαι στην συναισθηματική αξία του αντικειμένου καθώς πρόκειται για ένα BISMARCK...μία από της πιο ένδοξες φίρμες ποδηλάτων που μεσουράνησε στην μεταπολεμική Ελλάδα κουβαλώντας μόχθο και ιδρώτα... φέρνοντας με τον αναβάτη του το μεροκάματο στο σπίτι.

+1000. τα συναισθήματα είναι ακόμη πιο έντονα όταν γνωρίζεις ότι το ποδήλατο αυτό το είχε δικός σου άνθρωπος.

gpiter wrote:
Υ.Σ..2 Τα φτερά σε τι κατάσταση είναι;

η σκουριά έχει επεκταθεί λίγο περισσότερο...θα ανεβάσω φωτό

ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα

φτερά και κέντρα. αύριο ξεκινάω τον καθαρισμό σε σκελετό, καθότι κάποια προβληματάκια με πήγαν πίσω.

θα ακολουθήσει και σχετική ενημέρωση

φτερά - κέντρα

υγ 1: επιτέλους έμαθα πως ανεβάζεις φωτό

υγ 2: αλλά μάλλον δεν είναι κ πολύ καθαρές (λόγω ανάλυσης) απ'ότι βλέπω γι'αυτό πάρτε και το λινκ

http://www.4shared.com/photo/6pcrNVsH/kentra_-_ftera.html

ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα

τελικά (ΜΟΝΟ) ο σκελετός έχει καθαριστεί από βρωμιές, πετρέλαια και τώρα παραμένει το πέρασμα με το ντουκόχαρτο.

μου βγήκε η πίστη βέβαια, καθότι η βρωμιά, τα λάδια που είχαν συσσωρευτεί όλα τα χρόνια (ίσως και δεκαετίες) κάτω από την μεσαία τριβή είχαν δημιουργήσει πετρώματα, παρόλα αυτά όμως είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα.

βασικά μου προέκυψαν κ κάποια ερωτήματα, δλδ:

1. η σκουριά στο πλαίσιο, αλλού είναι εκτεταμένη (δεν έχει όμως διαβρωθεί εντελώς) και αλλού όχι. υπάρχουν σημεία με σκουριά πάνω στα σχέδια.
με το ντουκόχαρτο θα τρίψω σε ΌΛΑ (δλδ, ακόμη και σε αυτά με τα σχέδια?) τα σημεία μέχρι να εμφανιστεί καθαρό μέταλλο?

2. @ gpiter: το "βερνίκι αυτοκινήτου σε σπρέι ματ (στο τονίζω ματ )" στο οποίο αναφέρεσαι, πρέπει να είναι κάποιου συγκεκριμένου χρώματος ? (του πλαισίου ας πούμε, αν καταλαβαίνω σωστά)...οπότε πρέπει μετά να φτιάξω και τα σχέδια...

3. ακολουθώ την ίδια διαδικασία (πετρέλαιο, νερό, σπρει,...) και για υπόλοιπα μέρη, δλδ λασπώτηρες, πιρούνι?

4. αν κάνω όλα τα παραπάνω, δεν πρέπει να κάνω κάτι και για την προστασία από μελλοντική διάβρωση?

σόρρυ παιδιά για τις πολλές απορίες αλλά όπως καταλαβαίνετε δεν το έχω ξανακάνει

υγ 1: και όπως είχε γράψει κάποιος εδώ, για να κάνεις αναπαλαίωση θέλεις τα 3 χ...

χρόνο
χώρο και
χρήμα

καλά για το πρώτο, έχουμε πολύ...για το δεύτερο τώρα, όλα γίνονται στο μπαλκόνι μου...πως δεν με έχουν κράξει ακόμα
όσο για το τρίτο να μην το συζητήσουμε

τέσπα, όλα θα γίνουν σιγά-σιγά

υγ 2: αν υπάρχει σχετικό θέμα που να απαντάει στα παραπάνω και το γνωρίζει κάποιος, ας το πει, για να μην γράφονται τα ίδια και γίνομαι κουραστικός

ευχαριστώ

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Kαλησπέρα, και μπαίνω κατευθείαν στο θέμα μας....

1ον.... Ως προς την σκουριά στα σχέδια θέλει πολύ προσεκτικά... ''χειρουργικά'' θα έλεγα για να μην καταστρέψεις τις χαλκομανίες. Εγώ χρησιμοποιώ το dremel, αλλά η δουλειά γίνετε και με ψιλό νούμερο σφουγγαράκι τριψίματος μετάλλων ή απλό ντουκόχαρτο βρεγμένο στο νερό. Το να φανεί καθαρό μέταλλο δεν είναι το ζητούμενο..... απλά να φύγει η σκουριά πρέπει, το να έχει λίγο ''μαυριλίτσα'' το γυμνό μέταλλο δεν ενοχλεί, ίσα ίσα που φαίνεται πιο όμορφο.

2ον.... Όχι δεν κατάλαβες... το βερνίκι ΜΑΤ που αναφέρω είναι άχρωμο και διαφανές...και επειδή είναι ματ δεν θα γυαλίζει και θα δημιουργήσει ένα αόρατο φιλμ προστασίας στο πλαίσιο του ποδηλάτου που θα το προστατεύσει από τυχών επανεμφάνιση τις σκουριάς. Απλά... θα το έχεις καθαρίσει πολύ προσεκτικά από πετρέλαια και σκουριές... επίσης στο χάιδεμα το μέταλλο να μην έχει πολλά μπιμπίκια, έτσι.... δεν κινδυνεύει από μελλοντική αποκόλληση (το βερνίκι).
Στην παρακάτω φώτο σου δείχνω ένα δικό μου παλιό bsa που ενώ ήταν αρκετά σκουριασμένο το καθάρισα και το πέρασα ματ άχρωμο βερνίκι αυτοκινήτου για να το προστατεύσω.

Uploaded with ImageShack.us

3ον ... Ναι βέβαια τα πάντα, όπως και τα νίκελα μετά από το ξεσκούριασμα (τιμόνι, σιαγόνες φρένων κ.τ.λ)

Υ Σ ... Επιμένω για το ματ βερνίκι γιατί το γυαλιστερό δεν είναι όμορφο στα παλιά μέταλλα, καθώς βγάζει μια άσχημη γυαλάδα και τονίζονται η ούτως ή άλλος ατέλειες του παλαιού μετάλλου ....το έχω κάνει και την έχω πατήσει

Περιμένουμε να δούμε το αποτέλεσμα..... πριν περάσεις στο βερνίκι και αφού έχεις τελειώσει με το καθάρισμα ανέβασε φωτογραφίες για να δούμε.

Καλή συνέχεια._

ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα

gpiter wrote:
Kαλησπέρα, και μπαίνω κατευθείαν στο θέμα μας....

1ον.... Ως προς την σκουριά στα σχέδια θέλει πολύ προσεκτικά... ''χειρουργικά'' θα έλεγα για να μην καταστρέψεις τις χαλκομανίες. Εγώ χρησιμοποιώ το dremel, αλλά η δουλειά γίνετε και με ψιλό νούμερο σφουγγαράκι τριψίματος μετάλλων ή απλό ντουκόχαρτο βρεγμένο στο νερό. Το να φανεί καθαρό μέταλλο δεν είναι το ζητούμενο..... απλά να φύγει η σκουριά πρέπει, το να έχει λίγο ''μαυριλίτσα'' το γυμνό μέταλλο δεν ενοχλεί, ίσα ίσα που φαίνεται πιο όμορφο.

2ον.... Όχι δεν κατάλαβες... το βερνίκι ΜΑΤ που αναφέρω είναι άχρωμο και διαφανές...και επειδή είναι ματ δεν θα γυαλίζει και θα δημιουργήσει ένα αόρατο φιλμ προστασίας στο πλαίσιο του ποδηλάτου που θα το προστατεύσει από τυχών επανεμφάνιση τις σκουριάς. Απλά... θα το έχεις καθαρίσει πολύ προσεκτικά από πετρέλαια και σκουριές... επίσης στο χάιδεμα το μέταλλο να μην έχει πολλά μπιμπίκια, έτσι.... δεν κινδυνεύει από μελλοντική αποκόλληση (το βερνίκι).
Στην παρακάτω φώτο σου δείχνω ένα δικό μου παλιό bsa που ενώ ήταν αρκετά σκουριασμένο το καθάρισα και το πέρασα ματ άχρωμο βερνίκι αυτοκινήτου για να το προστατεύσω.

Uploaded with ImageShack.us

3ον ... Ναι βέβαια τα πάντα, όπως και τα νίκελα μετά από το ξεσκούριασμα (τιμόνι, σιαγόνες φρένων κ.τ.λ)

Υ Σ ... Επιμένω για το ματ βερνίκι γιατί το γυαλιστερό δεν είναι όμορφο στα παλιά μέταλλα, καθώς βγάζει μια άσχημη γυαλάδα και τονίζονται η ούτως ή άλλος ατέλειες του παλαιού μετάλλου ....το έχω κάνει και την έχω πατήσει

Περιμένουμε να δούμε το αποτέλεσμα..... πριν περάσεις στο βερνίκι και αφού έχεις τελειώσει με το καθάρισμα ανέβασε φωτογραφίες για να δούμε.

Καλή συνέχεια._

άμεση απάντηση.

είσαι κατανοητός. βέβαια όμως, πιστεύω, ότι το να καταστρέψω (λίγο...?) τις χαλκομανίες είναι κομματάκι αναπόφευκτο, καθότι όπως έγραψα η σκουριά υπάρχει και εκεί. θα παλέψω όμως για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα (ως και τελειομανής που είμαι...).

έχω πάρει ένα ψιλό ντουκόχαρτο (600αρι) αλλά και από μία γρήγορη αναζήτηση που έκανα στο νετ, αυτό το ντρέμελ φαίνεται πολύ βολικό και γρήγορο και η τιμή του δεν είναι κ τόσο απαγορευτική...άσε που το εργαλείο μένει κ για άλλες δουλειές.

έχω δει αυτό: http://www.etools.gr/mikroergaleia/dremel-ergaleia/3000-15-dremel-polier...

(ή μπορεί να ψάξω για κάτι εναλλακτικό)

το σβουράκι για το ντρέμελ, είναι ένα συγκεκριμένο νούμερο...?

πάντως όπως και να΄χει, θα συνεχίσω αύριο με το καθάρισμα (πετρέλαιο, ...) και των υπόλοιπων μερών και θα αποφασίσω στη συνέχεια τι θα κάνω με τις σκουριές και πριν τις καθαρίσω (και περάσω το βερνίκι) θα ανεβάσω και φωτό για να δείτε σε τι κατάσταση βρίσκονται (καθαρά πλέον).

υγ: πάντως το bsa φαίνεται κουκλί

ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα

μετά από ένα διάστημα απουσίας, επανερχόμαστε στο όλο εγχείρημα, το οποίο δυστυχώς (ή ευτυχώς) προχωράει σχετικά αργά.

να ενημερώσω ότι το ποδήλατο, μέχρι στιγμής έχει καθαριστεί (με πετρέλαιο) από κάθε είδους βρωμιά. τον σκελετό του επίσης τον έχω περάσει με ψιλό ντουκόχαρτο (600αρι και 1000αρι).

δυστυχώς όμως η κατάστασή του από πλευράς σκουριάς είναι τραγική, κατά την άποψη μου.

ύστερα και από την επίσκεψη μου σε ένα φανοποιείο για να συζητήσω το βάψιμό διαπίστωσα ότι η σκουριά βρίσκεται και κάτω από το χρώμα...ο μάστορας εκεί το έτριψε σε ένα σημείο, με σκληρό γυαλόχαρτο, και έφυγε το χρώμα αποκαλύπτοντας έτσι την σκουριά (βλ. εικόνες).

επίσης το κόστος βαφής (φούρνου) ανέρχεται στα 200€, το οποίο θεωρώ τραγικό και φυσικά δεν πρόκειται να συμμετάσχω σε αυτό το εμπορικό παιχνίδι.

επειδή αυτή την περίοδο, υπάρχει μια τάση (για διάφορους λόγους) για αναπαλαίωση των παλιών ποδηλάτων που λίγο πολύ όλοι έχουμε, υπάρχουν κάποιοι που βαράνε στο κεφάλι, αγνοώντας την παρούσα οικονομική κατάσταση, αλλά τέλος πάντων, να μην επεκταθώ περισσότερο...ελεύθερη αγορά έχουμε και ο καθένας κάνει τις επιλογές του.

βέβαια ο μάστορας εκεί μου είπε ότι έχω και άλλες επιλογές όπως:

1. βάψιμο του ποδηλάτου με το πινέλο, "όπως έκαναν και οι παλιοί" μου είπε, χωρίς να περάσω αστάρι και

2. πέρασμα με αστάρι και στη συνέχεια βάψιμο με σπρέυ (το οποίο προτείνει και ο gpiter), όπως διάβασα εδώ:
http://www.podilates.gr/node/11300#comments,

μετά από σχετικό ψάξιμο.
το οποίο είναι και το πιο πιθανό να ακολουθήσω.

τα διάφορα αυτοκόλλητα που έχει πάνω, τα βρήκα με 40€! ! !

βασικά όποιος γνωρίζει θα ήθελα να μου απαντήσει στα παρακάτω:

1. αστάρι και βάψιμο, θα θέλει σίγουρα δύο χέρια (μίνιμουμ) ή και παραπάνω...ή δεν είναι κάτι στάνταρ, αλλά κρίνω από το αποτέλεσμα?

2. αφαίρεση σκουριάς, χρώματος γίνεται με χοντρό γυαλόχαρτο και εργαλείο με βουρτσάκι (ας πούμε dremel) για τα δύσκολα σημεία ή το πάω κατευθείαν για αμμοβολή? ή γίνεται και με τους δύο τρόπους?

βρήκα κ εδώ: http://www.podilates.gr/node/19042 κάποιες συμβουλές, αλλά αν υπάρχει κάτι περισσότερο...

αυτά τα ολίγα

σκουριά

λασπωτήρας

και για όποιον δεν βλέπει καθαρά τις φωτό ορίστε και τα λινκς

http://www.4shared.com/photo/nauZIpPD/P10209331.html

http://www.4shared.com/photo/waycx88Q/P1020869.html

ZitoToPodilato
Εικόνα ZitoToPodilato
Απών/απούσα

και αφού το βάψω, περνάω τα αυτοκόλλητα και μετά το άχρωμο βερνίκι...?!