Γλυφάδα - Κώστας Κόκκορης

Προς ΠΟΔΗΛΑΤ-ισσ-ΕΣ

1. Ποια είναι η άποψη του συνδυασμού σας για τις ήπιες μορφές μετακίνησης (περπάτημα, ποδήλατο, ΜΜΜ);

Ο τομέας «ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΓΛΥΦΑΔΑ» είναι ένας από τους πέντε βασικούς τομείς άμεσων προτεραιοτήτων του προγράμματός μας. Επιδίωξή μας είναι να φτιάξουμε μια πόλη φιλική στους πεζούς και στους ποδηλάτες και όχι στα αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα, εκτός των άλλων παρεμβάσεων περιβαλλοντικού περιεχομένου, το πρόγραμμά μας προβλέπει:
• Αξιοποίηση των ελεύθερων χώρων – μετατροπή τους σε πνεύμονες πρασίνου, άθλησης και αναψυχής με διαδρομές για πεζούς και ποδηλάτες.
• Πλήρη καταγραφή και χωροταξική αποτύπωση των χώρων που μπορούν να μετατραπούν σε πράσινο
• Διεκδίκηση των ελεύθερων χώρων που βρίσκονται στην ιδιοκτησία του δημοσίου κ.λ.π.
• Ριζικές παρεμβάσεις σε δρόμους και πεζοδρόμια για προσβασιμότητα σε πεζούς και ποδηλάτες
• Επιστροφή του πρώην ποδηλατοδρόμιου που έγινε χώρος πάρκινγκ στους ποδηλάτες και δημιουργία δυο υπόγειων πάρκινγκ γα τα αυτοκίνητα.
• Επιτάχυνση επέκτασης του Μετρό στην Γλυφάδα μέχρι την πλατεία και δημιουργία σταθμών μέχρι την Τερψιθέα

2. Θεωρείτε ότι οι δρόμοι του δήμου παρέχουν την απαιτούμενη ασφάλεια προς τους ποδηλάτες, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται διαρκώς;

Όχι. Κατηγορηματικά όχι. Εκτός του ότι δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι και οι πεζόδρομοι είναι ελάχιστοι, δεν υπάρχει επαρκής φωτισμός αλλά ούτε και η απαραίτητη σήμανση στους δρόμους. Αυτά όλα πρέπει να αλλάξουν το συντομότερο δυνατό γι αυτό στο πρόγραμμά μας προβλέπουμε την οριστική ανάπλαση και αναμόρφωση πολλών κεντρικών δρόμων και την πεζοδρόμηση του εμπορικού κέντρου.

3. Ποιος είναι ο στόχος για το ποσοστό χρήσης του ποδηλάτου στο δήμο και πως θα τον επιτύχετε;

Σχεδιάζουμε την ανισοπεδοποίηση της Βουλιαγμένης και την υπογειοποίηση της παραλιακής λεωφόρου για να ενώσουμε πάλι την πόλη μας, ώστε να υπάρχει άμεση πρόσβαση των κατοίκων της Ανω Γλυφάδας προς την παραλία μέσω πεζοδρόμων και ποδηλατοδρόμων. Παράλληλα, θα συνεργαστούμε με τους όμορους δήμους για τη δημιουργία παραλιακού ποδηλατόδρομου από το Σούνιο μέχρι τον Πειραιά.

4. Προτίθεστε να αφαιρέσετε οδικό χώρο από το αυτοκίνητο για την κατασκευή δικτύου ποδηλατόδρομων και άλλων υποδομών για το ποδήλατο;

Μέσα στις άμεσες προτεραιότητές μας είναι η κατασκευή δικτύων ποδηλατοδρόμων που θα συνδέουν όλες τις σχολικές μονάδες και αυτό σημαίνει αφαίρεση οδικού χώρου από τα αυτοκίνητα.

5. Δεσμεύεστε ότι σε κάθε νέο οδικό έργο θα πρέπει να προβλέπεται και λωρίδα ποδηλάτου;

Βεβαίως. Αυτό ήταν μέρος του προγράμματός μας και στις προηγούμενες εκλογές. Δυστυχώς, η προηγούμενη δημοτική αρχή δεν έλαβε υπόψη της τις αιτιάσεις μας στο εν λόγω ζήτημα.

6. Σε ποιες άλλες δράσεις θα προβείτε για την προώθηση του ποδηλάτου; (πχ προγράμματα στα σχολεία, διάθεση δημοτικών ποδηλάτων κλπ)

Θα δημιουργήσουμε ειδικούς χώρους πάρκινγκ , όπως προβλέπουν οι διεθνείς προδιαγραφές (βλέπε Αμστερνταμ, κ.λ.π.) για ποδήλατα σε κεντρικά σημεία και σε σχολεία. Θα επιθυμούσαμε πολύ να συνεργαστούμε μαζί σας για ειδικές δράσεις προώθησης του ποδηλάτου στην πόλη της Γλυφάδας. Σαν νέα δημοτική αρχή θα σας καλέσουμε και θα ζητήσουμε την συμβουλή και συμβολή σας σε ότι θα σχεδιάσουμε αναφορικά με τις διευκολύνσεις στους ποδηλάτες και στους πεζούς.

Σας ευχαριστώ γι αυτήν την πρωτοβουλία σας και σας υπόσχομαι να είμαι κοντά σας.

Κώστας Κόκκορης
Υποψήφιος Δήμαρχος Γλυφάδας με την Παράταξη «ΔΥΝΑΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ».

Categories: 
ΣυνημμένοΜέγεθος
Microsoft Office document icon Podilates.doc82 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι